Goede kwaliteit

Alles is naar wens verlopen

Het produkt is van goede kwaliteot en voldoet aan mijn verwachting

Prima kwaliteit en snelle levering van de bestelling

Snelle levering,lekker dekbed

Vlotte levering

Geen problemen met levering. Geen overbodige verpakkingen. Heel tevreden.

Heel tevreden

Heel tevreden over hun service en hun product.

gewldig gewoon

Snel geleverd en goed verpakt.

Fijn veel keuze assortiment

Fijn veel keuze in dekbedden in het assortiment. Hebben iets langer moeten wachten op ons pakket, maar het was de moeite waard.

Alles netjes afgeleverd.

Heerlijk dekbed.

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Schapenwollen dekbed gekocht, heerlijk! Zomer en winterdeel zijn samen te voegen, nooit meer koude nachten! Hier laten ze zien dat goede kwaliteit echt niet de hoofdprijs hoeft te kosten. Snelle levering bovendien.

Alles lief gut. Gerne wieder.

Einfach gut.

Betrouwbare levering en goede producten

Gemakkelijk te bestellen. Snel in huis. Goed product.

Kwaliteiten en razendsnel geleverd

S’avonds besteld en volgende ochtend al in huis.

Prima verzorgd.

Wij zijn blij met de schapenonderdekens, slaapt heerlijk.

Uitstékend!

Keuze, levering, prijs en kwaliteit zijn uitstékend!

Erg tevreden met ons nieuwe dekbed

Vlotte verzending en product is zoals verwacht

Fijne en snelle service

Doet wat het belooft!

Goede dekbedden en kussens, vlot bezorgd.

zie boven

Het beddengoed bevalt zeer goed! Fijne producten en een vlotte service!

Gutes Produkt schnell und problemlos geliefert

Gutes Produkt schnell und problemlos geliefert.

snelle levering en zeer prettig kussen

Na lang zoeken naar een goed kussen. Het Savanne FormFix latex hoofdkussen gekocht. Het is een wat kleiner kussen maar ik vind het echt perfect. Ik heb geen last meer van nek en oorpijn na een nacht slapen.

Super tevreden

De levering was netjes op de afgesproken tijd en vooraf kreeg ik een mailtje met de tijd dat ze langs zouden komen

Ik verkreeg het product zoals ik het wenste. Goed afgewerkt en mooie kwaliteit.

Een goed afgewerkt product.

Alddyk 18

9044 MN Bitgum

+31 58 2894125

Over Weids Wonen & Slapen

Weids Wonen & Slapen is een familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring in de beddenbranche. Wij vinden een goede relatie belangrijker dan een snelle verkoop. Goed en deugdelijk advies, afgestemd op uw persoonlijke behoefte is dan ook waar wij voor staan. Wij geloven dat een goede nachtrust een voorwaarde is voor een goed, gezond en gelukkig leven! Vanuit deze overtuiging verkoopt Weids Wonen & Slapen uitsluitend hoogwaardige kwaliteitsproducten. Met materialen geselecteerd op basis van de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. Wij streven continu naar een verbetering van onze dienstverlening en ontvangen dan ook graag uw feedback en tips. --------------------------------------------------- Weids Wonen & Slapen ist ein Familienunternehmen mit mehr als 40 Jahren Erfahrung in der Bettenbranche. Wir glauben, dass eine gute Beziehung wichtiger ist als ein schneller Verkauf. Gute und fundierte Beratung, abgestimmt auf Ihre persönlichen Bedürfnisse, dafür stehen wir. Wir glauben, dass eine gute Nachtruhe eine Voraussetzung für ein gutes, gesundes und glückliches Leben ist! Basierend auf dieser Überzeugung verkauft Weids Wonen & Slapen nur hochwertige Produkte. Mit ausgewählten Materialien nach bester Qualität zu einem fairen Preis. Wir sind ständig bestrebt, unsere Dienstleistungen zu verbessern und freuen uns daher über Ihr Feedback und Ihre Tipps.