super

prima service en mooie lamelllen geleverd

Prima prijs kwaliteits verhouding

Keurige en goede informatie

Snel en precies!

Snel geleverd. Ik ben zeer tevreden…

Prima service!

Prima service tegen de beste prijs!

Prima service! Bestelproces: top, levertijd: snel, prijs: "zachte" prijs, 1/3 van concurrent die met zachte prijzen adverteert. Kortom: een volgende keer graag weer.

een goede zaak goede service

er moest bij mij nog iets na geleverd worden werd zonder problemen opgelost ,vriendelijke mensen , een fijn bedrijf.

Uitstekende service.

Snel en perfect geleverd.

Uitmuntend

Losse lamellen perfect op maat gemaakt. Goed verpakt en snelle levering.

Groot assortiment en supersnel levering.

Makkelijk besteld online met enorm veel soorten en kleuren en opmaat. Supersnel levering.

Goed verzorgd en netjes er uit zien

Kordaat gehandel en zeer vlot geleverd.

Snelle nette levering

Bestel altijd losse lamellen. Leveren snel en netjes verpakt.

Zeer goed.

Keurig op maat. Zeer goed verpakt. Geleverd zoals afgesproken.

Betrouwbaar en volgens prijs, kwaliteit en levering afspraken.

Alles correct en goed verlopen.

De bestelling van een rail voor lamellen is correct verwerkt en afgeleverd. De montage verliep probleemloos.

op tijd

Keurige aflevering

Zeer uitgebreide website, zeer snelle levering en goed op maat. Mooie kleuren .

Uitstekende levering en goede kwaliteit van de lamellen.

Heel goed verpakt.

Doordat de bevestigings gaatjes 4mm hoger zaten de de oude, hingen de lamellen op het kozijn. Waardoor ik 4mm van de lamellen moest afknippen. Nu hangen ze perfect.

BSL Raambekleding en service: een TOPduo.

Voor de eerste keer een bestelling gedaan bij BSL, via de mail nog wat vragen gesteld met daarop perfecte, zeer vriendelijke antwoorden.Ook wat betreft de aflevering, een groot compliment voor vervoerder Trans-Mission, alles schitterend op tijd, zowel de mails als de aflevering. TOP. Het bestelde product, lamellen met rail, tot in de puntjes op maat! Conclusie: een zeer betrouwbaar en efficiënt werkend bedrijf.

Alles is perfect en snel verlopen.

Zoals hierboven vermeld geen enkele op- of aanmerking

Had een vergissing gemaakt en het werd eenvoudig herstelt. Geen ingewikkelde procedure.

Goede levering !

Ik vond het spannend om de juiste maten door te geven maar het is prima gelukt

Perfecte service zelfs ongevraagd reserve lamellen geleverd

Tot op de mm nauwkeurig

Snel geleverd !

Dit was de derde keer dat ik bij BSL had besteld. Top service!

Zeer tevreden over BSL Raambekleding

Wij hebben voor de tweede keer lamellen besteld bij BSL. Zowel over de eerste als ook de tweede levering zijn wij zeer tevreden. Perfecte afwerking, fijne producten, goede verpakking en snelle levering. Kortom aan te bevelen. Top!

Over BSL Raambekleding

BSL Raambekleding is specialist in maatwerk raambekleding. Van verticale lamellen tot horizontale jaloezieën en van (duo) rolgordijnen tot plisse/duettes en vouwgordijnen.