Alles goed

Product goed, prijs goed, verzending super snel. Prima!

Goede service, snelle levering

Op zoek naar een zomerdekbed. Goede omschrijving. Gekozen voor zijde vulling en hij is heerlijk koel in de zomer.

Kwalitatief goed dekbed, snelle verzending.

Goede kwaliteit en snelle verzending.

Snelle levering en een super fijn dekbed (zijden, 240x220) voor de zomer. Wij gaan voor onze kinderen ze ook aanschaffen.

Besteld en 2 dagen later in huis.

Ik bestelde op donderdagavond en op zaterdagochtend mijn bestelling ontvangen.

Volgende dag geleverd

Prima klantenservice. Dekbed is heerlijk, Texels schapenwol.

Snelle levering en precies wat ik zocht

Al zijn onze leeskussens al meer dan 10 jaar oud. Je kunt nog steeds goede hoezen vinden. Zeer tevreden dus

Perfekter service

Extrem freundlich, sehr hilfsbereit, perfekt im vetsanf

Gutes Moskitonetz, schnelle Lieferung

Ich habe nun schon das zweite Moskitonetz bestellt. Es ist schön groß und durch die Stäbe recht stabil. Leider gibt es das nicht auch für kleinere Betten. Lieferung war schnell und alles zuverlässig.

Duidelijke informatie, mooie producten, snel en verzorgd geleverd.

Goede service bestelling snel geleverd

Net is heel mooi Tel contact verliep prima

Snel en correct

Duidelijke communicatie, snelle levering en voor mij een heerlijk zomer dekbed

Doet wat beloofd

Heerlijk dekbed, goede aanschaf

Slaapt koel

Prima dekbed,makkelijk te wassen Goede koop,goede kwaliteit!

Goed slapen

Zeer aan te bevelen, prima kwaliteit heerlijk zacht katoen en ruime matras hoogtemaat. Super....

Alles naar wens verlopen.

Een vriendin getipt, die heeft ook direct besteld en is ook tevreden.

Zoals gehoopt

Het artikel werd keurig volgens afspraak geleverd. Het was keurig verpakt en voldoet aan de verwachtingen.

TOP...!!!

Vlotte en correcte service.

Snel, makkelijk eb prima kwaliteit

Prima afhandeling van zaken

Alles verliep zoals verwacht! Prima product.

Dikke prima

Prima service en prima deken

Weet ik nog.niet.

Bestelde muskietennet nog in doos. Moet nog opgehangen worden.

vlotte sevice

ales is goed verlopen. Wat byzonder goed was was het feit dat er op mijn mail met een extra vraag onmiddelijk gereageerd werd! Bedankt.

Alddyk 18

9044 MN Bitgum

+31 58 2894125

Over Weids Wonen & Slapen

Weids Wonen & Slapen is een familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring in de beddenbranche. Wij vinden een goede relatie belangrijker dan een snelle verkoop. Goed en deugdelijk advies, afgestemd op uw persoonlijke behoefte is dan ook waar wij voor staan. Wij geloven dat een goede nachtrust een voorwaarde is voor een goed, gezond en gelukkig leven! Vanuit deze overtuiging verkoopt Weids Wonen & Slapen uitsluitend hoogwaardige kwaliteitsproducten. Met materialen geselecteerd op basis van de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. Wij streven continu naar een verbetering van onze dienstverlening en ontvangen dan ook graag uw feedback en tips. --------------------------------------------------- Weids Wonen & Slapen ist ein Familienunternehmen mit mehr als 40 Jahren Erfahrung in der Bettenbranche. Wir glauben, dass eine gute Beziehung wichtiger ist als ein schneller Verkauf. Gute und fundierte Beratung, abgestimmt auf Ihre persönlichen Bedürfnisse, dafür stehen wir. Wir glauben, dass eine gute Nachtruhe eine Voraussetzung für ein gutes, gesundes und glückliches Leben ist! Basierend auf dieser Überzeugung verkauft Weids Wonen & Slapen nur hochwertige Produkte. Mit ausgewählten Materialien nach bester Qualität zu einem fairen Preis. Wir sind ständig bestrebt, unsere Dienstleistungen zu verbessern und freuen uns daher über Ihr Feedback und Ihre Tipps.