Probleemloos

Prima service, goed bereikbaar en waardevol advies

Wederom prima ervaring.

Ondanks de levertijd kwam m’n bestelde dj set nog redelijk snel. Prima service en vooral soepele communicatie.

verzenden zou wat sneller kunnen.

product als omschreven maar verzenden zou wat sneller kunnen.

Goede spullen en snelle levering

Goede spullen en snelle levering

Krijg netjes bericht dat het product niet op voorraad is maar binnen een paar dagen werd het bezorgd. Wat ik heel erg mooi vond het persoonlijk handgeschreven kaartje wat erbij zat. Toppie!!

Snelle levering goed product

Gewoon perfect!

goed product

Goede artikelen juiste maat snelle levering voldoet aan de eisen.

Super fijn bedrijf

Snelle levering Goede spullen tegen een goede prijs Snelle reactie Goede klantenservice

Goede en snelle service

Snel telefonisch contact en selnel geholpen. In 1 woord top!

Heel fijn geholpen

Perfect afgehandeld.

Alles tot in de puntjes perfect verlopen.

Men neemt de tijd voor je, belangrijk

We zijn goed geholpen dit zal in de toekomst nog wel vaker gebeuren

Correct

Correcte service. Door een foutje van mijzelf had ik iets besteld in het wit wat ik liever in het zwart had. Ik had daarvoor een mailtje gestuurd. Bij aankomst bleek dat ze dit inderdaad in het zwart hebben gestuurd en dus rekening hadden gehouden met mijn aparte vraag waarvoor extra dank en extra tevredenheid. Ik zal in de toekomst nog op jullie dienst doen. Aanrader!

Prima ervaring

Snelle levering met goede communicatie. Uitstekende productomschrijving en goede prijs-kwaliteitverhouding.

Snelle levering en degelijk materiaal. Wat wil je nog meer!

service en kwaliteit zijn top

Goede service en producten zijn van goede kwaliteit.

Prima in orde

Prettig contact, snelle levering.

Niet leverbare shooters vervangen voor rommel

Confetti streakers besteld, telefoontje gekregen, niet op voorraad. Ik balen, maar gelukkig werd er een mooie oplossing geboden. Metallic in plaats van de normale. Een top oplossing dacht ik toen.. tot ik de shooters wilde gebruiken. Het meerendeel deed simpelweg niks, en twee kwamen maar tot een meter of vier van de beloofde vijftien tot twintig. Een enorme tegenvaller dus. En waar er eerst goed geholpen werd voor een oplossing hoor je nu niks meer van ze. Ik bestel hier dan ook niet weer. Toch jammer. Want had eerder goede ervaringen,

Formidabel

Geweldige winkel en service.

heel goed

na onze bestelling en vlot en vlugge levering zijn we heel tevreden

Duidelijke website waar jackplugs makkelijk te bestellen zijn. Levering is snel en verzorgd Prima ervaring.

Duidelijk en binnen termijn geleverd

Waarom kan ik niet overal zo prettig geholpen worden?

Op zoek naar nieuwe speakerstatieven op de site van Fritz-Events gekeken. 2 jaar terug hadden ze mij namelijk al eens prima geadviseerd met de aanschaf van een nieuwe PA installatie voor mijn mobiele discoshow. Hun persoonlijke benadering, het eerlijke advies, de demonstratie in de winkel, de voorraad en de prima prijs, hebben mij toen doen besluiten met Fritz-Events in zee te gaan. Ook nu omdat ik twijfelde tussen de gunstig geprijsde Gravity en de duurdere K&M statieven na eerst telefonisch contact te hebben gehad aansluitend een bezoekje aan de winkel gebracht. Wederom enorm goed en persoonlijk geholpen en zonder hierom te hoeven vragen werden beide statieven en de los verkrijgbare transporttassen uit hun verpakking gehaald en uitgebreid gedemonstreerd. Zo wordt de juiste keuze maken (K&M statieven en Gravity transporttas) echt appeltje eitje. Ook werd oprecht geïnteresseerd geïnformeerd hoe mij QSC PA set bevalt. Zucht, waarom kan ik niet overal zo prettig, oprecht en vakkundig als bij Fritz-Events geholpen worden?

Mijn winkel met veel verstand van zaken

Snel en vakkundig geholpen voor een goede prijs

Snel duidelijke website

Veel keuze snelle bezorging duidelijke website.

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!