Snel en keurig verpakt geleverd

Fijne webshop, met goed overzicht op het assortiment.

Ze denken met je mee

Een persoonlijke benadering, en men denkt echt met je mee. Goed in de communicatie, maar ook in aanbod en prijs.

vriendelijk en snel volgens afspraak

Aandacht voor persoonlijke benadering. Snelle levering.

Geweldige zaak voor al je geluidsapparatuur

Je word hier super goed geholpen, service is top echt een aanrader voor alle mensen om hier je spullen te kopen top zaak tot de volgende keer

Goede prijs, topservice

Na een bestelling had ik toch een vraag over de levertijd, binnen het uur had ik vriendelijk een antwoord. Bij de bestelling een handgeschreven bedank-kaartje. Klasse!

Vlotte vriendelijke en persoonlijke levering

Vlot geleverd, degelijk verpakt Prima

Heel goed geholpen!

Alles heel duidelijk, erg klantvriendelijk. Gezellig en met een tikje humor ;-)

Super bedrijf

Vlotte, nette verwerking van de bestelling

Bestelling werd snel geleverd. Artikelen netjes verpakt. Ruim assortiment om uit te kiezen.

goede overzichtelijke webshop.

leuke persoonlijke bedankje van Annita. En de product zoals omschreven en snelle verzending!! Aanrader.

Zeer goede service

Echt fijn bedrijf meerdere keren wat bestelt altijd keurig op tijd als er iets niet is wordt je netjes gebeld

Netjes en correct geholpen

De bestelling kwam snel, correct verpacht en goede prijs qualiteitsverhouding

Scherp geprijsd en snelle levering

Tijdens het zoeken naar de door mij gewenste producten kom ik vaak uit bij Frits-Events. Scheelt altijd weer een paar euro's met normale leveringskosten. Het persoonlijk contact bevalt mij zeer.

perfect product, snelle levering

Ik heb een lounge set van hout gemaakt voor buiten en deze moest 'van de grond' ivm water dat op kan trekken in het hout. de ontvangen rubberen pootjes/doppen zorgen dat de set als het ware 2 cm boven de grond zweeft. Prachtig!!

Snelle service en weer een goed produkt

Alleen maar goede ervaringen bij Fritz - Events. Altijd snelle levering en ook dit keer weer een mooi produkt voor een schappelijke prijs. Volgende keer weer Fritz-Events

Goed product, goede prijs en snelle levering

Zoals al vaker was de levering weer prima

Snelle levering en uitstekende producten!

Geen problemen en er zat zelfs een persoonlijk kaartje bij. Stukje extra moeite die ik graag zie! Zal zeker volgende keer weer hier bestellen!

Prima product en netjes geleverd.

Als boven!

Super snelle verzending en goed ingepakt. Zeer tevreden ook over het product super kwaliteit

Het handvat dat ik al een tijdje nodig had.

Prima, helemaal wat ik nodig had! Ik gebruikte het voor een reiskoffer. Niemand kon het handvat herstellen. Een prima oplossing. De ene dag besteld, de volgende al in de brievenbus. Begeleid van vriendelijk en persoonlijk kaartje.

Super persoonlijke service en personeel heeft veel kennis!

Er wordt alle tijd genomen om je te helpen bij de keuze voor het ultieme product dat bij jou past. Het personeel heeft veel kennis van de producten en probeert niet het duurste te verkopen, maar het meest geschikte product voor jou. Ik had problemen met mijn mengpaneel, dit werd direct opgepakt en teruggestuurd naar de leverancier. Kortom, een top tent!

Netjes verzorgd

Product voldoet volledig aan verwachting en wordt nette op tijd geleverder.

Top bedrijf!

Veel expertise, veel op voorraad, goed geprijsd, goede service!!

Snel en betaalbaar

Persoonlijk handgeschreven kaartje is top

Zeer klant vriendelijk

Snelle levering, zelfs een mail gekregen omdat niet alles op voorraad was of ik alles in een levering wilde accepteren. Dit noem ik nog eens klantvriendelijk chapeau.

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!