Correcte en binnen de eerder aangekondigde levertijd ontvangen.

Behulpzaam

Het product dat ik wilde bestellen was helaas niet voorradig, maar er was zeer snel een alternatief product aangeboden. Na toestemming is het alternatief direct verzonden! Zo had ik een product naar wens binnen de tijd dat ik het verwachtte. Prettige ervaring! :)

Prikvrij!

Wat ben ik blij dat ik een duurdere klamboe heb gekocht. Het materiaal is stevig en hij is breed genoeg voor een lits-jumeaux. Het koortje om hem op te hangen vond ik wel erg karig, waardoor ik deze heb vervangen voor een dunne riem. Hij is enorm stevig nu. Na jarenlang ge-emmer ben ik eindelijk prikvrij :D helaas houden de muggen mij nog wel wakker, maar dat krijg je als je erop gefocust bent. Al met al zeker een aanrader!

Op zich goed

Maar zijden dekbed heb ik een week buiten moeten hangen omdat er een lucht aanhing, opgebeld maar men reageerde niet erg meelevend en adviserend. Ik moest het probleem zelf oplossen. Uiteindelijk is de lucht weggegaan en slaap ik nu heerlijk onder een koel dekbed. Ik wens nu geen verdere commerciële activiteiten en weet niet of ik deze site zou aanbevelen. Vind hun reactie een domper het kon bijna niet....terwijl ik het product alleen uit de doos en hoes heb gehaald vraag me nu ook af gezien de reacties als de geur bleef hangen of ik mijn geld dan terug had gekregen. Daarom weet ik niet of ik deze organisatie kan aanbevelen.

Maakt waar wat ze beloven

Vlotte levering, prima kussen

Goede betrouwbare webshop

Zomer dekbed besteld. Alleen ze waren door de vele bestellingen door de voorraad heen. Ik werd hier van op de hoogte gehouden. Dat vond ik erg fijn. En je kan ook achteraf betalen.

Vlotte levering

Het pakketje is goed verpakt en is niet groter als nodig is en dat vindt ik heel positief.

Super snelle en goede service!

Erg tevreden met mijn aankoop en afhandeling.

Zoals het hoort.

Zomerdekbedden besteld en betaald. De fabrikant was door de voorraad heen en moest eerst weer produceren. Direct bericht ontvangen van Weids: wilt u annuleren of heeft u nog wordt dagen geduld. Voor het tweede gekozen. Na ontvangst door Weids nog dezelfde dag naar ons doorgestuurd. Met excuses perfect afgeleverd.

Snelle levering en een fijn zomerdekbed

Ik ben blij met mijn zijden zomerdekbed. Lekker licht slaapt heerlijk.

Niets op aan te merken

Producten komen overeen met de beschrijving op de site. Tijdige levering, kon zelf tussendoor nog de maat van het dekbed telefonisch wijzigen.

Super correcte levering

Klamboe besteld, Snelle juiste levering en ook nog eens voordelig👍

Goede snelle levering. Goed materiaal voor een goede prijs, zal iedereen aanraden hier te kope.

Zoals beloofd en beschreven een goed product geleverd.

De klamboe werd op tijd en goed geleverd. De klamboe voldeed aan mij verwachtingen. Ook het telefonisch kontact met de klantenservice was heel correct en waren heel vriendelijk.

goed product, goede prijs, snel geleverd!

Zijden dekbed gekocht voor de verwachte hittegolf. Een prima dekbed, heerlijk koel maar toch voldoende gewicht. Heerlijk geslapen ondanks de warmte

Prima product en snelle verzending

Prima product en snelle verzending

Prijs kwaliteit uitstekend, vlotte verzending.

Heerlijk dekbed, had ik veel eerder moeten doen.

Super goed!!!

D e ervaring met Weids Wonen & Slapen zijn GEWELDIG, alles netjes op tijd bezorgd!!!!

Prima,100% tevreden

De bezorger van mijn bed met onderschuifbed was erg behulpzaam met het uitpakken .In de mail stond dat je alleen aan de bezorger een eventuele klacht kon doorgeven.Daarom hielp hij mij bij de controle of alles wel aanwezig was, wat ik erg fijn vond.

Alles was perfect

Het was voor mij de eerste bestelling, en alles was perfect, dankjewel.

Mooie kwaliteits-producten

Heb al diverse keren een bestelling gedaan. Van hoofdkussens tot dekbedden. Producten komen overeen met de beschrijving en worden redelijk snel geleverd, altijd keurig verpakt. Het bedrijf is ook makkelijk benaderbaar voor vragen of advies.

Adequate afhandeling.

Ik vond hier de door mij gewenste( grote) klamboe.

Top kwaliteit die samen gaat met een snelle service.

Wij gebruiken de schapenwollen onderdeken in ons campertje over een dunne topdekmatras. Ons ligcomfort is hierdoor heerlijk en hij is samen met de matras natuurlijk makkelijk oprolbaar.

Over Weids Wonen & Slapen