Goede levering, super product, we slapen heerlijk onder onze texelaar

Mooi dekbed

Lekker licht prjjsverhouding is goed

Goede kwaliteit

Slaapt heerlijk

Snelle levering, goed verpakt en heerlijke donsdekken !

Mooie lakens. Ruime omslag en heerlijk katoen. Goede kwaliteit.

Hochwertige Doppel-Decke - Klare Kaufempfehlung

Wir sind bisher extrem zufrieden mit der Duo-Bettdecke/4-Jahreszeiten (155x220). Getestet bisher nur im Winter. (+) Ohne Pyjama wärmt sie einen innerhalb kürzester Zeit. Ich friere eher schnell, und mir reicht Wärmestufe 3 (beide Decken zusammen 2+1) vollkommen aus, eventuell reicht sogar die Decke mit Stufe 2. (+) Die Decke scheint den Schweiß sehr gut zu absorbieren. (?) Über die Sommerdecke (1) kann ich noch nichts sagen, ich hoffe, dass diese nicht zu warm ist für die extrem warmen Sommertage. Der Schafsgeruch braucht eine ganze Weile, um zu verfliegen, ist aber kein Problem. (-) Ein Minuspunkt ist, dass es mehr Druckknöpfe geben könnte, welche die zwei Decken stabiler zusammenhalten. So verrutscht sie doch recht schnell in der Bettwäsche, was bei einer so großen Decke nicht so leicht ist, wieder schnell mal auszuschütteln. Sehr schneller Versand nach Deutschland, und gut verpackt.

Een van de betere

Het duurde wel even voordat ik de website door had over de maten en hoe je het moest bedienen. Toch is het wel een van de meer overzichtelijke websites. Voor de rest kon het gedoe rond het bezorgen beter. De producten zelf zijn wel geweldig.

gewoon goed.

mijn ervaring bestaat uit een keer wat gekocht en dat werd goed verzorgt.

Gut!

Sehr schnelle Lieferung, gutes Produkt, vernünftiger Preis.

Snelle service en uitstekende kwaliteit dekbed

Ik kocht een heel goed dekbed het is van uitstekende kwaliteit. Ik ben er heel blij mee. Snelle bezorging en goed verpakt.

Prachtig dekbed mooi !in een mooie tas bezorgd Warm makkelijke knoopjes om vast te maken

Sehr gutes Preis Leistung Verhältnis und unkomplizierte Bestellung

Die bestellte Schafwolldecke entspricht voll und ganz meinen Erwartungen. Der Bestellvorgang und der Versand waren unkompliziert.

Prima service en product

Flanellen lakens gekocht. Prima kwaliteit, lekker groot. 240x270. Berekend op krimp. Na wassen ff oprekken.

alles volgens wens

de bestelling was er snel en helemaal volgens beschrijving.

Gutes Produkt, seriöser Händler

Ich habe bei Weids Wohnen & Slapen eine 4-Jahreszeiten-Decke aus Bambus bestellt und bin damit sehr zufrieden. Leider ist sie etwas schwerer als meine andere 4-Jahreszeiten-Decke aus Bambus, aber Preis-Leistungsverhältnis stimmt bei meinem erworbenen Produkt trotzdem.

Perfecte dienstverlening

De bestelling is perfect verlopen. Goede communicatie, snelle levering, prima product

Goed product.

Grote tevredenheid,

De telefonisch contact met deskundige medewerker en advies.

Prima product, op korte termijn in huis

Prima product, ben er blij mee. Na bestellen volgende dag verzonden en op korte termijn daarna ontvangen. Geen opmerkingen.

netjes gestikt

Bestellen lukte niet meteen maar op een mail werd snel gereageerd

Super Abwicklung, schnelle Lieferung

Hat alles super geklappt. Die Bestellung war einfach und die Lieferung war schnell.

Sasker van Heringawei 12 9034GD Marsum

058 2894125

Over Weids Wonen & Slapen

Weids Wonen & Slapen is een familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring in de beddenbranche. Wij vinden een goede relatie belangrijker dan een snelle verkoop. Goed en deugdelijk advies, afgestemd op uw persoonlijke behoefte is dan ook waar wij voor staan. Wij geloven dat een goede nachtrust een voorwaarde is voor een goed, gezond en gelukkig leven! Vanuit deze overtuiging verkoopt Weids Wonen & Slapen uitsluitend hoogwaardige kwaliteitsproducten. Met materialen geselecteerd op basis van de beste kwaliteit voor een eerlijke prijs. Wij streven continu naar een verbetering van onze dienstverlening en ontvangen dan ook graag uw feedback en tips. Natuurlijk hebben ook wij minder tevreden klanten. Onze intentie is altijd om samen met de klant tot een goede oplossing te komen. Echter wanneer de klant een artikel reeds in gebruik heeft genomen, zijn wij met onze handen gebonden. Wij krijgen met regelmaat de vraag: "Is het dekbed of hoofdkussen gegarandeerd nieuw?" en hier kunnen we altijd volmondig JA op zeggen. Omwille van de hygiëne kunnen wij een in gebruik genomen artikel natuurlijk niet meer omruilen of retour nemen. Wij vinden dit natuurlijk bijzonder vervelend, maar laat het dan een positieve uitkomst zijn dat elke lezer zich realiseert dat wij uitsluitend nieuwe en dus onbeslapen artikelen verkopen!