Prima en snel zoals het hoort

Zoals je wilt dat alle internet bestellingen zouden lopen.

Alles prima!

Heb nu voor de 2e keer filters besteld voor onze wtw installatie. Kon zo zien welke filters ik de vorige keer besteld had dus dat was makkelijk. Kreeg ook een herhinneringsmail om te melden dat ik m'n filters moest vervangen. Lekker makkelijk zo! Top!

Zo fijn dat je een bericht krijg dat je moet vervangen

Bestelgemak. Uitstekende voorlichting van klantenservice. Feilloze levering en afhandeling.

altijd snelle levering

Mijn ervaring is dat er niet vaak iets fout gaat met de bestellingen, en men kan achteraf betalen.

Bestelling en levering accuraat en snel!

Goed product

Goede begeleiding.

Snelle levering Goed product Interessante prijs

Steeds snelle levering

Goede service en vlug geleverd. In één woord top.

Perfecte dienstverlening

Telefonisch contact werd vriendelijk en professioneel opgevangen. Waarvoor dank ..

Prima geregeld allemaal

Snel en efficiënt

Alles klopt

Vlug en gemakkelijk besteld en snel geleverd

Vlugge levering en netjes verpakt.

Prima service en een snelle levering

Tot op heden oké

Geen aanvullimg

Snelle levering en ip rijd melding voor nieuwe filters

Altijd snelle levering en optijd nieuwe melding voor vervanging van filters,dus altijd schone lucht.

overzichtelijk en betrouwbaar

Dankzij de artikelcodes zijn de producten makkelijk op te zoeken en te herbestellen zonder zorgen. Ook de communicatie en de levering verloopt perfect.

Blij met staffelkorting

Eens in de zoveel tijd bestellen we met een paar buren wat sets voor onze WTW's. Dat scheelt nogal in de prijs, bij WTW-filtersOnline. En snel geleverd!

Uitstekende kwaliteit en snelle levering… top !

Goede service en makkelijk te bestellen.

Zelfde kwaliteit als originele leverancier maar bijna de helft goedkoper. En snel geleverd. Prima dus.

Mooie filters en keurig verzorgd

Zien er zeer goed uit, juiste maat en goed afgewerkt

Product is as specified on the website

Good experience !

Super goed, netjes en snel geleverd.

Super goed, netjes en snel geleverd.

Snelle bezorging

En zeker niet duur

Top geregeld allemaal

Goeie info over de bestelling

Platinastraat 34 6031 TW Nederweert

085 - 041 00 88

Over WTW-filtersOnline B.V

WTW-filtersOnline levert al sinds 2007 WTW-filters van de meest gerenommeerde merken WTW-units. Systemen voor warmteterugwinning bieden veel comfort, maar hebben wel onderhoud nodig. Met de luchtfilters van WTW-filtersOnline blijft de luchtkwaliteit prettig en aangenaam. Originele kwaliteit: alle filters voldoen aan de EN779 normering. Staffelkorting: hoe meer u koopt, hoe meer korting u krijgt. Kosteloos retourneren: Toch niet tevreden, of het verkeerde product besteld, retourneren is geen enkel probleem. Reminder service: automatische herinneringen als uw filters aan vervanging toe zijn.