Sehr gut

Umfassende Informationen zu den Produkten sind verfügbar, Versand schnell - ich bin begeistert.

Klantvriendelijk bedrijf.

Het kussen lijkt wel gebruikt

Het rook naar een bepaalde geur. Niet prettig. Ik heb de hoezen meteen gewassen en het kussen buiten te luchte gelegd. Jammer Zojuist gebeld door Jan. Hij vertelde dat ze geen gebruikte materialen doorsturen.

goede service en fijn dekbed

Had per ongeluk verkeerde maat dekbed besteld, was makkelijk contact te krijgen en een passende oplossing was ook snel gevonden. Had al snel een betaallink tbv prijsverschil en het nieuwe dekbed in huis! Heb ons oude vierseizoenen wollen dekbed vervangen voor een nieuwe en gelijk voor een langere gekozen. Heerlijke deken, tot nu toe alleen herfstdeel gebruikt. Fijne deken voor nette prijs.

Ausgezeichnet

verlief alles einwandfrei. Sehr gutes Produkt.

lekker slapen

Kussen is van goede kwaliteit. Ligt heerlijk in alle houdingen.

Op slaapgebied is alles mogelijk. Heel veel keuze en voor elk wat wils. Bezorging ging vlot.

Bestelling uitstekend verlopen

De bestelling is snel en correct geleverd. Keurig verpakt. Niets op aan te merken.

Goede producten tegen goede prijs

Heerlijk dekbed, snel geleverd

perfect

Alles klopt!

Makkelijk te bestellen en keurige levering en op de gestelde datum. Ook de berichten voor de levering is prima verlopen.

Fijn wollen matrasbeschermer. Lekker zacht en warm.

levering was prima op tijd

Ook is het donzen dekbed helemaal naar wens :-)

Uitstekende service, fantastisch wollen dekbed

Begin februari heb ik bij Weids wonen en slapen een 4 seizoenen wollen dekbed Texels Comfort gekocht. Ik ben zeer tevreden over Weids wonen. Ik bestelde op zondagavond online en 1,5 dag later op dinsdagmiddag werd het het dekbed thuis afgeleverd. Top!

Alles goed binnen gekregen. Helemaal tevreden.

Hekemaal tevreden

Duidelijk website

Unglaublich gut

Die Decke ist sehr schnell gekommen zum erwünschten Zeitpunkt. Und hat die Erwartungen vollkommen übertroffen. Weich, leicht und warm… mehr geht nicht. Vielen Dank!

Perfect service, great product

Communication was great, product was packed and shipped rapidly and arrived as expected.

Erg positief

Snelle levering. Bestelde artikel (reiskussen) voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Adequate reactie op vragen.

Prima en snel!

Echt helemaal goed gegaan, snel bezorgd en prima verpakt! Dank!

Goede , snelle levering

Goed dekbed , 2 delen op elkaar is voor ons te warm , maar dat ligt natuurlijk aan het weer , het is niet zo koud , na een paar nachten het dubbel dekbed eraf gehaald alleen het herfst gedeelte nu in gebruik .precies goed qua temperatuur. het ligt heerlijk en is niet te zweterig .wel wat zwaarder dekbed maar wij vinden dit fijn Omdat het formaat wat groter is hebben we eindelijk ieder genoeg dekbed overtrek ons heen . Al bij al een goed dekbed

Snel en goed geleverd

Ik was dringend op zoek naar een 2 persoons 4 seizoenen-dekbed en vond hem keurig geprijsd bij Weids wonen & slapen.

Perfect!!!

Binnen no time had ik de bestelde artikelen binnen! En wat slaapt het heerlijk!!!

Snelle levering.

Over Weids Wonen & Slapen

Weids Wonen & Slapen is een familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring in de beddenbranche. Wij vinden een goede relatie belangrijker dan een snelle verkoop. Goed en deugdelijk advies, afgestemd op uw persoonlijke behoefte is dan ook waar wij voor staan. Wij geloven dat een goede nachtrust een voorwaarde is voor een goed, gezond en gelukkig leven! Vanuit deze overtuiging verkoopt Weids Wonen & Slapen uitsluitend hoogwaardige kwaliteitsproducten. Met materialen geselecteerd op basis van de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. Wij streven continu naar een verbetering van onze dienstverlening en ontvangen dan ook graag uw feedback en tips. Natuurlijk hebben ook wij minder tevreden klanten. Onze intentie is altijd om samen met de klant tot een goede oplossing te komen. Echter wanneer de klant een artikel reeds in gebruik heeft genomen, zijn wij met onze handen gebonden. Wij krijgen met regelmaat de vraag: "Is het dekbed of hoofdkussen gegarandeerd nieuw?" en hier kunnen we altijd volmondig JA op zeggen. Omwille van de hygiëne kunnen wij een in gebruik genomen artikel natuurlijk niet meer omruilen of retour nemen. Wij vinden dit natuurlijk bijzonder vervelend, maar laat het dan een positieve uitkomst zijn dat elke lezer zich realiseert dat wij uitsluitend nieuwe en dus onbeslapen artikelen verkopen!