Zo besteld zo ontvangen

Fluitje van een cent. Niet alleen precies leveren wat je bestelt, maar ook nog goed verpakt en snel geleverd. Top.

Prima rail voor een prima prijs

Na overweging om de lamellen te behouden gekozen voor alleen een nieuwe rails. De oude bediening liet het namelijk afweten. Via het overzichtelijk menu besteld en binnen een week thuis bezorgd. Laat zich vervolgens makkelijk bevestigen. Nogmaals...een prima rails.

Bedrijf dat waarmaakt waar ze voor staan

Goede telefonische informatie Snelle levering kleurstalen en na bestelling waarmaken dat bestelling binnen de 72 uur keurig verpakt geleverd is

Keurig geleverd, zelfs nog een lamel extra, paste precise en voor deze lange prijs, helemaal te gek!,

Snelle levering en goede verzorging/kwaliteit

Perfect geholpen

Echt een prima bedrijf zeker een aanrader goed geholpen en snelle terugkoppeling.

Helemaal toppie!!!

Super snelle levering en precies goed!!!! Kleur en lengte en aantal plus reserve.

Lamellenrail besteld voor 25 lamellen. Kreeg ik rail (lengte paste perfect)voor 26 lamellen thuis gestuurd. Had dus 1 lamel te kort. Was heel snel opgelost door extra 4 lamellen naar ons op te sturen! Zodat we de juiste kleur konden uitzoeken. Prima service!

Prima kwaliteit en levering.

Het was fijn om wat kleurenstaaltjes vooraf te ontvangen. Is toch anders in het echt. De lamellen zijn prachtig. Binnen de afgesproken dagen geleverd. Super tevreden dus.

Perfecte en zeer snelle service

Site is zeer klantvriendelijk, duidelijk.. Voor een volgende keer ga ik hier weer bestellen.

Na mijn bestelling de derde dag bezorgd!

Slechte ervaring

Helaas slechte ervaring met BSL. Tot 3x toe beschadigde lamellen geleverd. Prijs is dan ook veels te duur voor de geleverde service en kwaliteit.

Geweldige service

Vandaag voor de derde keer verticale lamellen ontvangen. Deze levering was iets later dan gewend maar we werden goed geïnformeerd door BSL. Bij de eerste levering was de rail tijdens het transport compleet verbogen, zending retour gestuurd en vrij snel werd kosteloos een nieuwe rail geleverd. Topservice! Aanbevelingswaardig!

Goed geregeld

Goed en vriendelijk mooi op tijd levering goed verzorgd

5 losse lamellen besteld voor reparatie verticale lamellen. Snel geleverd en stevig verpakt.

Top ervaring

Serieus goede zaak. Zou volgende x zeker weer eerst bij jullie checken wat er te krijgen is. Goede eerlijke service!!!!

Geweldige service, uitstekende kwaliteit, meedenkend personeel

Ik was onder de indruk van de klantgerichtheid. Onze bestelling kon niet geleverd worden en direct werd er via de mail contact gezocht en werd er een aantal opties geboden; andere sterk overeenkomende kleur, of wachten op de bestelling, 10 tot 15 dagen. Of bestelling annuleren. Een datum aangegeven waarop de lamellen uiterlijk geleverd konden worden. Daar werd direct op gereageerd en contact opgenomen met de leverancier en dat moest zeker lukken. De lamellen kwamen op tijd, keurig netjes verpakt en tip top in orde. Los van de prima kwaliteiten uitermate servicegericht en meedenkend. Misschien niet de goedkoopste, maar wel een uitstekend bedrijf. Ik weet waar ik in de toekomst weer naar toe ga. Top.

geweldig

Goede service, perfecte levering en goede kwaliteit !!!

Prima product

Ruime keus, prima product

als je de maten goed doorgeeft dan komt het voor elkaar.

met behulp van mijn schoonzoon was de klus in een half uur geklaard

Vriendelijk, maar zeer onhandige verpakking

Bestelling vriendelijk, maar ik kan nog steeds niet begrijpen waarom bij bestelling rails 2x 2m60 en 1x 1m en lamellen 2m50 een verpakking gemaakt wordt van 3m90. Ik had met opzet de rails in tweeën besteld, maar ik had dus gewoon rails van 3.60 kunnen bestellen. Gevolg was, dat die grote verpakking niet in onze grote lift paste. De bezorgers !! namen niet de moeite om e.e.a. boven te brengen. Ze plaatsten twee verpakkingen in de lift naar 5 e etage en pakket van 3.90 werd in de hall gegooid. En verder : “zoek het maar uit”. En dat was voor 83 jarige ontvanger een uiterst onaangename en moeilijke verrassing. Klacht reeds telefonisch doorgegeven.

Alles was top van het begin tot eindproduct.

Wij zijn zeer tevreden. Bij het bestellen goede info gekregen over het opmeten. Zeer veel keus in kleur en mogelijkheden. Een snelle levering van een mooi product.

Grote klasse!

Ik had vier nieuwe, losse lamellen nodig. De vier oude lamellen waren aan vervanging toe Het pakket was goed verpakt en de levering was snel. Daarna was het een kwestie van bijknippen om de lengte iets aan te passen en ophangen. Ik ben uiterst tevreden over deze webwinkel.

Uitermate tevreden

Snel, nee zeer snelle levering en goed materiaal.

Mooi afgewerkt, perfecte kleur en prima prijs voor zulke mooie lamellen,!

Over BSL Raambekleding

BSL Raambekleding is specialist in maatwerk raambekleding. Van verticale lamellen tot horizontale jaloezieën en van (duo) rolgordijnen tot plisse/duettes en vouwgordijnen.