Snel en makkelijk bestellen en binnen 3 dg binnen.

Prima website, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Heb wel leverings problemen ervaren wat nu opgelost is. Lag niet aan de leverancier maar aan de bezorging.

Een snelle levering, heel fijn!

Een vlotte levering. Product is naar tevredenheid.

Filters gewoon niet ontvangen

Filters niet ontvangen omdat DPD mijn adres niet vond.Straat bestaat nochtans en naam en huisnummer staan vermeld op de bus.Contactformulier filters online ingevuld maar geen reactie gekregen.Zal maar bij 1 poging tot aankoop blijven.Aankoopbedrag zijn we kwijt.

Goede en snelle levering.

Goede site, snelle levering.

Prima filters, snelle levering.

Snelle verzending.

Snelle verzending en goede kwaliteit.

Vertrouwd en goed

Vertrouwd en goed! Bestel er al jaren

Het is een goed product en wordt altijd snel geleverd

Fijne site.

Fijne site en snelle levering filters. Gebruiken de huismerk filters voor onze Duco. Fijn dat je een reminder krijgt voor tijdige vervanging.

snelle levering en een degelijke filter

Bezorging goed gegaan

Binnen 5 dagen bezorgd.

prima bedrijf met prima kwaliteit

passende filters voor een fractie van de prijs van de originele!

Al jarenlang een top leverancier

Snel geholpen. Prima producten tegen acceptabele prijzen. Service is ok

Snelle oplevering

Prima service en snelle levering

Goed advies en snelle levering

Goede filters

Zijn en snel geleverd en vergeet soms ze gewoon te vervangen. Zo goed voldoen ze!

Vaststelling betaling laat ontdekt

Via de Rabobank betaald, wat slecht is opgepakt. Men kon de betaling pas vinden na lange tijd. Toen men deze betaling had vastgesteld was de toezending van de filters snel geregeld.

Super simpel

Super simpel Bestellen Betalen En snel geleverd Goede kwaliteit huismerk

vlug geleverd

vlug geleverd. de degelijkheid kunnen we pas na vervanging beoordelen, waarschijnlijk na 6 maand

Goed bezig

Kwaliteit is goed, echter bezorging slecht door DPD. Geen aankondiging ontvangen, was toevallig thuis, doos kapot. Jammer . Zo’n product verdient beter

Denken mee, helpen je zoeken welk filter past bij jouw apparaat. Erg vriendelijk kortom een aanrader.

Goed product en gemakkelijk te bestellen

Gemakkelijk te bestellen en een heel goed product

Helemaal in orde.

Reeds enkele jaren na elkaar bestellen wij de filters voor ons verluchtingssysteem bij WTW. Elk jaar al heel tevreden geweest. Correcte en snelle levering, mooie prijs en goede kwaliteit (de echte Zehnder filters).

Gewoon zeer goed, niet meer niet minder.

Zie hierboven

Over WTW-filtersOnline B.V

WTW-filtersOnline levert al sinds 2007 WTW-filters van de meest gerenommeerde merken WTW-units. Systemen voor warmteterugwinning bieden veel comfort, maar hebben wel onderhoud nodig. Met de luchtfilters van WTW-filtersOnline blijft de luchtkwaliteit prettig en aangenaam. Originele kwaliteit: alle filters voldoen aan de EN779 normering. Staffelkorting: hoe meer u koopt, hoe meer korting u krijgt. Kosteloos retourneren: Toch niet tevreden, of het verkeerde product besteld, retourneren is geen enkel probleem. Reminder service: automatische herinneringen als uw filters aan vervanging toe zijn.