Snelle, goede levering

Super service. Ik kon de Brink filters tegen een lagere prijs kopen dan bij Brink zelf, en ze waren ook nog eens binnen 24u binnen!

Via de mail advies gevraagd

En snel antwoord met de passende mogelijkheden voor een Brink wtw. Goed advies en ik heb de verschillende filters besteld. Snel geleverd en snel advies.

Prima en snel

Goede snelle levering en heldere site. Whatelse zou je nog willen?

Vakkundig onderhoud, aardige medewerker, pro-actief.

Makkelijk bestellen en netjes geleverd

Zo moet online kopen werken

Gewoon goed

Juiste levering en op tijd

Netjes geleverd, goed product

volgende dag geleverd, producten volgens afspraak

Filters besteld en waren snel geleverd. Volgende keer bestel ik ze weer bij jullie.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Voor de eerste keer besteld. Duidelijke site. Snel geleverd. Goed verpakt.

bedrijf die doet waaarvoor hij staat zonder meer

Proffesioneel snel geleverd en correct zonder meer

Duidelijke site en vlotte afhandeling.

Volg de instructies el alles loopt vlot.

Schitterende service

Ik heb reeds enkele malen bij WTW-filters online besteld, en telkens is dit vlekkeloos en correct verlopen. Zeer goede service

Altijd de juiste filters

Ik krijg elk half jaar een reminder om filters te vervangen en dan weet ik ook direct of ik nog nieuwe filters nodig heb! Ideaal.

Goede en snelle service.

Snelle levering van correct materiaal.

Direct goed en met nuttige opvolgstikker

Levering niet goed.

Filters zoals gewoonlijk snel geleverd, maar de levering door DPD ben ik niet zo tevreden over. Wat is het geval, de chauffeur belt op de aangegeven tijd aan , ik ben binnen tien seconden aan de deur zie de cauffeur wegrijden. Het pakket heeft hij gewoon in een hoek aan de deur gezet. Hier ben ik niet van gediend en vind dat de chauffeur minstens even had kunnen wachten. Als ik niet thuis was geweest had het pakket gestolen kunnen zijn. Groet

snelle service

Mijn bestelling werd snel en vakkundig afgehandeld.

Heel snelle levering

Heel snelle levering

Super service.

Veel keus en een snelle en correcte levering

Netjes en op tijd geleverd.

product goed, verpakking en verzending zeer matig

Bestelling bestaat uit twee (2) filters. Deze worden door u verpakt in een grote kartonnen doos (70 x 40 cm). Hierdoor moet het pakket door pakketdienst bezorgd worden en dient de ontvanger thuis te blijven. De (2) filters kunnen gemakkelijk verpakt worden in een enevelop. Desnoods dubbel gevouwen. Dit scheelt aanmerkelijke bezorginskosten (door de klant betaald) en kan door de brievenbus bezorgd worden, waardoor niet thuis gebleven moet worden.

Snelle levering van de gevraagde filters

Opzoeken welke filters je nodig hebt ,bestellen, betalen en klaar is Kees .

Snel en efficiënt

Website is duidelijk, bestellen is vrij eenvoudig en levering volgt zeer snel.

Top service en klantvriendelijk.

Direct na het invoeren van mijn bestelling zag ik dat ik een fout had gemaakt bij de keuze van het product. Volgende dag gebeld. Er werd keurig teruggebeld zoals afgesproken met het juiste advies en een passende oplossing. Super klantvriendelijk en adequaat geholpen.

Alles is prima verlopen !!!

Beter kon het niet zijn!!!!!

Over WTW-filtersOnline B.V

Leveren van WTW filters voor balansventilatiesystemen in nieuwbouwwoningen.