Een super leuke traktatie

Mijn zoon wilde "iets met Minecraft" trakteren. Na wat zoekwerk via Google kwam ik op deze website, en daar kwam ik de wikkels tegen voor om Pringles-doosjes te doen. Ook met een voorbeeld van Minecraft. Snel geregeld, en het eindresultaat is super! Mijn zoon is er heel blij mee en we zijn benieuwd naar de reacties van zijn klasgenoten, daar moeten we nog even op wachten.

Goede en snelle service

Netjes geholpen , snelle reactie en een prachtig eindresultaat van de winkel!

Mooie slinger van hele goede kwaliteit

Voor 50 jarig huwelijk van mijn ouders een slinger laten maken. Super goede service en adviezen van Lian gekregen. Mijn ouders vonden hem heel mooi en waren blij verrast!! Zeker een aanrader!

Aanvulling slinger

Ik heb een aanvulling besteld voor mijn slinger van vorig jaar. Precies dezelfde kleur, en top kwaliteit en super snelle levering

fantastisch !

Heb al veel slingers besteld en altijd heel mooi geworden. Ik heb slingers van kleinkinderen die al een jaar of 10 oud zijn. En die worden nog ieder jaar gebruikt. Ook voor anderen bestel ik wel eens 'n slinger. En zeker nu ons oudste kleinkind al 18 jaar wordt. Voor kleine kinderen is het grappig met een superleuke afbeelding erbij. Ook voor het slagen voor 'n rijbewijs of diploma al diverse slingers besteld !

Topkwaliteit

Topkwaliteit van het begin tot het einde. Goede contacten, goed advies en als eindresultaat 2 prachtige slingers in no-time afgeleverd. Een woord: aanrader!

Professioneel en betrokken

Om het héle team verzorgenden van de woongroep in het verpleeghuis bij mijn moeder te bedanken voor hun inzet, heeft Lian een geweldige slinger gemaakt. Ze heeft mij volledig begrepen, is betrokken en meteen aan de slag gegaan. Een aanrader!!

Vorig jaar werd mijn zoon 16 dus een mooie zwarte slinger met sterren en hoera .... is 16 Nu is hij 17 en ik heb de slinger kunnen aanpassen ook voor volgend jaar en en het jaar daarna dankzij de hulp van lian !

Zeer goede service

Wederom erg mooi geworden !

Prima, snelle reactie en levering!

Heel snel reactie en levering!

Fantastisch, ze denken zeker met je mee!

Super!!

Super snelle reactie. Kreeg de pdf direct na het betalen. Ik ben heel tevreden. En de Kids vonden de traktatie helemaal geweldig!

Aanrader

Ze hebben mijn ontwerp zelfs gepersonaliseerd. Snelle feedback ook! Zou er weer bestellen en zeker aan te raden. Bedankt!!

Erg tevreden met het resultaat.

Resultaat was precies zoals van te voren afgesproken. Het was een succes in de klas!

Super!!!!

Goede service, prachtige kwaliteit!!!!!

Top service en erg goede kwaliteit van de slinger.

Ik werd erg goed en snel geholpen met het vinden van de juiste letterslinger. De slinger is van erg goede kwaliteit!

Fijn dat er mensen met je meedenken

Ik heb al vanaf de geboorte van mijn oudste (bijna 16 jaar) een slinger. Eens in de zoveel tijd bestel ik nieuwe plaatjes omdat de kids nu eenmaal ouder worden. Nu wordt de oudste dus al 16. De plaatjes op de site pasten niet helemaal bij hem. Gevraagd om plaatjes van een saxofoon. Helemaal super geworden.

Pringles wraper van minecraft

Past niet om een pringles heen, hou veel ruimte over. Zeer teleurstellend!

Beste Leila, Wat jammer dat je de handleiding niet goed gelezen hebt, want daarin staat het volgende vermeld: - Print je PDF-bestand op ‘ware grootte’ uit (bij de instellingen van je printer kun je vaak ook kiezen voor ‘passend’, doe dit niet want dan worden de wikkels te klein) Wij verkopen deze Pringles wikkels PDF-bestanden met regelmaat, als het PDF-bestand niet zou kloppen zou dat bij iedereen mis gaan, maar dat is niet zo.

Snel contact en snelle levering, is iedere keer weer top.

Geweldige service

Snelle service, alles in goed overleg, snelle levering. Mooie stevige slinger. Wij zijn zeer tevreden.

Superleuke ideeën, superleuk gedaan en snelle service.

Meedenkend, heel creatief.

Zeer goede en vriendelijke service, goede kwaliteit van de labels en snelle ontvangst van de pdf bestanden. Aanrader!

Ik ben zeer tevreden. Vanaf het begin over alles op de hoogte gehouden per mail. Resultaat is uitstekend. Ziet er precies uit als het voorbeeld die ik toegestuurd had gekregen voordat de slinger definitief werd gemaakt.

Dank je wel voor je mooie beoordeling Naiema, fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Daar doen we het voor.

Snel en professioneel

Snelle communicatie en levering.

Snelle reactie en verwerkingstijd!

Voor de tweede maal slingers besteld bij Slingerland. Snelle reactie met proefdruk ontvangen en na akkoord werd direct het verwerkingsproces gestart. Snelle levering. De slingers zijn van goede kwaliteit en zien er mooi uit. Precies zoals getoond op de voorbeelden. Wij zijn er erg tevreden mee.

Over Slingerland tekstslingers

Al jaren zijn wij een begrip en maken wij gepersonaliseerde tekst- en naamslingers, geboorteslingers, verjaardagsslingers, jubileumslingers, trouwslingers, babyshower-slingers, feestslingers, vlaggenlijnen, interieurslingers, enz. Deze feestwinkel maakt een passende slinger met naam of tekst van goede kwaliteit en voor iedere gelegenheid.