Perfect geregeld

goede service komen afspraken na.

Perfecte service

snel en goed afgeleverd

artikel netjes en snel geleverd

Snel, betaalbaar en opmaat

Exact zoals je wilt in deze tijd, advies opmaat, ruime keuze, opgepaste afstand en binnen paar weken gemonteerd.

bestelling liep vlot , goed verzorgd , klantvriendelijk , goed verpakt , echt een aanrader voor een volgende bestelling.

Zeer snel service

Binnen 3 dagen op maat gemaakte lamellen ! Fantastisch !

3X besteld elke keer geheel naar wens tot de volgende keer

Alles is naar wens verlopen perfect

Super kwaliteit en services

Hele mooie kwaliteit en simpel om zelf op te hangen. Diverse modellen en heel veel mooie kleuren beschikbaar

Geweldige service

Ik had een probleem met de lengte van de lamellen, ze reageren direct op de mail en komen met oplossingen.

Uitstekende service en snelle levering

Nvt

Mooi materiaal en goed geregeld.

Website om te bestellen is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Levering op tijd en mooi materiaal.

Keurig en snel volgens afspraak

2e keer besteld en wederom tevreden!

Alles was netjes in orde

Snel en goed geregeld.

Mooi product, bestelling verliep vlot,niets op aan te merken.

Zeer snel geleverd

Goed bedrijf

Alles klopte

Opgemeten raam besteld snel gekregen en alles klopte En het materiaal dat ze gebruiken goed en mooi

Prima materiaal en snel geleverd

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

lekker snel geleverd

lekker snel geleverd

prachtig product en heel netjes geleverd

De door mij bestelde en duur U geleverde verticale lamellen zijn heel erg mooi en heel goed verpakt zodat ze netjes aangekomen zijn. Er is echter een probleempje, dat ik heel jammer vind, de "touwtjes" zijn helaas veel te kort. Ik moet op mijn tenen gaan staan en me helemaal uitrekken om ze te bedienen. Dat is jammer.

Keurig op tijd geleverd

Goed verzorgd

Snelle service, netje verpakt en mooie lamellen.

snelle service

Snel en perfect

Eerder geleverd dan gedacht, netjes verzorgd en mooi op maat.

Gewoon top!

Nu voor de derde keer ervaring met het bestellen bij bsl raambekleding Zeer vlotte aflevering, goede kwaliteit en als er iets is prima service.

Over BSL Raambekleding

BSL Raambekleding is specialist in maatwerk raambekleding. Van verticale lamellen tot horizontale jaloezieën en van (duo) rolgordijnen tot plisse/duettes en vouwgordijnen.