Hele goede service en een topproduct!

Ik kocht een 4 seizoenendekbed van zuiver scheerwol. Het artikel was niet op voorraad en daar werd ik meteen over geïnformeerd. Na een paar dagen werd het artikel op de toegezegde dag geleverd. Het dekbed is heerlijk warm. Tot nu toe heb ik voldoende gehad aan het voor/najaar dekbed. Beide dekbedgedeeltes zijn eenvoudig aan elkaar te bevestigen met drukknopen. Zowel artikel als leverancier zijn een aanrader!

Fijne leverancier

Snel en zorgvuldig geleverd.

Snelle levering en goed product

Besteld, snel geleverd en goed product.

Snelle levering en fijne producten

Inmiddels aantal bestellingen geplaatst. Eerst voor onszelf heerlijke wollen onderdeken en dekbed besteld en inmiddels ook voor de kinderen fijn beddengoed bijbesteld.

Goed product

Snel en een goed product geleverd

Zeer goede service . Ik werd netjes gebeld omdat het bestelde dekbed iets verlaat zou zijn . Dat vond ik erg prettig . Levering snel en vlot verlopen

Heerlijk wollen dekbed gekocht bij jullie, toppie

De order was vergeten maar het is uiteindelijk netjes opgelost.

Ik had een deken besteld en betaald. Na een maand dat ik niets hoorde of ontving heb ik contact opgenomen. De dame was erg vriendelijk en zei dat ze erg verbaasd was dat het niet was doorgepakt. Dat de deken die ik besteld had niet ter beschikking was en welke ik dan wel kon ontvangen ofdat ik het geld terug zou krijgen. De vriendelijkheid van de dame van Weids Wonen maakte veel goed. Want eigenlijk was het slordig. Ik heb een andere deken gekregen en die is prima

geweldig

Dekbed goed verpakt en netjes geleverd. Alleen niet op de afgesproken dag.

Aan te bevelen

Heerlijk dekbed goede nachtrust nadien

Snelle levering!

Mijn bestelling heb ik eerst per schriftelijke overschrijving betaald. Ondanks dat kreeg ik mijn deken binnen 5 dagen thuis! Bijzonder.

goed produckt zeer tevreden

zie boven

Prima.

Artikelen goed verpakt.

Top winkel

Prima zaak die doet wat beloofd wordt. Alles op afgesproken dag geleverd. Keurig hygiënisch verpakt.

Bestelling prima geregeld op gewenste dag. Kwaliteit van het geleverde zeer goed

Prima gewoon !

Bestelling keurig en netjes op tijd geleverd. Dekbedden bevallen prima.

Top product voor een betaalbare prijs

Een heerlijk warm dekbed

Makkelijk bestellen en vlotte levering

Zie boven

Klantgericht en betrouwbaar

De website is overzichtelijk en het stellen van en vraag via Whatsapp ging makkelijk en was laagdrempelig. Daar werd ik vriendelijk en goed geholpen. De prijs-kwaliteit verhouding van de producten en leversnelheid bij deze winkel is ook nog eens goed.

Snelle levering en zeer goede kwaliteit. Slaapt lekker warm. Zo doorgaan.

Dekbed is heerlijk

Het dekbed slaapt heerlijk en het najaars dekbed is tot nu toe voldoende warm. Waarschijnlijk ook voldoende warm voor de winter in Nederland zonder het voorjaars dekbed erbij.

Snelle levering, uitstekend product

Duidelijke informatie, goede levering

Goed ontvangen en klopt met beschrijving

Over Weids Wonen & Slapen

Weids Wonen & Slapen is een familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring in de beddenbranche. Wij vinden een goede relatie belangrijker dan een snelle verkoop. Goed en deugdelijk advies, afgestemd op uw persoonlijke behoefte is dan ook waar wij voor staan. Wij geloven dat een goede nachtrust een voorwaarde is voor een goed, gezond en gelukkig leven! Vanuit deze overtuiging verkoopt Weids Wonen & Slapen uitsluitend hoogwaardige kwaliteitsproducten. Met materialen geselecteerd op basis van de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. Wij streven continu naar een verbetering van onze dienstverlening en ontvangen dan ook graag uw feedback en tips. Natuurlijk hebben ook wij minder tevreden klanten. Onze intentie is altijd om samen met de klant tot een goede oplossing te komen. Echter wanneer de klant een artikel reeds in gebruik heeft genomen, zijn wij met onze handen gebonden. Wij krijgen met regelmaat de vraag: "Is het dekbed of hoofdkussen gegarandeerd nieuw?" en hier kunnen we altijd volmondig JA op zeggen. Omwille van de hygiëne kunnen wij een in gebruik genomen artikel natuurlijk niet meer omruilen of retour nemen. Wij vinden dit natuurlijk bijzonder vervelend, maar laat het dan een positieve uitkomst zijn dat elke lezer zich realiseert dat wij uitsluitend nieuwe en dus onbeslapen artikelen verkopen!