Super snelle service

Chips wikkels besteld, super snelle service en de traktatie was een succes!

Mooi kwaliteit

Super snelle reactie!

Een snelle reactie kwam er met een voorbeeld. Na betaling kreeg ik snel het goede pdf bestand. Uitprinten en we hebben een super leuke traktatie!

Hoi Jessica, dank je wel voor je mooie beoordeling. Heel fijn om te horen dat de traktaties leuk zijn geworden. Graag tot een volgende keer!

Zeer positief

Na de bestelling van de wikkel, kreeg ik heel snel reactie en na betaling volgde ook de wikkel heel snel. De wikkel is erg leuk geworden en zit mooi om de chipszakjes heen.

Dank je wel voor je review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.

Snelle reactie

Communicatie duidelijk en kreeg binnen 1 werkdag het bestand toegestuurd. Erg aan te raden.

Fijne en snelle communicatie. Heel prettig geholpen.

Snelle en nette service

Goede ervaring. Ik had een speciaal verzoek, en dit was helemaal geen probleem!

Erg snelle reactie en snel het ontwerp ontvangen!

Erg snelle reactie en snel het ontwerp ontvangen!

Makkelijk en snel

Vorig jaar ook iets besteld voor de traktatie van mijn zoontje. Super blij ben ik hiermee. Ik ben namelijk helemaal niet handig of geduldig. Dit werkt snel,qua betaling en daarna meteen de mail. Ik vind het helemaal top!!

Wat fijn om te horen Ashley en bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Tot een volgende keer!

Leuke, mooie ontwerpen met ruim voldoende keus.

Vlotte afhandeling, mooi prints. Binnen een dag in huis.

Super snel geregeld

Supersnel geregeld ! Geweldige traktatie geworden !

Reclame

Je betaald ervoor en je ziet toch de reclame. Adres waar ik besteld hebt. Wel jammer.

Wat jammer dat je dit zo negatief benadert. Inderdaad staat mijn URL subtiel op iedere traktatie. Dit staat overigens ook vermeld in de leveringsvoorwaarden. Er zijn twee redenen waarom ik dat doe. Voor kleine ondernemers zijn reclamekosten in verhouding vaak veel te duur ten opzichte van de verdiensten, dus je helpt er de kleine middenstander mee. Verder doe ik dit om mijn ontwerpen te proberen te beschermen tegen doorverkoop of kopiegedrag.

Echt leuk

Lekker knutselen! Mijn kind vond het eindresultaat geweldig en ik ok

Snelle levering en ziet er erg goed uit!

Goede service, snelle levering en ziet er netjes en verzorgd uit!

Supergoede en snelle service

Pringles wikkels besteld en al snel binnen , duidelijk omschrijving erbij zodat het zeker niet mis kan gaan met printen. Mijn dochtertje was superblij met haar zelf geknutselde pringles traktatie.

Fijn om te horen Linda, een blij dochtertje is alles wat telt op zo'n moment. Bedankt voor je review.

Vlot en behulpzaam

Het was allemaal vlot geregeld. Goed bereikbaar. Het product zag er super uit.

Goede service, Duidelijke communicatie

Titel

Voorwaarden zijn helder en duidelijk. Een snelle reactie.

Ik heb een goede ervaring met de slingerlandwinkel. Snelle levering. Mooie passende producten. Snap niet zo goed, waarom een ideal betaling extra geld kost. Maar ze bied ook een gratis betaling aan.

Hoi Daantje, bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over het verloop en het product. Wat betreft de extra kosten voor iDEAL, ondernemers betalen per verwerking van een iDEAL betaling. Ik reken daar als klein ondernemer een deel van door aan de klant, grotere bedrijven kunnen die kosten makkelijker zelf dragen. Inderdaad is er altijd een optie om gratis de betaling te doen via overschrijving.

Heel leuk en erg snel!

Knijpfruitwikkel besteld, binnen een kwartier een reactie en zoals beloofd de volgende werkdag een mail met het voorbeeld. Heel leuk geworden! Na betaling de wikkel heel snel ontvangen, super!

Dank je wel voor je review Brigitte. Altijd fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan.

Wij zijn zeer tevreden met onze bestelling en de verwerking ervan. Alles netjes op tijd en met een hele leuke traktatie als eindresultaat!

Altijd super snelle service

Altijd super snel geleverd en steeds weer een leuke persoonlijke traktatie die met trots wordt uitgedeelt

Joepie!! Weer een blije klant ;-) bedankt voor je review.

Weer tevreden

We hadden deze keer de tractorwikkels voor pringles besteld. Ze reageert vlug en als er iets aangepast moet worden is ook geen probleem. Was deze keer niet nodig. Zoontje was er blij mee.

Bedankt voor je review en fijn om te horen dat alles weer naar wens is verlopen. Graag tot een volgende keer!

Geweldige service

Ik had per ongeluk de verkeerde leeftijd op het etiket gezet. 1 belletje en binnen 5 minuten was het aangepast!!

Foutje, kan gebeuren en je bent echt niet de enige ;-) Graag tot een volgende keer.

Over Slingerlandwinkel

Sinds jaren was Slingerlandwinkel een begrip op het gebied van gepersonaliseerde tekst- en naamslingers en geboorteslingers. Nu lever ik alleen nog printables voor allerlei traktaties met of zonder bekend thema. Met zo'n printable kun je zelf je traktatie maken.