Altijd goede drukwer

Snel en meedenkend

Regelmatig bestel ik hier visitekaartjes. Na de eerste keer wilde ik dikker papier en hebben ze meegedacht en advies gegeven. Sindsdien bestel ik ze standaard hier omdat ik weet dat ze zonder gedoe snel in huis zijn, en als er iets aan de hand is wordt het meteen opgelost.

Snel, goed werk en prima prijs

Bestel al jaren mijn kerstkaarten e.d. bij hun en elk jaar wordt het weer vlot en correct afgehandeld. Ook de communicatie is top!

Top levering

Snel geleverd met spoedlevering.

Hele goede service en zelfs bij domme vragen krijg je antwoord

Met veel geduld hebben ze geholpen om een afsprakenkaart ontwerp te maken. Heel veel respect voor het feit dat ze goede uitleg gaven aan mij, die weinig ervaring heeft met CAD.

Goede service, goede kwaliteit!

Heel leuk om met hun ontwerpprogramma een mooie jaarkalender te maken. Gemakkelijk en zelfs leuk om te doen voor mensen die niet thuis zijn in de ontwerpwereld. Vlotte beantwoording van al mijn vragen via mail. Aanrader!

uitstekende service

goede kwaliteit drukwerk en snel geleverd

Uitstekend!

Altijd op tijd en leveren goed werk.

Perfect drukwerk. Heel goed zelf te maken en snelle levering

Vaker dingen via drukwerkexpert gemaakt en bevalt heel goed. Snelle levering en goede kwaliteit.

Alles naar wens! Uitstekend geregeld

Iedere keer is het weer dik voor elkaar en snel geleverd.

Al vaak besteld. Iedere keer snelle levering. De kwaliteit is erg goed.

Bestel hier al jaren onze flyers.

Heb goede ervaring met drukwerkexpert ook als er wat is word het samen opgelost. Heb na al deze jaren geen klachten.

Prettige website om aan te leveren en goed resultaat drukwerk

Goede ontwerptool en snel geleverd. Top!

Ik heb een flyer gemaakt met behulp van de ontwerptool. Deze is zeer gebruikersvriendelijk en heeft bovendien ruim voldoende mogelijkheden qua opmaak. Drukwerk ziet er prima uit!

Heb Drukwerk ervaren als meedenkend en meehelpend. En dat is erg prettig als je er zelf niet helemaal uitkomt . De druk ziet er ook mooi uit!

product is goed en op tijd geleverd.

product is goed en op tijd geleverd.

Duidelijke en overzichtelijke site, waardoor het makkelijk wordt gemaakt om je bestelling te doen. Drukwerk ziet er netjes uit, en het wordt vlot genoeg geleverd.

Prettig, Snel en correct

Eindelijk een gevonden die snel levert en zonder problemen. Inmiddels al een paar keer ons drukwerk vandaan laten komen.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Minpuntje: De flyers zijn niet op de juiste wijze afgesneden.

Prima prijs en kwaliteit

Goede service en levering!

Ben erg tevreden met DrukwerkExpert, goede service en snelle levering.

Prachtig drukwerk, snel geleverd

Prachtige kwaliteit drukwerk. Ik had cadeaubonnen nodig met een next day levering en had daar vragen over. Ben daarbij prima geholpen door de klantenservice van DrukwerkExpert. Ik beveel dit bedrijf van harte aan!

prima drukwerk en snelle levering

Wij laten altijd onze folders en andere materialen drukken voor de slagerij bij drukwerk expert. De prijs en de kwaliteit zijn prima en ze denken goed met je mee. Ook een hele snelle levering en op maat.

Geweldige service

Was een printfout gemaakt maar drukwerk expert stuurde uit zich zelf een heel nieuw doek Echt geweldige service

Heel goede ervaringen met dit bedrijf

Citroenvlinderweg 10

4105 TD Culemborg