Goed bedrijf, snelle levering

Ga zo door

Prima winkel

Prima winkel, Mij zul je daar vaker zien.

Goede persoonlijke en klantvriendelijke service

Vlotte service , mooi materiaal !!!

Altijd correct geleverd !!

Klantvriendelijk en super service

Bij vragen wordt je altijd goed geholpen met juist advies. Ook is er bespreekbaar veel mogelijk. Heel klantvriendelijk!

Super service!

Denken graag met je mee en kunnen snel leveren.

Leuke zaak en niet duur

Goede communicatie vooraf en snelle reacties

Zeeeeer tevreden , jaren bij Bax geweest maar nu eindelijk de partij gevonden die wel communiceert , alle lof voor dit team . Zeeeeer te reden over prijs kwaliteit en nog maals de tevredenheid over de communicatie . Vr gr Johnny Smits Proaudio entertainment & Rentals

Goed advies en vriendelijk

Komen afspraken na, vriendelijk en goed advies.

tis jammer genoeg altijd telaat

na 3 leveringen alle 3 pas na 5 dagen geleverd is niet meer van deze tijd. maar ik ken het hele team dus ben wel de volgende keer iets eerder met bestellen

Hoi John, Dank voor de review. Ik begrijp het helemaal, altijd vervelend om te wachten. Wellicht nog even een tip: bij elk product op onze website staat de levertijd vermeld. Regelmatig staat daar ook bij "verwachte levertijd: 2-5 werkdagen". Dan weet je dus vooraf waar je aan toe bent. In alle gevallen dat de levertijd die vermeld staat niet klopt, wordt je gebeld, zoals bekend is bij jou. Hopelijk mogen we toch nog geregeld bestellingen voor je leveren, onze voorraad wordt steeds groter en de leveringen dus ook steeds sneller. Met vriendelijke groeten, Fritz Abrahams Fritz-Events

Ik had een draaitafel van pioneer gekocht. (ddj sx3) en deze ging niet samen met mijn programma. De service die ik kreeg was super! Elk mogelijke manier om dit te verhelpen werd genoemd.

Vlotte levering

Ideaal in combinatie met de Yamaha Genos

Prima webshop!

Goed vindbaar, gemakkelijk en snel bestellen, alles duidelijk. Prima. Helaas nu twee bestellingen gedaan waarvan een product niet direct leverbaar was, MAAR deze producten werden direct voor mij geregeld en de rest van de bestelling werd al eerder op de post gedaan zodat ik toch door kon!

Uitstekende service. Snelle levering. Geen klachten :)

Goede, snelle service met webshop prijzen

Een paar keer bij fritz besteld, tot nu toe aleen maar goede ervaringen. Eenmaal een defect ontvangen waar ik pas achter kwam na het permanent markeren van het product. Gelukkig kon dit nog voor reparatie terug. Uitstekende service!

prima, zoals je mag verwachten.

prima, zoals je mag verwachten.

Snelle levering en prima service

correct

gebruiksvriendelijke site en correcte en snelle afhandeling

A

Erg tevreden.

Hallo, ik ben erg tevreden over Fritz-Events. Zowel de producten , als de levertijd en de berichtgeving ben ik erg tevreden over.

Product snel geleverd en zoals omschreven, prima ervaring !

Snelle en correcte levering prijs verhouding

Bekwaam snel en service

Meedenken in je keuzen. Geen standaard 15 tot 20 minuten wachten. Vriendelijk persoonlijk. En nog snel ook. Wat wil je nog meer.

Top service!!!

Ben geen grote klant, maar heb echt het gevoel dat iedere klant gewaardeerd wordt bij Fritz-Events! Daar kunnen velen nog iets van leren.

super service

In tegenstelling tot veel andere aanbieders reageerde Fritz-Events direct op mijn vragen met goede uitleg. Niet te beroerd om wat voor je uit te zoeken. Gevolg ik heb alles bij hen gekocht ipv van de andere webshops met veel beloftes maar geen service.

Goede producten en snelle levering

Op tijd geleverd en goede kwaliteit

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!