Geweldig kussen !

Slaap heerlijk .... goede service en snelle levering !

Snelle en keurige afwikkeling van de producten

vlotte levering

kussen harder dan verwacht

Goed te woord gestaan en snel geleverd tegen een goede prijs

Supersnelle levering

Snelle levering, na een paar dagen al heeelijk onder onze wollen dekbedden kunnen liggen!

Heerlijk slapen

in 1e instantie hadden we twijfels over het gewicht 9 dit t.o.v. Dons) maar het valt erg mee, we zijn er blij mee, WEL is geen nadeel natuurlijk vinden we kussen aan de dikke kant maar er is een behoorlijke hoeveelheid uitgehaald en op zolder geparkeerd.

materiaal en levering voldoen aan de verwachtte kwaliteit

zoals hierboven gesteld

Prima service en snel geleverd

De ene dag besteld de volgende dag al in huis.

heerlijk dekbed

Heerlijk dekbed,

Goeie sevice

Heel tevreden met mijn dekbed en snelle bezorging

Heel goed en snel

u heeft geleverd wat u in het vooruitzicht heeft gesteld - een tevreden klant

Alles naar wens

Vlotte levering zeer te vreden

Kut

Het kussen was een imitatiekussen! FysioForm.

U heeft met zekerheid het originele Fysioform Talalay latex hoofdkussen ontvangen. De tijk (de hoes) van het hoofdkussen kan er eventueel iets anders uitzien. Deze is inderdaad door de jaren wel gewijzigd. Echter het kussen zelf, de vorm, afmeting en hardheid is exact hetzelfde gebleven. Latex (is een vloeibare rubber soort) kussens worden 'gegoten', waarbij gebruik wordt gemaakt van een mal. Deze mal heeft een vaste vorm. Wij hadden uw teleurstelling graag rechtstreeks gehoord, alvorens u dit in een review uiteenzet. Dan hadden we u dit al veel eerder kunnen uitleggen. Dit had u een hoop frustratie gescheeld.

geweldig.

Wat een heerlijke dekbedden. Eerlijk gezegd had ik dit veel eerder moeten kopen. Lekker warm en zeker niet zwaar. Top!!!

prima kussens, tijdig geleverd

Vriendelijk maar niet goed voorgelicht

Ik heb contact met ze gehad omdat een speciale link aangaf welke kussen ik zou moeten nemen. Toen ik dit heb aangegeven belde een mevrouw mij om toch een ander typen te nemen omdat zij ervan uit ging dat dit beter zou passen. Dit bleek niet zo te zijn dus moest ik op eigen kosten het terug sturen om vervolgens het kussen te vragen dat uit de test kwam. Als ik dit gelijk had gehad, had mij dit bijna 8 euro verzendkosten gescheeld!!!!

Met verbazing heb ik uw review gelezen. Wij hebben namelijk meermaals met elkaar gemaild en ook telefonisch met elkaar gesproken. U gaf aan dat u twijfelde over de keus van uw hoofdkussen. Om u hier goed in te kunnen adviseren hebben we hier uitvoerig over gesproken. Samen zijn we tot een keus gekomen en deze heeft u toen ook besteld. We hopen natuurlijk altijd dat dit meteen de goede keus is, echter soms is dat niet het geval. We vinden dat uiteraard heel jammer en vervelend. Toch wil ik echt benadrukken dat ik u een advies heb gedaan, mijn collega's en ik zullen u nooit vertellen wat u moet aanschaffen, we kunnen en willen hoogstens een advies geven. En dan is het aan u op welk hoofdkussen de keus valt. Ik vind het enorm jammer dat u nu impliceert dat u van uw keus bent gehaald, wat voor mij zeker niet klopt en dit raakt me dan ook persoonlijk. De uiteindelijke beslissing ligt altijd bij uzelf, omdat u degene bent die er gebruik van zult maken en wij louter er zijn om u te ondersteunen.

Prima kwaliteit en snelle levering

Ruime keuze in de webshop. Het merk hoeslakens dat ik had besteld was uitverkocht. Ik ben gebeld met het voorstel om een ander merk, van zwaardere kwaliteit te leveren. Ik ging akkoord en de kwaliteit is prima voor dezelfde prijs. Ook kreeg ik gratis moltons bij de Sylvana hoofdkussens. Het strenge retourbeleid waarover ik lees in sommige reviews, geeft mij in ieder geval wel het vertrouwen dat ik nieuwe, ongebruikte producten geleverd krijg.

Is zeer goed

Een heel fijn dekbed

Vlotte levering Keurig verpakt

Keurig verzorgde zending van kwaliteitsproduct

Stevige zijden kussens besteld. Liggen heerlijk, snel verzonden.

fijn

fijn en warm en divers

De website is erg duidelijk en klantvriendelijk. Snelle levering in goede verpakking.

Snelle levering, goede service

Snelle levering, goede service

Over Weids Wonen & Slapen

Weids Wonen & Slapen is een familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring in de beddenbranche. Wij vinden een goede relatie belangrijker dan een snelle verkoop. Goed en deugdelijk advies, afgestemd op uw persoonlijke behoefte is dan ook waar wij voor staan. Wij geloven dat een goede nachtrust een voorwaarde is voor een goed, gezond en gelukkig leven! Vanuit deze overtuiging verkoopt Weids Wonen & Slapen uitsluitend hoogwaardige kwaliteitsproducten. Materialen geselecteerd op basis van de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs.