minder goed

Verkeerde levering en ik wacht nog steeds op een retourbon.

Snelle levering.

alles goed verlopen

hulp gekregen bij aankoop via mail, vriendelijk en snelle levering

De bestelling was vlug gedaan en ook het bericht wanneer ik het zou ontvangen kwam snel daarna. Daarbij was het keurig verpakt.

Makkelijk te bestellen, goede service ook als er iets niet goed ging.

Weet niet wat ik moet denken....

Tweemaal bericht ontvangen dat DPD mijn adresgegevens niet vond. Nochthans stond het goed op de faktuur van Uwentwege. Reeds eerder heb ik al filters besteld, zondr problemen geleverd. Ik denk dus dat de adresgegevens verkeerdelijk door DPD in hun database is ingevoegd. Uiteindelijk ben ik zélf naar een postbuspunt moeten gaan om mijn pakket uiteindelijk in mijn bezit te hebben. Hoop dat bij een volgende bestelling wél alles vlot zal verlopen.....?

Snel besteld snel geleverd

Bestelling geplaatst Binnen enkele dagen product binnen Bezorging binnen de gestuurde tijd

Mooi op tijd geleverd en goed product

Topproduct, snelle service .

Snel en prettig contact, goede kwaliteit.

Prima filters.

Makkelijk te bestellen en een snelle levering. Het zijn prima filters.

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Mijn bestelling werd snel geleverd en was van goede kwaliteit, ik heb verder geen klachten of aanmerkingen.

Goede kwaliteit en prijs.

Snelle levering en korting bij een groter aantal.

Prettige communicatie en uitstekende service

De DPD Pickup Parcelshop in Bergen op Zoom bleek voortdurend gesloten en WTW-filtersOnline B.V heeft mij uitstekend geholpen. Niets anders dan lof voor de service

Top en snel geleverd

Dank voor de halfjaarlijkse herinnering en de snelle levering!

Prima filters snel bezorgd voor een perfecte prijs

Gemakkelijk de juiste filters op website gevonden en supersnel geleverd

Vriendelijke mensen

Ik had filters besteld maar deze waren 1 cm meter te lang waardoor deze niet past heb ik contact opgenomen en ze hebben mij onmiddelijk verder geholpen ik moest de filters terug zenden (gratis) mijn bedrag dat ik zou betaald hebben gaan ze terug storten en ik moest dan het juiste type bestellen dat ze gezegd hebben dat zou passen maar tot op heden Jep ik mijn centen nog niet ont vangen en dit is toch al 2 weken geleden over de rest ben ik wel tevreden en klant vriendelijk

Overzichtige website

Overzichtige website met goede produkten.

Prima filters

Goede service en snelle levering

handig en goedkoop

het huismerk past perfect in mijn installatie, de helft goedkoper dan de originele filters

De filters werken goed en halen veel rommel uit de lucht.

Goede en snelle levering

Bestelde filters zijn snel en goed geleverd. Filters zijn van (zeer) goede kwaliteit, voldoen aan de norm.

goed geregeld

Keurig geleverd. Prettig telefonisch contact gehad.

Slecht

Na anderhalve week nog geen besteld producten ontvangen. Snelle eerste reactie van de klantenservice na mijn vraag waar het spul blijft. Verder geen reactie nog. Wel mails voor klanttevredenheid. Heb liever dat jullie mijn bestelling nog leveren ipv klanttevredenheidmails.

Platinastraat 34

6031 TW Nederweert

085 - 041 00 88

Over WTW-filtersOnline B.V

WTW-filtersOnline levert al sinds 2007 WTW-filters van de meest gerenommeerde merken WTW-units. Systemen voor warmteterugwinning bieden veel comfort, maar hebben wel onderhoud nodig. Met de luchtfilters van WTW-filtersOnline blijft de luchtkwaliteit prettig en aangenaam. FiltreVMC-Online fournit des filtres VMC des marques les plus renommées d'unités VMC depuis 2007. Les systèmes de récupération de chaleur offrent un grand confort, mais ils nécessitent un entretien. Avec les filtres à air de FiltreVMC-Online, la qualité de l'air reste agréable et plaisante.