Goede filters

Zeer goede filters en zeer snelle levering

Gewoon, want zo moet 't !!

Filters snel in huis, ennnnn , met een leuke korting !

Breed en ruim assortiment, scherpe prijzen en snel geleverd !

Snelle levering, goed

Heb de verkeerde maat filter ontvangen, heb dat zelf aangepast. Kan de fout nog niet vinden wie er hier een fout is begaan. Heb deze filters eerder besteld op de zelfde manier toen kreeg ik wel de juiste. Vr Gr Marcel

Duidelijk bestellen

Zeer snelle levering

Snelle levering en verder alles prima.

Prima verwerking

Snelle verwerking van bestelling. DPD zou langer op voorhand moeten berichten wanneer pakje geleverd wordt. Nu was dat maar een halfuurtje op voorhand.

Vlotte bestelling.

Op 2 dagen geleverd en bestelling was goed verpakt.

zeer goed

correcte dienstverlening en snelle levertermijn

Geleverd wat ik besteld heb

Makkelijke bestel procedure

Prima spullen voor een goede prijs

Makkelijk bestellen en snel in huis

Bestelling snel geleverd helemaal tevreden

Zeker een aanbeveling waard

Makkelijke site, snelle levering, goede prijs

Snel ontvangen na bestelling

Snel, efficient en goede prijs

Filters binnen 2 dagen in huis. Top!

Ik ben zeer tevreden

Overzichtelijke website , scherpe prijs en snelle levering. Ik ben zeer tevreden kan WTW aanbevelen .

snelle goede levering

Het was gemakkelijk om via jullie bedrijf mijn bestelling te doen en de afhandeling en snelheid van leveren waserg goed.

snel en goed

Filters waren snel, prachtig omdat de oude niet meer functioneerden

kort op de bal /goeie service

direct antwoord duidelijke antwoorden vermoedelijk zal het ons vast adres worden eigen huismerk gaan we uitproberen

Zeer goede service

Vriendelijk sensor en behulpzaam. Alleen maar positief

Goed en snel geregeld!

Goed en snel geregeld!

Altijd snel geleverd

Bestellingen worden snel geleverd en kloppen altijd.

Klantvriendelijk en snelle levering

Dit is voor mij de tweede keer dat ik bij WTW -filtesOnline een bestelling heb geplaatst. Was op zoek naar een ander type filter, maar dit zat gewoon in het assortiment. Voor de zekerheid via de chat contact gezocht en vriendelijk te woord gestaan. Kortom; gemakkelijk te bestellen en de zending wordt snel geleverd.

professioneel en vlug

vlugge professionele levering. Totaal volgens mijn verwachting. proficiat

Voldoende uitleg via chat Vlotte bestelling Vlugge levering

Over WTW-filtersOnline B.V

WTW-filtersOnline levert al sinds 2007 WTW-filters van de meest gerenommeerde merken WTW-units. Systemen voor warmteterugwinning bieden veel comfort, maar hebben wel onderhoud nodig. Met de luchtfilters van WTW-filtersOnline blijft de luchtkwaliteit prettig en aangenaam. Originele kwaliteit: alle filters voldoen aan de EN779 normering. Staffelkorting: hoe meer u koopt, hoe meer korting u krijgt. Kosteloos retourneren: Toch niet tevreden, of het verkeerde product besteld, retourneren is geen enkel probleem. Reminder service: automatische herinneringen als uw filters aan vervanging toe zijn.