Perfect, geen enkele nadelige opmerking

Zeer positive ervaring

Makkelijk te bestellen snelle service en levering

Fijn bedrijf, snelle correcte levering.

zoals besteld gekregen

zie boven

Mooi product, snel geleverd!

Een mooi product, zondag besteld en al woensdag in huis! En dat voor een perfect op maat geleverd product. Hij hangt heel mooi bij ons in de badkamer.

Een goed werkend lamellen systeem en op tijd geleverd

De lamellen kwamen op tijd en netjes verpakt aan en het was precies Zoals ik het wilde dankjewel

zeer goed

mooie lamellen snelle levering plafond steunen waren ze vergeten te leveren was zo op gelost volgende dag in huis

duidelijk en goede service bij het contact van BSL Raambekleding

Werd goed geholpen bij het bestellen van het rolgordijn het advies dat ze gaven was super qua kleuradvies werd gelijk aangeboden om staaltje op te sturen en ook de uitleg van het meten van het rolgordijn was duidelijk Het rolgordijn was qua maat daardoor goed geleverrd

Hele fijne zaak , snelle levering ik ben heel tevreden!

Veel assortiment en een leuke prijs ook nog!

Snel geleverd, prima kwaliteit

Ongevraagd en gratis enkele extra lamellen geleverd.

De service was geweldig. Snelle levering. Duidelijke website. Maatvoering was niet geheel juist maar is voortreffelijk opgelost. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ga zo door! Tip: Onze raambekleding hangt in de natte ruimte van onze douche. In dergelijke omstandigheden is het wenselijk om een afwateringsgaatje te boren in de behuizing van het koordgewicht. Met vriendelijke groet, F. Sijtsma

Super netjes. Lekker snel. De website zou iets makkelijker mogen met betrekking tot weergave van uit te zoeken lamellen. Iig via de telefoon.

Correcte service. Volgens afspraak geleverd. Uitstekend verpakt.

Snel en geen service

Snelle productie, bij navraag was product niet geschikt.

Mooie kwaliteit verticale stoffen lamellen. Perfect op maat gemaakt.

Duidelijke website en mooie showroom. De medewerkers zijn allemaal ontzettend klantvriendelijk. Kortom leuk bedrijf zeker een aanrader.

Goede producten, levering en communicatie.

We hebben diverse artikelen op maat laten maken bij BSL, waaronder lamellen en (electrische) rolgordijnen. Het zijn mooie materialen en een mooie kwaliteit. De levering was erg goed verpakt en er wordt duidelijk gecommuniceerd wanneer deze verzonden worden. Ook bij vragen achteraf goed bereikbaar en ben goed te woord gestaan. Hele goede ervaring dus.

Snel geleverd en goed verpakt. Toppie.

Mooi product en betaalbaar, makkelijk te monteren.

Alles perfect

Alles zoals afgesproken geleverd

Goede service, snelle levering.

Online besteld en nog even telefonisch contact gehad omdat ik de levering graag op een specifieke dag geleverd wilde hebben. Fantastische service en zeer vriendelijk geholpen. Bedankt!

Ze denken mee in al je problemen, en zoeken een voor jou goede en snelle oplossing.

Zeer goede kwaliteit, 4 extra lamellen geleverd gekregen dan besteld (altijd handig voor als er 1 kapot zou gaan) en vriendelijk te woord gestaan toen ik met een vraag belde.

Prima en snel!

Lamellen besteld mbv de meetinstructie. Bestellen was simpel. Levering prima, goed en stevig ingepakt. Ik zou zo weer bestellen!

Mooi en passend

Mooi en gemakkelijk te monteren, alleen jammer dat ik zelf contact moet opnemen wanneer het geleverd gaat worden (na 16 dagen)

Goede service probleem direct opgelost

Zie bovenstaande

Zeer snelle levering en netjes verpakt!

Dit was de derde keer dat ik een bestelling had geplaatst; dat zegt genoeg!

Niet twijfelen maar direct naar BSL

Leuk contact vooraf, goed geadviseerd. Eenvoudig besteld en binnen gestelde tijd ontvangen. Resultaat was naar verwachting.

Over BSL Raambekleding

BSL Raambekleding is specialist in maatwerk raambekleding. Van verticale lamellen tot horizontale jaloezieën en van (duo) rolgordijnen tot plisse/duettes en vouwgordijnen.