Snelle en goede service!

De benodigde filters zijn snel en makkelijk te vinden op de website. Het bestellen zelf is prima en vlot en de aflevering tot nu toe ook prima in orde. Er word zelfs heel netjes een sticker en informatie bijgeleverd zodat je deze makkelijk bij de WTW installatie kan hangen en in de gaten kan houden wanneer ze weer vervangen moeten worden.

goede kwaliteit en snelle levering!

Super snelle levering

Ik ben tevreden

ze hebben goed geadviseerd en heel snel geleverd

WTW heeft het weer TOP geregeld

Snel, kwalitatief goed en tijdig geleverd tegen de juiste prijs wat wil je nog meer!

Prima prijs en snel geleverd

Prima product en filters snel geleverd

Prima product, levering snel en keurig verpakt!

Eigenlijk gewoon zoals hierboven in 1 zin weergegeven, maar als extra toevoeging zou ik nog willen doorgeven het volgende: Zeer attent de herinneringsmail op deze manier ben ik niet zonder filters komen te zitten. Wij bevelen jullie zeker aan en dat doen wij ook bij onze familie, vrienden en kennissen. Ga zo door!

Alles perfect...

alles prima...

Sorry ik heb ze nog niet gebruikt, dus kan er nog geen antwoord op geven

Zie boven.

Duidelijk en overzichtelijke website, ik wist snel welke filters ik nodig had. Daarnaast ben ik goed op de hoogte gehouden via een trackingnummer van DPD. Topservice dus :)

Beste Charlotte, Bedankt voor uw positieve review. Fijn te vernemen dat u tevreden bent over onze service. Tot ziens in onze webshop. Groetjes, WTW-filtersOnline Sandra

Snel geleverd. Goed geprijst

Snel..goedkoop en goed

Beste Erik, Bedankt voor uw positieve review. Goed te vernemen dat u tevreden bent over ons. Tot ziens in onze webshop. Groetjes, WTW-filtersOnline Sandra

Prima online hulp bij juiste keuze

Prima en snel geholpen op de site de juiste filters te vinden. Snelle levering

Beste Yvonne, Bedankt voor uw positieve review. Fijn te vernemen dat alles zo snel en naar tevredenheid verlopen is. Tot ziens in onze webshop. Groetjes, WTW-filtersOnline Sandra

Snel en juist geleverd

Filters zijn stuk goedkoper dan elders.

Beste Carmen, Bedankt voor uw positieve review. Goed te vernemen dat u tevreden bent over ons. Tot ziens in onze webshop. Groetjes, WTW-filtersOnline Sandra

Duidelijke en overzichtelijke website. Snelle levering en handig om door te kunnen geven dat het pakket op een bepaalde plaats neergezet kan worden. Ik ben zeer tevreden!

Beste Reina, Bedankt voor uw positieve review. Fijn te vernemen dat u tevreden bent over website en levering. Tot ziens in onze webshop. Groetjes, WTW-filtersOnline Sandra

Mijn ervaring is zeer goed ergens was verkeerde huisnummer opgegeven, toen ik hier over informeerde werd ik goed en keurig geholpen.

Beste A., Bedankt voor uw positieve review. Goed te vernemen dat alles naar wens werd afgehandeld. Tot ziens in onze webshop. Groetjes, WTW-filtersOnline Sandra

Klantvriendelijk

Levering was binnen de opgegeven tijf

Beste Ingrid, Bedankt voor uw positieve review. Fijn te vernemen dat u tevreden bent over ons. Tot ziens in onze webshop. Groetjes, WTW-filtersOnline Sandra

Geslaagd na iets te veel invulwerk

Dat het btw nr alleen wordt geaccepteerd met NL ervoor had ik een halve dag niet door.

Beste Roel, Bedankt voor uw positieve review. Jammer te vernemen dat het invullen niet helemaal soepel verliep. Tot ziens in onze webshop. Groetjes, WTW-filtersOnline Sandra

Commande de filtres pour Orcon HRC 300

Livraison très rapide en Belgique, filtres très bon marché et de qualité. Je recommande WTW !!!

Cher Damien, Merci pour votre avis positif. Ravi d'entendre que vous êtes si satisfait de nous. Nous espérons vous revoir bientôt dans notre boutique en ligne. Cordialement, WTW-filtersOnline Sandra

Duidelijk website en snelle levering van de filters

Mooie website met goede prijzen en snelle levering

Beste W.J., Bedankt voor uw positieve review. Goed te vernemen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Tot ziens in onze webshop. Groetjes, WTW-filtersOnline Sandra

alles naar wens

meer moet dat niet zijn, minder ook niet.

Beste John, Bedankt voor uw positieve review. Goed te vernemen dat u tevreden bent over ons. Tot ziens in onze webshop. Groetjes, WTW-filtersOnline Sandra

Beste Richard, Bedankt voor uw positieve review. Fijn te vernemen dat u tevreden bent over ons. Tot ziens in onze webshop. Groetjes, WTW-filtersOnline Sandra

Een overzichtelijke site! Ik wist niet welke filters ik moest hebben voor mijn installatie maar door de uitgebreide omschrijving van de verschillende filters wist ik snel welke ik voor de installatie nodig had.

Beste Chantal, Bedankt voor uw positieve review. Goed te vernemen dat u tevreden bent over onze website. Tot ziens in onze webshop. Groetjes, WTW-filtersOnline Sandra

Keurig op tijd en prima passend filter

Zie boven

Beste Chris, Bedankt voor uw positieve review. Fijn te vernemen dat u tevreden bent over ons. Tot ziens in onze webshop. Groetjes, WTW-filtersOnline Sandra

duidelijke site en snelle levering. Top!

Beste Daisy, Bedankt voor uw positieve review. Goed te vernemen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Tot ziens in onze webshop. Groetjes, WTW-filtersOnline Sandra

Praktisch en betrouwbaar

De herinneringen zijn prettig en het is praktisch dat mijn producten onthouden worden. Nieuwe filters zijn daarmee snel besteld en levering is naar verwachting. De site is goed doorzoekbaar en aanvullende producten zijn daarmee ook goed te vinden.

Beste Sjoerd, Bedankt voor uw positieve review. Fijn te vernemen dat u tevreden bent over onze reminderservice. Tot ziens in onze webshop. Groetjes, WTW-filtersOnline Sandra

Over WTW-filtersOnline B.V

WTW-filtersOnline levert al sinds 2007 WTW-filters van de meest gerenommeerde merken WTW-units. Systemen voor warmteterugwinning bieden veel comfort, maar hebben wel onderhoud nodig. Met de luchtfilters van WTW-filtersOnline blijft de luchtkwaliteit prettig en aangenaam. Originele kwaliteit: alle filters voldoen aan de EN779 normering. Staffelkorting: hoe meer u koopt, hoe meer korting u krijgt. Kosteloos retourneren: Toch niet tevreden, of het verkeerde product besteld, retourneren is geen enkel probleem. Reminder service: automatische herinneringen als uw filters aan vervanging toe zijn.