Filters

8

Goed en degelijk

Goede communicatie gekoppeld aan een uitstekende servicekwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

prijs/kwaliteit verhouding uitstekend!

Ik werk al jaren met DrukwerkExpert. Altijd een uitstekend product geleverd en op tijd. Verhouding prijs/kwaliteit maakt op dit moment in mijn inziens DrukwerkExpert de beste optie voor bedrijven en particulieren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Snelle reactie en snelle levering. Goede communicatie

  • Aanbevelen? Ja
8

goede kwaliteit voor een goede prijs

Mooie en makkelijke site om zelf je folder /brochure samen testellen. Levering en kwaliteit zijn goed in verhouding met prijsstelling. Een aanrader, we gaan hier zeker vaker gebruik van maken.

  • Aanbevelen? Ja
9

hele vriendelijke manier van omgaan met een klant

iedere keer als je belt voor een bestelling wordt je heel vriendelijk geholpen. Het resultaat is zo als altijd, heel mooi

  • Aanbevelen? Ja
8

snel en foutloos

snelle en foutloze service!

  • Aanbevelen? Ja
9

correct en accuraat

Het is fijn om meteen iemand aan de lijn te krijgen die ook nog met je meedenkt. Diverse malen telefonisch contact gehad en nooit in de wacht gestaan of geen contact kunnen krijgen. In deze tijd is dat wel heel prettig. De aflevering en afwikkeling was keurig. Ik bestel hier altijd mijn folders, visitekaartjes en promotiemateriaal dus het is een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed geholpen per telefoon bij mijn vragen!!

De site werkte voor mij niet altijd even duidelijk. Maar met een aantal telefoontjes kwam ik er toch uit en wat fijn was dat zij de dingen voor mij klaar zetten waardoor het voor mij makkelijk gemaakt werd.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed en snel werk

snel geregeld en snel geleverd. Goede service waar geen woord vuil aan te maken is.

  • Aanbevelen? Ja
6

Rare manier van verzenden

Slechts enkele velletjes drukwerk besteld, die makkelijk in een envelop passen. Er werd een doos bezorgd opgevuld met vele lagen karton.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Frans, De reden dat wij ons drukwerk per doos(je) versturen is dat wij met deze manier van verzenden een track en trace ontvangen van de vervoerder, zodat we het bestelde drukwerk kunnen volgen tijdens het vervoer. Bij een poststuk welke door de brievenbus past is dit niet mogelijk. Ik begrijp je punt, maar wij kiezen voor al ons drukwerk, groot of klein, altijd voor een pakket verzending. Team DrukwerkExpert

1

Zeer slecht foute levering en slechte communicatie

Bij het bestellen krijg je een voorbeeld tezien deze accepteer je en bestel er 2000 flyers vervolgens komen ze binnen zijn er flyers gescheurd en is de opdruk veelste donker waardoor de halve flyer weg valt daarna gemailt fotos gestuurd en krijg he dan geen reactie meer op de flyers moesten met spoed komen en dat is nu allemaal telaat

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Diego, Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over uw bestelde product. Na uw mailtje van uw klacht over de gescheurde flyers hebben wij binnen 4 uur gereageerd op uw reclamatie en gevraagd om een paar foto's van het geleverde drukwerk. Deze foto's hebben wij 1,5 dag later ontvangen. Wij hebben het probleem gezien en u direct antwoord gegeven met de oplossing om het bestand aan te passen en de flyers met een next day te leveren. U bent daar mee akkoord gegaan en de flyers zijn ook daadwerkelijk de volgende dag geleverd. Wij hebben u diverse mailtje gestuurd en telefonisch contact gezocht om navraag te doen over het geleverde drukwerk maar helaas geen enkele reactie meer mogen ontvangen. U weet wel de weg naar de waardering van DrukwerkExpert te vinden en dat is uw goed recht, maar vertel wel het hele verhaal en niet alleen datgene wat u uitkomt. Wij zijn met ons bedrijf keihard bezig om alle orders naar tevredenheid van onze klanten te verwerken. Helaas is een menselijke fout niet uit te sluiten, maar we stellen alles in het werk om een reclamatie zo snel mogelijk tot tevredenheid op te lossen. Directie DrukwerkExpert

4

De website werkt niet helemaal goed en is niet helemaal duidelijk

Bij de fase van het eigen geuploade bestand controleren, verwacht ik dat het bestand zichtbaar wordt, wat niet het geval was. Er is geen duidelijke aanwijzing waarop je moet klikken, om het bestand zichtbaar te maken. De helpdesk was wel behulpzaam, al duurde ook dat even voordat het probleem was opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
9

Beter dan gemiddeld!

Alles volgens afspraak en zeer goed bereikbaar voor vragen!

  • Aanbevelen? Ja
7

Heel tevreden. Verzorgd en goede kwaliteit. Met 1 min puntje

Kreeg helaas track & trace link véél te laat door gemailt, pas nàdat mijn pakket werd afgeleverd. Bovendien werd het pakket ook nog eens zonder notificatie, veel eerder afgeleverd, dus onverwacht, dan dat er in 1e instantie werd opgegeven bij de bestelling .

  • Aanbevelen? Ja
10

het was weer helemaal prachtig

de bestelling bij drukwerkexpert is altijd goed en prima van kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
9

prima kwaliteit en service

prima service, ontwerpfout van mijn kant door drukwekexpert gratis en snel opgelost. kwaliteit prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend

Uitstekende prijs kwaliteitsrelatie

  • Aanbevelen? Ja
7

snelle levering

prima kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle reactie, nette prijzen

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer professioneel én vriendelijk!

Voor mijn klanten zocht ik een bureaukalender met eigen foto's en een aangepast kalendarium. Ze waren meteen behulpzaam om mijn ideeën drukwerktechnisch te vertalen naar een fraaie vormgeving, hetgeen geresulteerd heeft in een prachtige 'tailor-made' bureaukalender! Zeer prettige en directe communicatie plus een snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed product snel geleverd.

We hebben onze zelf ontworpen dankkaarten hier laten drukken, mooie kaarten met een stevige enveloppe.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie kwaliteit, goede service

Ik heb kerstkaarten laten printen en ben daar erg tevreden over. Ik verkoop ze, dus een perfecte afwerking is dan wel gewenst. Sowieso printen niet veel bedrijven op 400 grams, en voor een enkele kaart is dat wel een mooi gewicht. De kleuren en afwerking zijn prima. Ik wilde de kaarten gaan ophalen omdat ik in dezelfde plaats woon, maar uiteindelijk zijn ze zelfs langsgebracht. Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Ben al jaren klant. Zeer tevreden altijd. Snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top kwaliteit met giga snelle levering

GEWELDIG

  • Aanbevelen? Ja
10

makkelijk ontwerp maken.

Het makkelijk om zelf een ontwerp te maken via de site. De kwaliteit is goed voor een goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd