Goede, snelle service. Mijn dochter vindt de wikkel heel leuk!

Snel !

Ik had een pringels label aangevraagd, die was na betaling binnen 10 min op de mail. Erg snel en goed.

Alles makkelijk en snel geregeld en duidelijke uitleg!!

Alles makkelijk en snel geregeld en duidelijke uitleg!

Snel, goed en netjes geholpen. Tevreden klant.

Ik was erg laat met het idee om een wikkel te bestellen maar dat was geen probleem. De volgende dag had ik alles al doorgestuurd gekregen en kom ik aan het knippen. Goede kwaliteit en ook goede maten. Super fijne ervaring met dit bedrijf. Groetjes Janneke.

Wat een mooie review. Dank je wel Janneke. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest, daar doen we het voor.

Mijn zoontje was super blij met z’n traktatie!

Duidelijke mail met instructies en makkelijk te maken! Heel realistisch!

Mooie prints, veel keus en supersnel! Onze zoon was erg blij met zijn traktatie!

Top service en supersnel!

Het ontwerp was supersnel klaar en helemaal naar wens. Goede instructies erbij, helemaal top!

Super snelle service

Communicatie is top . Snel geregeld .

Snelle personalisatie van het logo en duidelijke communicatie

Snel, duidelijk, goede prijs

Mooi product

Super goede service en kwaliteit!

Door omstandigheden had ik op zeer korte termijn een traktatie nodig. Er werd vrijwel direct op mijn aanvraag gereageerd. Heel fijn! Mijn dochter was superblij met haar mooie traktaties! Nogmaals bedankt!

Dank je wel voor deze mooie review. We zijn blij dat we je zo fijn hebben kunnen helpen.

Snelle service- prima kwaliteit printable

Heel fijn dat er zo snel een preview gestuurd wordt. Zo kun je zien of het ook echt klopt met wat je wilde. Wij zijn tevreden!Judith

Fijn om te horen Judith. Bedankt voor je review!

Altijd snel en goed

Al meerdere keren een bestelling geplaatst, altijd goed en snel!

Bedankt voor je review Sandy en we hopen je nog vaker te mogen helpen aan een leuke traktatie printables.

Snelle levering en mooi ontwerp

Alles verliep naar wens. Zeer snelle reactie op berichten. Mooi ontwerp.

Snelle service, besteld via internet zelfde dag alles geregeld en het bestand in de mail.

Heb geen klachten gaat altijd heel goed me bestellingen reageren snel en wordt altijd netjes te woord gestaan

Dank je wel voor je review Miranda, hier zijn we erg blij mee.

Alles zoals het moet zijn

De reactie snelheid, vriendelijkheid en levering waren helemaal goed!

Zeer klantvriendelijk!!

Zeer klantvriendelijk. Snelle levering. Ik had het verkeerde jaartal ingevuld, maar dat was geen enkel probleem en is kosteloos gewijzigd. Heel fijn klant contact.

Wauw, weer een 10! Dank je wel.

Prinkel wikkels groot succes

Speciaal ontwerp voor onze kleinzoon die helemaal gek is van "Five Nights At Freddy's" Ontwerp was binnen 1 werkdag klaar en we zijn erg prettig geholpen Dik duim....

Nieuwe ontwerpen maken is voor ons altijd een leuke uitdaging en deze was ook weer goed gelukt. Bedankt voor je review!

Snelle, vriendelijke service!

Prettig contact, duidelijke uitleg over het product.

Prachtige traktatie

Snelle en goede service! Mooi resultaat! Zeer tevreden!

Snel, duidelijk geleverd!

Makkelijk en toch origineel

Het is erg leuk geworden! Stuk tv en Roblox is precies wat mijn zoons leuk vinden! Ze zijn super trots op hun traktatie!

Blije kinderen, daar doen we het voor. Bedankt voor je review!

Goede en snelle service

Snelle en uitstekende service. Duidelijke uitleg hoe het product te maken.

De Heze 51

4824 BW Breda

Over Slingerlandwinkel

Sinds jaren was Slingerlandwinkel een begrip op het gebied van gepersonaliseerde tekst- en naamslingers en geboorteslingers. Nu leveren we printables voor allerlei traktaties met of zonder bekend thema. Met zo'n printable kun je zelf je traktatie maken.