Helemaal prima

Service was goed.snel en goed afgeleverd

Prima service en prijs.

snel geleverd

het was even zoeken welke filters ik moest hebben, maar met de beschrijving erbij lukte dat. Besteld...morgen in huis.

makkelijk te bestellen, tegen een goede prijs, en een snelle levering

Snel en correct

Makkelijk besteld en snel in huis!

Bestellen was makkelijk, en ik had de filters snel in huis.

snel geleverd en voldoend aan de verwachtingen

Geen problemen met levering of plaatsing van de filters.

Snel geleverd en een goede kwaliteit.

Vandaag bestellen morgen in de brievenbus en dat is gege zever maar werkelijkheid , bedankt

Vlotte en betrouwbare bestelling

Bestellen was supersimpel. Dankzij samenaankoop met buren konden we genieten van een fikse korting en de levering volgde netjes en duidelijk gecommuniceerd een paar dagen later. Heel hartelijk dank voor de soepele afhandeling

Handig snel makkelijk perfect

Snel geleverd en goed product

Goede ervaring met het product en de levering

Beste Marije, Dankjewel voor je positieve waardering. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze snelle levering. We hopen je snel weer terug te zien. Groet, Sandra WTW-filtersOnline

Uitstekende filters voor een voordelige prijs.

Ik koop al jaren filters bij hun snel en de juiste filters.

Beste Cees, Hartelijk dank voor deze positieve waardering. Fijn om te horen dat je al zo lang een tevreden klant bent. Tot de volgende keer weer! Groet, Sandra WTW-filtersOnline

Zeer accurate en snelle opvolging en toelevering.

Besteld, ontvangen en (zelf) geïnstalleerd op minder dan 24u. Goede service, competitief geprijsd en past perfect.

Beste Dieter, Dankjewel voor deze mooie waardering. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. We hopen je snel weer te zien in onze webshop. Groet, Sandra WTW-filtersOnline

vlotte service

Een nieuwe filter was gemakkelijk te vinden op de internetpagina, was simpel te bestellen en werd supersnel geleverd.

Beste, Hartelijk dank voor je positieve waardering. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze webshop. We hopen je snel weer terug te zien. Groet, Sandra WTW-filtersOnline

Snelle en goede service!

Ideaa: online en goede beschrijving, zodat ik goed wist dat ik zeker het goede product had.

Beste Rachelle, Hartelijk dank voor je positieve waardering. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer in onze webshop! Groet, WTW-filtersOnline Mirjam

Scherp geprijsd, snel geleverd

Eenvoudig op internet te vinden. Intuïtieve website en scherp geprijsd. Levering binnen een dag. De filters zijn identiek aan die van Brink. Al met al niks op aan te merken dus. Ga zo door!

Beste BoZ-M, Hartelijk dank voor je positieve waardering. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze filters en levering. We zien je graag weer in onze webshop! Groet, WTW-filtersOnline Mirjam

fantastisch !!!!!!

,smiddags besteld en de volgende morgen in huis ......geweldig wat een service, ........ geen woorden voor !!!!!!

Beste hr/mw Otter, Hartelijk dank voor je positieve waardering. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. We zien je graag weer in onze webshop! Groet, WTW-filtersOnline Mirjam

Heel prettig

Goede site, makkelijk vindbare materialen. Snelle verzending en bezorging

Beste Maaike, Hartelijk dank voor je positieve waardering. Goed om te horen dat je tevreden bent over ons. We zien je graag weer in onze webshop! Groet, WTW-filtersOnline Mirjam

snel en foutloos

snel en foutloos

Beste Arie, Hartelijk dank voor je positieve waardering. Goed om te horen dat je tevreden bent over ons. Hopen je weer te zien in onze webshop! Groet, WTW-filtersOnline Mirjam

Goede vlotte service

De bestelde filters zijn snel en correct geleverd

Beste William, Hartelijk dank voor je positieve waardering. Goed om te horen dat je tevreden bent over onze levering. Graag tot een volgende keer in onze webshop! Groet, WTW-filtersOnline Mirjam

Vlug bezorgd

Ik ben tevreden

Beste S.M.H, Hartelijk dank voor je positieve waardering. Goed om te horen dat je tevreden bent over ons. Graag tot een volgende keer in onze webshop! Groet, WTW-filtersOnline Mirjam

Filters huismerk gekocht. Goede kwaliteit voor een goede prijs. Passen prima. Duidelijke foto’s op de website. Snelle nette levering.

Beste A, Hartelijk dank voor je positieve waardering. Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze huismerk filters en levering. Graag tot een volgende keer in onze webshop! Groet, WTW-filtersOnline Mirjam

Makkelijk bestellen

Wat ik zocht was snel gevonden. Duidelijke website en goede afhandeling qua bestelling. Aansluitend een goede afhandeling van de bestelling en adequate levering, helemaal top!

Beste Erik, Hartelijk dank voor je positieve waardering. Fijn om te horen dat je tevreden bent over ons. Hopen je weer te zien in onze webshop! Groet, WTW-filtersOnline Mirjam

Over WTW-filtersOnline B.V

WTW-filtersOnline levert al sinds 2007 WTW-filters van de meest gerenommeerde merken WTW-units. Systemen voor warmteterugwinning bieden veel comfort, maar hebben wel onderhoud nodig. Met de luchtfilters van WTW-filtersOnline blijft de luchtkwaliteit prettig en aangenaam. Originele kwaliteit: alle filters voldoen aan de EN779 normering. Staffelkorting: hoe meer u koopt, hoe meer korting u krijgt. Kosteloos retourneren: Toch niet tevreden, of het verkeerde product besteld, retourneren is geen enkel probleem. Reminder service: automatische herinneringen als uw filters aan vervanging toe zijn.