De losse lamellen kwamen goed verpakt met alle benodigdheden in prima staat bij ons aan. En tot onze verbazing ook nog een reserve lamel. Echt helemaal top!

Top levering

Snel geleverd goede kwaliteit

Keurig geleverd

Vlug geleverd en voor een goede prijs

Goed product, prijs kwaliteit is uitstekend, service en aflevering correct

Super goed

Alles precies, zoals besteld. Paste perfect. Snelle levering. Hele goede service. Helemaal tevreden

Makkelijk te bestellen, enorm snelle en nette levering, top kwaliteit rolgordijn. Absolute aanbeveling.

Rolgordijn supersnel geleverd en perfect op maat

Binnen 2 dagen werd het elektrische rolgordijn afgeleverd. Maat was exact zoals besteld. Configureren van motor in KlikAanKlikUit was ook heel eenvoudig. Werkt uitstekend. Enige suggestie in de maatinstructies voor de bestelling is om rekening te houden met het feit dat je boven het gordijn ongeveer 1 cm ruimte moet hebben om gordijn in de beugels te klikken.

Alles goed geregeld precies volgens de afspraak.

Beter kan niet

Zeer goede hulp

Telefonisch een aantal keren contact gehad voor en na een bestelling en super geholpen. Top.

Perfect op maat, kwaliteit uitstekend.

Snelle, goede levering, zeer goed verpakt. Aanrader

snelle en goede service

Snelle service, met het opsturen van de kleurstaal, en van de levering van de lamellen. Heel vakkundig verpakt en keurig op maat. Vakwerk. Klasse

alles is prima in orde

De maten die opgegeven ,past precies alles ziet er goed uit

Keurige lamellen

De lamellen waren keurig opmaat en een snelle levering

Snel en verzorgd

Eerst binnen 2 dagen de kleurstalen gekregen. Ik had daarna binnen 3 dagen de lamellen in huis. Heel netjes verpakt. Zelfs een extra lamel geleverd.

Geweldig goed!!!!!!!!!!

Alles is keurig op maat gemaakt, heel stevig verpakt met een plank aan de zijkant dat het niet kan buigen om beschadigingen te voorkomen. Word ook keurig op tijd geleverd, dit bedrijf kan ik aan ieereen aanbevelen.

Prima goed

Gewoon geweldig

Geweldige service, goede levering. Erg behulpzaam aan de telefoon . Ik blijf klant

Goede en snelle service

Top, we hadden lamellen besteld en die waren al binnen een paar dagen geleverd. Perfecte pasvorm

Ziet er verzorgd uit

Jammer dat wanneer je een hoogte opgeeft, er in de praktijk 4 cm afgehaald wordt. Lamellen hangen nu wel wat verder boven de grond dan gewenst.

slecht

Lamellenrail besteld, levertijd 10 werkdagen, na 16 dagen nog niets gehoord, contact opgenomen. Antwoord: we gaan er achter aan, weer een poos niets gehoord, toen ineens een telefoontje, ja dat late kwam door het slechte weer. Echter: de rail was al veel te laat voordat het weer slecht werd. Vervolgens bleek de rail niet goed uitgevoerd, er werd een nieuwe besteld met spoed. Duurde toen 8 dagen, waarna de rail kwam. Maar toen zat er een verkeerde bevestigingsclip bij, dus weer opnieuw wachten, kortom na 32 dagen was het eindelijk geregeld. Excuses of enige vorm van compensatie? Niets over gehoord.

Product van goede kwaliteit en snel geleverd

Duo rolgordijn besteld via de website. Binnen een week geleverd. Het product kwam goed verpakt aan. Blij verrast door de robuuste kwaliteit van het rolgordijn. Perfect op maat.

Super service, snelle reactie en levering

Zeer tevreden over BSL raambekleding.

Over BSL Raambekleding

BSL Raambekleding is specialist in maatwerk raambekleding. Van verticale lamellen tot horizontale jaloezieën en van (duo) rolgordijnen tot plisse/duettes en vouwgordijnen.