Proffesioneler leverancier met een prima service

Vanaf eerste contact alleen maar bijzonder adequate en professionele manier van werken ondervonden van dit bedrijf. Vakkundig, afspraak is afspraak, kortom bijzonder klantgericht. Toen er een fout in de levering zat, die men zelf ook niet had kunnen voorkomen, is het zonder problemen en op een snelle manier opgelost!

Gemakkelijke zeer gebruiksvriendelijke bestelsite

Heel makkelijk keuze te maken, prima info voor juiste bestelling. Vervolgens levering volgens afspraak. Telefonische contact opname voor precieze afstemming. Klasse

top bedrijf

binnen 1 dag lamellen binnen en netjes verpakt.

Snelle levering , mooie lamellen, wij zijn ook dan zeer tevreden

De bestelling liep vlekkeloos via de site. De vragen zijn logisch en begrijpelijk. Vervolgens werd een op maat gemaakte rail voor verticale lamellen de volgende ochtend om 8.00 uur afgeleverd. Veel sneller dan de toch al snelle levertijd die beloofd was. En bovendien was de rail helemaal oké. Kleur, formaat, bediening. Alles klopte. Ik weet dus waar ik de volgende keer mijn bestelling plaats.

Goed ,netjes verpakt.en snel.

Goed ,netjes verpakt.en snel.goed service.aanrader voor iedereen.

Snel, deskundig en volledig

Vooraf ben ik prima telefonisch geadviseerd. De bestelling werd zeer snel geleverd en voldeed 100% aan de verwachtingen.

Perfect!

Duidelijke, gebruiksvriendelijke website. De bestelde lamellen werden snel geleverd en zijn prima.

Zien er weer prima uit

Voor de tweede keer rolgordijnen besteld. We zijn nu ook zeer tevreden over de door U geleverde rolgordijnen. en de snelle levering

Alles prima geregeld

Alles goed geregeld en snel bestelling. Uitstekend.

Ziet er heel mooi uit!!!

Ik kon niet eerder mijn beoordeling geven omdat het gordijn in mijn zomerhuis geplaatst moest worden. Was overigens wel blij dat ik het zelf niet op hoefde te hangen. Er zit namelijk totaal geen uitleg/gebruikershandleiding bij. Ja wel eentje dat kleine kinderen zich aan de kettinkjes kunnen verhangen en wat je daar tegen moet doen!!! Nou dat is echt belachelijk. Maar nogmaals het ziet er mooi uit. R.Ludwig

goede service en snelle levering

Een bezoekje met persoonlijke aandacht bracht de oplossing!

Zeer goede service en produkten

Ik beveel BSL raambekleding zeker aan. Lamellen los besteld. Goede kwaliteit en snelle service.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Goed opmeten is heel belangrijk, op de website prima uitleg hierover. Na t bestellen in veertien daag netjes verpakt in huis

geweldig,levering en bezorging top!!

fantastisch, gisteren besteld, vandaag ontvangen in juiste formaat en prima staat. Zo hoort het!!

Miscommunicatie

De rail hangt perfect, alleen hij is te dik. Ik had nog gebeld over de rail hoogte die moet 2,5 cm zijn en kreeg te horen dat de dikte met de clips 3 cm is. Ik ging ervan uit dat de rail dan niet dikker dan 2,5 cm kon zijn. Pech, hij is te hoog, de deur gaat niet open. Inmiddels heb ik gebeld en gemaild met een verzoek voor wandsteunen, geen reactie. Ook werd mij meegedeeld dat een rail van 2,5 cm niet geleverd kan worden. Dat had ik graag gehoord voordat ik de bestelling plaatste. Inmiddels heb ik een nieuwe rail besteld bij een bedrijf dat wel de gevraagde hoogte kan leveren. €171 weggegooid.

Helemaal tevreden

Zondag besteld en dinsdag al in huis. helemaal naar volle tevredenheid ondanks dat je van klein kleur staaltje kiest was het helemaal naar wens . Ook top 1 extra.

Goede kwaliteit

Goed verpakt en keurig geleverd. Kwalitatief goed.

Topwerk, snelle service en netjes afgewerkt.

Snelle.service, en nette afwerking. Topwerk

super

pervect op maat echt top

alles prima geregeld

Alles goed geregeld en snel

Snel geleverd en geregeld

Gewoon hoe het hoort. Alles keurig en snel uitgeleverd na betaling.

Snelle levering, goede kwaliteit

Levering ging vlot, stevige verpakking en goede service door de chauffeur. Imiddles de lamellen opgehangen en zien er mooi uit. Bedankt.

Echt top

Uitstekend.

Een mooie service, Superkwaliteite en perfecte levering. Als je lamellen wilt kopen, raad ik je aan ze hier te kopen. Supertevreden.

Over Bsl Raambekleding

BSL Raambekleding is specialist in maatwerk raambekleding. Van verticale lamellen tot horizontale jaloezieën en van (duo) rolgordijnen tot plisse/duettes en vouwgordijnen.