Snel geleverd !

Dit was de derde keer dat ik bij BSL had besteld. Top service!

Zeer tevreden over BSL Raambekleding

Wij hebben voor de tweede keer lamellen besteld bij BSL. Zowel over de eerste als ook de tweede levering zijn wij zeer tevreden. Perfecte afwerking, fijne producten, goede verpakking en snelle levering. Kortom aan te bevelen. Top!

Top service en alles volgens afspraak

Korte levertijd. Normaliter is het toch 5-6 weken wachten. Goed meetadvies zowel telefonisch als op de site. Precies op maat gemaakt en in hoede orde ontvangen. Een tevreden klant

Mooie lamellen, snel geleverd en goed verpakt

Ik vind het heel prettig dat je proefstukjes kunt bestellen en daarmee kan je precies de kleur kiezen die je zoekt. Wij hebben nu twee keer losse lamellen besteld en beide keren zijn deze goed verpakt en snel geleverd. Ben heel tevreden over de lamellen. Ik had voor de zekerheid wat extra besteld maar dat was eigenlijk niet nodig want er zaten ook extra lamellen bij. Ik ben heel tevreden!

Prima service en snelle levering.

Beleefde bezorgdienst.

Losse lamellen Besteld

Netjes afgeleverd door Koeriers bedrijf , Nette Chauffeur en zeer vriendelijk. Heb ze Netjes ontvangen, en Keurig en stevig verpakt, Toppie Bedankt klasse

prima service

prima service mooie kwaliteit materiaal en netjes op de juiste maat gemaakt voor netjes stevig verpakt een vlug bezorgt goede kwaliteit prijs verhouding

Geweldig.

Besteld en op tijd gekregen volgens advertentie

Snelle en goede afhandeling van de bestelling.

Verder heb ik er niets aan toe te voegen.

Prettige website, overzichtelijk en makkelijk om bestellingen te plaatsen.super goed verpakt

Keuze kan gemaakt worden met "stalen" die verzonden kunnen worden.

Snelle levering. Mooie lamellen.

Correcte levering

Van goede kwaliteit

goed product

snelle levering en tevreden over het geleverde

Snellere levering dan gepland was

Jammer dat kleur niet zoals de kleur op de keuze die gemaakt is, dat het donker is dan het werkelijk is. Verder is de lengte goed.

Beste Rudy, Wat vervelend om te horen dat de kleur helaas anders blijkt te zijn dan u had verwacht. Om dit in het vervolg te voorkomen raden wij aan om via onze website gratis en vrijblijvend kleurstaaltjes aan te vragen. Dit is omdat ieder beeldscherm anders is, waardoor kleuren anders worden weergegeven. Met vriendelijke groet, Team BSL raambekleding

Binnen 5 werkdagen had ik al een nieuw ophangsysteem voor lamellen, op maat gemaakt, in huis. En ook nog gratis thuis bezorgd!

Mooie lamellen

Goede kwaliteit en juiste maat. Zeer tevreden. Levering heeft wel lang geduurd, maar dit kwam mede door de bouwvak vakantie.

Redelijk

Ik vind de lamellen te dun. Schijnen door. Kon ik op de site niet duidelijk zien anders had ik ze niet besteld. De kleur is wel mooi en ze zijn mooi op lengte.

Mooi

Netjes en super gedaan.Mooi precies op maar en optijd geleverd thanks

We zijn al jaren klant, producten zijn altijd perfect op maat

Enige minpunt is dat de website niet goed werkt en dat altijd een beetje gedoe is om te bestellen

Sneller geleverd dan verwacht!

Prima, verzorgde levering

Dit is de tweede keer dat ik lamellen heb besteld bij dit bedrijf. Maar ik ben iedere keer verbaast dat de op maat gemaakte lamellen na drie dagen zijn geleverd. In een keurig verzorgde verpakking. Echt Top.

Super tevreden

Mooi product precies op maat snel geleverd goed verpakt en ook belangrijk een goede prijs kwaliteit.

Precies op maat en binnen de aangegeven tijd keuri verpakt geleverd.

Precies op maat en binnen de aangegeven tijd keurig verpakt geleverd.

Snelle levering, perfect op maat

Na het aanvragen van kleurenstalen, die er de volgende dag al waren, overgegaan tot bestellen. Drie dagen later hingen onze verticale lamellen al! We zijn er heel blij mee.

Snelle levering en zelfs 1 reserve lamel extra bijgevoegd (per maat)

Vlotte levering, goed verpakt en extra service dmv levering reserve lamel per rol

Industrieweg 45 2651 BC Berkel en Rodenrijs

010 - 512 17 67

Over BSL Raambekleding

BSL Raambekleding is specialist in maatwerk raambekleding. Van verticale lamellen tot horizontale jaloezieën en van (duo) rolgordijnen tot plisse/duettes en vouwgordijnen.