product is goed en op tijd geleverd.

product is goed en op tijd geleverd.

Duidelijke en overzichtelijke site, waardoor het makkelijk wordt gemaakt om je bestelling te doen. Drukwerk ziet er netjes uit, en het wordt vlot genoeg geleverd.

Prettig, Snel en correct

Eindelijk een gevonden die snel levert en zonder problemen. Inmiddels al een paar keer ons drukwerk vandaan laten komen.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Minpuntje: De flyers zijn niet op de juiste wijze afgesneden.

Prima prijs en kwaliteit

Goede service en levering!

Ben erg tevreden met DrukwerkExpert, goede service en snelle levering.

Prachtig drukwerk, snel geleverd

Prachtige kwaliteit drukwerk. Ik had cadeaubonnen nodig met een next day levering en had daar vragen over. Ben daarbij prima geholpen door de klantenservice van DrukwerkExpert. Ik beveel dit bedrijf van harte aan!

prima drukwerk en snelle levering

Wij laten altijd onze folders en andere materialen drukken voor de slagerij bij drukwerk expert. De prijs en de kwaliteit zijn prima en ze denken goed met je mee. Ook een hele snelle levering en op maat.

Geweldige service

Was een printfout gemaakt maar drukwerk expert stuurde uit zich zelf een heel nieuw doek Echt geweldige service

Heel goede ervaringen met dit bedrijf

Snelle levering, goede kwaliteit en persoonlijk service.

Bonus: bij het zoekraken van pakket door fout van dhl heeft drukwerkexpert direct contact gezocht met dhl en het pakketje opgespeurd. Goede en persoonlijke service!

Top service!

Na een verschil in een herhaalorder hebben ze gelijk een nieuwe lading aan tafelkaartjes opgestuurd. Deze waren binnen een week binnen en van perfecte kwaliteit! Super bedankt voor de snelle goede service!

Goedemorgen Jorn, Super bedankt voor deze zeer mooie review!!!! Gelukkig is alles goed gekomen. Veel plezier met je tafelstandaards en tot ziens bij je volgende bestelling. Groetjes van ons team, DrukwerkExpert.

Helaas ondanks controle geen goede vouwlijn

Helaas hebben we onze a4 wikkelfolder ondanks extra controle op vouwrand niet ontvangen met juist vouwranden en daarbij ook niet binnen de gestelde periode waar extra voor betaald is.

Zeer fijne service!

Met 1 telefoontje een nabestelling geregeld. Binnen een week weer een voorraad folders binnen voor een scherpe prijs. Zeer tevreden!

Handig zelf te maken mbv ontwerp tool en scherpe afdruk

Met behulp van de ontwerp tool zelf een folder gemaakt. Dat ging erg makkelijk en werkte perfect. Handige lijnen etc De levering was volgens afspraak, het enige wat beter kan is transport en verpakking. Dat was in ons geval een slappe doos waardoor een aantal folders niet meer te gebruiken zijn doordat ze vervormd zijn en sommige zaten vastgeplakt aan de doos. Maar over de folder zelf en de manier om ze zelf te maken meer dan tevreden!

Prima resultaat. Snelle afhandeling

Prima resultaat. Snelle afhandeling en verzending.

Mooi drukwerk, makkelijk en snel, prima!

Aanleveren van ontwerpen via canva gaan prima en drukwerk snel en mooi voor elkaar. Aanrader.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Al jaren erg tevreden over dit bedrijf. Altijd blij met het geleverde drukwerk.

Graag UW reactie over ordernummer: 1699228! Relatienummer: 117452