Zijn écht mooi

Mooi 👍 goéd kwaliteit

Zeer snelle correcte levering

Mijn eerste bestelling voor losse lamellen was de dag na bestelling al meteen verzonden. Het waren lamellen voor een raam en ze waren erg netjes en de afmetingen waren precies als besteld. Daarna meteen een bestelling voor alle andere ramen van onze woning gedaan. Dit duurde 1 dag langer als de vorige, dus zeer snel. We zijn erg tevreden over de lamellen.

Ik ben over het geheel genomen buitengewoon tevreden.

Ik ben al 3 maanden geleden begonnen met zoeken naar een bedrijf dat alleen rails kon leveren. Want de lamellen zijn nog prima. Op het laatst heb ik nog telefonisch contact gehad met het bedrijf over een paar dingen die me niet erg duidelijk waren. Eerst een mail gestuurd en de volgende dag al antwoord. Dat was fijn. Daarna nog twee keer telefonisch contact en dat was ook heel goed. Ik heb de rails op donderdag besteld en de volgende week op dinsdag Werden ze al bezorgd. Heel zorgvuldig verpakt. Alles prima, totdat ik de rails op ging hangen. Tot mijn verbazing zaten er geen schroeven bij om de klemmen aan het plafond te bevestigen. Gelukkig kon ik de schroeven gebruiken van mijn vorige rails. Dat vond ik jammer.

Top geregeld

De lamellen waren Supersnel gemaakt en goed advies over hoe op te hangen...goede prijs

Voldoet volledig aan de verwachting

Bestellen: makkelijk Leveren: volgens afspraak Communicatie: heel goed dmv email Verpakking: prima Verder mooie kwaliteit en kleur

Top product

Net product! Zal er vaker gebruik van maken.

Helemaal oke

Perfect en snel

Snelle levering. Juiste maatvoering. Fatsoenlijke prijs

Goede instructie, vlotte levering en kwaliteit.

Binnen 2 dagen had ik mijn bestelling binnen. Voor vragen is BSL goed bereikbaar en denken ze met je mee!

zeer positief

Goede informatie vooraf, snelle levering en alles zorgvuldig verpakt.

Duidelijke website. Eenvoudig en duidelijk. Prijs kwaliteit is goed. Eenvoudig bestellen en snel geleverd

Vrijdag besteld, maandag geleverd en alles volgens verwachting

Ik erg blij met het product en de ervaring met BSL. We hebben kunstof lamellen besteld via de website. Nadat we stalen hebben ontvangen, hebben we onze keuze gemaakt. Het werd snel geleverd en kwam goed verpakt aan.

Dit was onze eerste order bij BSL en het is fantastisch. Mooi materiaal was keurig verpakt. En netjes afgeleverd. Complimenten.

Gemakkelijk en snel

Ik bezocht de website van bsl raambekleding, op zoek naar lammelen en lammelen rails. de website was heel duidelijk en heel gericht naar maten wat je wou bestellen. Er werd op een heel duidelijke manier beschreven hoe je deze moest monteren. Ondertussen hangen deze omhoog met slechts een uurtje werk. Top service! Bedankt bsl raamdecoratie!

Top product en snelle levering

Zeer tevreden met het product en de levering.

Top en super snel voor maatwerk!

Was mega snel en goed binnen. Keurig verpakt en voldeed aan de verwachting. Puntje van aandacht zou nog zijn om er een papieren montagebeschrijving bij te doen hoe eenvoudig deze ook eigenlijk is. Maar gewoon even voor de zekerheid.

binnen gestelde levertijd geleverd, alles in orde. Alleen de montage handleiding kan iets beter. verder prima bedrijf en ook makkelijk telefonisch bereikbaar.

prima!!

Duidelijke web-site. Eenvoudig te bestellen. Sneller levering Goed verpakt.

Goede Service!

Ik had in eerste instantie twee verschillende kleuren lamellen gekregen. Na contact werd dit direct hersteld. Paar dagen later had ik weer een nieuw pakket lamellen. Je krijgt degelijk materiaal. Hang en sluitwerk oogt netjes en werkt naar behoren. Ook krijg je 1 of 2 reserve lamellen. Goede service!

De producten en levering zijn prima! Er was bij mij 1 bedieningssetje te weinig geleverd maar die lag na een telefoontje de volgende dag in de bus. Dat noem ik nog eens uitstekende klantenservice. Het enige kritiekpunt dat ik heb is dat de bestelling lastig te volgen is via de site.

Gematigd positief

Het lamellengordijn werd met de juist maten, en goed verpakt, geleverd. Een mooi product. Echter. De rails was met geen mogelijkheid aan de clipjes te bevestigen. Het betreft bevestigingsmiddelen voor aan het kozijn, dus niet aan het plafond. Hoeveel kracht ik ook uitoefende, de klik bleef uit. Tot slot maar een tang er bij gehaald, en de bankschroef, om de clipjes wat platter te krijgen in de hoop dat de rails dan wat gemakkelijker vast zou klikken. Dat heeft uiteindelijk geholpen. Wat een contrast met de dame op de video-instructie die de rails moeiteloos vastklikte.

Hele snelle service

Hele goede ervaring met dit bedrijf. Heel snel geleverd. En prachtige rolgordijnen

snelle levering en goede services

Lamellenrail besteld en deze was na 72 uur echt ook geleverd. De ophangbeugels waren er niet bij geleverd. Hierop telefonisch contact opgenomen met BSL en de medewerker stuurde de beugels direct op en de volgende lagen ze in de bus. De rail ophangen een fluitje van een cent waardoor alles weer netjes is. Mijn complimenten voor de snelle levering en de goede services BSL.

Prima service. Juiste telefonische hulp. Goed dat je vooraf kleurstalen kan bestellen. Snelle levering. Geen verbeterpunten.

Super mooie lamellen en super snel bezorgd

Mooie lamellen ontvangen en door een meetfout van onszelf waren sommige lamellen te lang. Na even bellen bleek dat de lamellen zelf hoger gehangen konden worden. Nu is het perfect! Bedankt voor de snelle service.

Over Bsl Raambekleding

BSL Raambekleding is specialist in maatwerk raambekleding. Van verticale lamellen tot horizontale jaloezieën en van (duo) rolgordijnen tot plisse/duettes en vouwgordijnen.