Vriendelijk en netjes

Reageert snel . En als je iets anders wilt dan dat er op de website staat nemen ze ook de moeite iets te maken . Top

Top kwaliteit en top service

Prima service. Mooi ontwerp. Dochter heel blij

snel en mooi

Mijn zoon is helemaal blij met het ontwerp voor de traktatie.

Fijn contact bij maatwerk product

In opdracht heeft Lian voor ons een Pringles ontwerp gemaakt met afbeeldingen van de favoriete game van mijn dochter. Het contact was erg prettig en mijn dochter is heel blij met het resultaat.

Super snelle levering

Mooie geplastificeerd materiaal En netjes afgewerkt, ziet er heel verzorgd iit

Toppie

Het zag er erg leuk uit!!!!!!!!

Goed contact en alles precies verlopen zoals ik voor ogen had top

Super goed

Ik kreeg een snelle reactie met het concept. Dit was alleen een verkeerde en nadat ik had terug gemaild dat ik graag een andere wou, was dit geen enkel probleem en een dag later had ik een goed voorbeeld gekregen. Ik vond het mail verkeer heel prettig en kreeg altijd snel een reactie. De labels kwamen met een duidelijke instructie. Ik zou slingerland zeker aanbevelen!

snelle en goede service en prima artikelen

Het viel goed in smak!

Echt super

Was de eerste keer voor mij. Maar geweldig pdf je uitprinten en gelijk goed op maat, na het knippen dan haha.

Snelle levering en mooie kwaliteit

Hele mooie en leuke gepersonaliseerde producten die je helemaal naar eigen smaak kan bestellen. Het word super snel geleverd en voor de traktaties staat er een hele duidelijke uitleg bij zodat je het heel simpel zelf kunt maken voor weinig geld.

De traktatie van mijn dochter vond iedereen heel leuk ?

Super goed en snel geholpen.

ik zocht naar pringle wikkels van brawl stars voor de traktatie van mijn zoon. Deze waren niet in de webshop, maar na een vraag of ze die ook konden maken kreeg ik snel reactie en werden de wikkels voor ons gemaakt! Super service! makkelijk zelf uit te printen en de traktatie is zo gemaakt!!

Super fijn geholpen, en erg snel geleverd. Top service!

snel antwoord gekregen en nadat ik mijn wensen had besproken zijn de ontwerpen snel en mooi gemaakt. Ben er erg blij mee.

Een super leuke traktatie

Mijn zoon wilde "iets met Minecraft" trakteren. Na wat zoekwerk via Google kwam ik op deze website, en daar kwam ik de wikkels tegen voor om Pringles-doosjes te doen. Ook met een voorbeeld van Minecraft. Snel geregeld, en het eindresultaat is super! Mijn zoon is er heel blij mee en we zijn benieuwd naar de reacties van zijn klasgenoten, daar moeten we nog even op wachten.

Goede en snelle service

Netjes geholpen , snelle reactie en een prachtig eindresultaat van de winkel!

Mooie slinger van hele goede kwaliteit

Voor 50 jarig huwelijk van mijn ouders een slinger laten maken. Super goede service en adviezen van Lian gekregen. Mijn ouders vonden hem heel mooi en waren blij verrast!! Zeker een aanrader!

Aanvulling slinger

Ik heb een aanvulling besteld voor mijn slinger van vorig jaar. Precies dezelfde kleur, en top kwaliteit en super snelle levering

fantastisch !

Heb al veel slingers besteld en altijd heel mooi geworden. Ik heb slingers van kleinkinderen die al een jaar of 10 oud zijn. En die worden nog ieder jaar gebruikt. Ook voor anderen bestel ik wel eens 'n slinger. En zeker nu ons oudste kleinkind al 18 jaar wordt. Voor kleine kinderen is het grappig met een superleuke afbeelding erbij. Ook voor het slagen voor 'n rijbewijs of diploma al diverse slingers besteld !

Topkwaliteit

Topkwaliteit van het begin tot het einde. Goede contacten, goed advies en als eindresultaat 2 prachtige slingers in no-time afgeleverd. Een woord: aanrader!

Professioneel en betrokken

Om het héle team verzorgenden van de woongroep in het verpleeghuis bij mijn moeder te bedanken voor hun inzet, heeft Lian een geweldige slinger gemaakt. Ze heeft mij volledig begrepen, is betrokken en meteen aan de slag gegaan. Een aanrader!!

Vorig jaar werd mijn zoon 16 dus een mooie zwarte slinger met sterren en hoera .... is 16 Nu is hij 17 en ik heb de slinger kunnen aanpassen ook voor volgend jaar en en het jaar daarna dankzij de hulp van lian !

Over Slingerland tekstslingers

Al jaren zijn wij een begrip en maken wij gepersonaliseerde tekst- en naamslingers, geboorteslingers, verjaardagsslingers, jubileumslingers, trouwslingers, babyshower-slingers, feestslingers, vlaggenlijnen, interieurslingers, enz. Deze feestwinkel maakt een passende slinger met naam of tekst van goede kwaliteit en voor iedere gelegenheid.