Er werd een verkeerd dekbed geleverd en dit werd prima opgelost.

Een super snelle service. Had eerst een verkeerde kussen besteld die ik moest omruilen. Dus had ik een nieuwe besteld waarop een medewerker belde om uit te leggen dat de kussen die ik wilde waarschijnlijk niet de goede was dus adviseerde hij een andere. Deze was echt perfect. Dus een super service.

Prima ervaring, correcte informatie en 'n snelle levering

Ik kan niet anders melden dat mijn eerste ervaring met jullie een zeer positieve was.

Uitstekende kwaliteit 4 seizoenen Texels wollen dekbed en mooie satijn-katoenen dekbedovertrekken.

Het Texels wollen dekbed is zo zacht en warm en mooi gemaakt. Niet goedkoop maar zeer de prijs waard. De satijn-katoenen dekbedovertrekken zijn mooi van kwaliteit en kleur. Het weefpatroon van de stof is heel subtiel en mooi. De levering van het 2e dekbed set vanuit de fabriek verliep niet helemaal goed. Was verkeerd geadresseerd. Is uiteindelijk wel goed gekomen.

Heerlijk warm dekbed

Heb het Savanne Wellington dekbed bij Weids Wonen gekocht, echt een aanrader. Slaap er heerlijk onder.

Prima kwaliteit snelle levering

Fijn dekbed confirm ,beschrijving.

zeer goed

werd goed uitgelegd waar ik voor kwam

Duidelijke website en snelle levering

De website is duidelijk. De betaling en levering verliepen prima.

Prima kwaliteit en snelle levering!

Heel blij met het Terschellinger Wolweelde dekbed. Zeer behaaglijk. We hebben gekozen voor het partnerdekbed (deelbaar) Ideaal!

Goede en snelle service.

Wij hebben 4 seizoenen bamboe dekbedden aangeschaft. De dekbedden bevallen ons prima. We hadden altijd synthetische dekbedden omdat we niet tegen wol/dons kunnen. Dit is een prima alternatief, toch een "natuurlijk martiaal ". We slapen er heerlijk onder!

Behaaglijk wollen dekbed. Voldoet uitstekend.

Blij met dit classic dekbed van texelse schapenwol. Soepel vallende tijk. 220 lang, dus behaaglijk van top tot teen. Vierseizoenen dekbed gekozen. 'k weet niet of ik beide diktes nodig heb. dit is dus een eerste indruk.

Goede kwaliteit en vlotte service

Mooi dekbek met Texels schapenwol. Snel geleverd, fijn dekbed. Blij mee!

Snelle correcte levering.

Bestelling van zowel matrassen, dekbedden als kussens. Goed geïnformeerd geweest over de levering en leveringstermijn.

Een moeizame bestelling leidde uiteindelijk tot een goed resultaat

Een all-season dekbed besteld. Bleek uiteindelijk te fris voor ons. Hadden, na telefonisch overleg, een 4 seizoenen moeten bestellen. Vervolgens aanvullend een extra dek besteld wat niet bleek te passen. Zou onmogelijk moeten zijn en wij werden eigenlijk niet geloofd in deze rare situatie. Na een aantal foto's en filmpjes en moeizame discussies per telefoon bleek uiteindelijk toch dat wij het bij het rechte eind hadden. Was nog nooit voorgekomen?! Uiteindelijk alles retour en een compleet 4 seizoenen dekbed ontvangen waaronder wij nu heerlijk slapen. Kortom met veel moeite eind goed al goed.

We zijn inderdaad erg blij dat we dit mysterie hebben kunnen oplossen. Er is over en weer flink wat contact geweest om goed uit te kunnen filteren wat er gaande was. Uiteindelijk hebben we het fysiek in handen moeten hebben om het 'euvel' te ontdekken. Voor iets wat zo'n lange aanlooptijd nodig heeft gehad was het gelukkig snel te herstellen. Iets wat we inderdaad nog niet eerder hebben meegemaakt. We zijn erg blij om te lezen dat u nu, ondanks alle moeite, veel slaapplezier heeft van uw dekbed.

Snelle service en product ziet er mooi uit, maar ......

Een duur zijden winterdekbed gekocht voor als u "gewoon een hele koude slaper bent, dan wel een hele koude slaapkamer heeft kies dan voor het Sichou winterdekbed. Dit dekbed is nog dikker gevuld met de allerfijnste moebeiboom zijde". Ik ervaar dit dekbed als te dun. Twee elders bestelde dunne bamboe (zomer) dekbedden samen daarentegen zijn heerlijk warm.

We lezen wat u aangeeft en vinden het naar dat het Sichou winterdekbed niet is bevallen. We kunnen natuurlijk aangeven dat het dekbed van uitstekende kwaliteit is, maar we kunnen uw ervaring er niet om veranderen. Ervaringen en wensen, vooral slaapwensen zijn uiterst persoonlijk en in dit geval is het winterdekbed voor u niet warm genoeg gebleken. Dat vinden we jammer om te horen.

ruim assortiment en goede levering

We zochten een nieuw dekbed en kwamen bij Weids wonen uit, omdat ze een enorm groot assortiment hebben. Na wat wikken en wegen een 4 seizoenen bamboe dekbed gekocht met overtrekken. Totaal geen spijt van onze keuze! Mooie kwaliteit en keurige levering!

👍

Heerlijk tussen de wol slapen

Fijn contact, snelle levering

Voor mijn bestelling heb ik nog even contact via de chat gehad en werd goed voorgelicht. Bestelling kwam snel binnen en was helemaal naar wens.

prima winkel

onze ervaring met weids wonen is een goede ...levering op tijd en volgens afspraak

klantvriendelijk

klantgericht

Goede service snelle levering top

Goede service en snelle levering

betrouwbare webshop

Het is altijd fijn als een webshop telefonisch bereikbaar is. Al verschillende keren hier besteld. Ik kreeg de bestelling nu rechtstreeks van de fabrikant. En ik heb achteraf betaald.

Duidelijke website en snelle levering

Wij hebben een heerlijk dekbed gekocht en zijn zeer tevreden. Het ganzendons is van uitstekende kwaliteit en isoleert prima; verder is het ook heel fijn dat het gewicht minimaal is. Hierdoor is het slaapcomfort optimaal.

Tevreden met mijn aankoop

Hetprodukt is netjes en op tijd gelevert Dank u

uitstekend product en snel geleverd

Het product wat ik in eerste instantie besteld had was niet meer leverbaar, er werd een uitstekende, goedkoper product geadviseerd , deze besteld en binnen 2 dagen het teveel betaalde terug op de rekening. Top dus.!!!