Helemaal volgens mijn verwachting

De bestelling werd bijzonder snel geleverd. Uitstekende verpakking. Wel even zelf goed moeten kijken hoe de rail bevestigd moet worden. De 5 cm brede lamellen hangen erg mooi en stijlvol. het naar beiden zijde openen zoals gordijnen is bijzonder prettig. Ik ben er blij mee.

Super kwaliteit

De lamellen zaten zeer goed verpakt, zat zelfs een extra lamel bij. Gewichten en afgepaste kettinkjes zaten er redelijk snel op.

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd

Voor de 2e keer bestelling gedaan bij BSL Raambekleding. Werd snel geleverd en alles paste perfect (zelf gemeten hé) haha. Echt aan te bevelen dit bedrijf

Mooi product en handig verpakt.

Het eerste belcontact ging wat moeizaam en mail via het contactformulier werkte niet. Ik werd wat gemakzuchtig naar de site verwezen voor verdere afhandeling. Toen ik later weer telefonisch contact zocht werd ik wel fijn te woord gestaan en kreeg ik direct antwoord op de mail van een week ervoor. Ik vind het zelf altijd prettig als ik na betaling mail ontvang wanneer de verwachtte bezorgddatum zal zijn, deze kreeg ik nu pas de avond ervoor. Al met al heel tevreden.

Makkelijk te bestellen

Alles goed geregeld 👍👍

Fijn dat ik kleurstalen kon aanvragen. Hierdoor heb ik toch een andere kleur besteld dan ik vooraf dacht. De lamellen zijn ook heel goed verpakt. En fijn dat ik precies de gewenste lengte kon bestellen en het gewenste aantal.

Top!! We zijn er super blij mee. Top kwaliteit!!

Uitstekend!!

Perfect op maat en snel geleverd

Voor de tweede keer lamellen los besteld en net als de eerste keer tot op de millimeter perfect. Levering binnen 4 dagen en met transmission, keurig gebeld zodat je thuis kan zijn of iets kunt regelen. Als ik bij een bouwmarkt deze lameelen op maat had besteld was ik ongeveer 450,00 euro kwijt voor een schuifpui en raam nu koste dit mij 124,00 euro voor mooi wit Dusvele malen goedkoper Ik beveel jullie zeker aan .

Binnen een week hingen de lamellen voor het raam

Snelle levering. Product was goed verpakt, voldeed aan mijn verwachting en was goed verpakt.

Tevreden klant. Ik zou het zeker aan iemand anders adviseren en als ik zelf weer wat nodig heb dan weet ik waar ik moet zijn.

Geweldige online winkel

Duidelijk en snelle levering

Alles volgens afspraak, heel snel geleverd

Prettige site, prettige klantenservice. Zeker aan te raden!

snelle levering , goed produkt

trage levering en geen communicatie

75 lamellen besteld en na ca 7 dagen niets te hebben gehoord gaan mailen. Antwoord was dat mijn lamellen niet op voorraad waren. Pas na 11 dagen lamellen in goede orde ontvangen. Op de site staat steeds dat levering in 72 uur zal geschieden zonder enig voorbehoud.

Alles klopte inderdaad zeer goed

11 lamellen besteld, 12 geleverd eentje reserve dus, erg attent zeer klantvriendelijk

Prima stoffen lamellen

Goede kwaliteit, snel geleverd en betaalbaar

Perfecte passend levering

De bestelling geplaatst, keurig bezorgd en alles paste perfect, zoals ik het besteld had.

Mooi product, makkelijk op te hangen, erg blij mee

De 3 staaltjes die we hadden uitgezocht werden gratis opgestuurd zodat we een goede keuze konden maken. En onze bestelling werd binnen twee dagen geleverd. Mooi product, makkelijk op te hangen, erg blij mee!

we hebben 3x een aankoop gedaan bij BsL goede service en kwaliteit

een webshop waar direct contact mogelijk is met een medewerker en ook adequaat gereageerd wordt op een bericht Professioneel met oog voor service en kwaliteit er wordt meegedacht

Snel geleverd en mooie kwaliteit!

Snel geleverd en mooie kwaliteit!

Uitstekend goede service en levering een vette 10

Super geregeld en snel

Super geregeld en snel geleverd zaterdagavond besteld en dinsdagmorgen al thuis.

Goeie vlotte service

Het produkt ziet er mooi uit ,en super snelle levering.

Lamellen precies op maat, keurig op tijd geleverd

Losse verticale lamellen besteld ter vervanging van bestaande lamellen. Bij de bestelling had ik een datum opgegeven vanaf wanneer ze bezorgd konden worden, en precies op die dag werd het pakket bezorgd. Er zaten zelfs 2 lamellen meer in dan ik had besteld(!?). De lamellen hangen keurig, niets op aan te merken.

Over Bsl Raambekleding

BSL Raambekleding is specialist in maatwerk raambekleding. Van verticale lamellen tot horizontale jaloezieën en van (duo) rolgordijnen tot plisse/duettes en vouwgordijnen.