Geweldige service en product

Mijn lamellen werden snel verzonden en zagen er prachtig uit. Ik heb één punt van kritiek. Wie verzint het om zwarte lamellen af te werken met wit garen om de gewichtjes onderaan in te naaien. Dat zou met zwart garen moeten gebeuren.

Goed service, snelle levering, maatvoering prima.

De rails die ik besteld heb werd binnen 3 werk dagen afgeleverd. De maat was precies goed. Keurige verpakking. De rail opgehangen, de lamellen er aan, alles werkt perfect.

Snelle levering. Kwalitatief goed.

Het bestellen van de lamellen ging zeer eenvoudig. Ze zijn snel geleverd, waren degelijk verpakt! De lamellen lijken van goede kwaliteit!

Slim verpakt

Losse lamellen waren zo verpakt dat de lamellen zo opgehangen konden worden.

Snel en Top!

goed. Snelle service

Topp

Buiten de levering om (waar het bedrijf niks aan kan doen) is het zeker aan te bevelen! Maten kloppen perfect en de (lamellen) zien er mooi uit! Makkelijk te monteren.. ophangen beugels vastmaken en rail vast klikken, lamellen erin klikken en klaar! Kortom gezegd plug and play!

Perfect en snel geleverd.

Geleverd volgens afspraak, en snel kunnen monteren. Hangt prima.

snelle levering, prima kwaliteit, beste prijs!

Zeker terug voor een volgende bestelling

Snelle goede levering en mooie lamellen

Goed contact, snelle levering, keurige service en mooie lamellen. We raden dit product aan.

Top van top tot bodem

Monstermateriaal correct ontvangen en daarmee de juiste keuze te maken. Redelijk snelle levering rond de vakantieperiode. Zorgvuldig verpakt geleverd met alles wat nodig was, inclusief een lamel extra voor beide lengtes. Direct bereikbaar voor montagevraag-ondersteuning.

Snelle en goede levering

De bestelling kwam degelijk verpakt en zoals afgesproken binnen drie dagen.

Snel, kwaliteit en een scherpe prijst

De bestelde lamellen zijn van prachtige kwaliteit, de prijs is zeer scherp en we zijn heel blij met de producten.

Goede ervaring

Bestellen ging makkelijk. Levering goed en op tijd. Bij contact word je goed te woord gestaan.

Snelle levering , netjes verpakt , zeer tevreden

Goedgemaakt

In eerste instantie kreeg ik niet wat ik had besteld. Maar dat is later op een goede manier rechtgezet.

Super geregeld

perfect

snelle en perfecte levering

Prima.

Degene met wie ik in eerste instantie contact had was een beetje bot, maar gelukkig ben ik zelf redelijk assertief en ging daartegenin. Waarop die persoon excuses aanbood - even een slecht moment? - en verder heel behulpzaam was. Zo hadden we binnen één dag de lamellen binnen waar we naar opzoek waren.

Bij een probleem wat mijn fout was, zeer goed verder geholpen

Snelle Levering

Mijn Losse Lamel Rails werd netjes en snel geleverd, Goed verpakt . Er was wel wat mis gegaan met de opdracht, Maar dat is Netjes opgelost, Toppie ben er Blij mee ( Je krijg ook snel antwoord als je een Mailtje stuurt ) + puntje

Ik kon precies de lamellen uitkiezen die ik nodig had. Bovendien had ik proefmonsters besteld. Alles werd heel snel geleverd en ook netjes ingepakt!

Super goede service

Ik had vragen over ophang systeem van onze lamellen,heb gebeld vraag voor gelegd. Volgende dag kwam er een proef plaatje voor de rail al in de bus om te proberen of het paste.

Alles prima behalve koord lengte. Jammer!

Goed product, snel bezorgd. Jammer dat de koord(en) niet geleverd zijn op de bestelde lengte.

prima en snel bezorgd.

IK WAS ER HEEL BLIJ MEE,MAAR DE MAAT KLOPTE HELAAS NIET , EEN HANDIG FAMILIELID HEEFT EEN STUKJE VAN DE RAIL GEAAGD EN ALLES HANGT NU MOOI ,IK BEN HEEL TEVREDEN. ALLES WERD OOK KEURIG EN SNEL BEZORGD.

Over BSL Raambekleding

BSL Raambekleding is specialist in maatwerk raambekleding. Van verticale lamellen tot horizontale jaloezieën en van (duo) rolgordijnen tot plisse/duettes en vouwgordijnen.