Super snelle levering

Enige nadeel is op de verpakking staat 33 bij ophangen kwam ik niet verder als 31 mis er 2, hoop dat die nog nageleverd kunnen worden

zeer tevreden

zeer tevreden

Heelgoed

Snelle levering.prettig geholpen Deskundige informatie.

Zeer goede, servicegericht en betrouwbare leverancier

In mijn eerste bestelling had ik een fout gemaakt. Dit heb ik meteen gemeld en was geen probleem. De bestelling werd zonder voorwaarden geannuleerd. Vervolgens na een aantal dagen opnieuw besteld. Snel en goed verpakt kwamen de lamellen binnen. Na ophangen bleek 1 klein onderdeel te ontbreken. Dit ook meteen gemeld en meteen werd beantwoord dat dat onderdeeltje werd nagestuurd. Na 2 dagen had ik het in huis. Prima zo.

voor het rolgordijn prima en van de lamellen kan ik het nog niet zeggen want die heb ik nog niet ontvangen

Zeer vriendelijk geholpen. Er wordt meegedacht. Keurig snel en op tijd laten leveren. alles netjes ingepakt. Wij zouden deze winkel zeker aanbevelen.

Prima bedrijf !!!

Ik had maar één brede lamel nodig. Eerst stalen aangevraagd. (Voor reparatie scheur in wand van toiletruimte van de camper) Maar dus ook voor kleinere bestelling , vlotte levering en heel goed verpakt. Dik tevreden !!!

Past precies

Alles goed op maat Miste alleen de schroefjes voor de bugels Heb er 4x20 voor gebruikt van de bouwmarkt

Na 3 keer juiste levering

Lamellen besteld en bij ophangen bleken er bobbels in te zitten. Contact opgenomen met BSL, een nieuwe set zou geleverd worden. Tweede set bleek verkeerd gestickerd te zijn waardoor we een set kregen die we niet besteld hadden. Weer contact met BSL, die vonden het allemaal erg vervelend. De derde levering was de juiste. Totaal ongeveer 8 weken geduurd. Ondanks de verkeerde leveringen voelden wij ons wel gehoord door BSL.

Super tevreden!

Mijn ervaring met jullie is heel erg goed! Wat een snelle service en erg blij met mijn lamellen. Telefonisch ben ook erg goed te woord gestaan. Niet twijfelen, maar gelijk bestellen bij Bsl raambekleding!

Super vlot geleverd.

Goed contact na een vraag. Supersnel geleverd. Prima kwaliteit en ook n reservelamel erbij.

Voor mij een 10

Mooi op tijd geleverd precies op maat goede kwaliteit

Bestelling netjes en op tijd geleverd, de kwaliteit en het maatwerk van de geleverde producten is top.

Snel en mooi

Mijn lamellen en rails op maat waren in één werkdag klaar. Het resultaat ziet ook prima uit.

netjes geleverd en zeer korte wachttijd.

heel tevreden

top bedrijf

snelle bezorging, goede service. dit bedrijf raad ik zeker aan.

Snel en netjes geleverd en conform de specificaties.

Gemakkelijk te installeren

Keurig geleverd, maat perfect

Bestelling netjes op tijd verwerkt en geleverd. Mooie verticale lamellen.

100% Tevreden

Stalen van drie soorten verticale lamellen aangevraagd, de volgende dag al in huis. De keus was snel gemaakt en de lamellen besteld. Levertijd zou 10 dagen zijn, maar ze waren er al met 3 dagen. Mooie kwaliteit en prima verpakt. Hier word ik nou vrolijk van. Topservice ! !

Wederom prima ervaring

Duidelijke website. Snelle en correcte levering

Perfecte service en goede kwaliteit

Zeer hulpvaardige klantenservice, en de lamellen zijn van hele goede kwaliteit, gewoon TOP!!!

Helemaal top

Veel keus, goede uitleg en snelle levering.

Snelle levering en keurig verpakt

Goed.

Alles zoals verwacht.

Over Bsl Raambekleding

BSL Raambekleding is specialist in maatwerk raambekleding. Van verticale lamellen tot horizontale jaloezieën en van (duo) rolgordijnen tot plisse/duettes en vouwgordijnen.