Kan opeens niet meer inloggen, geen reactie van NG

Kan met geen mogelijkheid meer inloggen, er wordt niet gereageerd op tickets, die nog wel aangemaakt kunnen worden, maar zelfs nieuwe accounts kunnen niet aangemaakt worden want naam, welke naam je ook probeert, blijkt altijd al te bestaan. Ontzettend raar dit.

van TOP naar flop

Heb al een tiental jaar een abt bij Newsgrabber altijd zonder problemen. Tot afgelopen maandag 21/3..... er wordt niet gereageerd op tickets, waar men pretendeert binnen no-time op te reageren. Ik weet werkelijk niet wat er aan de hand is!!!! Morgen loopt mijn abt af en bij geen reactie sluit ik een abt bij een andere server.

zeer goed

goede sevice en bij mij een hele snelle download

Redelijk tot goed.

Wat minder aanbod dan vroeger , maar nog steeds goed.

Werkt prima gebruik dit al jaren

Al jaren gebruiker naar volle tevredenheid

dikke aanrader

geen of weinig problemen, uitstekende support

newsgrabber werkt uitstekend

Ik download nu al jaren met Newsgrabber, en heeft voor mij nooit gefaald, of was niet bereikbaar. Ik heb er goede ervaringen mee. Ik zou het zeker aanbevelen.

Ok :)

Werkt goed.

Werkt perfect.

Werkt perfect top server totaal geen problemen.

Traag

Traag. Je haalt de beloofde downloadsnelheid absoluut niet. Je bent een spekkoper als je de helft haalt.

Beste Bas, Je bent al sinds 2011 een zeer gewaardeerde klant bij ons. ik vind het daarom vreemd dat je via onze supportsite nog nooit hebt geklaagd maar nu in een review aangeeft problemen te hebben met de snelheid. bij het afsluiten van een abonnement sluiten we je aan op ons datacentrum en jouw account wordt ingesteld op de snelheid die je afneemt. wij knijpen de snelheid niet en doen er alles aan om iedereen tot volle tevredenheid gebruik te laten maken van onze service. helaas hebben wij op het verkeer onderweg naar de klant geen invloed en soms kan het dus voorkomen dat door problemen/configuratie instellingen bij een knooppunt of provider de snelheid terugloopt. zoals gezegd, daar hebben wij geen invloed op. Omdat wij in de afgelopen maanden geen structurele meldingen over traagheid hebben gehad ben ik bang dat het ergens tussen ons datacenter en jouw ligt. Volgende keer graag even een supportticket inschieten dan kunnen we je proberen te helpen. als we het dan niet tot tevredenheid oplossen mag je altijd een slechte review geven want die verdienen we dan. Rene

uitstekend

Werkt zeer goed en betrouwbaar

prima service

Prima service lange retentie. Al jaren een zeer tevreden klant.

zeer snelle en positieve oplossing

zeer snelle en zeer positieve (vindingrijke) probleem oplossing.

Slecht berijkbaar en reacties

2 x een mail verstuurd, maar nog steeds geen berichtje ontvangen dat er aan mijn vraag en klacht gewerkt wordt of is.

Beste Paul, je hebt waarschijnlijk op de reply knop gedrukt van een mail met een no-reply adres want bij ons is geen supportverzoek bekend. Support verloopt altijd via onze website https://www.newsgrabber.nl/support zodat wij binnen 6 uur, 7 dagen per week antwoord geven. Helaas is ook daar geen supportticket terug te vinden want we hadden graag je probleem naar alle tevredenheid op willen lossen. Samantha Newsgrabber.nl

makkelijk

is heel betrouwbaar en goede kwalietijd.

Snel , betrouwbaar , en nooit storing

Heb het al een paar jaar en kan ze niet betrappen op fouten Gewoon perfect

stabiel en snel

nooit geen problemen werkt altyd is overzichtelijk

Zeer goede service, ik ben al tijden klant en ben dik tevreden, ik ben voordien ook bij een andere news sever geweest, maar news grabber blijft het voor mij.

Je vind er gewoon alles

Echt gewoon een aanrader

maak al aantal jaren gebruik van Newsgrabber omdat deze betrouwbaar, snel en goede service biedt.

Maak al jaren gebruik van newsgrabber. laatst per ongeluk verkeerde verlenging abonnement gekozen. deze is door newsgrabber gratis omgezet naar mijn gebruikelijke abonnement binnen een dag, na verzoek. super service.

Probleemloos en snel

Ben jarenlange gebruiker Heb nog nooit problemen ondervonden

snelle servers en goede werking

een zeer tevreden klant

Een zeer goede service, als je ergens mee zit, krijg je antwoord

Ben vanaf 2010 klant bij Newsgrabber, En het bevalt mij zeer goed

perfect, zeker aan te bevelen

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Correcte afhandeling

n.v.t.

• Prijs