Super tevreden

Katoenen dekbed en katoenen kussen. Ik ben super tevreden. Kussens waren voor mij iets aan de dikke kant, maar makkelijk wat van de vulling eruit te halen. Dekbed is heel fijn, zomer dekbed, lekker dun. Beide dekbedden samen heerlijk warm. Ben erg tevreden.

Goed!

Super, doen wat ze beloven

Verschillende meningen..

We bestelden zijden zomerdekbedden , netjes en snel geleverd, voor mij geen succes nog steeds te warm tijdens warme nachten , mijn vrouw vindt het dekbed wel fijn.

Goede kwaliteit voor een goede nacht.

vlotte levering, uitstekend verpakt, zeer goede kwaliteit goede bijdrage aan een goede nachtrust.

Gewoon goed

Snelle levering, prachtig product (zomer dekbed)

Texels Classic Wollen Zomerdekbed gekocht. Heldere site, duidelijk en snel bezorgd.

Prima dekbedden - bezorging via DPD geen succes

Ik had twee dekbedden besteld. Een dekbed van katoen; lekker gevuld dekbed niet te warm. Andere dekbed van zijde: zeer mooi dekbed maar te warm. Misschien meer geschikt voor de winter.

Goed en snel

Speciaal fysioform kussen gekocht. Werd snel en goed geleverd

Prima levering en lief kaartje

Alles in goede orde op tijd geleverd met een persoonlijk bericht

Super en aanrader!

Levertijd top en het dekbed is een goede aankoop! Lekker koel in warme dagen (zomerdekbed van 100% katoen).

Prachtige kwaliteit, vriendelijke communicatie.

Wij zijn uiterst tevreden over de snelle informatie en de prachtige kwaliteit van de onderdeken. Zeer aangenaam in gebruik.

Geleverd wat ook op site staat

Heerlijk warm wollen 4-seizoenen dekbed gekocht van Texelse schapenwol.

Het is heerlijk slapen onder het 4 seizoenen wollen dekbed van Texelse schapenwol. Geen moment spijt van gehad. Klantvriendelijke én betrouwbare winkel met veel ervaring. Ook telefonisch prettige, eerlijke en duidelijke service. De bestelling via internet verliep vlot en voorspoedig.

Klantvriendelijk en ruime keus

Ik ben zeer goed geholpen, er werd met me meegedacht en de tijd genomen. Over het product, met name het zijden dekbed ben ik zeer tevreden.

Zeer klantvriendelijk geholpen

Hebben een bankbed gekocht met een stoel. Verkoopster hielp ons zeer klantvriendelijk en nam alle tijd om onze wensen en vragen in te vullen/beantwoorden. Top.

Snel bezorgd, fijn dekbed

Nog geen dag later al in huis. Dekbed ligt heerlijk!

trage levering

Product bleek na bestelling geen voorraadproduct maar werd rechtstreeks van importeur verstuurd. Hierdoor duurde het enkele weken voor ik het thuis had. Het zou wel zo goed zijn om dit op de website te vermelden. Volgende keer kies ik een andere aanbieder, er is voldoende concurrentie in deze artikelen.

Mooie hangstoel, vlot geleverd

Mooie en stevige hangstoel met standaard, bevalt erg goed.

Heerlijk dekbed

Vlotte levering en netjes verpakt. Slapen lekker onder het Texels dekbed.

Easy, quick, professional & quality

On 12/04 I placed an order online for a duvet inner, for a specific size. The next day (13/04) I emailed WW&S and asked to changed the size on my order to one smaller size. It was done seamless, and balance paid over within day. The duvet arrived in the correct (smaller) size. And its quality is also what I expected. I can highly recommend WW&S - product and service.

geweldig Texels wollen dekbed gekocht.

Het dekbed is warm, kruipt niet, en heeft een zachte tijk. Ideaal!

Goed product, snelle levering

Fijne dekbedden gekocht en tevreden

Makkelijk bestellen en snel in huis

Veel keuzes, makkelijk bestellen en snel in huis

Prachtige klamboe gekocht. Onwijs tevreden mee.

Snelle service, snelle levering, prima product!

Een lekker warm 4 seizoenendekbed gekocht. Bevalt prima, niet te zwaar, niet te licht. Een snelle levering.