Duidelijke website en snelle uitlevering!

Helaas is het nog niet geleverd en ontving ik van de DPD een formulier...!? Zie mijn e-mail aan info@wtw-filtersonline.nl Hartelijke groet, Rob 06-51531551

Snelle levering en alles perfect in orde!

Dat was snel

Goede telefonische voorlichting, waarna snel. Geleverd via webshop

Prima bedrijf

Komt afspraak netje na wordt goed verpakt opgestuurd

Snel en goed geholpen

Alles is volgens wens verlopen.

Zeer correct bedrijf goede service omtrent de bestelling

Na invullen wat simpel was snelle correcte levering

correcte service EN levering

Het is niet gemakkelijk om bij ons dergelijke filters aan te schaffen aangezien wij tijdens het googelen telkens opnieuw naar àndere minder betrouwbare dealers worden doorgestuurd

Product kennis

Goede product kennis. Snel levering.

Goede levering.

Geen problemen, dus goed.

Snelle levering van een goed produkt.

Voor de lucht die je elke inademt neem je best goede en schone filters.

Tot nu toe uitstekend

op advies van mijn buren ,die tevreden waren , bij u een eerste bestelling gedaan. Snelle levering ,dus zover tevreden.

Snelle en betrouwbare lecering

Behulpzaam bij vinden van de juiste filters.

2 keer telefonisch contact gehad en WTW-filtersOnline B.V heeft alles geprobeerd de juiste filters te vinden. Kosteloos de verkeerde terug kunnen zenden. Nu heb ik de juiste ontvangen.

Gebeld met telefoniste. Dacht dat verkeerde filters geleverd waren. Was gelukkig niet zo. Vriendelijk en zeer kundig geholpen. Rest mij nog 1 vraag; zijn de vervangen Eco 350 Itho Daaldrop filters net zo goed als de originele 2 maal zo dure filters? Verder nogmaals complimenten voor uitstekende bereikbaarheid (geen wachttijd) en de aardige- en kundige medewerker. Chappeau!

Een uitstekend bedrijf en zeer snelle levering Een aanrader voor een ieder

Makkelijk te bestellen

Handige site, eenvoudig zoeken en bestellen. Snel in huis!!

Zeer correct geleverd, en op tijd

Zeer correct geleverd , en op tijd geleverd goede service

het product is correct en vlug geleverd

het product is correct en vlug geleverd

Snelle en correcte levering.

Eenvoudig bestellen en snel geleverd. Door de reminder herinnerd aan vervanging van de filters.

Geweldige en snelle levering

Mijn levering was snel geleverd en correct !geen opmerking TOP

Deskundig advies en snelle levering

We hadden advies nodig mede ook omdat onze installateur met zijn bedrijf was gestopt. We hadden dringend nieuwe filters nodig, telefonisch goede uitleg gekregen en advies. Fijn.

Ik heb de WTW-filters G-4 filters online bij jullie aangekocht en gelijk er in gedaan, dan kan je zien hoeveel stof het uit de lucht haalt, de oude filters zijn helemaal grijs van het stof na een half jaar

Top ervaring

Goed product dat tegen een scherpe prijs snel geleverd is.

Besteld en direct geleverd in belgie

Netjes geleverd

Geen beschadigingen of late leveringen

Over WTW-filtersOnline B.V

WTW-filtersOnline levert al sinds 2007 WTW-filters van de meest gerenommeerde merken WTW-units. Systemen voor warmteterugwinning bieden veel comfort, maar hebben wel onderhoud nodig. Met de luchtfilters van WTW-filtersOnline blijft de luchtkwaliteit prettig en aangenaam. Originele kwaliteit: alle filters voldoen aan de EN779 normering. Staffelkorting: hoe meer u koopt, hoe meer korting u krijgt. Kosteloos retourneren: Toch niet tevreden, of het verkeerde product besteld, retourneren is geen enkel probleem. Reminder service: automatische herinneringen als uw filters aan vervanging toe zijn.