Een bedrijf wat met je meedenkt

Na samengewerkt te hebben met verschillende drukkerijen eindelijk een drukkerij gevonden waar ik bij blijf. Niet een partij die klakkeloos op de print knop drukt. Maar meedenkt en advies geeft. Eenvoudig telefonisch bereikbaar, vast aanspreekpunt en korte lijnen. Dingen die je niet één-twee-drie zou verwachten bij een bedrijf wat online actief is. In deze tijd erg plezierig.

Prima service, snel en betrouwbaar, alle vele jaren klant!

Snelle service, leveren altijd op tijd en de kwaliteit is prima!

Geweldig zoals altijd

Bij Drukwerkexpert, heb je altijd telefonisch fijn kontakt. Zodat je alles goed kan uitleggen. Onze ervaring door de jaren heen, is dat het in dit geval het etiket er prachtig uitziet. een groot compliment. Lieve groet, Marianne

Duidelijke website en snelle levering

Voor mij redelijk makkelijk op deze site een folder te ontwerpen. Door gebruik van aangeboden voorbeelden op de site. Deze kun je naar jou wensen simpel wijzigen. Wij zijn erg tevreden en vooral omdat de folder gemakkelijk nabesteld kan worden. Mvg ATC Multiservice reinigingsdiensten

Snel, goedkoop en goed kwaliteit.

snel, en betrouwbaar

snelle service, voordelig, en goede kwaliteit.

Snelle levering en service

het was de eerste keer voor mij dus ik belde eerst op voor meer info Fijne uitleg en gesprek Account aangemaakt en gelijk besteld Top stempelkaartjes precies goed en mooie prijs

Accuraat

De bestelling werd goed gecontroleerd en het ontwerp moest terecht aangepast worden. Daarna een snelle levering. Top!

Nette kwaliteit!

De kwaliteit van de folder is heel mooi, het bewerkingsprogramma vind ik niet fijn om mee te werken, er sluipen snel foutjes in met het maken/bewerken.

Beste D, Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn druk bezig om het opmaak programma te verbeteren en om het gebruikersvriendelijker te maken. De verwachting is dat het in september 2020 live gaat, Uiteraard staan wij open voor feedback zodat wij onze webshop en opmaak programma constant kunnen verbeteren.

Zeer goed en punctueel

Uitstekend drukwerk met veel precisie.

Je moet goede documenten aanleveren anders gaan ze niet over tot druk. Drukkwaliteit is uitstekend.

Gemakkelijk zelf ontwerpen en super service

Het is heel gemakkelijk om zelf je ontwerp online te maken. Goede kwaliteit, snelle levering en vlotte communicatie. Alles perfect!

Ja top service. Zeker doen!

Mooi heb nu al de 2de keer besteld en ben erg tevreden!

Perfect, makkelijk zelf een ontwerp maken en een perfecte aflevering.

Het is erg gemakkelijk om online je eigen ontwerp te maken. De aflevering verloopt oom allemaal conform afspraak. Echt super om hiermee te werken.

Super kwaliteit-prijsverhouding!

Wederom flyers besteld voor kunstgalerie Luna Art en zeer tevreden over kwaliteit, prijs en snelle service!

Super service. Had op zeer korte termijn drukwerk nodig. Er wordt meegedacht en had de levering op tijd.

Perfect geregeld

Precies zoals wij het aangeleverd hebben.

Goede kwaliteit drukwerk en vlot geleverd

Wij hebben folders laten drukken. Resultaat is weer netjes. Het online ontwerpen en aanpassen gaat prima, al is het soms even wat zoeken naar de werkmethode. Alleen het toepassen van stockafbeeldingen was gewijzigd ten opzichte van de vorige keer en dit was niet vermeld op de website. Maar via de mail is dit prima opgelost!

Goede communicatie en goed geregeld!

Ik heb gekregen wat ik hebben wilde. Bij probleemjes (verkeerde download) werd er goed gereageerd en gecommuniceerd. Probleem opgelost en het bestelde product was goed en op tijd!

Snel en prima resultaat

Wij laten al een tijd onze jaargidsen en andere drukwerkjes bij hen drukken. Gaat altijd soepel en snel.

uiteindelijk alles goed gekomen, prima service

Bezorger had wat problemen met vinden adres. Drukwerk was weer prima en uiteindelijk alles goedgekomen. Bedankt voor assist.

Super drukwerk van de kerstfolder

Snelle en professionele levering van onze kerstfolder voor de Slagerij.

Goede kwaliteit van t drukwerk. Er ging iets fout met leveren wat keurig is opgelost. Heel fijn.

Goed en snel

Vlotte verwerking