Of ze goed zijn weet ik nog niet pas over een half jaartje ofzo

Top kwaliteit

Goede prijs voor goede kwaliteit en correcte levering.

Correcte levering en lossen een probleem snel op

ik kreeg per abuis de verkeerde filters geleverd en dit werd telefonische heel snel verholpen. Verkeerde retour (en dit werd ook netjes via de mail gemeld) en de nieuwe weer heel snel geleverd.

Helemaal top

Eerste keer een bestelling geplaatst. Had een vraagje deze is gelijk goed opgepakt en goei hulp

Prima snelle levering van 18 sets WTW filters, origineel BUVA

Bestellen via site ging gemakkelijk. Korting staffel gaf aan vanaf 10 sets bedraagt de korting 20%. wij bestelden met 6 buren in totaal 18 sets net als vorig jaar. Telefonisch werd ons gemeld, dat een bestelling tussen 10 en 50 sets geen verschil in korting uitmaakt. Dit vinden wij ongeloofwaardig. De levering was sneller dan aanvankelijk werd aangegeven, prima!

Grandioos

Het juiste artikel heb ik prima op tijd binnen gekregen.

Bestellen via jullie internetsite, en drie dagen later in huis.

Duidelijk en op tijd

Duidelijk en op tijd

Kwaliteit tegen mooie prijs snel geleverd

Kwaliteit tegen mooie prijs snel geleverd

Prima aankoop en levering

Eenvoudig om de juiste filter te vinden en te kopen.

Omruilen filters van ons oude systeem en die voor het nieuwe systeem perfect en soepel geregelt

SUPER

Snelle levering in de juiste verpakking

Goede nette service en je krijgt wat je verwacht

Snelle en correcte levering.

Levering in minder dan 24u.

Voor het eerst besteld bij WTWfilters online en tevreden met de aanschaf en het verloop van de bestelling.

Prima levering

Correcte en behulpzame medewerkster aan de telefoon

Alles oké, maar DPD vind ik een slechte bezorger (in zijn algemeenheid). Twee dagen te laat bezorgd en zonder berichtje. Moest een DPD-app aanmaken om überhaupt wat te weten te komen. Zo’n vervoerder schaadt jullie reputatie.

Goed tot en met bestelling.

Bezorging slecht. Stond voor de deur toegang appartementen complex.

Correcte levering en goede bezorger gekozen.

Zie boven

Snel en makkelijk bestellen en binnen 3 dg binnen.

Prima website, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Heb wel leverings problemen ervaren wat nu opgelost is. Lag niet aan de leverancier maar aan de bezorging.

Een snelle levering, heel fijn!

Een vlotte levering. Product is naar tevredenheid.

Filters gewoon niet ontvangen

Filters niet ontvangen omdat DPD mijn adres niet vond.Straat bestaat nochtans en naam en huisnummer staan vermeld op de bus.Contactformulier filters online ingevuld maar geen reactie gekregen.Zal maar bij 1 poging tot aankoop blijven.Aankoopbedrag zijn we kwijt.

Goede en snelle levering.

Goede site, snelle levering.

Prima filters, snelle levering.

Bedrijfsgegevens

Platinastraat 34

6031 TW Nederweert

085 - 041 00 88

[email protected]

Over WTW-filtersOnline B.V

WTW-filtersOnline levert al sinds 2007 WTW-filters van de meest gerenommeerde merken WTW-units. Systemen voor warmteterugwinning bieden veel comfort, maar hebben wel onderhoud nodig. Met de luchtfilters van WTW-filtersOnline blijft de luchtkwaliteit prettig en aangenaam. Originele kwaliteit: alle filters voldoen aan de EN779 normering. Staffelkorting: hoe meer u koopt, hoe meer korting u krijgt. Kosteloos retourneren: Toch niet tevreden, of het verkeerde product besteld, retourneren is geen enkel probleem. Reminder service: automatische herinneringen als uw filters aan vervanging toe zijn.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.