een vlotte aflevering

het wordt geleverd zoals afgesproken

Netjes en snel geleverd.

Goed voor elkaar

Snelle levering en kwaliteit naar verwachting

Levering, kwaliteit en prijs uitstekend.

Snelle levering met originele filters

Zowel bestelling als levering verliepen vlot. Het gaat om originele filters! Door meerdere stuks te bestellen, een korting wat meer dan welkom is gezien het toch nog vrij duur is tov de werkelijke productiekost.

Ik had gemaild met de vraag welk filter ik nodig had en dat hebben zemeteen beantwoord zodat ik kon bestellen en snel geleverd

perfecte dienstverlening

ruim assortiment filters. Overzichtelijke website. Correcte afwerking van de bestelling. Top !!!

Blijven zeuren om beoordeling

Ondanks dat ik bij het bestellen heb aangegeven geen e-mail te willen ontvangen, toch een beoordelings verzoek ontvangen. Daarop nogmaals aangegeven dat ik geen e-mail wil krijgen. Maar wat schetst mijn verbazing, vandaag weer een verzoek. Geklikt op “uitschrijven “ maar dat kan niet meer, want ik ben ik het verleden al uitgeschreven!!! Dus mensen wees gewaarschuwd, als je niet plat gespamd wil worden, zoek een andere leverancier.

Goede en correcte aflevering.

wij zijn zeer tevreden

het hele gebeuren ging als vanzelf,kan het iedereen aanbevelen! ook dpd verdiend een pluim

PERFECTE LEVERING

Nadat ik eerst de verkeerde maat had, Nieuwe besteld die snel werden geleverd. De oude kon ik meeteruggeven aan DPD.

geen op of aanmerkingen

Levering prima

Installatie moet nog plaatsvinden

Keurig en naar tevredenheid afgehandeld

Keurig en snel

Snel geleverd - goede prijs

Geen problemen ervaren

Prima en snelle service

Binnen enkele minuten besteld door de herinneringsmail die je van WTW krijgt en daarna heel vlot en netjes verpakte bezorging

Goede filters voor een goede prijs

Uw bedrijf is betrouwbaar en men levert een goed product. Het e-mailverkeer loopt prima en alles is duidelijk weergegeven. Ga s.v.p. voort op de ingeslagen weg.

eenvoudig en snel

goede keus, met goede fotos

Hele fijne service, snel en kreeg ook een schema wanneer de filters weer vervangen moeten worden en ook welk type. Dus ideaal en goed over nagedacht. Super bedankt!

Duidelijke website en een snelle levering.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering, ben zeer tevreden.

Precies volgens afspraak

Goede kwaliteit snelle levering

Zo handig dat je automaatische een mail krijgt wanneer het tijd is om je filters te vervangen! En super snel geleverd..

simple, fast and easy

Found these folks online as my local Praxis didn't have anything like this in stock, ordered them and a few days later DPD delivered them. Only improvement would be to place them in a smaller package that could fit in my mail box.

Correcte levering

Over WTW-filtersOnline B.V

Leveren van WTW filters voor balansventilatiesystemen in nieuwbouwwoningen.