Prima lamellen, prima service

We waren toe aan nieuwe vertikale lamellen, maar aangezien de rail nog heel goed is, wilden we losse lamellen. BSL stuurde op verzoek niet alleen monsters van de lamellen, maar ook van de ophanghaak, zodat we zeker wisten dat alles paste vóórdat we bestelden. Prima lamellen gekregen die binnen 20 minuten hingen. En goede service van BSL!

Lamellen bestellen en 2 dagen later hangen ze, echt super

Goede produkten

De prijs van hun produkten is wat te hoog ten opzichte van concurrentie.

Prima voor elkaar

Gemakkelijk bestellen, goede instructies qua opmeten en snel geleverd. Goede Prijs- kwaliteit verhouding.

Raambekleding perfect.

Losse lamellen besteld , werden keurig op tijd en zeer goed verpakt (beschermd) geleverd en als extra ook nog een paar extra lamellen voor als je er een keer 1 extra nodig mocht hebben.

Doet wat ze beloven

Prima service!

Had losse lamellen besteld, erg mooi en zelfs 4 extra gekregen.super blij mee

Bezorging treurig.

Eerste afspraak: auto had pech, echter, er wordt geen bericht over gestuurd. Tweede afspraak: er is een fout gemaakt, weer geen of heel laat een bericht. Twee dagen voor niets gewacht! De derde keer is het gelukt. De bestelling op zich keurig verzorgd dus mijn advies: huur een andere vervoerder in.

Goede service Vriendelijk Snelle oplossing bij een probleem

Snelle service super vriendelijke bezorger

Heeft aan alle verwachtingen voldaan. Zowel in product als in aflevering. Alles conform de afspraak.

Prima.

Helemaal niets op aan te merken!

Zeer snelle levering

Veel keuzemogelijkheden, goede kwaliteit.

Goed maar...?.

Zelmaak hor materiaal gekocht , super was na 8 dagen in huis . Op maat maken ging goed maar toen met de horgaas! Hij was helemaal plat gedrukt op een rol . Krijg er de vouwen niet uit . Geen gezicht . Ik heb maar nieuwe besteld . TIP. Doe een ronde stok in de gaas dan kan dit niet meer voorkomen . Was tog 15 euro.

mooie lamellen

Perfect op maat gemaakte lamellen. Heel snel geleverd en goed en stevig verpakt.

Duidelijke website en goede levering

Bestellen was simpel en de levering was correct en maatvoering klopte precies

Snelle service en ze zijn top.

Snelle levering en ze hangen mooi,zijn er erg blij mee

Maandag avond besteld,woensdag ochtend in huis keurig op de opgegeven mast.

Top en snel

Geweldig enorm tevreden.

Verticale lamellen besteld. Voldoen helemaal aan de verwachtingen. Vooraf voorbeelden kunnen krijgen die binnen twee dagen ontvangen zijn. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Goed verpakt en helemaal compleet

Met alle materialen aanwezig was het ophangen van de lamellen een koud kunstje.

Mooie prijs,kwaliteit verhouding

Helemaal top..

Makkelijk te bestellen, alles op de juiste maat binnen gekregen en een super snelle levering...

Perfect!

Alles klopt; kwaliteit, klantenservice en snelle bezorging! Wat een fijne partij!

Snel en correct geholpen.

Over BSL Raambekleding

BSL Raambekleding is specialist in maatwerk raambekleding. Van verticale lamellen tot horizontale jaloezieën en van (duo) rolgordijnen tot plisse/duettes en vouwgordijnen.