Leuke traktatiehulp

Leuke wikkels voor om de chipsbakjes. De meest uiteenlopende ontwerpen, die persoonlijk gemaakt kunnen worden. Erg leuk!

Snelle levering, en super makkelijk zelf te maken met de mee geleverde instructies.

Super snel en vriendelijk!

Ik had mijn bestelling best snel nodig. Dit is heel snel opgepakt.

Snelle, goede levering en een super product

Nu voor allebei mijn kinderen de pringle wikkels gekocht. Voor mijn dochter zelfs met een foto erbij. Binnen hele korte tijd heb je het ontwerp binnen en na betaling ook binnen no time de definitieve bestanden. Goede kwaliteit en een hit bij de kinderen! Een leuke, originele traktatie in een mum van tijd ;-)

Beste Eveline, wat leuk dat je zo uitgebreid de tijd hebt genomen om een review te schrijven, daar zijn we blij mee.

geweldig idee van m'n vriendin

Nu een mooie persoonlijke traktatie onze zoon is helemaal trots.

Supersnelle professionele service

Binnen 24 uur stond het product klaar in mijn mail. Erg snel, fijn in contact, fijne website. Kortom gezegd alles was perfect!

Hallo Marije, Bedankt voor je perfecte review ;-) We hebben het graag gedaan.

Een thema wat niet tussen de Capri sun zakjes stond, En wat hebben ze een super mooi ontwerp gemaakt met mijn verzoekjes En super snelle levering Wat zijn we er super blij mee!!!

Superservice én een mooi groot assortiment

Slingerland heeft heel veel leuke labels voor traktaties. Ik kreeg mijn label ontzettend snel op maat gemaakt. Stom genoeg maakte ik zelf een foutje dat door Slingerland heel goed werd opgelost. Topservice!

Snelle service en mooi resultaat!

We hebben via Slingerlandwinkel een wikkel besteld voor een pringles-wikkel (traktatie). Binnen een dag hadden we de gepesonaliseerde wikkel binnen die we zelf konden printen. Met de juiste printinstructie erbij was het een 'fluitje van een cent' om de wikkels te printen en de pringles van een mooi Mario-uiterlijk te voorzien!

Heel fijn, zeer snel reactie, mooi resultaat!

Ik kreeg snel een voorbeeld doorgestuurd en na betaling was het originele document er ook snel. Erg fijn want ik moest de traktaties binnen 2 dagen klaar hebben. Het in elkaar zetten van de chipszakjes is even een handigheid die je moet krijgen, maar zag er uiteindelijk goed uit!

Snelle en goede service

Snelle reactie en vriendelijke service. Product perfect zoals omschreveb

Leuk product! Snelle levering, duidelijk communicatie

Leuke traktatie voor mij zoon. Snel geleverd en duidelijk communicatie

Leuk product! Snelle levering, duidelijk communicatie

Leuke traktatie voor mij zoon. Snel geleverd en duidelijk communicatie

Perfecte service!!

Snel, meedenkend en erg aardig contact!! Duidelijke uitleg er ook bij. Zeker een aanrader!!

Snelle aanlevering. Alles heel duidelijk

Snelle communicatie. Alles duidelijk

Wikkel is te klein

Qua breedte en lengte kom ik net wat te kort je ziet de witte plakrand nog zitten. en aan de onderzijde zie je de Pringles bus nog.

niet helemaal tevreden

De wikkel is naar mijn mening te klein. Qua breedte je ziet nu nog een stukje witte om te plakken. en aan de bovenkant zie je nog een stukje van de bus pringles.

niet helemaal tevreden

De wikkel is naar mijn mening te klein. Qua breedte je ziet nu nog een stukje witte om te plakken. en aan de bovenkant zie je nog een stukje van de bus pringels.

De Heze 51 4824 BW Breda

Over Slingerlandwinkel

Sinds jaren was Slingerlandwinkel een begrip op het gebied van gepersonaliseerde tekst- en naamslingers en geboorteslingers. Nu leveren we printables voor allerlei traktaties met of zonder bekend thema. Met zo'n printable kun je zelf je traktatie maken.