Pertecte afhandeling

Prima product Compliment voor hergebruikmverpakkingsmateriaaL

Super goed

Goede en snelle levering

Snel geleverd En een erg fijn dekbed. Ik zou zeggen Een 10+

geweldig, niets op aan te merken

Perfect afgeleverd,vriendelijke chauffeur,bed netjes tot aan de deur afgeleverd.

Snelle levering en fantastisch fijn dekbed.

Heerlijk warm, nu met een dekbed(herfstdeel) warm genoeg om onder te slapen. Genieten van dit dekbed. Valt fijn om je heen.

Erg goed !

Snelle, correcte levering van uitstekende producten. Alles naar wens verlopen en we slapen uitstekend onder de nieuwe wollen seizoendekbedden. Niks aan te merken op het hele bestelproces.

mooi dekbed

mooi dekbed voor mijn peuter, goede kwaliteit, verder snelle levering. alles prima!

Geen bezorging op zaterdag, ondanks de keuze op de website

Op een woensdag besteld, aangegeven dat ik het op zaterdag bezorgd wilde hebben. Dit was volgens de website ook mogelijk. Helaas besliste de koeriersdienst anders. Het kwam op maandag. Achteraf gezien blijkt dat aan DPD te liggen. Maar geef dan die mogelijkheid niet.

Prima kwaliteit artikelen.

Goede heldere communicatie en snelle levering.

Keurig geholpen toen ik belde voor informatie

Snel geleverd. Prima dekbed.

Heerlijk blauw gezichtjes kussen. Vanaf dag 1 sliep ik zonder pijn als een roosje! Bedankt,ik ben blij dat ik de stap gezet heb naar een duurzaam kussen ipv elke 6 a 12 mndn een nieuwe te kopen in de goedkopere winkels. De hoofdjes kussens zijn aanrader als u twijfelt er gewoon voor gaan!

Telefonische navraag omtrent mijn bestelling. Daardoor alles in goede orde mogen ontvangen

Prima service en persoonlijke benadering

Mijn bestelling kon niet worden geleverd. Ik ben gebeld en in overleg kwamen we tot een goed alternatief. Vriendelijke benadering en snelle kevers.

Uitstekende service, goed advies, levering helemaal goed

Zie boven

Weids Wonen en Slapen? Aanbevolen!!

Goede informatie duidelijke instructies vlotte afwikkeling van de bestelling

Goede levering, kwaliteits producten

Ik ben blij met de aanschaf van een kussen en dekbed bij Weids Wonen & Slapen. Het dekbed en kussen zijn wolkenzacht. De bevestiging dmv plastic knoopjes van het vier seizoenen dekbed is echter beneden verwachting. Er zijn al meerdere knoopjes losgeraakt binnen 2 weken. Erg vervelend.

super

Goede telefonische info gekregen. De bestelling is correct en snel opgezonden. Opteerde voor 4 seizoenen, slaap met open raam en had het soms met een gewoon dekbed te fris. Reuze knus met het nieuwe dekbed. Maar zou bij een volgende aankoop toch opteren voor een gewoon winter dekbed, Enkel door het gebruik van de de bijgeleverde drukknopen. Die komen regelmatig los, bij het opschudden komt er dan 1 deel op het bed terecht maar mag je voor het tweede deel alles uit het dekbedovertrek halen. Nogal omslachtig.

Goede levering, super product, we slapen heerlijk onder onze texelaar

Mooi dekbed

Lekker licht prjjsverhouding is goed

Goede kwaliteit

Slaapt heerlijk

Snelle levering, goed verpakt en heerlijke donsdekken !

Mooie lakens. Ruime omslag en heerlijk katoen. Goede kwaliteit.

Hochwertige Doppel-Decke - Klare Kaufempfehlung

Wir sind bisher extrem zufrieden mit der Duo-Bettdecke/4-Jahreszeiten (155x220). Getestet bisher nur im Winter. (+) Ohne Pyjama wärmt sie einen innerhalb kürzester Zeit. Ich friere eher schnell, und mir reicht Wärmestufe 3 (beide Decken zusammen 2+1) vollkommen aus, eventuell reicht sogar die Decke mit Stufe 2. (+) Die Decke scheint den Schweiß sehr gut zu absorbieren. (?) Über die Sommerdecke (1) kann ich noch nichts sagen, ich hoffe, dass diese nicht zu warm ist für die extrem warmen Sommertage. Der Schafsgeruch braucht eine ganze Weile, um zu verfliegen, ist aber kein Problem. (-) Ein Minuspunkt ist, dass es mehr Druckknöpfe geben könnte, welche die zwei Decken stabiler zusammenhalten. So verrutscht sie doch recht schnell in der Bettwäsche, was bei einer so großen Decke nicht so leicht ist, wieder schnell mal auszuschütteln. Sehr schneller Versand nach Deutschland, und gut verpackt.

Een van de betere

Het duurde wel even voordat ik de website door had over de maten en hoe je het moest bedienen. Toch is het wel een van de meer overzichtelijke websites. Voor de rest kon het gedoe rond het bezorgen beter. De producten zelf zijn wel geweldig.

Over Weids Wonen & Slapen

Weids Wonen & Slapen is een familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring in de beddenbranche. Wij vinden een goede relatie belangrijker dan een snelle verkoop. Goed en deugdelijk advies, afgestemd op uw persoonlijke behoefte is dan ook waar wij voor staan. Wij geloven dat een goede nachtrust een voorwaarde is voor een goed, gezond en gelukkig leven! Vanuit deze overtuiging verkoopt Weids Wonen & Slapen uitsluitend hoogwaardige kwaliteitsproducten. Met materialen geselecteerd op basis van de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. Wij streven continu naar een verbetering van onze dienstverlening en ontvangen dan ook graag uw feedback en tips. Natuurlijk hebben ook wij minder tevreden klanten. Onze intentie is altijd om samen met de klant tot een goede oplossing te komen. Echter wanneer de klant een artikel reeds in gebruik heeft genomen, zijn wij met onze handen gebonden. Wij krijgen met regelmaat de vraag: "Is het dekbed of hoofdkussen gegarandeerd nieuw?" en hier kunnen we altijd volmondig JA op zeggen. Omwille van de hygiëne kunnen wij een in gebruik genomen artikel natuurlijk niet meer omruilen of retour nemen. Wij vinden dit natuurlijk bijzonder vervelend, maar laat het dan een positieve uitkomst zijn dat elke lezer zich realiseert dat wij uitsluitend nieuwe en dus onbeslapen artikelen verkopen!