Zeer correct en degelijk

Zeer tevreden over mijn aankoop en de snelle levering.

Is heel goed

Weids wonen en slapen is een prima bedrijf

Snelle verzending, heerlijk dekbed. In het begin een beetje geur van de schapen maar dat vond ik niet hinderlijk. Na een tijdje helemaal weg. Gewoon tevreden met mijn aankoop.

Dat kon beter

Mijn bestelling werd vlot genoeg geleverd maar ik vond de communicatie niet best en erg onpersoonlijk. Er kwam nl. geen bestelbevestiging over de mail, er kwam geen enkel bericht terug. Ik vond het daardoor even spannend of er iets zou komen. Het was tenslotte voor mij niet een klein bedrag wat ik had overgemaakt. Gelukkig werd het wel geleverd maar het is wel fijn om na een bestelling even een bericht te krijgen dat de bestelling ontvangen is met een mededeling over het bezorgmoment ed. Nee ik voelde geen klantvriendelijkheid.

Wat vervelend om te lezen dat u de communicatie met ons als onpersoonlijk heeft ervaren. Waarom u geen bestelbevestiging heeft ontvangen kunnen wij niet zeggen. Elke klant ontvangt van zijn bestelling zowel een bestelbevestiging als een factuur. Wellicht dat die van u in de map, ongewenste e-mail terecht is gekomen? We zijn blij om te vernemen dat uw pakket verder goed en snel is geleverd.

Snelle levering.

Snelle levering en goed verpakt.

Vriendelijke correcte service, Zeer goede kwaliteit.

Enige minpunt was de lange leveringstijd, waarschijnlijk ook veroorzaakt door Corona. Verder goede communicatie.

Ik heb twee wollen dekbedden besteld. Ze werden snel geleverd en slapen heerlijk! Enige puntje is: ze ruiken een beetje naar schaap! Maar even buiten luchten en daarna valt dit wel weer mee. We weten in ieder geval zeker dat ze echt zijn ;)

Prima materiaal en bezorging

Het bamboedekbed is lekker luchtig en voelt fris. Bovendien duurzaam.

Klantvriendelijk en professioneel.

Kwam iets later maar toen ik belde om te vragen waarom was dat met een goede reden. Het was het wachten meer dan waard.

Duidelijk en snel

Voor mijn 3 jarige dochter een hoofdkussen gekocht van het merk Silvana. Alles staat duidelijk aangegeven op de site. De volgende dag werd het kussen geleverd.

Top site en service

Duidelijke site met snelle service

snel geleverd...goede ervaring

goede service

Goed product, fijne service

Nu al meerdere dekbedden gekocht bij dit bedrijf - vriedelijke medewerkers, snelle levering en vooral heel fijne dekbedden!

Fijne winkel

Mooie spullen, goede prijzen, snelle correcte levering

Snelle levering.

Goede kwaliteit.

Zéér tevreden met mijn wollen 4 seizoenen dekbed

Ik heb mijn wollen 4 seizoenen dekbed gekocht bij Weids Wonen omdat ik al vaker daar heb gekocht en heel tevreden ben over de service. Met het dekbed ben ik super tevreden en de service was als vanouds goed.

alles oke

Snel geleverd en zeer goede kwaliteit

Snel geleverd en zeer goede kwaliteit

Prima! Goede service

Ik stuurde een email met vraag en werd heel snel gebeld met goede uitleg en voorstel.

Héél tevreden

Mooi verpakt. Snelle levering.

Uitstekend laken dat goed zijn werk doet

Gewoon goed

Heel tevreden. Netjes verpakt en verzonden.

Prima bedrijf!

Bestelling snel geleverd en hele goede kwaliteit een aanrader

Super snelle levering. Fijn produkt!

Over Weids Wonen & Slapen

Weids Wonen & Slapen is een familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring in de beddenbranche. Wij vinden een goede relatie belangrijker dan een snelle verkoop. Goed en deugdelijk advies, afgestemd op uw persoonlijke behoefte is dan ook waar wij voor staan. Wij geloven dat een goede nachtrust een voorwaarde is voor een goed, gezond en gelukkig leven! Vanuit deze overtuiging verkoopt Weids Wonen & Slapen uitsluitend hoogwaardige kwaliteitsproducten. Met materialen geselecteerd op basis van de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. Wij streven continu naar een verbetering van onze dienstverlening en ontvangen dan ook graag uw feedback en tips. Natuurlijk hebben ook wij minder tevreden klanten. Onze intentie is altijd om samen met de klant tot een goede oplossing te komen. Echter wanneer de klant een artikel reeds in gebruik heeft genomen, zijn wij met onze handen gebonden. Wij krijgen met regelmaat de vraag: "Is het dekbed of hoofdkussen gegarandeerd nieuw?" en hier kunnen we altijd volmondig JA op zeggen. Omwille van de hygiëne kunnen wij een in gebruik genomen artikel natuurlijk niet meer omruilen of retour nemen. Wij vinden dit natuurlijk bijzonder vervelend, maar laat het dan een positieve uitkomst zijn dat elke lezer zich realiseert dat wij uitsluitend nieuwe en dus onbeslapen artikelen verkopen!