Zeer Tevreden

Hallo, we zijn zeer tevreden over de bestelling die we gedaan hebben. het product werd snel geleverd en zeer nauwkeurig ingepakt. als we nog eens wat nodig hebben, komen we zeer zeker bij jullie terug. met vriendelijke groet, Jet ;-)

Snelle levering van een kwalitatief product

Zeer snelle levering van wollen dekbed. Prijs kwaliteit verhouding prima

Super tevreden

Al mijn bestellingen zijn op tijd aangekomen. Ze zijn zoals de beschrijving duidt en hebben een zeer mooie kwaliteit.

Snelle levering. Goede kwaliteit

Uitstekend!

Kwaliteit zoals was omschreven. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Snelle levering, hoge kwaliteit dekbed

Mijn bestelde dekbed werd snel en netjes verpakt geleverd. Het dekbed is van hoge kwaliteit!

Super goed!

Snelle levertijd en prachtige lakens ontvangen. Silvana kussen ook prima en alles keurig verpakt.

Eindelijk een warm bed

prima dekbed.Nu weet ik waarom een schaap swinters buiten blijft

Super!!!!!

Een heel tof bedrijf. Prachtige producten en een meer dan goede vriendelijke service!!!!

Goede ervaring

Goede prijs kwaliteit

Fijn dekbed besteld en gekregen binnen de afgesproken tijd ..fijne koerier

Topkwaliteit

Ze doen wat ze beloven.

Snel geleverd en zeer tevreden. Heerlijk warm dekbed. Geen zin met deze kou om smorgens op te staan

top product

lekkere warme dekbedden !

Doen en beloven wat ze zeggen

Leveren optijd

Goede ervaring.

Een heel heerlijk warm dekbed.

Het dekbed kwam netjes ingepakt binnen. Ik ben een enorme koukleum, maar onder deze 2 aan elkaar geritst (handig) dekbed is het heerlijk warm. Geen koude nachten meer, ik kruip er heerlijk in weg.

kwaliteits product, vlotte, verzorgde levering!

Een heerlijk wollen dekbed (220cm x 240cm) gekocht. Goede, snelle en verzorgde levering. Vier seizoenen, tweedelig dekbed. Erg blij mee, we slapen er heerlijk onder. Vriendelijke groet Gerben.

Beter hebben wij niet kunnen kopen

Super dekbed met het nadeel dat je niet meer makkelijk uit je bed komt omdat je er zo heerlijk onder ligt .

Goede prijs en kwaliteit verhouding. Juiste leveringswijze

Duidelijke informatie en snelle levering

De website is duidelijk en geeft goede informatie. De informatie klopt en dat is heel fijn. Een duur dekbed kopen via internet vond ik toch wel een dingetje, maar het is helemaal goed gekomen. Het dekbed is snel geleverd en goed verpakt.

Goed.

De dekbed is erg lekker wel had ik het idee dat ookal hadden wij de all year deken gekocht , dat je nog 1 erbij moest doen maar het is prima zoals het ga. Ik vond de service heel goed wel de pakket service was even schrikken hoe beschadigt het doos word tijdens transport. Al in al gewoon goed.

Levert niet wat je besteld en verwacht dat je de retourkosten betaald

Let op! Je krijgt een verkeerd product geleverd en vervolgens blijkt volgens hun voorwaarden dat je zelf de retourkosten mag betalen. Kan echt niet en in strijdt met het keurmerk voor webwinkels.

Ik ben prima geholpen. Het resultaat is er na. Ik zeer ben tevreden.

In de zin hierboven heb ik het al aangegeven!

Snelle levering, maar...

Weids, Wonen en Slapen heeft haar best gedaan om het bestelde te leveren. Echter de bezorgdienst stagneerde het. Na de klacht over de bezorgdienst, de volgende dag ontvangen.

Over Weids Wonen & Slapen

Weids Wonen & Slapen is een familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring in de beddenbranche. Wij vinden een goede relatie belangrijker dan een snelle verkoop. Goed en deugdelijk advies, afgestemd op uw persoonlijke behoefte is dan ook waar wij voor staan. Wij geloven dat een goede nachtrust een voorwaarde is voor een goed, gezond en gelukkig leven! Vanuit deze overtuiging verkoopt Weids Wonen & Slapen uitsluitend hoogwaardige kwaliteitsproducten. Met materialen geselecteerd op basis van de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. Wij streven continu naar een verbetering van onze dienstverlening en ontvangen dan ook graag uw feedback en tips. Natuurlijk hebben ook wij minder tevreden klanten. Onze intentie is altijd om samen met de klant tot een goede oplossing te komen. Echter wanneer de klant een artikel reeds in gebruik heeft genomen, zijn wij met onze handen gebonden. Wij krijgen met regelmaat de vraag: "Is het dekbed of hoofdkussen gegarandeerd nieuw?" en hier kunnen we altijd volmondig JA op zeggen. Omwille van de hygiëne kunnen wij een in gebruik genomen artikel natuurlijk niet meer omruilen of retour nemen. Wij vinden dit natuurlijk bijzonder vervelend, maar laat het dan een positieve uitkomst zijn dat elke lezer zich realiseert dat wij uitsluitend nieuwe en dus onbeslapen artikelen verkopen!