Snelle actie

Duidelijke omschrijving’

Super goed!

Super snelle service! Fijn contact met een mooi eindresultaat!

Dank je wel voor je review Mandy en leuk dat je een foto hebt toegevoegd!

Top voor een traktatie

Prachtig mooie etiket voor een traktatie mogen ontvangen. Duidelijke communicatie en snel geregeld

Heel tevreden

Vlotte service, mooie ontwerpen en goede communicatie

Iedereen vond het super leuk! En natuurlijk een blij kind

Super leuk om te horen en inderdaad, wat een blij gezicht! We zien je graag terug!

Leuk format voor de Pringles busjes, levering ging voorspoedig!

Leuk en goed passend format voor de Pringles busjes. Na betaling het format vrijwel direct per e-mail ontvangen. Printen conform instellingen geeft prima resultaat en na wat knip en plakwerk een leuke traktatie om uit te delen. Wij kozen voor een fortnite wikkel.

Beankt voor de duidelijke review. Fijn dat je hier even de tijd voor hebt willen nemen. Graag tot een volgende keer!

Super snelle service

Snel en eenvoudig

Helemaal top!

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering.

Goed.

Vlotte levering met een duidelijke beschrijving erbij.

Snelle levering, mooie Pringles labels, & zoals op website weergegeven, juist formaat en stukken goedkoper dan concurrenten. Top!!

Dank je wel voor je mooie review Nita. Hier zijn we blij mee.

Alles prima...

Alles ging goed ...zo als afgebeld ob de site.

Ze waren met vakantie, maar gelijk de eerste dag na vakantie werd mijn bestelling verwerkt en had ik het diezelfde binnen en kon dus direct aan de slag! Bedankt voor de fijne snelle service!

Bestelling snel ontvangen

Bestelling snel ontvangen. Zag er netjes uit.

Snel en kwalitatief

Mijn bestelling is snel geleverd en de kwaliteit is prima.

Supersnelle, vriendelijke service!

Zelfs de dag voor haar vakantie een supersnelle, vriendelijke sevice.

Snelle levering, veel keuze

Super snel en mooi design

Voor de tweede keer besteld, en keurig op tijd en een mooi design.. Mijn dochter was heel blij met de paardjes

Klantvriendelijk, snelle levering, goede uitleg.. goede service!

Super snel correct duidelijk

Super snel correct duidelijk

Heel blij mee

Wederom heel blij!

Ik heb voor mijn zoon een bestelling gedaan heb het betaald en op.de dag dat ik het nodig had kreeg ik het product via de email.zodat ik.het kon gaan printen. En.het resultaat was echt super. Mijn.zoon.was er heel blij mee.. Gewoon een snelle service. En.je word.netjes op.de.hoogte gebracht van alles..

Heel fijn om te horen, dank je wel voor je review en hopelijk tot ziens!

Traktaties van mijn zoon waren een succes dankzij jullie! Snelle service en erg mooi ontwerp

Dank je wel Mara, wij vonden het ook een succes om jou aan leuke printables te mogen helepen. Tot een volgende keer!

Grappige traktatie, heel snel en van goede kwaliteit!

Ik had de traktatie de volgende dag nodig, maar dit was geen probleem! Onze jongen heeft met een grote glimlach op zijn gezicht getrakteerd!

Via de webshop een slinger voor chips zakjes besteld voor de verjaardag van onze zoon. Ziet er mooi uit, goede instructies erbij en prima service.

Over Slingerlandwinkel

Sinds jaren was Slingerlandwinkel een begrip op het gebied van gepersonaliseerde tekst- en naamslingers en geboorteslingers. Nu leveren we printables voor allerlei traktaties met of zonder bekend thema. Met zo'n printable kun je zelf je traktatie maken.