Geweldig...Top bedrijf.

Supersnelle levering !! We zijn er super blij mee.

Supersnel en netjes

Goeie kwaliteit, we zijn blij met onze lamellen. Ik heb zojuist weer n bestelling geplaatst voor rolgordijnen in dezelfde kleur

Super bedrijf, aan iedereen aan te bevelen

Woensdagmiddag besteld en vrijdag middag hing de rolgordijn al. Mooie kwaliteit en zeer gunstig in prijs. Zal zeker ook voor de andere ramen bij hun bestellen. Een echte specialist op gebied van raambekleding

helemaal naar verwachting!

goed verzorgd, goede verpakking en bezorging. De lamellen hangen en iedereen die ze zien vragen waar ik ze heb gekocht!

Naar tevredenheid

Mijn huidige lamellen bleven in het begin niet zo goed hangen en vielen steeds naar beneden, rail systeem werkt verder goed.

Snelle en kwalitatief perfecte levering.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Een prima site, en daarna een stipte afhandeling

Een prima adres voor het kopen van een raambekleding.

Product was goed op maat gemaakt

Product was goed verpakt. Snelle levering.

Snelle en correctie afhandeling en bezorging.

Zeer vlot geregeld en bezorgd.

Prima in orde

alles prima in orde goede kwaliteit

Snelle levering, mooi afgewerkt

Zeer snelle service en levering

Supersnelle service en levering, zeer goede uitleg voor de meetinstructies en de grootte van het product.

uitstekend!

mooi produkt, snelle levering, scherpe prijs!

Uistekend op alle gebieden

Duidelijke instructies om de afmetingen te bepalen, snelle en efficiente service en levering zoals beloofd.

Top !

Doen wat ze beloven.

Goede service en goed verpakt. top

Snelle service en een goed product

Goede ervaring. Bedrijf is pro-actief en denkt mee met de klant.

Binnen 3 dagen gemaakt en afgeleverd, rail van 5 meter lang.

Ok

Uitstekende lamellen

Prachtige lamellen, keurig op maat en het staat geweldig. De bevestiging van de rails was echter niet zo eenvoudig als de instructievideo doet vermoeden. Omdat de ultieme truc ontbreekt en er geen beschrijving bijzat, zijn we langer bezig geweest met monteren dan nodig was. Maar toen het eenmaal hing, was het direct een verbetering van de woonkamer.

Maandag losse lamellen besteld en woensdag al binnen! Zijn van een mooie kwaliteit en ben er zeer tevreden mee!

Na telefonisch overleg was er meer mogelijk en heel netjes en goed geholpen.

Uitmuntend!!!!!

Vlotte aflevering Exacte maten Perfect ingepakt Plus een extra lamel .

Uitstekend!

Uitstekend! Top!

Goede prijs/kwaliteit.

Veel keus en toch eenvoudig te selecteren. Snelle levering. Goede verhouding prijs/kwaliteit.

Over Bsl Raambekleding

BSL Raambekleding is specialist in maatwerk raambekleding. Van verticale lamellen tot horizontale jaloezieën en van (duo) rolgordijnen tot plisse/duettes en vouwgordijnen.