Dik tevrede

Top gewoon . Snelle levering en alles zo als het was beloofd . Ik had 30 losse lamellen besteld , maar kreeg er een exstra bij . Heel netjes mocht er een kappot gaan .

snel en netjes geleverd

fantastisch

makkelijk te bestellen, zeer gunstige prijs, over het algemeen een zeer snelle levering (duurde wat langer omdat ik ook een rails erbij besteld had), mooie kwaliteit en heel eenvoudig op te hangen

Positief!

Bestelde onze raambekleding een aantal keer achtereen omdat ik onder de veronderstelling was dat de bestelling steeds niet doorkwam. Na een aantal dagen kwam ik erachter dat de bevestiging steeds in mijn SPAM terecht kwam. Betaalde ook een aantal keer omdat ik steeds las dat de bestelling niet gelukt was.

Vlotte levering goede kwaliteit

Het was al moeilijk een losse lamellenrail te vinden. Één winkel verkocht ze los. Maar zeer prijzig. Bij BSL besteld, netjes op maat gemaakt en enkele tientjes goedkoper. En binnen enkele dagen thuis.

Snel netjes en goed

Snel, keurig verpakt, maten correct, en 't ziet er goed uit.

Mooie lamellen, op tijd geleverd

De lamellen zijn op tijd geleverd en ze zijn mooi en precies de lengte die ik aan heb gegeven.

Snelle levering , goede kwaliteit

Er zijn niet zoveel goede websites voor losse lamellen. De site is hebruikersvriendelijk en afmetingen makkelijk zelf in te stellen. De levering was al de dag erna. Enige verbeterpunt misschien voor de 129mm breedte weinig kleur opties.

Netjes en snel geleverd

Losse lamellen op maat besteld, aangezien de rails nog goed waren. Eerst op de website eea bekeken en naar de zaak gereden om de lamellen in het echt te bekijken. We hadden proefstukjes aangevraagd, maar kregen die wat later dan verwacht. Een tip voor BSL: als de klant aangeeft direct in de zaak te willen bestellen, zeg dan niet dat ze dat thuis zelf via de site kunnen doen. Dan ben je misschien een klant kwijt... Verder een goeie ervaring, blij met de mooie lamellen!

Een 10 met een griffel

Goede kwaliteit, super snel geleverd.

Snelle levering. Minpuntje: over het moment van de levering geen contact/keuze mogelijk. Lastig i.v.m. mijn werk. De lamellen waren verpakt met een flinke plank als ondersteuning. Perfect natuurlijk maar dit was ruw hout wat splinters opleverden. Over de lamellen super tevreden.

Snelle levering,goede service en goede kwaliteit

Snelle levering,goede service en goede kwaliteit

Perfect geregeld van bestelling tot levering

Super positief over dit bedrijf, reageert en levert snel, een voorbeeld voor velen!

Geleverd zoals vermeld op de website .

Voor herhaling vatbaar.

Top service, snelle levering, echt een aanrader!!!

goed product voor goede prijs

eerst voor een raam verticale lamellen uitgeprobeerd. Snelle levering en netjes verpakt ontvangen. Eenvoudig op te hangen. Daarna ook voor ander raam besteld. Ik ben zeer tevreden over product.

Een duidelijke beschrijving om de losse lamellen zelf op te meten. Daarnaast een duidelijke foto van de uitgezochte lamel. De levering was mooi op tijd en de verpakking van de lamellen zeer degelijk.

supersnelle levering, goede kwaliteit, compleet

snelle levering, netjes en compleet en heel afgeleverd en nu weer heel veel plezier van, ga zeker in de toekomst nog meet bestellen

Mooie product

Mooie product en zonder schade afgeleverd, klasse!

Erg blij met mijn nieuwe lamellen

Mijn (ooit witte) PVC-lamellen waren na >20 jaar behoorlijk vuil en nodig aan vervanging toe, maar het bleek nog niet zo eenvoudig om een leverancier voor losse lamellen te vinden. Via internet BSL gevonden en de website uitvoerig bekeken. Twee maal om drie stalen gevraagd, geen probleem en snel ontvangen. Na bestelling had ik de lamellen twee dagen later in huis en sinds afgelopen zondag hangen ze te pronken voor mijn schuifpui. Ik ben erg tevreden over de service en snelle levering.

Is heel goed! Snel en perfect verpakt afgeleverd. Lamellen zijn ook heel mooi en past precies. Is een aanrader voor iedereen!

Voldoende

Materiaal en levering prima. De klantenservice pagina onvoldoende in het hele proces werd alleen de koopdatum vermeld maar verder geen enkele mededeling over voortgang en leveringdatum.

Supergoed

Snelle levering, zorgvuldige verpakking, de lamellen pasten meteen, prima dus

Snelle levering van zowel de staaltjes als de uiteindelijke lamellen. Zelfs 1 lamel extra!

snelle levering, correcte verpakking.

Losse lamellen besteld. 15 stuks in de verpakking zat er 1 extra. Snel in huis. Netjes een mail gekregen wanneer er bezorgd zou worden.

Over BSL Raambekleding

BSL Raambekleding is specialist in maatwerk raambekleding. Van verticale lamellen tot horizontale jaloezieën en van (duo) rolgordijnen tot plisse/duettes en vouwgordijnen.