Ben al jaren klant. Zeer tevreden altijd. Snelle levering.

Top kwaliteit met giga snelle levering

GEWELDIG

makkelijk ontwerp maken.

Het makkelijk om zelf een ontwerp te maken via de site. De kwaliteit is goed voor een goede prijs.

correcte en snelle afhandeling

gewoon goed

Bestelling geplaatst, snelle levering. Goede kwaliteit.

Makkelijk zelf ontwerpen op hun website en goede service.

Ik ben niet zo handig in computerwerk, maar het is erg makkelijk om via de website zelf een flyer of visitekaartje te ontwerpen. Bij een probleem krijg je snel een duidelijk antwoord. Ook toen ze een fout gemaakt hadden (verkeerde kleur afgedrukt) kreeg ik zeer snel antwoord en werd meteen gezorgd dat de juiste kaartjes geleverd werden. Uitstekende communicatie!

Fijn bedrijf, goede service.

Drukwerk is erg mooi geworden. De service is erg goed. Goed geholpen bij de bestelling. Prijs/ kwaliteit goed.

Gewoon goed!

Goeie communicatie en goede levering.

Goede begeleiding - super resultaat

Door mijn eigen haastigheid heb ik zelf al de vermelde informatie niet doorgenomen vooraleer mijn ontwerp voor mijn visitekaartjes te uploaden. Ik kreeg wel snel reactie met melding waar het fout lag en de juiste links naar de nodige informatie. Kortom ik heb mijn visitekaartjes in goede kwaliteit nog tijdig kunnen ontvangen, ondanks het feit dat ik nog enkele aanpassingen moest doen. Hartelijk dank voor jullie medewerking en veel sterkte in deze coronaperiode.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooie kwaliteit, op tijd binnengekregen, en als je hulp nodig hebt wordt je goed geholpen

Weer prima en snel verzorgd

Ons nieuwe briefpapier met nieuwe logo is weer prima verzorgd. Keurig op tijd de proefdruk en ook de levering weer ruim binnen de afgesproken tijd.

Goede kwaliteit en service

Het contact was prettig en de afspraken duidelijk. Voor herhaling vatbaar.

Good service and Customer Oriented

The products from the company are of good quality. The team thinks with the customer and provides good solution.

Correct en netjes op tijd

Correct en netjes op tijd

Beetje scheef - maar verder super!

Ik kreeg na een mailtje gestuurd t hebben over mijn twijfel twee papier samples toegestuurd om mijn keuze makkelijker te maken. Dit was super! Verder was de bestelling binnen de beloofde werkdagen verstuurd. Het enige wat jammer is, is dat het drukwerk een heel klein beetje scheef is. (aan een kant is een stukje af, en aan de andere kant niet, waardoor het blok wat er in staat niet meer recht in het drukwerk staat) gelukkig is het een boekenlegger en geen groot drama, maar daarom wel een halve punt minder :)

Ontzettend goed en snel geholpen!

Top, klantvriendelijk en super meegedacht! Dankjewel!

Ik had het verkeerde pdf bestand gestuurd. Snel en adequaat werd er gereageerd er het werd alsnog zeer snel geleverd. Kortom perfect!

de etiketten zijn prachtig

Bij dit bedrijf komt het altijd wel weer goed en het resultaat kan je mee voor de dag komen

Oplettend en billijk in prijs

Snel en betaalbaar

Fantastische service

Goede kwaliteit en service

uitsteken.

goed service, altijd netje optijd.

Prima service en goede kwaliteit-prijsverhouding

Prima ervaring, al verschillende keren samengewerkt en steeds tevreden van het eindresultaat.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

zeer klantgericht, pro-actief en snel. Zeer tevreden

Meermaals verscheiden drukwerk besteld. Altijd zeer tevreden. Goed geholpen bij het aanleveren van de juiste bestanden. Denkt fijn mee en reageert zeer snel. Kwaliteit - prijs verhouding ook top!

Order snel en vakkundig uitgevoerd.

Ik heb al diverse malen een Nieuwsbrief gemaakt. De tool zelf werkt soms niet helemaal goed, daarom geen 5 sterren. Het eindresultaat is echter prima en het drukwerk zelf is gewoon goed. Ook de snelheid is prima.

10 Citroenvlinderweg Culemborg 4105 TD