Super goed, ook de telefonische ondersteuning

Allverlooopt prima

Heb nog geen ervaring juist ontvangen

Kan u enkel zeggen dat de bestelling heel snel werd geleverd .

Vlotte behandeling

Goede communicatie en vlotte afhandeling van bestelling.

Snel geleverd, goed geprijsd

Doet wat op de site vermeld word

Probleemloze levering!

Prima site snel geleverd

Makkelijk bereikbaar. Tegenwoordig moet alles snel en eenvoudig. Dat doen jullie. Ook telefonisch goed antwoord.

Betrouwbare leverancier

Bestelling eenvoudig geplaatst en binnen afgesproken termijn geleverd. Prima

Snel en adequaat

Ik ontving de bestelling snel en geheel conform mijn wens en verwachtingen

Correcte afwerking

De filters werden volgens afspraak op tijd geleverd. Bovendien een handige sticker om vervangdata te noteren

Snelle en goede service

Goede prijs en supervriendelijk medewerker

tevreden

goede prijs, makkelijk bestellen, snel geleverd

Goed product, heel goede klantenservice!

De bestelde artikelen werden snel geleverd. De artikelen waren goed maar de juiste hoeveelheid was niet geleverd. Na 1 mail meteen antwoord terug dat het ontbrekende artikel nagezonden werd. Dat gebeurde ook. Dus mijn volgende filters bestel ik ook hier weer!!

perfect

prima en snelgeleverd

Zeer prettige ervaring

Goed advies, overzichtelijke informatie via de website en snel geleverd!

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering.

Beste Corrie, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

ZEER SNELLE EN CORRECTE LEVERING

TOP TOP TOP

Beste Bert, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Hopelijk zien we je weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Perfecte en vlotte levering

Adres gekregen van mede eigenaars, ingelogd, besteld en direct geleverd zonder zorgen, zoals het altijd moet zijn.doe zo voort en we zeggen het voort.

Beste Olivier, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over ons. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Helemaal prima

Heel Duidelijk het verloop van de bestelling

Beste Gerda, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

perfect

Goed geregeld

Beste Roelof, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over ons. Hopelijk zien we je weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Prima product en goede levering, kortom top!

Prima filters en de levering volgens afspraak. Zoek niet langer en bestel ze bij WTW filter online !

Beste Laurens, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over ons. Leuk om te horen dat je ons aanbeveelt. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Snelle bezorging, goede prijs

Prima klantervaring

Beste John, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze scherpe prijzen en snelle levertijd. Hopelijk zien we je weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Geleverd op tijd

Filters snel geleverd.

Beste Ahmed, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd. Hopelijk zien we je weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Goede kwaliteit en service!

Paar jaar geleden heb ik goedkopere filters via een andere webshop gekocht. Ben nu weer terug bij WTW-filtersOnline. Wél iets duurder, maar veel betere kwaliteit!

Beste Auke, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over ons. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Ik ben super tevreden over WTW-filterOnline!

Goed werkende website en snelle levering. Volgende keer bestel mijn filters hier weer!

Beste Vera, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze eenvoudige website en snelle levertijd. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Zeer goede service en zeer snel

De vrijdag besteld en de dinsdag netjes geleverd

Beste Luc, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze service en snelle levertijd. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Over WTW-filtersOnline B.V

WTW-filtersOnline levert al sinds 2007 WTW-filters van de meest gerenommeerde merken WTW-units. Systemen voor warmteterugwinning bieden veel comfort, maar hebben wel onderhoud nodig. Met de luchtfilters van WTW-filtersOnline blijft de luchtkwaliteit prettig en aangenaam. Originele kwaliteit: alle filters voldoen aan de EN779 normering. Staffelkorting: hoe meer u koopt, hoe meer korting u krijgt. Kosteloos retourneren: Toch niet tevreden, of het verkeerde product besteld, retourneren is geen enkel probleem. Reminder service: automatische herinneringen als uw filters aan vervanging toe zijn.