Accepteren geen retouren!

Verkeerd dekbed geleverd in een teleurstellende kwaliteit. Uit de verpakking gehaald om op hun verzoek te wegen. Was niks mis mee volgens de klantenservice. Teruggestuurd op mijn kosten ter beoordeling. U raadt de reactie al.....Was niks mis mee! Kon niet retour omdat het nu zogenaamd gebruikt was! Het is alleen voorzichtig uit de verpakking gehaald! Ze willen het terug sturen naar mij wanneer ik nogmaals porto betaal. Ik heb een klacht ingediend bij de consumentenbond.

Er is meermaals contact geweest. U heeft het juiste product ontvangen, echter zat hier een onjuist label op, waar reeds contact over is geweest met de fabrikant. Dit vinden we spijtig, echter doet dit gelukkig niets af aan de kwaliteit van het dekbed. Toen u het heeft geretourneerd hebben we inderdaad geconstateerd dat er een onjuist label aan het dekbed zat, daarnaast was het ook zeer duidelijk dat het dekbed gebruikssporen vertoond. Om deze reden kunnen wij het dekbed niet retour accepteren. We willen ons er van verzekeren dat we u en elke andere klant een dekbed kunnen versturen welke in nieuwstaat is, mede vanuit hygiënisch oogpunt. Dit is in dit geval zeker niet meer mogelijk. Daarom blijven wij bij ons eerder gecommuniceerde standpunt.

Uiterst tevreden

Prijs-kwaliteit prima en snelle levering

Altijd goede service!

Top producten voor goede prijs! Duidelijke communicatie en snelle levering. Aan te raden!

Prijs kwaliteit super ,levering en info ok.

Zeker aanbevelen.

Mooi laken

Goede kwaliteit en ben goed op de hoogte gehouden van de levering.

Goede ervaring.

De bestelling is tot tevredenheid verlopen.

2 kussens snel binnen met gratis slopen, heel tevreden

goede service

gode service en communicatie

Ik ga met plezier naar bed!!

Een snelle punctule bestelling/bezorging Fijn om naderhand te betalen en een dekbed wat uitstekend bevalt.

zorgeloos

Zorgeloos slapen met nieuwe hoofdkussens!

Prima dekbed op tijd geleverd.

Prima dekbed op tijd geleverd.

Overzichtelijke website, zeer snelle levering. Betrouwbaar. Een aanrader.

Top producten

Kwaliteit en goede prijsstelling Super geregeld van aankoop tot ontvangen van bestelde producten

Goed product, goed contact en snelle levering

Zeer positie ervaring met het product, als met contact en levering

heel goed

het ging vlug en goed

Klamboeeeee

Blij dat echte chic royal klamboe... heel mooi Met vriendelijk , Gr YY Tso

Goed product, snelle levering

bestelde artikel viel tegen

bedbretels besteld. Vielen tegen doordat ze niet altijd blijven zitten maar vooral omdat ze "rammelen" als je het dekbed verschuift.

Zeer prettig en klantgericht

Ik beveel dit bedrijf aan

Wij slapen heerlijk op de wollen ondertopdek

Bestelling geplaatst en binnen 2 dagen in huis.Ook nog de goede maat vorige keer elders besteld maat van 210x180 m was te klein, bij jullie past het schapenwollen ondertopdek royaal op onze matras.Dank voor de service.

Geslaagd

Ik was onder de indruk van de service. Mijn bestelling had ik op maandag gezet. Ik werd gebeld of dit een bewuste keuze was. PostNL bezocht niet op maandag. Er werd in overleg al de zaterdag ervoor geleverd!

Geweldige dekbedden

Ik slap voortaan heerlijk onder mijn wollen dekbed!

Correct geleverd, super dekbed.