Zeer goede ervaring zeer tevreden met alles zeker een aanrader

Dank je wel voor je review, dat stellen we zeer op prijs.

Prachtig kleurrijk en snel!

Mijn zoon had de taart traktatie met m&m's gekozen als mooiste taart doosje om op te trakteren toen hij jarig was. Trots liep hij rond met een groot bord met 2 'taarten'. Er past genoeg in het doosje, het in elkaar zetten kost even tijd maar is heel prima te doen. Super snel geleverd ook!

Dank je wel voor je review Marion. Zo fijn om te horen dat je zoon er blij mee was. De foto's op Instagram zagen er ook erg leuk uit. Zou je ze ook naar ons willen mailen? Alvast bedankt!

Zeer goede service!

Er waren wat problemen met betaling via Etsy. Dat lag aan Etsy maar toch via Whatsapp goede informatie gekregen over wat ik het beste kon doen.

Graag gedaan hoor!

Heel goede ervaring

Al 3 maal een heel goede ervaring gehad. Eenmaal had ik per ongeluk verkeerd besteld, dit gemeld en werd direct aangepast. Kids en klasgenootjes superblij. Wij kregen al meermaals de vraag waar we de leuke traktaties haalden en hebben deze site al aan meerdere personen aangeraden...

Dank je wel voor je review en ook voor het aanraden van onze digitale bestanden aan anderen. Mond op mond reclame is heel belangrijk voor ons!

Supersnelle reactie! Veel keus en prima uitleg hoe het werkt

Groot succes!

De spruitjes traktatie was een groot succes in groep 5. De printable was makkelijk te bestellen, werd snel geleverd, en het contact met de ontwerper was prettig.

Fijn om te horen en graag gedaan!

Echte aanrader!

Tweede keer hier besteld, goede communicatie veel is er mogelijk, nieuw ontwerp voor ons gemaakt :-). En snel aangeleverd, top!!

Dank je wel en graag gedaan!

Super snelle levering

Tweede bestelling voor mij . Prima ervaring!

Mooie afdrukken

Voor het eerst besteld, en de afdrukken zijn mooi op papier gekomen. Onze jarige job heeft ze goedgekeurd ;)

Super snel en mooi

Het voorbeeld voor de print had ik super snel. Het resultaat is ook echt heel leuk geworden. Dochter was heel blij. Avondje gezellig knippen en plakken met een geweldig resultaat

Mijn bestelling was snel klaar en dochterlief was er helemaal blij mee.

Dank je wel, hier worden we blij van!

Top!!

Super vriendelijke en snelle service. Zelf in u vakantie kreeg ik reactie :-)

Het is graag gedaan!

Super en snel geholpen

Goed, duidelijk en snel geholpen

Regeerde snel en alles was zoals belooft!

Vriendelijke en snel geholpen. Top!

Levert wat je besteld heb en snel

Mijn dochter was superblij met de pringles wikkels. Het bestand was duidelijk. En ook heel snel binnen

Super snel en nauwkeurige bediening!

ik heb op het allerlaatste moment een bestelling geplaatst bij de bid om te proberen het de dag erna te bezorgen, ik kreeg onmiddellijk antwoord en het ging allemaal heel vlot

We proberen altijd aan de wensen van de klant te voldoen. Dat is ook bij jou weer gelukt! Bedankt voor je review.

Super fijne en snelle service. Veel keuze en snel geleverd, top!

Super fijne en snelle service. Veel keuze en snel geleverd, top!

Snel en leuk!

Ik had de labels voor de traktaties dezelfde dag nodig. Na het plaatsen van mijn bestelling had ik de gepersonaliseerde labels binnen 1 uur ontvangen. Super snelle service! Zeer duidelijke beschrijving hoe te werk te gaan. Super waardevol. Oja en de labels..die zijn super leuk en origineel! Ik kom graag nog eens terug!

Zo fijn om te horen dat we het goed doen! Dank je wel voor je review.

Eindresultaat: een leuke traktatie!

Prima werkwijze + snelle afwikkeling= mooi resultaat!

Goede, snelle sevice en mooie lay-out!

Alles goed geregeld!

Dit was mijn eerste ervaring en zeker niet de laatste! Alles (pringles labels)was binnen een dag geregeld. Helemaal top!

Super service!

Snelle levering en helemaal naar wens!

Helemaal fantastisch!

Snelle en goede service!

Goed en makkelijk

Supersnel een originele traktatie geregeld!

Had ik dit maar eerder ontdekt! De ‘potjes appelmoes (Pringles ;-) waren een groot succes!

Hoi Ester, bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat de traktatie een succes was. Heb je toevallig ook foto's voor ons? We horen het graag.

Over Slingerlandwinkel

Sinds jaren was Slingerlandwinkel een begrip op het gebied van gepersonaliseerde tekst- en naamslingers en geboorteslingers. Nu leveren we printables voor allerlei traktaties met of zonder bekend thema. Met zo'n printable kun je zelf je traktatie maken.