Topppp

Topppppp

Zeer goede kwaliteit

Vandaag besteld, morgen in huis. Goede omschrijving product, goede kwaliteit, mooi prijsje! Kortom happy! Bij pakje ook nog een persoonlijk kaartje. Wordt zeer gewaardeerd.

Ze nemen altijd goed de tijd voor je.

SNELLE LEVERING

PRIMA

Snelle levering tegen goede prijs

Ik ben zeer tevreden over de levering van het door mij bestelde artikel en de daarvoor in rekening gebrachte prijs.

vriendelijke hulp met aandacht

snel, met aandacht en begrip

uitstekend

Zeer snelle levering van producten die concurrenten niet of pas later konden leveren !

Om vaker iets bij te kopen!

Snelle levering, niet duur en persoonlijke benadering. Top zaak, zal daar in de toekomst vaker zaken mee doen en kan het iedereen aanbevelen.

Weten waar ze het over hebben.

Wij hadden voor een klant Vlindersluitingen nodig en na 1 telefoontje wist men precies wat er nodig was om onze klant tevreden te stellen. Eerlijke prijzen en goede levering.

Altijd goed op de hoogte gehouden m.b.t. de voortgang en vlotte leveringen.

Top bedrijf

Mijn bestelling kon door de corona niet op tijd worden geleverd,en werdt netjes gebeld daarover. 2 dagen later bestelling binnen en met een bedank kaartje erbij !! Bedankt voor het wachten en begrip. Nou jullie bedankt voor het telefoontje en kaartje,dat nou ik nou service !!

Gewoon goed

snelle levering goed product

Had het snel nodig, en dat gebeurde ook.

Was een hele minimale order, maar wel goed.

Netjes, duidelijk, en snel

Zeer correct en vriendelijk.

Goede dienstverlening, goederen waren bijv op kleine pallet gezet om beschadiging tijdens transport te vermijden.

Uitstekend.

Kocht JBL luidsprekerboxen. Dag na bestelling geleverd. Ben tevreden (over boxen als wel Fritz Events).

prettig, duidelijk, eerlijk en deskundig.

prettig, duidelijk, eerlijk en deskundig.

Snelle levering, netjes alles verpakt

Fritz Events levert snel, spullen zijn netjes verpakt, overzichtelijke rekening. Gewoon precies zoals online bestellingen moeten zijn.

Mijneerste bestelling en die is zeer goed ervaren.

Prijs was prima, levering prima en zelfs een handgeschreven kaartje in de doos. Dit bedrijf heeft echt oog voor haar klanten.

zijn met de klant bezich

Goede ervaring leuk persoonlijk kaartje

Bestelling

Voor het eerst besteld bij Frits via de site,en via Google gevonden .pakket keurig en snel geleverd,en een persoonlijke benadering dmv een kaartje,iets wat steeds zeldzamer word in deze tijd, daarom ook deze revieuw ,chapaeu Gr kevin

Later dan geplant maar goede product ontvangen.

Door het bedrijf opgebeld dat het hardfoam een ander formaat had. Nieuw product besteld door Fritz en daarna met wat vertraging prima bij mij bezorgt.

Gewoon goed.

2 monitor statieven besteld die netjes verpakt waren geleverd, samen met een handgeschreven bedank kaartje. Prijs was netjes en de rest ook. top dus.

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!