Meer dan tevreden, snelle en complete levering

In plaats van een standaardlevering, heeft WTW-FiltersOnline gekozen om een geheugensteun in de doos mee te leveren. Die kun je op de WTW plakken, waardoor je weet wanneer de filters weer vervangen moeten worden. Voor mij een top geheugensteun en voor hun een slimme marketingtool! Ik ben er blij mee.

Goede begeleiding en snelle levering.

Prima club voor je filters

Prima club voor je filters

Vlot de juiste artikelen in huis

Geweldig en snelle levering

Goede website en snelgeleverd

Goede snelle service

Dames aan de telefoon weten waar ze over praten en handelen daar ook naar !! Daarnaast is de service uitstekend Dames zijn zeer vriendelijk

Snelle levering, goede service, kortom aanrader!

De site biedt een duidelijke omschrijving van zijn producten wat de aankoop van het juiste product vergemakkelijk.

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

Door een herinnering van een eerdere bestelling kom je direct bij de juiste filters, bestellen, afrekenen en een dag later liggen ze thuis voor gebruik.

Mooie duidelijke website en snel geleverd..top

Website is erg mooi gemaakt ..duidelijk en makkelijk..echt een aanrader.

Snelle goede levering filters voor wtw-installatie

Via de website, waar je bijzonder makkelijk doorheen surft, filters voor de WTW-installatie besteld. Binnen de kortste keren was de bestelling binnen, met een sticker voor op de installatie, zodat je het wisselen van de filters bij kunt houden. Daarnaast een bedankkaartje in de doos. Altijd leuk!

Snelle bezorging

Snelle levering vd filters

Wij hadden geen set filters meer dus hoopten snel nieuwe filters binnen te krijgen. Dat is gelukt. Super snelle service

Prima levering

Meerdere keren een bestelling gedaan,ook gelijk voor mijn buurvrouw.

Beste Thea, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over ons. Hopelijk zien we je weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Snelle en nette levering, product is prima en de prijs is ook goed.

Beste Judith, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze snelle levertijd en scherpe prijzen. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Zonder problemen.

Beste Wendy, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over ons. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Simpel te bestellen en snel geleverd

Mijn balans ventilatie systeem kan weer betrouwbaar ademhalen!

Beste, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze eenvoudige bestelwijze en snelle levertijd. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Perfect geregeld

Al enkele keren bij jullie filters besteld en telkens wordt er geleverd wat er beloofd is Prima

Beste Hans, Bedankt voor deze positieve review. Goed te lezen dat je al vaker filters bij ons hebt besteld en dat je tevreden bent over ons. Hopelijk zien we je weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Goede website en snelle service

Duidelijke en goede website. Melding krijgen wanneer filters besteld moeten worden is top.proma snelle service

Beste Jan, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze duidelijke website, snelle levertijd en onze reminder service. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

correcte levering

Komt afspraken na en levert correct

Beste Adri, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze service. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Snelle en correcte levering

Duidelijke site, duidelijke betaling, snelle levering

Beste Eva, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze duidelijke website en snelle levertijd. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Helemaal top!

Een herinnering wanneer het tijd is om filters te vervangen. Direct toegang tot je laatste bestelling. Eenvoudig besteld en snel geleverd. Flinke korting. Schone lucht. Wat wil je nog meer?

Beste Willem, Dankjewel voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze reminder service en onze eenvoudige bestelwijze. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Snelle en correcte levering

Filter past goed en voldoet aan de norm

Beste Christa, Dank voor de positieve reactie. Goed te lezen dat je tevreden bent over ons. Graag tot een volgende keer in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Voldoet aan alle verwachtingen van een aankoop via een online-store!

Bestelling via de website, de levering en de snelheid waarmee dit alles is gebeurd, is precies wat je mag verwachten. Feitelijk kan het niet beter of ze zouden de filters ook nog moeten aanbrengen. Maar dat kan ik gelukkig zelf wel. Chapeau.

Beste André, Bedankt voor deze positieve review. Mooi te horen dat je tevreden bent over onze service en eenvoudige bestelwijze. Hopelijk zien we je weer terug in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

prima snel geleverd

bestelling snel geleverd en prima prijs!

Beste Henk. Dankjewel voor de positieve feedback. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze scherpe prijzen en snelle levertijd. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Good

Good product

Beste Devender, Dankjewel voor de positieve reactie. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over ons. Hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groetjes, Michelle WTW-filtersOnline

Over WTW-filtersOnline B.V

WTW-filtersOnline levert al sinds 2007 WTW-filters van de meest gerenommeerde merken WTW-units. Systemen voor warmteterugwinning bieden veel comfort, maar hebben wel onderhoud nodig. Met de luchtfilters van WTW-filtersOnline blijft de luchtkwaliteit prettig en aangenaam. Originele kwaliteit: alle filters voldoen aan de EN779 normering. Staffelkorting: hoe meer u koopt, hoe meer korting u krijgt. Kosteloos retourneren: Toch niet tevreden, of het verkeerde product besteld, retourneren is geen enkel probleem. Reminder service: automatische herinneringen als uw filters aan vervanging toe zijn.