Prima prijs/kwaliteit

Een snelle levering en een goed product tegen een goede prijs.

Perfect!

Uitstekend en snelle levering

Alleen maar lof

Absolutely satisfied

I have purchased a 4 season duvet few months ago, but it's still fresh and do not require cleaning. Two parts with different thickness of duvet is handy for choosing warmness you need. Breathable, comfortable, nice.

Mooie matten. Jammer dat mijn bestelling van 3 matten op dezelfde dag met 3 verschillende transporten geleverd werden... Milieuvriendelijkheid ver te zoeken.

goede dekbedden

Dun zomerdekbed besteld, kwaliteit is prima!

Heerlijk dik warm zacht een verwennerij voor rug en ledematen.

Dit wollen dekbed is lekker dik, zeer zacht en voelt lekker warm. Een goede aankoop voor prettiger liggen op je matras goede temperatuur en zacht. Geen urenlange koude voeten en benen meer. MMMMM.

Snelle levering van een uitstekend product

Uitstekend product. Wel aan de prijzige kant

Duidelijke omschrijving van het product op de site. Goede prijs en snelle levering. Wij zijn zeer tevreden.

Fantastisch dekbed, snelle bezorging

Het donzen dekbed voldoet helemaal aan de verwachting. Kwalitatief productj met alle eigenschappen die je er graag in ziet, beveel het van harte aan. Heb er inmiddels ook al eentje kado gedaan.

Goede en snelle levering

Goede ervaringen, maar omdat in één het juiste product geleverd werd en dit ook aan onze kwaliteitseisen voldeed was contact niet nodig. Dus ik kan niet beoordelen hoe de verkoper met klachten, retouren omgaat. Vandaar de 8 en niet de 9.

Perfect uitgevoerd

Zeer aan te bevelen.

hebben een donsdeken van ganzendons gekocht. geweldig. Kan het iedereen aanraden. warm en comfortabel

Naadloos ervaring, simple weg uitstekend!

Naadloos ervaring, simple weg uitstekend! Prijs/ kwaliteit verhouding heel goed. Snel levering. Heel eenvoudig en gebruiksvriendelijk website. Erg tevreden!

Goed bedrijf, dat afspraken nakomt.

Dekbedden besteld en een paar dagen later netjes geleverd. Product is geweldig.

goede service

Goede website ,veel keuze en vlotte service.

Prima dekbed

Het duurde allemaal wat lang. Kreeg een ander dekbed aangeboden die duurder zou zijn. Dat was op hun website niet te zien. Uiteindelijk ben ik wel tevreden met het alternatieve dekbed.

Goede communicatie. Voorraad viel wat tegen.

Sommige dingen op de website bleken niet op voorraad. Wel goede communicatie bij zoeken naar alternatief. Vervolgens snel verstuurd en erg tevreden met de kwaliteit van de produkten.

Het corona virus heeft ook ons en de fabrikant in de macht. Dit maakt dat er na een jaar van maatregelen rondom covid en het bijbehorende ziekteverzuim op een aantal artikelen een leverachterstand is. Dit betreuren wij eveneens. We kunnen alleen maar vragen om begrip en geduld in deze uitzonderlijke tijd en hopen dat we snel weer tot de orde van de dag kunnen gaan.

Perfecte serbice, perfect product beantwoordt aan.beschrijvingen

Goeie producten ,snel geleverd ,

Dekbedhoes was te klein

De dekbed is veel te smal, kan er niks mee En de naden waren slecht afgewerkt

Aanwijzing voorraad klopt niet

Ik had een dekbed en een kussen besteld en betaald. Volgens de website allebei op voorraad. Vervolgens krijg ik een mail waarin wordt aangegeven dat het dekbed niet op voorraad is. Het geld was snel terug gestort maar het dekbed stond nog steeds als op voorraad op de website. Ook nadat ik dit heb aangegeven.

Oplichters!

Een schande dat u stellig uw klanten voor leugenaar uitmaakt....! Het dekbed IS NIET BESLAPEN!!! En wij zijn niet de enige die bedrogen zijn, kijk maar op niet gecensureerde review pagina's naar gelijksoortige (negatieve) ervaringen. Dat jullie trots kunnen zijn op zo'n onethische bedrijfsvoering en keer op keer klanten weten te bedriegen is echt een schande... ---- Reactie van het bedrijf: Uw dekbed vertelt ons dat het duidelijk is beslapen. Een beslapen dekbed kunnen en willen we niet retour accepteren. We willen ons er te allen tijde van verzekeren dat een dekbed als zijnde een nieuw dekbed naar een klant toegestuurd wordt. Wanneer dit niet meer het geval is, zoals in deze, dan kan deze niet meer worden verkocht en zal deze middels een outlet of kringloop een andere bestemming krijgen. We verwachten van onze klanten dat dekbedden, hoofdkussens en eventueel ander textiel netjes worden behandeld, dit lijkt ons niet meer dan normaal en fair. ------ Mijn eerste review: Ons advies: koop nooit iets bij deze winkel! Zeer slechte service. Wij wilden een (vrij prijzig) donzen dekbed retourneren en onze aanvraag voldeed aan alle retourvoorwaarden (zoals: het product mocht niet gebruikt zijn). Toch weigerde het bedrijf ons het aankoopbedrag terug te storten! Enkel de helft werd gecompenseerd omdat ze vonden dat het dekbed kreukels had en daarom niet door te verkopen was.. Dit is niet mijn probleem zou ik zeggen...je kan zoiets niet in de schoenen van je klant schuiven! Zeker niet als je retourzending voldoet aan alle voorwaarden....ik voel me echt bedrogen.... Schandalige "service"! Aanbevelen? Nee 12/22/2020 Lotte , Leusden

Perfect product en perfecte levering

Zalig

Het schapenvel als onderlaag op ons bed is zacht en zalig slapen. Nooit te koud of te warm. Ideaal!