Goede kwaliteit drukwerk en vlot geleverd

Wij hebben folders laten drukken. Resultaat is weer netjes. Het online ontwerpen en aanpassen gaat prima, al is het soms even wat zoeken naar de werkmethode. Alleen het toepassen van stockafbeeldingen was gewijzigd ten opzichte van de vorige keer en dit was niet vermeld op de website. Maar via de mail is dit prima opgelost!

Goede communicatie en goed geregeld!

Ik heb gekregen wat ik hebben wilde. Bij probleemjes (verkeerde download) werd er goed gereageerd en gecommuniceerd. Probleem opgelost en het bestelde product was goed en op tijd!

Snel en prima resultaat

Wij laten al een tijd onze jaargidsen en andere drukwerkjes bij hen drukken. Gaat altijd soepel en snel.

uiteindelijk alles goed gekomen, prima service

Bezorger had wat problemen met vinden adres. Drukwerk was weer prima en uiteindelijk alles goedgekomen. Bedankt voor assist.

Super drukwerk van de kerstfolder

Snelle en professionele levering van onze kerstfolder voor de Slagerij.

Goede kwaliteit van t drukwerk. Er ging iets fout met leveren wat keurig is opgelost. Heel fijn.

Goed en snel

Vlotte verwerking

Altijd goede drukwer

Snel en meedenkend

Regelmatig bestel ik hier visitekaartjes. Na de eerste keer wilde ik dikker papier en hebben ze meegedacht en advies gegeven. Sindsdien bestel ik ze standaard hier omdat ik weet dat ze zonder gedoe snel in huis zijn, en als er iets aan de hand is wordt het meteen opgelost.

Snel, goed werk en prima prijs

Bestel al jaren mijn kerstkaarten e.d. bij hun en elk jaar wordt het weer vlot en correct afgehandeld. Ook de communicatie is top!

Top levering

Snel geleverd met spoedlevering.

Hele goede service en zelfs bij domme vragen krijg je antwoord

Met veel geduld hebben ze geholpen om een afsprakenkaart ontwerp te maken. Heel veel respect voor het feit dat ze goede uitleg gaven aan mij, die weinig ervaring heeft met CAD.

Goede service, goede kwaliteit!

Heel leuk om met hun ontwerpprogramma een mooie jaarkalender te maken. Gemakkelijk en zelfs leuk om te doen voor mensen die niet thuis zijn in de ontwerpwereld. Vlotte beantwoording van al mijn vragen via mail. Aanrader!

uitstekende service

goede kwaliteit drukwerk en snel geleverd

Uitstekend!

Altijd op tijd en leveren goed werk.

Perfect drukwerk. Heel goed zelf te maken en snelle levering

Vaker dingen via drukwerkexpert gemaakt en bevalt heel goed. Snelle levering en goede kwaliteit.

Alles naar wens! Uitstekend geregeld

Iedere keer is het weer dik voor elkaar en snel geleverd.

Al vaak besteld. Iedere keer snelle levering. De kwaliteit is erg goed.

Bestel hier al jaren onze flyers.

Heb goede ervaring met drukwerkexpert ook als er wat is word het samen opgelost. Heb na al deze jaren geen klachten.

Prettige website om aan te leveren en goed resultaat drukwerk

Goede ontwerptool en snel geleverd. Top!

Ik heb een flyer gemaakt met behulp van de ontwerptool. Deze is zeer gebruikersvriendelijk en heeft bovendien ruim voldoende mogelijkheden qua opmaak. Drukwerk ziet er prima uit!

Heb Drukwerk ervaren als meedenkend en meehelpend. En dat is erg prettig als je er zelf niet helemaal uitkomt . De druk ziet er ook mooi uit!

product is goed en op tijd geleverd.

product is goed en op tijd geleverd.

Duidelijke en overzichtelijke site, waardoor het makkelijk wordt gemaakt om je bestelling te doen. Drukwerk ziet er netjes uit, en het wordt vlot genoeg geleverd.