Snelle reactie op een vraag via de chat en snelle levering!

Uitstekend!

super

de bestelling on line gaat vlot en de levering volgt snel en volgens afspraak.

Beste Danny, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Correcte afhandeling

Ik had een aantal filters besteld, Deze zijn de volgende dag goed verpakt thuis bezorgd.

Beste Evert, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Makkelijke website

Fijne website, order wordt netjes verzonden, je wordt op de hoogte gehouden wat de status is van je order.

Beste Gz, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering en onze webshop. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Alles super geregeld. En snel bezorgt

Heel erg tevreden met jullie. Ga zo door. Gr Simon van der Wal

Beste Simon, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Super bedankt voor uw compliment. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Altijd snelle levering

Deze keer was er iets fout gelopen bij de levering, maar na telefonisch contact onmiddellijk rechtgezet! Goede service!

Beste An, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Gelukkig dat het is opgelost na een foutieve levering. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Super snelle levering

Snelle lever service en netjes zoals besteld.

Beste Ellen, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Heel goed.

Ik had helaas de verkeerde filters besteld maar het was geen probleem ze te ruilen . Het was binnen een paar dagen opgelost Perfect

Beste J.A. Hogendoorn, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Fijn om te horen dat het opgelost is met de verkeerde filters. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Goed en snel!

Goede duidelijke site waarbij de mogelijkheid van herbestellen zeer fijn en snel is.

Beste Alexander, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Snelle afhandeling

Snelle levering en reactie op vragen. Ik had verkeerde filters besteld, gemeld, binnen no time vriendelijke reactie met een retour label en link naar de juiste filters. Top!

Beste Ron, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Snel en makkelijk online besteld. Aan de hand van het serienummer van onze ketel/luchtverwarmer gezocht en gevonden wat we nodig waren.

Beste M. den Dam, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Snel en vertrouwd

Binnen enkele dagen in huis

Beste Jtj van Steijn, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Erg goed

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en snel in huis.

Beste Corrie Smit, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Attent, snelle levering

Krijg halfjaarlijks een herinnering dat de filters vervangen moeten worden. Dat is erg prettig. Direct de juiste filters, hoef ik niet uit te zoeken en snelle levering. Top

Beste Aart, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering en remindermailing. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Snelle levering en alles in orde

Filters besteld, goed te vinden op de site en dat ik ze voorlopig blijf gebruiken extra besteld voor meer korting, top!

Beste Martin, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Goed snel en niet duur

Snel geleverd goed verpakt. En niet duur echte aanrader!! Ik weet waar ik voortaan bestel

Beste Saskia, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Speedy Consales

Super snelle service en makkelijk te bestellen online. En de reminder mail werkt ook prima.

Beste Manfred, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering en remindermailing. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

prima service

on line filters besteld, duidelijk welke je hebben moet en een adequate levering, ik werd goed op de hoogte gehouden over de voortgang.

Beste Johan van den Heuvel, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over ons bestelproces en onze snelle levering. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Sandra

Snelle en correcte opvolging

De bestelling en verwerking liep heel vlot. Dankjewel daarvoor.

Beste Saskia, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent. U bedankt voor uw bestelling! Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Overzichtelijk en snel

Beste Joortje, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Snelle en accurate levering

Snelle en accurate levering

Beste Herman, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Snel en netjes

Snel en netjes geleverd

Beste Andries, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over onze levering. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

duidelijke productomschrijving en snelle bezorging.

Overzichtelijke site met een duidelijke productomschrijving. prijs van artikel is beslist acceptabel. Ontvangst na bestelling verliep duidelijk en snel

Beste Wnm Visser, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over levering, webshop en prijs kwaliteit verhouding. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Site erg duidelijk, snelle een nette levering. Ga er zeker weer gebruik van maken zodra het nodig is.

Beste Richard, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over levering en onze webshop. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Snelle , goede levering

Een goede en snelle levering !!

Beste Femke, Bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over levering. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Over WTW-filtersOnline B.V

WTW-filtersOnline levert al sinds 2007 WTW-filters van de meest gerenommeerde merken WTW-units. Systemen voor warmteterugwinning bieden veel comfort, maar hebben wel onderhoud nodig. Met de luchtfilters van WTW-filtersOnline blijft de luchtkwaliteit prettig en aangenaam. Originele kwaliteit: alle filters voldoen aan de EN779 normering. Staffelkorting: hoe meer u koopt, hoe meer korting u krijgt. Kosteloos retourneren: Toch niet tevreden, of het verkeerde product besteld, retourneren is geen enkel probleem. Reminder service: automatische herinneringen als uw filters aan vervanging toe zijn.