Perfect!

Fijne webshop en bestelinformatie, prachtige kleding, snel bezorgd, prachtig verpakt én een klein cadeautje; perfect!

Mooie spullen

Prachtig assortiment, snel verzonden, mooi verpakt, vriendelijke eigenaresse die snel antwoord geeft een een klein lief cadeautje in de verpakking!

Enorm snel verzonden! Prachtige kleding weer!

Mooie verantwoorde kleding met goede pasvorm

Al een paar keer iets besteld en het verrast steeds weer. Mooie motieven, fijne kwaliteit en in de sales ook betaalbaar. Fijn dat jullie bij de bestelling de snoepjes hebben vervangen voor leuke kaarten!

goede levering in een mooi klein pakje

mooi product, goede bezoeging

Precies helemaal goed

Duidelijke site, makkelijk te bestellen, goede levering, duurzame kleding, goede kwaliteit en pasvorm.

Aanrader

Mooie kleren, snel geleverd, leuk verpakt en leuke kaartjes.

Net als anders, snel verzonden mooi verpakt!

Altijd weer een klein feestje om het pakketje te ontvangen. Snel verzonden, mooi verpakten als cadeautje een heel leuk setje kaarten.

Super snel en heel netjes ingepakt, word ik blij van.

Wat een fijne beoordeling! Dat jij er blij van wordt, is voor ons een groot compliment!

Mooie jurk, mooi verpakt

Voor de eerste keer besteld. Jurk waarvan ik het model ken en dus zeker weet dat ik het pas. Zou anders het risico voor verzendkosten en kosten voor eventueel retour sturen niet nemen denk ik. Zeer mooi verpakt, een cadeautje! Mooie kaarten erbij, echt heel leuk! Bedankt.

Dank je wel voor je mooie beoordeling! We snappen dat het soms best spannend kan zijn om een nieuwe website uit te proberen. Alle artikelen die wij in de webshop verkopen, worden door ons nagemeten en in een maattabel gezet. Daardoor kun je thuis heel gemakkelijk jouw eigen jurk/broek/jas vergelijken met het artikel wat je graag zou willen bestellen, zodat je een goede inschatting kunt maken. Graag tot een volgende keer!

Goed advies, netjes verpakt

Mijn aankopen waren super netjes ingepakt, het paste precies dankzij het goede advies van een vriendelijke medewerkster.

Wat fijn te horen Nicole, dank je wel!

Top levering en beleving

Levering was uitstekend binnen een dag. Mooi verpakt, berichtje erbij en kaartjes als klein cadeautje. En de jurk was meer dan top. Dit was zo’n pakketje waar je echt vrolijk van wordt!

Dank je wel voor de mooie review & veel plezier van je nieuwe jurk!

Heel blij met mijn aankoop

Ik had twee bestellingen gedaan op twee verschillende dagen, dus er zouden twee pakketjes gebracht worden. Ik heb een mail gestuurd met de vraag of mijn bestelling in één keer verzonden kon worden en dat werd geregeld. Ik ben heel tevreden over de communicatie en hoe Love Peace & Joy de klant meeneemt in de verantwoordlijkheid om het milieu samen zo min mogelijk te belasten.

Bestelling werd me mooi verpakt toegestuurd, snel, met een lief kaartje erbij. Fijn!

Een hele prettige webshop

Ik ga graag mijn gekochte kleding ( jurken) eerst passen bij het kantoor van de webshop in Zutphen. Ik wordt vriendelijk geholpen, krijg advies als ik erom vraag, vriendelijk en behulpzaam en als er iets niet lukt denken ze mee om het op te lossen. De kleding is mooi, duurzaam en ik vind het heel prettig dat op de site de beschikbare maten onder de afbeelding staan zodat je snel weet of jouw maat beschikbaar is. Al met al een verademing deze webshop!!

Mooie collectie

Mooie collectie en fijne live passessie in Zutphen.

Fijne webshop, persoonlijke benadering en prettig advies.

Ik heb er prachtige, kleurrijke sneakers gekocht.

fijne webshop met prachtige, kleurrijke, duurzame kleding waar je jaren plezier van hebt

Heel positieve kennismaking met deze webshop. Snelle levering van producten, zorgvuldig en verrassend verpakt; een feestje om uit te pakken. De kleding is van prima kwaliteit, zit goed en gaat jaren mee.

Ik kan hier mijn retro-hart ophalen!

Fijne webshop, vol met kleur! Heel handig dat alle kledingstukken worden opgemeten, zo kan ik thuis al kijken hoe iets valt in vergelijking met een kledingstuk dat ik al heb. Top!

Erg goede service, snelle levering!

Mooie en duidelijke website. Snelle levering en als verrassing superleuke ansichtkaarten erbij. En ook heel fijn, mijn bestelde jumpsuit van Surkana is geweldig!!

Too

Snelle levering. Geweldige verpakking.

Prachtig rokje

Prachtig rokje besteld die vlug werd bezorgd. De doos openmaken was een feestje! Niet in de laatste plaats vanwege de verpakking zelf.. mooi gedecoreerde doos en snoezige kaarten erin, het vloeipapier openmaken voelde als een luxe kado uitpakken. Een superleuke verrassing! Kwaliteit en kleur van het rokje is goed, en is precies zoals op de foto’s. Valt mooi op maat, zit heerlijk. Aanrader!

Alles is met aandacht gedaan ! De verpakking en de informatie die er bij gedaan is. Top !

Kwalitatief verpakt

Heb mijn pakketje zeer snel in België ontvangen in een heel mooie en kwalitatieve verpakking. Ook de jurk zelf is prachtig en comfortabel. Bedankt!

Waterstraat 8

7201 HN Zutphen