Product snel gevonden, besteld en binnen 2 dagen geleverd

Goede ervaring. Vriendelijke mensen.

Er werd uitgebreid de tijd genomen om uit zoeken welke filters ik nodig had.

Redelijk

Product was ‘brievenbusformaat’, was echter verpakt in een kartonnen doos waar een peuter in paste;) Hierdoor moest ik naar een afgiftepunt om mijn pakketje op te halen.

Originele filters en op een dag geleverd

Wij verhuisden naar een huis met een ventilatiesysteem en moesten op zoek gaan naar de juiste filters. Op deze site vonden we ze vlot. We kozen voor de originele versie en die werd de volgende dag geleverd. De filters zijn stevig en passen perfect.

levering uiteindelijk correct

Kon review niet eerder invullen omdat levering niet had plaatsgevonden. Telefonisch contact gehad. Was kennelijk iets fout gegaan. Vervolgens werd pakket snel en correct geleverd.

Goed telefonisch geholpen welke filter ik nodig had.

Probeer al een week te bestellen

Ze snappen niet welke filters ik moet hebben

Geen communicatie

Ik heb mijn filters nog niet ontvangen, ik weet ook niet wanneer ik deze zal ontvangen en ik krijg geen reactie op mijn berichten ivm de vraag wanneer ik deze kan verwachten.. Nog nooit zo’n slechte ervaring gehad..

Snelle levering altijd correct.

Makkelijk te bestellen en vlotte levering.

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd , top !

Precies zoals ik het hierboven beschrijf , echt heel fijn !

Na 2 weken nog niets ontvangen en al wel een beoordeling voor ze doen

Ik wacht nog op filters dus ik kan nog niets zeggen of ze goed zijn en bevallen

Prima goed

Goede en snelle levering.

Snel en goed!

Bestellen ging makkelijk en de filters waren er snel!

Niet erg degelijk.

De filters zijn veel slapper als die ik eerder heb gehad. Deze kunnen torderen, die andere niet. Ik hoop maar dat het bij het vervangen geen problemen geeft.

Goede filters tegen kleine prijs

Filters werken prima voor mijn installatie en zijn minder dan de helft van de prijs van de officiele filters die er in moeten .

Prima service snelle bezorging super

Top product en snel geleverd

Filters besteld er waren minder filters op voorraad dan besteld maar alles kwam snel en netjes binnen

Geweldige service

Prima te woord gestaan bij vragen en goede informatie

Netjes en op tijd

Prima een adres om te onthouden.

Service !!!!

Door foutje mijnerzijds verkeerd model besteld, 1 zeer vriendelijk telefoontje, opgelost met creditnota en ander model filter. Super service

Bestelling nog niet ontvangen

2 sets filters besteld, waren op voorraad op de site. Maar na bellen met de klantenservice bleek het nog niet verstuurd te zijn, zelfde dag een mail dat ze niet op voorraad zijn. Slechte service en op de site staan ze nog steeds op voorraad. Dat is misleiding van de klant.

Service van WTW-filtersOnlineB.V was OK

Alleen DPD bleef in gebreke ( geen bericht van aflevering op een ander leveringsadres ).

Platinastraat 34

6031 TW Nederweert

085 - 041 00 88

Over WTW-filtersOnline B.V

WTW-filtersOnline levert al sinds 2007 WTW-filters van de meest gerenommeerde merken WTW-units. Systemen voor warmteterugwinning bieden veel comfort, maar hebben wel onderhoud nodig. Met de luchtfilters van WTW-filtersOnline blijft de luchtkwaliteit prettig en aangenaam. FiltreVMC-Online fournit des filtres VMC des marques les plus renommées d'unités VMC depuis 2007. Les systèmes de récupération de chaleur offrent un grand confort, mais ils nécessitent un entretien. Avec les filtres à air de FiltreVMC-Online, la qualité de l'air reste agréable et plaisante.