Top assortiment en goed advies

Top assortiment én goed advies

Online besteld en gelijk bericht dat het is verzonden prima geregeld

Snelle levering en goede service

Overzichtelijke webshop en zeer goede prijzen. Alles snel geleverd

Prima prijs kwaliteit verhouding

Prima prijs kwaliteit verhouding en order snel en goed verwerkt. Als ik een minpunt moet noemen dan is het feit dat ze van de meest beroerde pakketdienst (DPD) gebruik maken en dit kan een rede zijn om niet meer bij dit verder prima werkend bedrijf te bestellen.

geweldig

goede website,snelle service,correcte afhandeling.

snelle goede service

snelle bezorging van de bestelde materialen

Beste Sjoerd, Bedankt voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze snelle levering. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

Snel besteld en snel geleverd.

Al jaren een tevreden klant.

Beste Gea, Bedankt voor de positieve feedback. Goed te lezen dat je al jaren een tevreden klant bent bij ons. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

Beste Gulbahar, Bedankt voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze snelle levering. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

Snelle levering en service

Ik kan niet anders zeggen dan dat Ik zeer tevreden ben.

Beste Peter, Bedankt voor de positieve feedback. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze snelle levering. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

snelle levering, goede kwaliteit

Beste H., Bedankt voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over de kwaliteit. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

Makkelijk

Makkelijke site. Snelle levering.

Beste Hanny, Bedankt voor de positieve feedback. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze website. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

Snelle levering Volgens afspraak

Beste Hans, Bedankt voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over ons. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

Snel en doeltreffend

de filters waren in no time bij mij aan gekomen en ik ben zeer tevreden ermee.

Beste Emma, Bedankt voor de positieve feedback. Goed te lezen dat je tevreden bent over onze snelle levering. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

Uitstekend en snel

Je krijgt wat je besteld en daar boven op een snelle levering. TOP.

Beste Ingo, Bedankt voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze snelle levering. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

Fijne leverancier, altijd korrekt

Je word altijd per mail op de hoogte gehouden. Super!!

Beste Pieter, Bedankt voor de positieve feedback. Goed te horen te dat je tevreden bent over ons. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

Snel en makkelijk

Het bestellen van de filters was eenvoudig en snel geregeld. De levering binnen 2 dagen!

Beste Harriette, Bedankt voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden bent over onze snelle levering. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

Perfectie op alle gebied !..SUPER

Wij kopen onze filters steeds bij WTW-filters Online omdat het goede kwaliteit is, en vooral snelle levering. Dikke duim . Dus zeker eerst naar -filtersonline B.V- Viviane

Beste Hugo, Bedankt voor deze zeer positieve feedback. Goed te lezen dat jullie steeds tevreden zijn over onze webshop. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

voldoet aan mijn wensen

correct snel geleverd makkelijk te bestellen overzichtelijke site

Beste Jan, Bedankt voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden over onze snelle levering. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

Perfect geholpen

Voor onze nieuwe woning moesten we de filters vervangen. Geen idee hoe en wat maar uitstekend geholpen door de medewerkster.

Beste Elisa, Bedankt voor de positieve feedback. Goed te horen dat u naar tevredenheid geholpen bent door onze klantenservice. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

Snelle, perfecte levering

Bestellen en betalen via de website is "een fluitje van een cent". Vandaag bested is morgen geleverd, wordt vaak gezegd, maar hier ook waar gemaakt !

Beste Maarten, Bedankt voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden over onze website. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

Beste S., Bedankt voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden over ons. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

Altijd snelle levering

Sinds we de stork filters nodig maken wij al gebruik wtw filters. Altijd betrouwbaar met snelle levertijden.

Beste Frieda, Bedankt voor de positieve feedback. Goed te lezen dat jullie al zo lange tevreden zijn over onze webshop. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

Nvt

Beste Roland, Bedankt voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden over onze snelle levering. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

snel gevonden wat we nodig hebben en vlug geleverd

fijn om direct te vinden wat je nodig hebt

Beste Maria, Bedankt voor de positieve feedback. Goed te horen dat je tevreden over ons. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Beste K.J., Bedankt voor de positieve feedback. Fijn te vernemen dat je tevreden over onze website. Hoop je snel weer te zien in onze webshop. Groet, WTW-filtersOnline Sandra

Over WTW-filtersOnline B.V

WTW-filtersOnline levert al sinds 2007 WTW-filters van de meest gerenommeerde merken WTW-units. Systemen voor warmteterugwinning bieden veel comfort, maar hebben wel onderhoud nodig. Met de luchtfilters van WTW-filtersOnline blijft de luchtkwaliteit prettig en aangenaam. Originele kwaliteit: alle filters voldoen aan de EN779 normering. Staffelkorting: hoe meer u koopt, hoe meer korting u krijgt. Kosteloos retourneren: Toch niet tevreden, of het verkeerde product besteld, retourneren is geen enkel probleem. Reminder service: automatische herinneringen als uw filters aan vervanging toe zijn.