goed geregeld

Keurig geleverd. Prettig telefonisch contact gehad.

Slecht

Na anderhalve week nog geen besteld producten ontvangen. Snelle eerste reactie van de klantenservice na mijn vraag waar het spul blijft. Verder geen reactie nog. Wel mails voor klanttevredenheid. Heb liever dat jullie mijn bestelling nog leveren ipv klanttevredenheidmails.

goede service en snelle levering

goede en duidelijke site binnen twee dagen lagen de filters op de mat

Info super, maar bezorging onder de maat

Fijn contact gehad tijdens de bestelling. Goed advies gekregen en vervolgens heb ik online 2 sets besteld. Op 22 mei j.l. ontving ik het bericht dat de filters verzonden waren. Vandaag 31 mei heb ik ze nog altijd niet ontvangen. Verder ook geen bericht meer ontvangen. Dat vind ik wel een behoorlijk minpuntje. Hoop snel van u te horen.

Optimale klantenservice!

Super behulpzaam en attent. Hier is de klant koning. Ik ben dus erg te spreken over de service!

Snelle service, vlotte digitale communicatie

Mijn ervaring is goed

De ervaring dat het vlot en goedkoop is verlopen.

KORREKT

Je bestelt en enkele dagen later komt men ze aan huis afleveren

Geweldige service

snelle levering.

De website is duidelijk je hebt zo gevonden wat je nodig hebt. snelle en correcte levering. goede prijs voor de filters.

Voldoen goed

Mijn mening: goed

Fits perfect and with good quality

I received the filters in a good package & the filters fit perfectly to the machine.

Uitstekend en snel

Snelle levering en goede prijs

Of ze goed zijn weet ik nog niet pas over een half jaartje ofzo

Top kwaliteit

Goede prijs voor goede kwaliteit en correcte levering.

Correcte levering en lossen een probleem snel op

ik kreeg per abuis de verkeerde filters geleverd en dit werd telefonische heel snel verholpen. Verkeerde retour (en dit werd ook netjes via de mail gemeld) en de nieuwe weer heel snel geleverd.

Helemaal top

Eerste keer een bestelling geplaatst. Had een vraagje deze is gelijk goed opgepakt en goei hulp

Prima snelle levering van 18 sets WTW filters, origineel BUVA

Bestellen via site ging gemakkelijk. Korting staffel gaf aan vanaf 10 sets bedraagt de korting 20%. wij bestelden met 6 buren in totaal 18 sets net als vorig jaar. Telefonisch werd ons gemeld, dat een bestelling tussen 10 en 50 sets geen verschil in korting uitmaakt. Dit vinden wij ongeloofwaardig. De levering was sneller dan aanvankelijk werd aangegeven, prima!

Grandioos

Het juiste artikel heb ik prima op tijd binnen gekregen.

Bestellen via jullie internetsite, en drie dagen later in huis.

Duidelijk en op tijd

Duidelijk en op tijd

Kwaliteit tegen mooie prijs snel geleverd

Kwaliteit tegen mooie prijs snel geleverd

Prima aankoop en levering

Eenvoudig om de juiste filter te vinden en te kopen.

Bedrijfsgegevens

Platinastraat 34

6031 TW Nederweert

085 - 041 00 88

Over WTW-filtersOnline B.V

WTW-filtersOnline levert al sinds 2007 WTW-filters van de meest gerenommeerde merken WTW-units. Systemen voor warmteterugwinning bieden veel comfort, maar hebben wel onderhoud nodig. Met de luchtfilters van WTW-filtersOnline blijft de luchtkwaliteit prettig en aangenaam. FiltreVMC-Online fournit des filtres VMC des marques les plus renommées d'unités VMC depuis 2007. Les systèmes de récupération de chaleur offrent un grand confort, mais ils nécessitent un entretien. Avec les filtres à air de FiltreVMC-Online, la qualité de l'air reste agréable et plaisante.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.