Deze was wel goed

Ik heb zelf wel twee x contact op genomen en daarna werd ik wel snel geholpen. Dat vond wel jammer, want toen gingen ze pas actie ondernemen! Voor de rest ben tevreden

Zoals het hoort

Makkelijk besteld, de volgende dag binnen en het slaapt heerlijk. 10/10

Snelle levering, zeer goede kwaliteit.

Zeer goede service en kwaliteit

Belde met een vraag en super lief en professioneel geholpen.

Vriendelijk, snelle levering

Ik heb jullie gebeld en jullie zijn erg vriendelijk, jullie geven goed advies. Toen ik besteld heb werd er heel snel geleverd.

Mooi dekbed en super snel geleverd!

Tevreden terugkerende klant

Ik ben tevreden klant. De prijzen zijn prima, de kwaliteit is goed en de levering snel

Slaapt heerlijk

Heerlijk warm, niet té.

De verzending en levering van het door mij bestelde beddengoed was verrassend snel waarvoor dank. Ik

Ik had besteld 2 dekbedovertrekken met bijpassend hoeslakens organic satijn 220x140, kleur anthraciet. Eén van de twee geleverde exemplaren was anders. Geen satijn glimmende maar dof en minder glad. Aanvankelijk dacht ik, dat maakt niet zo veel uit maar nu ik ze inmiddels 2 keer gewassen heb begint het verschil me toch te irriteren. Ik heb op de labels gekeken, die waren precies gelijk. Er staat op Kayori 100% katoen made in Pakistan. Twee dingen staan me tegen: - het verschil in materiaal en daardoor ook de kleur op ons 2-persoonsbed - ik twijfel of het geleverde wel Organic is. Dat staat nl. niet op het label namelijk. Ik hoop dat u mij een antwoord kunt geven en sorry dat ik die ene doffe niet meteen teruggestuurd heb (zoals mijn man me gelijk aanbeval). Omdat u me nu toch om een reactie vroeg schrijf ik dit. Met vriendelijke groet, Lidy Willems

Dank voor uw bericht. Wat jammer dat u niet meteen contact met ons heeft opgenomen, dan hadden we u meteen kunnen helpen. We kunnen u in ieder geval verzekeren dat de beide dekbedovertrekken van organic katoen van het merk Kayori zijn. We snappen heel goed dat u graag twee identieke overtrekken had willen ontvangen. Dat dat niet is gebeurd vinden we erg jammer. In dit geval zullen beide dekbedovertrekken vervaardigd zijn uit elk een ander doek. Als u op ons tijd had verwittigd hadden we beide overtrekken retour kunnen halen om u en ons ervan te verzekeren dat u twee identieke exemplaren in uw bezit zou krijgen.

Nooit ontvangen

Hij is snel verzonden, afgeleverd bij het afhaalpunt. Niet meegegeven door het afhaalpunt. Hierna schijnbaar wederom verstuurd naar mijn adres maar nooit ontvangen.

We betreuren het dat u hier geen contact met ons over opgenomen heeft. We hebben uw bestelling gevolgd en zien dat uw dekbed op 5 november is besteld en eveneens is verzonden. De volgende dag, 6 november is deze op uw thuisadres afgeleverd. Omdat we geen melding van contact in ons systeem zien verwachten we dat u onze order wellicht verwart met een andere bestelling. In dat geval willen we u vragen deze review aan te passen of te verwijderen, waarvoor dank.

Lekker warm

Mooi dekbed snelle levering

Top service!

Kwaliteit zoals ze veloven

Helemaal goed

Mijn bestelling is op tijd geleverd. Goed verpakt. Helemaal prima.

Top geregeld, sneller levering en mooie kwaliteit.

Geen fijn kussen

Na 2x de hoes open en dicht ritsen was die al kapot

Er is inmiddels meermaals contact tussen u en ons geweest. De rits is kapot door uw eigen handelen, zoals u zelf heeft aangegeven, door het openen van de rits. Daarom is dit vanzelfsprekend niet de verantwoordelijkheid van ons of de fabrikant. We willen zeker meedenken in een oplossing. De kosten die daar aan verbonden zijn uiteraard voor rekening van de klant.

Snelle levering, product als omschreven, goede kwaliteit/prijs verhouding

Op wollen dekbed zaten wat vreemde plekjes, die waarschijnlijk tijdens de manuele vervaardiging waren ontstaan. Ben niet moeilijk, f dus gehouden. Wel de reviews gelezen, maar daar niets van ervaren. Misschien als ik had terug gestuurd had ik dat wel ervaren. Mijn score van 6 is omdat ik niet anders had verwacht van deze internetshop.

Goede website en snelle levering

Duidelijke website met de juiste en goede info. En tot slot een snelle levering van een prima product.

Vriendelijk geholpen.

Ik had een bestelling geplaats. Nadat ik me vergist had met de bestelling ben ik vriendelijk geholpen en had de bestelling een dag later in huis. Top! Kwaliteit/prijs is goed.

Top geholpen goed advies na uitverkoop product teveel betaalde gelijk teruggestor

Goeie service, snel. Achteraf betalen mogelijk. Prachtig product.

Ik kende dit bedrijf niet, maar was verrast door het goede aanbod, de vlotte ervaring en kwaliteit

Zeer goede producten voor een goede prijs. Ik kocht twee wollen dekbedjes voor mijn kinderen en vond ze erg mooi en degelijk.

Eerlijk, onder schapenwol slaap je heerlijk.

Van bestel moment tot en met levering liep alles perfect en supersnel.

Goed, duidelijk en snel

Duidelijke site en goede uitleg om mijn keuze makkelijker te maken. Makkelijk betalen en ik werd goed op de hoogte gehouden over de levering. Netjes afgeleverd en zeer tevreden met het product! ( een goed hoofdkussen)

Doen wat ze beloven

Mooie hoeslakens besteld voor topmatras van 140 x 200 cm. Passen goed en blijven mooi in de was. Helemaal prima. Ik zou alleen nog wel wat meer kleurkeuze willen hebben ;-)