Betrouwbaar bedrijf en snelle services

Diverse onderdelen besteld voor vaste netwerk door het gehele huis maken. Alles netjes op tijd geleverd, als is van goede kwaliteit en alles werkt goed. Alles was netjes en goed in gepakt zodat niets tijdens vervoer defect kon raken. Een pluim voor dit bedrijf.

Goed advies

Ik wil thuis een netwerk aanleggen. Ik krijg goed advies en voel me gehoord. Ik ga voor mijn nieuwe huis zeker mijn spullen hier kopen

Over de tip service

Ik heb niets dan lof. Ik had aangegeven dat ik een product nodig had voor een bepaalde datum en hun leverancier liet ze in de kou staan. Ze zijn uit zichzelf een alternatief gaan zoeken. Meer dan 5 uur gereden om het daar op te halen en bij mijn bedrijf af te leveren. En ook nog terug naar Zeewolde. Waar krijg je dit soort service nog zonder dat je eerst heel boos moet worden over niet gehaalde levertijden. Top communicatie ook vanuit hun. Ik raad ze zeker aan.

Betrouwbare en snel reagerend bedrijf.

Ik koop hier al heel lang, altijd correct geleverd. Nooit geen problemen met een bestelling gehad. Kon alleen nooit de service beoordelen, omdat er nooit geen aanleiding toe was. Afgelopen week dus wel, bestelde was niet volgens mijn wens. Even een mailtje.. zelfde dag reactie, en de volgende dag al een nieuwe in huis! Dus een dikke 10!

Uitstekende service, meedenken met klant staat voorop

Vorig jaar heb ik tijdens een verbouwing aan ons huis een (achteraf gebleken) te grote patchbeugel gekocht welke helaas niet bleek te passen. Na goed contact heb ik deze kunnen omruilen tegen het juist formaat en passend advies. Ook reeds diverse andere producten (w.o. installatiekabel Cat6a LSZH) besteld en altijd van hoge kwaliteit. Kwaliteits- en kennisniveau ligt hoog bij Netwerkproducten!

Uitstekende service!

Heb wat materiaal bij MP2 gehaald, maar dit bleek later niet nodig. Ondanks dat de bedenktijd voorbij was, mocht de boel toch retour. Dikke duim!

Zeer goede service!!

Zeer goed bereikbaar en snelle uitlevering van mijn bestelling. Hierin een uitermate flexibele instelling en oplossing. Zou zeker weer een bestelling plaatsen.

Geweldige nazorg en advies!

Ik was op zoek naar een kabel om een POE camera aan te sluiten. Hier een vraagformulier voor in gevuld waarna ik de volgende dag gebeld werd om even af te stemmen welke kabel het beste geschikt is. Na levering bleek de verkeerde kabel opgestuurd te zijn. Even contact gezocht en er werd direct een andere, juiste, kabel opgestuurd zonder gedoe.

Goede producten, goed bereikbaar, goed advies, snelle logistiek, heel prettig contact

Ben bijzonder tevreden met de hulp bij twee voor ons bijzondere producten.

Een bedrijf dat meedenkt in oplossingen!

Deze week een goede CAT7 kabel besteld. In verband met een iets langere levertijd, heeft MPS2 Netwerkproducten een goed alternatief kunnen aanbieden zodat ik op tijd de werkzaamheden kon uitvoeren. Een bedrijf die dus in oplossingen denkt en erg klantgericht is.

Perfect advies, snelle navraag en duidelijk afspraken

Ruim assortiment, snelle service en kwalitatief goed materiaal.

Super klantvriendelijk

Ik wilde even wat weten over het verschil tussen 2 kabels en ik kreeg een duidelijke uitleg

Fijn om mee samen te werken

Fijn en flexibel bedrijf om mee samen te werken. Erg klantvriendelijk en er is veel kennis in huis

Komen 24 uurs levering niet na

Na een week nog steeds de kabels niet ontvangen. Twee keer gebeld hierover omdat de werkzaamheden hierdoor zijn konen stil te liggen bij ons wat vervelende gevolgen heeft.

• Would you recommend us? No

exellent

Heb inlichtingen gevraagd inzake soorten en gebruik van catkabels zeer goed uitlen .absoluut tevreden

Excellent products and customer service

I ordered a 12U server cabinet which was delayed due to the COVID-19 situation. Without asking, the customer service kindly proposed to send me a higher quality model which was in stock to prevent any further delay. A company cannot be more customer oriented than this! Thank you again to Sandra for her professionalism and for being so responsive in finding a solution for me!

Super service!

Via Tweakers op MP2 Netwerkproducten.com gekomen en ik snap wel waarom veel leden van het forum deze site aanbeveelt. Erg klantvriendelijk en ze antwoorden snel op de vragen die je hebt. Tevens is het geen probleem om een bestelling samen te voegen.

Toppie!

Prima prijzen en goede communicatie richting de klant. Snelle levering ondanks de drukke tijden bij de besteldiensten. Een aanrader.

Niks te klagen

Gewoon goed zoals altijd.

Had maar een paar kleine dingetjes nodig en dat was de volgende dag direct geleverd.

Supersnel bezorgd

Ik zocht een afgeschermde netwerkkabel. Die moest snel bezorgd worden ivm een verbouwing die gaande is, maar ook niet te duur zijn. Ik kwam bij deze webshop uit omdat het redelijk goedkoop was en binnen 1 a 2 dagen bezorgd kon worden. Echter zag ik een bericht staan om contact op e nemen voor snelle bezorging. Savonds gedaan, direcr de volgende ochtend werd ik gebeld: de medewerker woonde bij me in de buurt en wou de kabel - zonder meerprijs wel even langsbrengen die avond. Top service!

Goede ervaring met dit bedrijf. Aan de telefoon zeer vriendelijk denken met je mee. Krijg ook netjes een mail als de levering een dag later is. Prima service.

Zeer goed bedrijf.

zeer goed geholpen. Gebeld en kon het direct ophalen, super! Nogmaals bedankt, vriendelijke groet,

slecht

direct betaald produkt : ze beloven levering na 2 dagen,bestelling nog steeds niet toegekomen na 6 dagen ,al 2 emails gestuurd om de status van mijn bestelling te weten ,tot vandaag nog geen antwoord gekregen