Snel en correct geholpen.

keurig geleverd

keurig en snel geleverd. zeer goed verpakt ,beschadigingen tijdens transport vrijwel onmogelijk.

Super snel en goede kwaliteit rolgordijnen

Heel goed telefonisch geholpen en toen binnen een dag de staaltjes al in huis ontvangen. Online gemakkelijk de bestelling gedaan en toen binnen een paar dagen de rolgordijnen al ontvangen. Via mail heel duidelijk een dag en een tijd ontvangen voor levering. De gordijnen zijn mooi en van goede kwaliteit. Wij gaan hier zeker nog eens bestellen!

Goed verpakt, duidelijk bestelproces

Wegens carnaval was mijn bestelling wat vertraagd (hetgeen tevoren meegedeeld was). Ik had 6 losse pvc-lamellen besteld. Deze waren zeer solide verpakt en werden door een externe expediteur bezorgd. Info via track & trace. Bestelling voldeed aan mijn verwachting.

Voor herhaling vatbaar

Goed!

Helpful advice over the phone, samples of both the lamellen and the hanging system sent by post and fast delivery of my order. Good prices as well. Very happy with my new lamellen!

Goede service en vriendelijk personeel.

Heel goed rolgordijn

Hele goede zware kwaliteit rolgordijn, snelle levering, makkelijke bevestiging. Ook heel goed verpakt zodat het rolgordijn niet beschadigd kan raken.

Hele mooie lamellen.

Enige waarop verbeterd kan worden is de klanten op de hoogte houden van de status als het langer duurt als gepland. Verder prima. Blij met onze aankoop.

Goed en snel

Losse lamellen op maat besteld Snelle levering en alles klopt

Eenvoudig te bestellen via de website, snelle levering, niet duur en goede kwaliteit. Absoluut een aanrader.

lamellen

Lamellen . waren snel geleverd. maar te kort . op advies na gevraagd . zijn geleverd zonder kettingen email gestuurd geen reactie 3x telefonisch contact gehad. zouden opsturen. nog steeds geen ketingtjes.

goed produkt

Zeer snelle levering goed verpakt

makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen prima aangeleverd.

Prima geregeld

Het bestellen, bezorgen ging volgens afspraak. De geleverde lamellen hangen inmiddels, zien er netjes uit

Snelle levering en product ook goed, goede communicatie wanneer product geleverd word

Goede kwaliteit kunststof lamellen. Snel geleverd.

Mooie lamellen, prima afwerking van de rails en lamellen.

Er waren wat problemen maar deze werden vlug en accuraat aangepakt. Prima antwoorden op vragen. Je hebt het gevoel van een erg persoonlijke benadering.

Volledig compleet

Keurig op maat gemaakt zoals ik besteld heb. Helemaal tevreden.

Goede kwaliteit en juiste maat geleverd.

Zeer goed.

Perfect; snelle verzending en topkwaliteit tegen prima prijs

Voldoende keuze op duidelijke website. Erg tevreden met kwaliteit van de lamellen, de prijs en snelle verzending

Raad hun iedereen aan

Prima kwaliteit en snel geleverd

Goede kwaliteit en volgens afspraak geleverd.

Duidelijke website. De juiste bestelinformatie. De lamellen zijn op tijd geleverd in een stevig pakket, waardoor de lamellen onbeschadigd zijn gebleven. Ook werden 3 extra lamellen geleverd. Prima!

Makkelijk een keuze te maken, mooi en snel op maat geleverd

Als prettig ervaren

Over BSL Raambekleding

BSL Raambekleding is specialist in maatwerk raambekleding. Van verticale lamellen tot horizontale jaloezieën en van (duo) rolgordijnen tot plisse/duettes en vouwgordijnen.