Mooie kwaliteit lamellen

Mooi afgewerkt, snelle levering

Heel erg goed

Mijn schoonzoon en dochter hadden niet veel moeite met het ophangen ban de rails voor de lamellen

Top prijs kwaliteit!

Goedkoop mijn lamellen binnen gekregen. Vriendelijke en nuchtere klantenservice.

Alles conform afspraak, snel en perfect verzorgd.

Ik heb losse lamellen besteld. Was keurig verzorgd. Geen enkele aanmerking. Mooi en handig verpakt in rollen. Maakt het heel makkelijk daar steeds een stuk of 5 af te halen om te plaatsen. Ruime hoeveelheid ketting en 2 extra gewichten.

Goede kwaliteit & service!

Precies wat ik er van verwachtte!

Teleurstellend!

Levering is volledig misgelopen. 1 colli ontvangen 2,5 weken na vertrek bij BSL, de tweede na 3 weken. Ongeveer 15 keer gebeld en gemaild. BSL noemt het overmacht en doet niets, terwijl het transport hun verantwoordelijkheid is. Bij de bestelling opmerkingen ingeven, waar geen rekening mee werd gehouden. Daardoor moeten wij het stellen met zwarte rails, terwijl we witte besteld hebben. Het enige wat BSL aanbied is 20% op een volgende bestelling. Heb je weinig aan als je voor het ganse huis besteld hebt.

was goed alles volgens afspraak

was goed

Snel en netjes afgeleverd

Gemakkelijk besteld, snel en netjes geleverd. Zoals het hoort!

Snel geleverd ondanks specifieke eisen. Op vragen via de mail werd netjes en snel geantwoord.

Perfect op maat. Perfect verpakt. Wat wil je nog meer

After sales matig

Ik was uitgegaan van een Somfy motor. Ik had graag eerst op de hoogte gesteld willen worden. Nu moest ik een extra hub hebben. Nalevering bleek 75 euro plus 15 euro verzendkosten. Terwijl zelfde hub bij Hornbach 49.50 kost. Al met al viel dat wat tegen. Gordijn is overigens prima.

Fijn bedrijf, snelle service!

Enorm tevreden over BSL raambekleding. Gezien wij nog in het bezit waren van goede lamellen en hier losse rails voor konden bestellen is dit een fantastisch resultaat geworden. Even was er een probleem met één rail gezien het aantal runners maar dit werd binnen een dag weer keurig opgelost, zorgvuldig verpakt en opnieuw afgestuurd. Top, we zijn hier super blij mee en fijn dat je dit zo los kan bestellen.

Op basis van de snel ontvangen staaltjes een goede beslissing kunnen maken.

Levering conform afspraak.. Alles past perfect (hoogte en breedte) Makkelijk te monteren, alleen de kinderveilige bediening is erg hoog.. Het is bijna voor ons niet te bedienen. Met vriendelijk groet Monique en Hendrik ps: ik ben benieuwd naar de UV bestendigheid

TOP

zeer snelle levering, perfect verpakt zodat niets beschadigd raakt.

Goede voorlichting-snelle levering

IVM vervanging van bestaande lamellen, langs het bedrijf gegaan voor kleuradvies. Aldaar prima advies gekregen qua materiaal en kleur. Op woensdagavond via de site besteld en vrijdagavond hingen de lamellen al, tot volle tevredenheid. Zeker aan te bevelen!

Keurig en snel bezorgd.

Zeer positief.

Goed geregeld mooie kwaliteit

Staaltjes kwamen snel, en de lamellen waren er sneller dan verwacht. Mooie kwaliteit en ik raad het iedereen aan.

Toppie

Het fijnste bedrijf! Beter kan niet.

10 jaar geleden rolgordijn besteld ,toen was de service al perfect. Nu weer een rolgordijn bestelt. De service is nog even goed. Wat de prijs aangaat vind ik het keurig. Niks extreem duurder voor mij is BSL nummer 1.Ga zo door.

Goed!

Lamellen op maat gemaakt besteld en alles behoorlijk snel ontvangen,goed ingepakt en netjes afgewerkt. Zeer tevreden klant.

Levering op tijd en goede kwaliteit

Losse lamellen besteld. Snel geleverd en zien er goed uit. Enige bedrijf dat ik gevonden heb waar je losse lamellen kan kopen. Fijn, want de houder was nog helemaal oke. Ook goed prijs.

Snel geleverd en goed op maat

Snelle en correcte levering.

Vooraf informatie ingewonnen en prima advies gekregen.

Wat we hoopte hebben we gekregen, prachtige zwarte aluminium lamellen, top kwaliteit

Zeer goede en snelle levering.

Eerst vroeg ik proefmonsters aan, klopte precies en de volgende dag in huis. Keuze gemaakt uit de monsters en nieuwe lamellen besteld, binnen 3 dagen zijn ze gemaakt en geleverd, precies zoals bedoeld, ongelooflijk zo snel en ziet er prachtig uit. Geweldig bedankt en dat alles ook nog voor een zeer redelijke prijs. Vr. Gr. J.Dragt

Over BSL Raambekleding

BSL Raambekleding is specialist in maatwerk raambekleding. Van verticale lamellen tot horizontale jaloezieën en van (duo) rolgordijnen tot plisse/duettes en vouwgordijnen.