Snelle levering, mooi product.

Super! paar aandachtspuntjes: -/+ er zit geen montagehandleiding bij, was voor mij geen probleem. Maar kan me voorstellen dat minder technische mensen niet weten hoe ze dit moeten monteren -/+ wil je eea met je telefoon bedienen via een app, moet je eerst een kastje van somfy kopen á 300 euries. Dat was mij ten tijde van de aankoop niet duidelijk, maar dat kan ook aan mij liggen. Voor nu gebruik ik dus de 2 afstandsbedieningen en dat werkt prima.

super

goede site, correcte instructies en uitstekend resultaat!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering goed verpakt en handig losse lamellen nergens te krijgen allemaal incl rails en die had ik niet nodig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede ervaring met dit bedrijf

Snelle levering, goed product. Ben zeer tevreden.

Prima bedrijf!

Prima afhandeling van de bestelling en het product was super goed verpakt!

Perfecte samenwerking..!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wij hebben een heel fijne en goede ervaring.het liep perfect.onze dank.

Duidelijk, goed en snel

Duidelijke website, goede uitleg. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Op de juiste tijd bezorgd en goed verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bestellen, betalen, niet kunnen leveren op tijd!

In deze tijd dat je besteld, vooraf betaald, mag je er van uit gaan dat je spullen binnen 1,2,3 dag binnen zijn... Zelf achteraan moeten bellen waar het blijft na een week, vervolgens krijg je door leuk te horen dat het minimaal nog een week of iets meer kan duren, pardon?

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Site is duidelijk, verzending dik in orde.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service en alles naar wens

Wij zijn zeer tevreden over het hele proces. Eerst wat kleurstalen besteld, die waren supersnel in huis. Via de website alles makkelijk in kunnen vullen. Duurde iets langer dan de 72 uur die aangegeven stond, maar pas donderdagavond besteld. Dus met het weekend en alles ertussen snap ik dat prima en het had voor ons ook geen haast. Keurig verpakt, prima kwaliteit en keurig op maat! Mochten we weer wat nodig hebben, komen we zeker terug!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijke website, snelle levering. Goede service en vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon.

Heel erg goed.

Heel erg goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Binnen 2 dagen geleverd en goede kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Juiste product, snel geleverd, voldoet helemaal aan verwachting.

Keurig verzorgd

Heb niet eerder met jullie contact gehad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer klantvriendelijk en hebben alle tijd voor je

Snelle service en levering. Alles precies op lengte en hangt fantastisch.

Hele goede service

Levering kan niet anders zeggen dan super, perfect verpakt Geen kans door de houten plank die het geheel goed recht houd zonder dat het kan breken of krom trekt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed advies Duidelijk Jullie doen wat je beloofd Snelle, correcte levering We zullen reclame voor jullie maken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie lamellen, ruime keuze en snelle levering

Een ruime keuze in soorten lamellen met mooie designs. De levering was binnen een week en alles perfect op maat. Enige verbeterpunt die ik zou kunnen verzinnen betreft de functionaliteit van de website. Indien je een wijziging aan wil brengen moet de order verwijder worden en opnieuw ingevoerd worden. Voorts zou het handig zijn als de adressering direct gecheckt zou worden, ik had abuisievelijk een foutieve postcode ingevoerd en kwam hier pas achter toen in een mail van de verzender ontving. Maar verder dan dat; 5 ***** van mij!!

goede service

goede service en snelle levering. wat wil je nog meer

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Kreeg waar ik voor betaald heb!

Goede service,netjes geleverd

Goed snel en perfect

Over Bsl Raambekleding

BSL Raambekleding is specialist in maatwerk raambekleding. Van verticale lamellen tot horizontale jaloezieën en van (duo) rolgordijnen tot plisse/duettes en vouwgordijnen.

Filter op Taal