Snelle levering en goede kwaliteit producten.

We zijn erg tevreden over het snelle leveren.

Mooie producten en fijne service

Blij met het dekbed en ik ben goed geholpen.

prima firma

goede artikelen en vlotte bezorging

Goede ervaring, zeer tevreden

Erg blij met mijn dekbed, communicatie was vlot, snelle bezorging, bestelling kwam 1 dag later dan verwacht

gewoon goed

goed advies, goede produkten, goede afhandeling: wat wil je nog meer?

Keurig gebeld

Vlotte levering

Weids wonen en slapen bezorgd vlot, en de kwaliteit is goed!

Prettig winkelen op de site

Het werd snel en netjes geleverd.

geweldig, een winkel om aan te bevelen.

Ik heb eerst telefonisch informatie ingewonnen. Werd duidelijk geholpen en ben goed geinformeerd. Vervolgens werd de bestelling zeer snel geleverd.

zeer slechte ervaring, rechtzaak gewonnen

Zeer slechte ervaring: product besteld, voldeed niet aan de verwachtingen, teruggestuurd. Toen beweerden ze dat het gebruikt was en wilden ze niet terugbetalen. Rechtzaak gestart en gewonnen, want de consument heeft het recht om van de aankoop af te zien binnen de 14d (EU consumentenrecht).

Alles keurig op tijd en duidelijke website

Snelle levering, geen problemen ondervonden. Het bedrijf heeft een goede gebruiksvriendelijke website, met uitgebreide beschrijvingen over hun producten en wat je er van mag verwachten. Advies over onderhoud, etc.

Snelle service, prima product

Ik was op zoek naar een matrasbeschermer zoals ik die vroeger had. Die bleek lastig te vinden te zijn op internet. Uiteindelijk deze gevonden, precies zoals ik wilde. De vorige waren bedekt met een soort antislip, dat na verloop van jaren vervelend ging verkruimelen met altijd die rommel onder het bed.

prima service

Goede levering en service.

Gewoon prima!

Alles prima gegaan bij Weids Wonen!

Snelle en verzorgde levering

Na het bestellen van ons bamboe dekbed, ging de levering erg snel. Tegenwoordig verwacht je lange levertijden maar niets bleek minder waar! Een paar dagen later werd jet dekbed al geleverd, keurig verzorgd ingepakt. Helemaal prima!

eerlijk en betrouwbaar

alles word netjes op tijd geleverd en als het er niet is word het na geleverd klasse hoor ,

Fijn dekbed, lekker koel

Toppie!

Fatalistisch

Zeer snelle levering. En de gratis molton sloop er bij. Fantastisch.

snel geleverd maar waardeloos dekbed

Over de firma Weids kan ik nog moeilijk oordelen. De order was snel geleverd en netjes afgehandeld. Het dekbed is warm, maar op de simpele dingen is enorm bezuinigd. Ik denk niet dat de fabrikant zijn eigen dekbed gebruikt. Een zwaar dekbed uit 2 delen met 8 drukknoopje aan elkaar zetten, dat is vragen om ellende. Kortom, tegen de tijd dat je dekbed in de hoes zit, zijn die knoopjes al lang weer los, omdat de belasting per drukknopje veel te hoog is. Genoeg frustratie voor een slechte nachtrust. En ruilen is niet mogelijk vanwege de hygiëne... Dit had je eigenlijk als organisatie, die voor kwaliteit wil gaan, nooit mogen verkopen. Dit zou een verkoper gelijk moeten zien bij de beoordeling van dit product, zeker iemand die er pretendeert kennis van te hebben.

Hallo Erik, Dank voor je feedback. Dat is het risico dat je hebt met drukknopen. Dat geldt overigens ook voor donzen dekbedden. Deze dekbedden zijn in tegenstelling tot wol heel licht, maar ook dan met het opkloppen van het dekbed kan het voorkomen dat de knopen los gaan. Als je ons voorafgaand om advies had gevraagd, dan hadden wij jou hier zeer zeker op gewezen. Mede ook om die reden adviseren wij klanten altijd het Texels Classic wollen dekbed. Deze is wel voorzien van ritsen. Omwille de prijsstelling hebben wij een kwalitatief goed wollen dekbed met drukknopen in ons assortiment. Welke overigens heel veel wordt verkocht en nagenoeg zonder klachten.

positief

Vlotte levering, uitstekende kwaliteit lakens

Goed en snel

Product vinden was makkelijk, bestellen ging probleem loos, betalen eenvoudig, informatie goed, levering snel en product helemaal zoals gewenst. Een aanrader!!

Voldoet precies aan mijn verwachting

Na bestelling bleek dat het gevraagde artikel niet op voorraad was. Na telefonisch contact werd dit keurig opgelost met een alternatief product zonder extra kosten. Prima zo.

Heerlijke dekbedden

Prima product, snel geleverd

Fijn dekbed. Koel en prima gewicht.

Over Weids Wonen & Slapen

Weids Wonen & Slapen is een familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring in de beddenbranche. Wij vinden een goede relatie belangrijker dan een snelle verkoop. Goed en deugdelijk advies, afgestemd op uw persoonlijke behoefte is dan ook waar wij voor staan. Wij geloven dat een goede nachtrust een voorwaarde is voor een goed, gezond en gelukkig leven! Vanuit deze overtuiging verkoopt Weids Wonen & Slapen uitsluitend hoogwaardige kwaliteitsproducten. Met materialen geselecteerd op basis van de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. Wij streven continu naar een verbetering van onze dienstverlening en ontvangen dan ook graag uw feedback en tips. Natuurlijk hebben ook wij minder tevreden klanten. Onze intentie is altijd om samen met de klant tot een goede oplossing te komen. Echter wanneer de klant een artikel reeds in gebruik heeft genomen, zijn wij met onze handen gebonden. Wij krijgen met regelmaat de vraag: "Is het dekbed of hoofdkussen gegarandeerd nieuw?" en hier kunnen we altijd volmondig JA op zeggen. Omwille van de hygiëne kunnen wij een in gebruik genomen artikel natuurlijk niet meer omruilen of retour nemen. Wij vinden dit natuurlijk bijzonder vervelend, maar laat het dan een positieve uitkomst zijn dat elke lezer zich realiseert dat wij uitsluitend nieuwe en dus onbeslapen artikelen verkopen!