Prima dekbed

Heerlijk dekbed voor de zomer

De levering was netjes en snel.

Alle producten zijn van een goede kwaliteit en voldoen prima.

Mooie dekbed in snelle tempo

Het was makkelijk om het dekbed te bestellen, hij was snel bij ons en prachtige qualiteit! Helemaal tevreden,!

Goed product snel geleverd

Mijn bestelling werd snel volgens afspraak geleverd. Een kwalitatief goed vouwbed de luxe Ben dus zeer tevreden!

Een matrasvernieuwer besteld omdat de rits van de oude kapot was. Fijne hoes die een beetje elastisch is. Levering was snel.

Tevreden terugkerende klant

Duidelijke site net professionele uitleg, goede communicatie, snelle levering en het product voldoet aan de beschrijving.

Goede kwaliteit artikelen en snelle levering.

Het bestelde artikel is van goede, degelijke kwaliteit. Bericht betreffende status van bestelling werd regelmatig geupdate.

2 maal bestelling keurig afgehandeld

Goed bedrijf

Kussen besteld volgende dag in huis plus gratis molton sloop .Makkelijk te bestellen en goede communicatie

Levering gaf problemen. Er ging iets fout bij DPD. Zeer adequaat opgelost door Weids Wonen.

Vriendelijke en persoonlijke service

Heb een aantal producten besteld en niet alles kon snel worden bezorgd. Maar ik werd uitstekend op de hoogte gehouden en zelfs een keer gebeld toen de bezorging nog even op zich liet wachten. Het kan gebeuren dat je net iets besteld wat niet op voorraad is, en dan is het best fijn als je merkt dat een bedrijf echt moeite voor je doet om het goed te regelen.

fijn dekbed, snelle levering

Dekbed bevalt goed, heerlijk warm en soepel. Fijn dat ik m'n oude wollen dekbed kon terugsturen voor recycling.

makkelijk bestellen,

snelle levering, prima producten, zeer tevreden

Uitstekende ervaring.

Makkelijk te bestellen en vlotte afhandeling.

Donsdeken zomer dekbed bamboe

Heel goed. zeer licht en toch iets.

Alles zeer goed ,snelle bezorging, mooie kwaliteit bamboe dekbedden.

Uitstekende winkel

Fantastische klanten service heel erg vriendelijk, ik slaap nu heerlijk.

Mooie site, scherpe prijzen en snelle levering. Klasse!

Snelle correcte levering

Ideale service dat er vooraf bekend gemaakt wordt wanneer er geleverd wordt.

Goed product, vlot geleverd.

De door ons bestelde matrasbeschermer was op de website precies goed omschreven en van goede kwaliteit. De kwaliteit-prijs verhouding is prima. Levering is goed verzorgd, kortom, een goede leverancier.

Het bamboe dekbed bevalt uitstekend!!

Top winkel

Snelle nette levering, en hoge kwaliteit priducten

prima geregeld ,snelle levering

compliment voor de verpakking , hergebruiken van bestaande verpakking !

Topkwaliteit

Prachtige kwaliteit, je koopt hier echt mooi beddengoed. Dekbed tijk is heel mooi.

Over Weids Wonen & Slapen

Weids Wonen & Slapen is een familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring in de beddenbranche. Wij vinden een goede relatie belangrijker dan een snelle verkoop. Goed en deugdelijk advies, afgestemd op uw persoonlijke behoefte is dan ook waar wij voor staan. Wij geloven dat een goede nachtrust een voorwaarde is voor een goed, gezond en gelukkig leven! Vanuit deze overtuiging verkoopt Weids Wonen & Slapen uitsluitend hoogwaardige kwaliteitsproducten. Met materialen geselecteerd op basis van de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. Wij streven continu naar een verbetering van onze dienstverlening en ontvangen dan ook graag uw feedback en tips. Natuurlijk hebben ook wij minder tevreden klanten. Onze intentie is altijd om samen met de klant tot een goede oplossing te komen. Echter wanneer de klant een artikel reeds in gebruik heeft genomen, zijn wij met onze handen gebonden. Wij krijgen met regelmaat de vraag: "Is het dekbed of hoofdkussen gegarandeerd nieuw?" en hier kunnen we altijd volmondig JA op zeggen. Omwille van de hygiëne kunnen wij een in gebruik genomen artikel natuurlijk niet meer omruilen of retour nemen. Wij vinden dit natuurlijk bijzonder vervelend, maar laat het dan een positieve uitkomst zijn dat elke lezer zich realiseert dat wij uitsluitend nieuwe en dus onbeslapen artikelen verkopen!