Prima en snelle levering

Makkelijke site, zondag besteld dinsdag geleverd met een goede track en trace

Lof

Altijd aan afspraak houden en gewoon leveren op tijd Prima !

Duidelijke website, snelle levering, scherpe prijs

Op zoek naar een filterset voor een WTW installatie kwam ik op verschillende websites terecht. Bij WTW-filtersOnline vond ik de juiste set, voor een zeer scherpe prijs. Bestellen, betalen ging eenvoudig, via de mail een status update van de levering en binnen een enkele dag in huis. Geen poespas, gewoon goed en goedkoop. Aanrader !

Gewoon goed.

Bestelling mooi ingepakt ontvangen op het gestelde tijdstip.

Goed service

Goede en snelle levering van de filters

Snel, betrouwbaar en pro-actief

De herinnering mail werkt prima

Supersnel

Duidelijke website, bestelling van filters ging daardoor in 1x goed en super snel in een dag!

Mooi op tijd

Goede foto’s en duidelijk omschrijving

Correct en snel

Snel en goed geleverd

Eenvoudig bestellen, snelle levering!

Als boven!

Beste Trudie, Super bedankt voor uw review. Fijn dat de levering voorspoedig verliep. We streven ernaar om het de volgende werkdag af te leveren. Ook fijn dat u onze site als eenvoudig bestellen ervaart. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

alles oke

Voor het eerst een bestelling bij jullie geplaatst. Alles is vlot en correct verlopen. Zullen zeker in de toekomst bij jullie bestellen.

Beste Jacques, Super bedankt voor uw review. Goed om te horen dat alles vlot en correct is verlopen. Fijn om te horen dat we u terug zien. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Prima webwinkel!

Als je iets besteld bij WTW-filtersOnline B.V. dan weet je zeker dat je het snel krijgt en dat de zending prima in orde is! Ik bestel hier al jaren filter voor ons luchtcirculatie systeem en ben dus dik tevreden.

Beste Rob, Super bedankt voor uw positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent over de levering en de filters. Leuk ook om te horen dat u al jaren bij ons besteld :-) Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

goede informatie

Probleem met verzending snel opgelost door hulp naar verzender

Beste K. Kooy, Super bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat na een verzendingprobleem het is opgelost. Samen met onze pakketdienst proberen we het zo snel mogelijk bij u thuis te krijgen. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Levering snel en volgens bestelling uitstekend verwerkt

Beste H, Super bedankt voor uw review. Fijn dat de levering voorspoedig verliep. We streven ernaar om het de volgende werkdag af te leveren. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

uitstekend

Ik maak gebruik van de staffelkorting en koop mijn filters voor een paar jaar vooruit. Als vaste klant kan ik makkelijk bijbestellen. Ik heb mijn filters binnen 48 uur in huis.

Beste Jeannette, Super bedankt voor uw positieve review. Slim dat u gebruik maakt van de staffelkorting. Fijn dat de levering voorspoedig verliep. We streven ernaar om het de volgende werkdag af te leveren. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Makkelijk besteld en snel in huis voor een goede prijs

Beste Mario, Super bedankt voor uw review. Fijn dat uw makkelijk kon bestellen en het snel in huis had. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Prima korting op de originele filters en een snelle levering door DHL. Prima combinatie.

Beste Hans, Super bedankt voor uw review. Fijn dat u de korting op uw filters kon waarderen. Fijn dat de levering met DPD snel bij u thuis was. We streven ernaar om het de volgende werkdag af te leveren. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Prima.

Nog maar 1x besteld maar prima levering.

Beste J, Bedankt voor uw review en wat goed om te horen dat u uw bestelling zo snel in huis had. We streven ernaar om het de volgende werkdag af te leveren. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding

Snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding Filters passen super

Beste A, Bedankt voor uw review, goed om te horen dat u uw filters snel in huis had. Tevens fijn om te horen dat u tevreden bent met onze prijs/kwaliteit verhouding. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Snelle levering en bij verkeerde bestelling top omruiling.

Beste Wilma, Fijn om te horen dat u uw bestelling snel in huis was en dat u tevreden bent over ons retourproces. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Geweldige service

Kreeg op tijd een herinnering dat het was een tijdje geleden dat ik filters besteld had en dus gelijk mijn voorraad aangevuld zodat ik niet zonder zit...

Beste Dick, Wat goed om te horen dat u uw bestelling zo snel in huis had. Ook fijn dat u het idee van onze reminder service fijn vindt. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

WTW filers online filtert zich uit als uitstekende organisatie

zeer vlotte levering zonder omhaal, direct korting ivm herhaalbestelling, duidelijke communicatie over voorwaarden en juiste (kwaliteits)producten geleverd. Aanrader

Beste Bert, Wat goed om te horen dat u uw bestelling zo snel in huis had. Fijn om te horen dat u onze korting, communicatie en producten kan waarderen en van juiste kwaliteit vindt. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Super goed geregeld

Kreeg een melding met het advies dat vervanging van de filters aan de orde was. Vervolgens bestelling gedaan en het type filters Al aangegeven, volgende dag geleverd top

Beste Ruud, Wat goed om te horen dat u uw bestelling zo snel in huis had. We streven ernaar om het de volgende werkdag af te leveren. Fijn om ook te horen dat u onze reminder service kan waarderen. Tot ziens in onze webshop. WTW-filtersOnline Groetjes, Michelle

Over WTW-filtersOnline B.V

Leveren van WTW filters voor balansventilatiesystemen in nieuwbouwwoningen.