Goed en snel geleverd.

Snel en goed geholpen.

Uitstekende webshop met super kwaliteit

Uitstekende webshop met super kwaliteit en service. Doe hier graag zaken mee.

Eerlijke prijs, goed product en snel geleverd

Na eerst wat prijzen te hebben vergeleken met verschillende bedrijven kwam deze als beste uit de bus. Het product (filters voor een WTW installatie) is goed en werd snel geleverd. Zodra ze op zijn bestel ik er weer een paar. Art

Snelle en correcte levering

Als boven

Prima product

Makkelijk te bestellen staat in het systeem. Goede kwaliteit. Snelle levering.

site is gebruikersvriendelijk en leveringssnelheid prima.

Goede ervaring na 1ste keer bestellen van filters.

makelijk te bestellen en snelle levering

Eenvoudig te bestellen veel keus en je bestellingen blijven er gelukkig in de geschiedenis staan zo je kan altijd makkelijk opnieuw bestellen

Juiste filter voor goede prijs

Als je het juiste artikelnummer hebt is het eenvoudig de filters te bestellen. Jammer dat bij 1 filterset de verzendkosten relatief hoog zijn. Wellicht goedkoper dit als post te verzenden.

redelijk

kreeg maar de helft van mijn bestelling binnen rest wordt nu na geleverd

Hallo Roelf, Hartelijk dank voor je beoordeling. Vervelend te vernemen dat we je order niet in zijn geheel geleverd hebben. Ik zie dat het restant inmiddels bij je bezorgd is. Zou je ons nog kunnen laten weten wat je van onze afhandeling vond? We horen graag van je. Groet, Sandra.

Goede prijs/kwaliteit

Al jaren koop hier filters. Altijd goed

Heel snelle levering

Snelle levering en lage prijs

snelle service

afspraken zijn nagekomen

lastig om op de website het juiste filter te vinden

Als men als eerste vraagt naar het type nummer van de installatie, was alles makkelijker. Op bepaalde vragen (per mail) kreeg ik geen antwoord, zoals de vraag - zijn alle filters met de vermelding 300 geschikt? - Dat weet ik nu nog niet! ik heb 2 sets besteld waarvan bij iedere set een filter dat geschikt zou zijn voor pollen, maar je kunt nergens vinden welke dit is en of die specifiek ergens geplaats moet worden, links of rechts. Ook op de filters zelf wordt dat niet aangegeven. Dus alles blijft een beetje onduidelijk.

slecht

Eerste keer besteld en gelijk de laaste. Ik wacht nu al 2 weken om mijn bestelling. Twee keer een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft. Geen antwoord. Tevens wordt de telefoon niet opgenomen.

Snelle levering Klantenservice goed te bereiken en staan je netjes te woord. Ik had filters besteld die te kort waren had ze al een week of 6 thuis ,ik had eerst de oude opgemaakt. Kon ze zonder moeilijk doen terug sturen en de goede bestellen.

Spot on!

Bezorging; in zeer korte tijd en perfect afgeleverd. Kwaliteit is goed de prijs ook scherp. Kortsamengevat, voor’n scherpe prijs een topproduct! Hopen dat deze ervaring voor in de toekomst een consistente en een blijvende factor is. Met vriendelijke groet.

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Eveneens netjes verpakt en zonder schade afgeleverd.

Snelle levering goede informatiebron en prijsvriedelijk.

Al jaren worden we iedere keer voorzien van goede filters voor onze WTW. Ok na de vervanging van de oude WTW krijgen we nu ook de juiste (pollen-) filters toegestuurd. De half jaarlijkse reminder is ook zeer zinvol.

Prima en snel zoals het hoort

Zoals je wilt dat alle internet bestellingen zouden lopen.

Alles prima!

Heb nu voor de 2e keer filters besteld voor onze wtw installatie. Kon zo zien welke filters ik de vorige keer besteld had dus dat was makkelijk. Kreeg ook een herhinneringsmail om te melden dat ik m'n filters moest vervangen. Lekker makkelijk zo! Top!

Zo fijn dat je een bericht krijg dat je moet vervangen

Bestelgemak. Uitstekende voorlichting van klantenservice. Feilloze levering en afhandeling.

altijd snelle levering

Mijn ervaring is dat er niet vaak iets fout gaat met de bestellingen, en men kan achteraf betalen.

Bestelling en levering accuraat en snel!

Over WTW-filtersOnline B.V

WTW-filtersOnline levert al sinds 2007 WTW-filters van de meest gerenommeerde merken WTW-units. Systemen voor warmteterugwinning bieden veel comfort, maar hebben wel onderhoud nodig. Met de luchtfilters van WTW-filtersOnline blijft de luchtkwaliteit prettig en aangenaam. Originele kwaliteit: alle filters voldoen aan de EN779 normering. Staffelkorting: hoe meer u koopt, hoe meer korting u krijgt. Kosteloos retourneren: Toch niet tevreden, of het verkeerde product besteld, retourneren is geen enkel probleem. Reminder service: automatische herinneringen als uw filters aan vervanging toe zijn.