Zeer snel en vriendelijk

Zeer snel en vriendelijk geholpen. Goede kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar.

Toppers!!

In een zeer korte tijd de etiket geleverd gekregen voor de Pringels traktatie. Bedankt voor de snelle afhandeling.

Fijne site!!!

Goede communicatie en mooi eind product als gevolg!!! Zou zo weer wat bestellen.

Genoeg keuze makkelijk formulier en snel binnen!

de print zag er leuk uit. Jammer dat het niet lukte om een pdf bestand door te mailen. Maar uiteindelijk goed opgelost door het via whatsapp te versturen. Verder prima service en probleem uiteindelijk goed opgelost

Klantvriendelijk en goede service

Ze heeft voor mij een chipszakje ontworpen. Deze werd netjes doorgestuurd en was helemaal naar wens

Snelle fijne communicatie. Snel geleverd! Zeker een aanrader!!

Binnen 5 minuten had ik een reactie terug en binnen uur had ik de wikkel al in mijn mailbox. Mijn zoontje vond het superleuk geworden!

Bedankt voor je review en fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Product werd direct na betaling gemaild en voldeed aan mijn wensen

Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent.

Snel en ziet er goed uit

Goede uitleg erbij En zeer snel gedaN

Bedankt voor het nemen van de tijd om een mooie review te schrijven!

Bestelling gedaan voor labels Dezelfde dag nog een opzet gekregen en na een kleine aanpassing kreeg ik ze gelijk per mail. Top

Dank je wel en graag gedaan!

Super mooie traktatie!

De traktatie, chipszakjes met thema Harry Potter, zagen er mooi en professioneel uit.

Dank je wel voor je mooie review. Ik hoop dat je 'nee' bij 'Aanbevelen' een foutje is ;-) Wellicht tot een volgende keer

Super!!

Zeer snel klaar, ik kreeg zelfde dag al het voorbeeld. Leuke dingen en veel keus

Dank je wel voor je mooie review, fijn dat je er even de tijd voor hebt willen nemen. Wellicht tot een volgende keer.

Helemaal in orde

Snelle reactie en levering, duidelijke communicatie, helemaal prima dus

TOP! Dank je wel

Supersnel!

Fantastisch, zo snel als dat mijn bestelling werd opgepakt! Dezelfde avond nog het voorbeeld binnen. En zonder verdere aanpassingen nodig te hebben, direct definitief gemaakt. Heel blij mee!

Nou Sylvia, als het lukt dan help ik mijn klanten graag als er 'haast' bij is. Heel veel plezier met de traktatie en wellicht tot een volgende keer.

Wauw wat een super leuke ontwerpen voor de pringles busjes. En wat een super uitgewerkte handleiding. Ik heb 2 linker handen wat betreft printer instellingen, maar ik snapte het in 1x. Super dankjewel!! Ik weet je in het vervolg te vinden!!!

Kijk, dat hoor ik graag, dat het allemaal goed en duidelijk verlopen is. Dank je wel voor je mooie review. Hopelijk tot een volgende keer!

Aanrader

Snelle levering. Goed geregeld. Volgend jaar zeker weer.

Dank je wel Cinderella. Graag tot volgend jaar ;-)

Super snelle service!!

Dank je wel Manuela, fijn dat je de moeite hebt genomen om deze fijne review te schrijven.

Makkelijke site met goede uitleg, snelle reactie en snel het product geleverd.

Dank je wel Kirsty. Fijn dat je tevreden bent met de service en bedankt voor het nemen van de moeite om deze review te schrijven.

Klantvriendelijk en service gericht

Heel fijn om te horen!! Dank je wel

Vriendelijk

Begripvol , vriendelijk en snelle service

Dank je wel voor deze lieve review. Goed om te horen dat alles naar wens was. Wellicht tot een volgende keer.

Helder, snel en vriendelijk!!

Veel mogelijkheden, snel geregeld zodat ik dezelfde dag nog aan de slag kon met de traktaties. Heel blij met het resultaat.

Dank je wel voor de mooie review! Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met hoe het verlopen is en het eindresultaat.

Super service en duidelijke uitleg erbij. Bestel zeker weer opnieuw hier iets.

Wqs super

Heel goed en snel geholpen het was fijn dat er snel gereageerd en gehandeld werd

Dank je wel Amanda, fijn om te horen. Tot een volgende keer!

Over Slingerlandwinkel

Sinds jaren was Slingerlandwinkel een begrip op het gebied van gepersonaliseerde tekst- en naamslingers en geboorteslingers. Nu lever ik alleen nog printables voor allerlei traktaties met of zonder bekend thema. Met zo'n printable kun je zelf je traktatie maken.