Goede uitleg van product. Snelle levering.

Snelle levering, goed product.

Snelle levering, goed product.

Snel bezorgd

Goed aanbod en snel afgehandeld.

Prima ervaring met dez firma.

Ik ben heel tevreden over de aankoop die ik bij deze firma heb gedaan. Een heerlijk wollen dekbed heb ik nu. Ook de levering na bestellen was bijzonder vlot, al de volgende dag in huis.

Goede kwaliteit. Snelle levering

Goede en snelle levering

Zeer snelle levering, heel fijn!

Fijn product, goed verpakt en een snelle levering!

Fantastisch!!

Vorig jaar had ik het zomer ganzen donzen dekbed van Savanne Nova Scotia al gekocht. Wat heerlijk koel is in de zomer, nu ook de herfst/lente versie aangeschaft. Wat een genot, 1 nachtje bij elkaar geprobeerd maar dat was te warm. Nu slapen we nog onder de herfst/lente versie, heerlijk! Het is heel erg dun maar ontzettend behaaglijk, nooit meer iets anders!!!

Zeer goeie uitleg toppie vriendelijk in een woord geweldig fantastisch gezellige kerel met humor en heet jan bakker Zou iedereen deze zaak aanbevelen In korte tijd hebben wij heel wat ganzendons dekbed gekocht 8 stuks kinderen oma en wij samen het leg zo geweldig ik hoef niks anders meer maar praat wel over ganzendons die is het heerlijkze nu ik geef ze een 10 super

slaapt lekker

x

Teleurstellende ervaring

Ik heb een dekbed besteld bij Weids Wonen en Slapen. Dat was een teleurstellende ervaring. Dekbed werd geleverd in een neutrale kartonnen doos. Hier was niets op aan te merken. Ik heb het dekbed uit de doos genomen en dit zag er goed uit. Toen ik later op de dag het dekbed op bed wilde leggen merkte ik aan de andere zijde van het dekbed vlekken op die er niet thuis horen. Ik ben nu in afwachting van een oplossing door Weids Wonen en Slapen.

Had ik eerder moeten kopen

Ganzendons is onvervangbaar. J slaapt er heerlijk onder en je wordt gauw warm onder de dond

Prima service en levering van ons dekbed!

Prima adres voor een kwaliteit product.

Goede service, ik bestel hier altijd mijn beddengoed. Producten zijn van zeer goede kwaliteit

Prima geregeld.

Ducky Dons dekbed gekocht. Artikel bevalt prima en het grote voordeel is dat de tijk niet "knispert".

alles naar wens

overzichtelijke webshop en snel geleverd

Tolles Kissen und schnelle Lieferung

Das Kissen wurde trotz Ankündigung, dass es länger aufn sollte sehr schnell geliefert.

Uitstekend geholpen bij t maken van de keuze

Bestelling verliep vlot en werd goed afgehandeld

Dekbed voldoet prima. Iets zwaarder dan een donzendekbed.

Snelle levering. Goed product.

Super dekbed, snel geleverd

Goed website, duidelijk omschrijving over de wollen dekbed. Goede service en levering. Netjes verpakt en handige opbergtas.

Deken ok, doch sterkere geur schaap, zou beter vermeld worden

Deken is prachtig en erg comfortabel. Alleen vind ik de wolgeur storend, heb de Deken al verschillende dagen buiten gelucht, doch helpt niet echt. Wat zou ik kunnen doen? De geur komt van het wolvet in de wol

Via internet een schapenwollen onderdeken besteld. Werd snel geleverd en de kwaliteit is zoals beschreven.

Prima product prima sevice

snelle levering en ruim assortiment

fijn wollen dekbed ontvangen, licht van gewicht

goede en snelle levering van het gekochte product

goede en snelle levering van het gekochte product

Over Weids Wonen & Slapen

Weids Wonen & Slapen is een familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring in de beddenbranche. Wij vinden een goede relatie belangrijker dan een snelle verkoop. Goed en deugdelijk advies, afgestemd op uw persoonlijke behoefte is dan ook waar wij voor staan. Wij geloven dat een goede nachtrust een voorwaarde is voor een goed, gezond en gelukkig leven! Vanuit deze overtuiging verkoopt Weids Wonen & Slapen uitsluitend hoogwaardige kwaliteitsproducten. Met materialen geselecteerd op basis van de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. Wij streven continu naar een verbetering van onze dienstverlening en ontvangen dan ook graag uw feedback en tips. Natuurlijk hebben ook wij minder tevreden klanten. Onze intentie is altijd om samen met de klant tot een goede oplossing te komen. Echter wanneer de klant een artikel reeds in gebruik heeft genomen, zijn wij met onze handen gebonden. Wij krijgen met regelmaat de vraag: "Is het dekbed of hoofdkussen gegarandeerd nieuw?" en hier kunnen we altijd volmondig JA op zeggen. Omwille van de hygiëne kunnen wij een in gebruik genomen artikel natuurlijk niet meer omruilen of retour nemen. Wij vinden dit natuurlijk bijzonder vervelend, maar laat het dan een positieve uitkomst zijn dat elke lezer zich realiseert dat wij uitsluitend nieuwe en dus onbeslapen artikelen verkopen!