Snelle service en Goede prijs !!

Super hoe snel van de bestelling tot levering is gegaan. Product is super. Geleverd snel en onbeschadigd.

Was prima

Moest 3 weken wacht terwel er op de site stond 3 tot 5 weken. Dus als je probleem hebt met leveren pas de site dan ook aan

Goed en snelle geholpen

Wederom uitstekend

Vaker besteld en altijd prima verzorgd. Deze keer diverse dingen met een levertijd van 2 tot 5 dagen volgens de website, als enig commentaar, ik zou het prettig vinden om een email te krijgen wanneer de producten verwacht worden. Neem aan dat Fritz daar zicht op heeft tijdens het bestellen bij de leverancier?

Snelle service, ruime voorraad!

CEE Stekker, Streamer cannons, rookvloeistof,... alles snel en correct geleverd op de zaak. Aanrader!

Alles perfekt!!!

Top Service, Top Preis, ultraschnelle Lieferung. PERFEKT!!!! Absolut empfehlenswert!!!

Snelle, top service

Artikelen besteld en snel ontvangen… betaalbare prijzen en vriendelijk contact via mail!

Altijd deskundig advies, altijd vriendelijk

Uitstekende service, keer na keer. Dank, team Fritz-Events!

Alles zoals het hoort en naar verwachting.

Perfecte opvolging en levering.

Sterk bedrijf regelt meteen alles. En verstuurt het snel

Goed.

Prima.

Goede kwaliteit

Prijs kwaliteit zeker goed! Aanrader

Hoi Jeffrey, Dank voor je review. Als er iets mis gaat horen we het graag. Maar als er niets is mis gegaan, ontvangen we niet graag een negatieve beoordeling. Hetgeen je besteld hebt heet "Electric Confetti Cannon 80cm multicolour". Er staan gekleurde snippers op de productpagina afgebeeld, de onderkant van de cannons is van multicolour papier en nergens maar dan ook nergens staat dat er gouden confetti uit komt. Daarvoor had je andere cannons moeten bestellen. Kortom: we hebben exact geleverd wat er besteld is...

Top !

Beste service dat ik ooit gehad heb !

Voorbeeldige service en prima prijzen!

Zelfs met verzendingskosten bij was het item de helft goedkoper dan bij BAX music. Het is geen topkwaliteit maar voor een occasioneel familiefeestje is dit ruim voldoende. De mogelijkheid om met Bancontact te betalen is ook zeer gesmaakt. Besteld in de vooravond, de volgende dag al geleverd. Super! Ik ben zeer tevreden.

Uitstekende service.

Er wordt snel gereageerd op aanpassingen in de bestelling. Ik kwam erachter dan ik nog wat extra spullen nodig had. Dat was met één mailtje geregeld. Top!

Fijne vriendelijke mensen met kennis van zaken. En fijn om gewoon nog eens ergens binnen te kunnen lopen!

Snel. betrouwbaar en een zeer goede kwaliteit.

Ben zeer tevreden met mijn nieuwe draadloze microfoon. Gelijk na ontvangt getest en in mijn 19 inch rack gemonteerd. Werkt uitmuntend.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Een echte aanrader

Netjes te woord gestaan en informatie gegeven. Super snelle levering. Super.

Uitstekend product - goede prijs - snelle levering

snelle klantendienst - goed product - goede prijs - snelle levering

Topservice

Super geweldig geholpen met m'n laatste aankoop. Hele nette zaak waar gewerkt wordt met passie en waar écht wordt meegedacht met de klant.

Goede service. Uitgebreid assortiment

Goede service. Uitgebreid assortiment

Behulpzaam

Zeer snel en behulpzaam in communicatie!

Snel, goed product en uitstekende service

Bedrijfsgegevens

Hulsbos 7

5431 NZ Cuijk

0485-310001

[email protected]

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.