Precies wat je verwacht

Erg netjes verpakt, op tijd geleverd en een prima prijs. Dus kan ze zeker aanbevelen.

top afgewerkt na leveringsproobleem

Ik ben gewoon tevreden

Dit was mijn tweede bestelling bij BSL. De levering was weer prima in orde. Alles klopte. En mooi binnen de afgesproken tijd. Dus ik ben tevreden!

Snelle service en goed

Voor het eerst met dit bedrijf kennis gemaakt. Kan het iedereen aanbevelen.

Super dat je dit online kunt bestellen Daarbij zijn de staaltjes heel handig Telefonisch contact gehad met een zeer vriendelijk gesprek Kortom ben heel blij ermee

Snelle levering. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Super kwaliteit en service

Heel prettig en betrouwbaar bedrijf. Uitstekende service en kwaliteit. Supersnelle levering.

Meer dan een webwinkel

Klanten kunnen artiekes online kiezen en bestellen, maar kunnen ook aan de showroom bezoeken, materielen voelen en advies ontvangen. Levering is zeer snel.

Van bestellen tot leveren. Top!

Snelle service met kwaliteit lamellen

Alles goed en snel geleverd

Alles netjes geleverd. Uitstekend geholpen. Uitstekende service.

Met plezier 5 sterren

Op tijd geleverd volgens afspraak,goed product volgens bestelling geleverd zelfs de bezorger was erg behulpzaam,kortom drie dikke duimen.⁹

Zeer goede service.

Daan heeft ons zeer goed geholpen met een fout die wij zelf hebben gemaakt. Wij komen de volgende keer hier zeker weer terug.

Wel kwaliteit spul, paste ook precies.

Online besteld, gebeld voor aanvullende info, werd daar zelfs nog voor terug gebeld.

Mijn lamellen zijn snel geleverd en de juiste maat

Snelle levering. Zonder problemen of kosten nieuwe lamellen geleverd na foutje.

Super Excellent

Ik ben zeer tevreden met de service en de kwaliteit van de lamellen ook de levering van mijn bestelling was super goed en snel.

Snel en correct

Goed en eenvoudig

Klasse

Makkelijk en duidelijke website om keuze te maken en te bestellen,snelle levering.perfecte kwaliteit product.

We zijn heel erg tevreden met de kwaliteit en de snelle levering van de door ons bestelde lamellen.

Uitermate vlotte levering, na 1 dag was mijn bestelling al onderweg

Er gold voor de door mij bestelde verticale lamellen officieel een levertijd van 3 dagen, maar tot mijn verrassing kreeg ik na 1 dag al bericht dat mijn bestelling onderweg was. Het ophangen van de rail en de lamellen wees zichzelf eigenlijk, dus het ontbreken van een montagehandleiding was geen probleem. Het geheel ziet er werkelijk keurig uit nu, ik ben heel tevreden.

uitstekend

Alles volgens afspraak geleverd op de juiste datum

Makkelijk te bestellen, goede en snelle levering Mooie rails. Wij zijn er super blij mee!

Slecht

1 rail is niet vlgs opdracht afgeleverd (foutje: de schuifrichting moest rechts zijn, maar bsl heeft op links gezet. Bovendien heb ik het idee dat men mijn bestelling niet goed heeft gelezen, mbt mijn opmerking bij de stelling heeft bsl mij niet vooraf benaderd maar gelijk aan de slag gegaan. Dit was mijn 3e bestelling, de vorige 2 waren wel goed gegaan.

Snel geleverd en goed verpakt.

Ik heb nieuwe lamellen besteld en ze werden ruim binnen de levertijd geleverd. Ze waren verpakt in een kartonnen verpakking met een houten plank voor de stevigheid. Perfect.

Over BSL Raambekleding

BSL Raambekleding is specialist in maatwerk raambekleding. Van verticale lamellen tot horizontale jaloezieën en van (duo) rolgordijnen tot plisse/duettes en vouwgordijnen.