Prima, optijd geleverd, vriendelijke klantenservice

Zeer tevreden overproduct, logistiek en KS.

prefecte service

snelle levering zoals altijd

Meedenkend

Had een rack nodig om wat te monteren. Ding dat ik wilde hebben was niet op korte termijn leverbaar maar er werd een goed alternatief gezocht en (voordelig) aangeboden.

goede kwaliteit en vlotte bezorging

ik bestelde rubber pootjes voor onder stoelen en banken. goeie kwaliteit-prijs verhouding en heel vlot bezorgd.

No nonsens

Goed product, snelle levering, goed verpakt.

geweldige service

geweldige service

Snelle bezorging incl. een attent persoonlijk kaartje erbij.

Super mooi spul en niet duur

Prima service, keurig op tijd geleverd

Ook erg leuk: een kaartje waarbij je wordt bedankt voor de bestelling!

Stellen sevice en goed product

Per Internet bestelde product lag binnen een half uur al klaar om op te halen. Netjes afgehandeld en het product is goed.

Supersnelle levering

Artikel zoals in de beschrijving en supersnelle levering.

Super snelle levering en goed verpakt!

Erg snelle service! De website werkt goed en de communicatie is perfect! Bij mijn bestelling zat een persoonlijk geschreven bedank-kaartje! Er leuk om te krijgen! Precies de reden waarom ik bij een 'lokale' winkel bestel!

Kennis van zaken. En vriendelijk ontvangst

Vriendelijke en een vrijblijvende sfeer als je binnen bent in de winkel en showroom

Uitstekende eerste ervaring

Het bedrijf is zeer goed bereikbaar voor vragen en support, hetgeen bij de grote concurrenten vaak te wensen overlaat. Denkt goed mee in het kiezen van de juiste producten. Tot slot zeer prettig dat er bereidheid was om een bestelling in delen uit te leveren volgens beschikbaarheid. Zo konden we binnen 24u al over de hoogstnodige producten beschikken.

Het is snel gegaan en goeden spullen

Heel prettig, snel en persoonlijk

Mijn bestelling van een laptopsteun verliep prettig en snel. Bij het openmaken van de verzenddoos kwam ik een heel attent briefje met een persoonlijk bedankje tegen ;-) Super leuk ;-)

Snel, effectief en vriendelijk

Supersnel geholpen met erg goed advies op uiterst vriendelijke wijze, waardoor ik na een dag weer volop in bedrijf was met nieuwe mengtafel.

Goede service en meedenken

Niet alle benodigde materialen waren direct op voorraad, gelukkig dachten ze goed mee en was alles op tijd beschikbaar!

Optijd en netjes geleverd

Alles netjes verpakt, producten voor een nette prijs en altijd optijd geleverd. Mocht er onverhoopt iets niet op voorraad zijn word dit altijd netjes gecommuniceerd en naar een oplossing gezocht!

vriendelijk , behulpzaam, meedenkend

Goede shop

Goede en prettige communicatie

Heel goede snelle service

een hele goede en snelle service. Erg klant vriendelijk. Een aanrader om hier uw bestelling te doen.

Helemaal top!

Had slechts paar rubbervoetjes nodig van een paar euro, wat de verzendkosten duurder maakten dan de voetjes. Dus gecancelled. Daarop werd ik nagebeld en konden de voetjes ook per post opgestuurd worden, wat het natuurlijk in een heel andere verhouding plaatste. Dus besteld, Met dank voor het belletje.

Geweldige speakers een wereld van verschil met de oude

Ik wilde al een tijdje nieuwe desktop speakers, na enig heen en weer mailen was het bij Fritz-Events duidelijk wat ik ongeveer wilde en ik kreeg een goed advies. Speakers gekocht (Adam A5X) en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit, precies wat ik zocht voor naast mijn beeldscherm. Aardig mailtje daarna nog van de eigenaar, over hoelang ik al klant was (sinds 2012).

Zoals verwacht, perfect geregeld.

Ik doe al een tijdje zaken met Fritz en ik moet zeggen dat ze het perfect doen. Ook de showroom is een een bezoekje waard. Ze leveren netjes op tijd, compleet en zonder problemen.

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!