Snelle levering en kwaliteit producten!

Ik heb een wollen dekbed en kussen gekocht voor mijn zoon die erg allergisch is. Meteen goed resultaat en geen last meer van allergie. Daarna voor mezelf een wollen dekbed gekocht en verkocht, het is lekker zwaar en het beste dekbed ooit! , Daarna nog kussen besteld. Alles super snel en alles in goede staat!

Goede klantenservice, Snelle levering.

Besteld, snel geleverd, lekker warm slapen

prima in orde

het artikel voldoet aan de verwachtingen

Valt iets tegen

Mijn bamboedekbed heb ik enkele maanden terug ontvangen. Het was hartje zomer en met het dunne zomer gedeelte is het heerlijk liggen. Echter nu het kouder wordt en ik inmiddels het herfst/wintergedeelte eraan heb geritst ondervind ik geen niet de verwachte en behaagelijke warmte van een 4 seizoenen dekbed. Ik heb het zelfs zo koud dat ik er zelf nog een deken bij in heb gedaan. Jammer! Ik had gehoopt om heerlijk met dit dekbed de koude dagen door te komen.

Producten naar wens en op tijd geleverd.

Beide bestelde producten (onderdekens) voldoen aan mijn wens en eis dat de hoek elastieken om 30 cm hoog matras passen. De onderdekens blijven mooi liggen. Tevens op tijd geleverd. Kwaliteit produkten!

super snel een prachtige klamboe geleverd, blij mee!

super snel een prachtige klamboe geleverd, klopte helemaal met de afbeelding, heel blij mee!

Alles wat ik tot nu toe besteld hebt was helemaal goed.

Goede service, prima product!

Product besteld op de website en ik kon het dezelfde dag nog halen omdat ik in de buurt woon.

Prima advies gekregen

Mijn nieuwe topmatras bleek toch wel erg warm in de zomer. Telefonisch goed advies gekregen en helemaal blij met deze onderdeken. Prima geholpen!

Goede kwaliteit en snel geleverd

Je leest zo vaak dat wollen dekbedden zo naar lanoline/wol ruiken. Absoluut niet het geval bij de Texeler dekbedden. Een aanrader, je komt ver met alleen de zomerhelft. Midden in de winter wsl de herfsthelft, beiden op elkaar geritst lijkt niet echt nodig in onze goed verwarmde huizen. Kortom een aanrader, ook door de snelle en correcte levering.

Prima matrassen en heerlijke waterkussens

Matrassen gekocht met waterkussens we slapen echt heerlijk,alles was ook snel geleverd.

Fantastische klamboe

De klamboe is groot genoeg om geen claustrofobisch gevel te krijgen. De overlappingen zijn ook zeer ruim. Het ophangen neemt even tijd, maar als het hangt is het prima. 's Winters als de klamboe niet nodig is, is hij met knijpers omhoog te werken, zodat hij er niet iedere keer af hoeft.

Prima ervaring

De website van dit bedrijf is heel duidelijk en de prijsstelling van de door ons gewenste 4-seizoenndekbed was scherp ten opzichte van de concurrentie. De totale afhandeling was ronduit goed.

Goed bedrijf

Goed dekbed voor goedkope prijs

Gemakkelijk bestellen, snel in huis!

Schapenwollen dekbedden besteld en de andere dag in huis! Super!

Eerlijke prijs.

De bestelde Silvana kussens zijn mij bekend ik wil geen andere meer deze liggen heerlijk is al mijn 2e set. Lees ook wat negatieve reacties over retour zendingen etc... Weids Wonen is heel duidelijk over retour zendingen zij verkopen alleen nieuwe producten uit hygiënisch oogpunt dit is een goed en duidelijk beleid. Als je wilt testen is winkelbezoek of test exemplaar mogelijk lijkt mij heel duidelijk.,!! Je koopt toch ook geen onderbroek bij een winkel welke je uitgepakt hebt en vervolgens weer terug stuurt....

Fijn bamboe dekbed, snel geleverd

Eerst klantenservice gebeld voor keuze van dekbed. Bamboe all year genomen en er blij mee. Voor de zomer al een bamboe dekbed en nu voor de rest van het jaar ook. Goede kwaliteit bamboe,. Niet broeierig en lekker luchtig.

Goede producten en niet duur.

De molton matras beschermers en de molton kussenslopen zijn van een uitstekende kwaliteit. Ik zou deze producten zeker aanbevelen.

Bezorging

Ons hoeslaken kwam rechtstreeks uit Oostenrijk. Daardoor was de levering niet zo snel.

Op tijd geleverd. artikel voldoet aan de verwachting.

Prima kwaliteit en snelle levering

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede omschrijving,correct geleverd. Dank jullie wel

Snelle levering en goed produky

Prima product, snelle levering

Het product was als omschreven. De levering was snel en netjes verpakt.

Over Weids Wonen & Slapen

Weids Wonen & Slapen is een familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring in de beddenbranche. Wij vinden een goede relatie belangrijker dan een snelle verkoop. Goed en deugdelijk advies, afgestemd op uw persoonlijke behoefte is dan ook waar wij voor staan. Wij geloven dat een goede nachtrust een voorwaarde is voor een goed, gezond en gelukkig leven! Vanuit deze overtuiging verkoopt Weids Wonen & Slapen uitsluitend hoogwaardige kwaliteitsproducten. Met materialen geselecteerd op basis van de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. Wij streven continu naar een verbetering van onze dienstverlening en ontvangen dan ook graag uw feedback en tips. Natuurlijk hebben ook wij minder tevreden klanten. Onze intentie is altijd om samen met de klant tot een goede oplossing te komen. Echter wanneer de klant een artikel reeds in gebruik heeft genomen, zijn wij met onze handen gebonden. Wij krijgen met regelmaat de vraag: "Is het dekbed of hoofdkussen gegarandeerd nieuw?" en hier kunnen we altijd volmondig JA op zeggen. Omwille van de hygiëne kunnen wij een in gebruik genomen artikel natuurlijk niet meer omruilen of retour nemen. Wij vinden dit natuurlijk bijzonder vervelend, maar laat het dan een positieve uitkomst zijn dat elke lezer zich realiseert dat wij uitsluitend nieuwe en dus onbeslapen artikelen verkopen!