Goede en prettige omgang met de klanten.

Goede en prettige omgang met de klanten.

Makkelijk besteld en snel geleverd. Goede communicatie omtrent verzending.

Goed geholpen, goed advies, snelle levering.

Zeer tevreden !

Dit noem ik nu nog eens echte ondernemers. Duidelijke website, goeie prijzen en snelle service, maar vooral : Zaken doen met een ❤️.

Topservice en goed advies

Vlotte levering voor kleine prijsjes

Goed en snelle service

Fijne ervaring

Ik koop hier wat vaker m'n spullen en dan niet via de site maar telefonisch omdat ik dan vaak wat extra dingen kan vragen. Ik wordt hierbij goed geholpen! Prima winkel en fijne service!!

Razendsnelle en foutloze levering. Perfect!

Ik had, naar mijn gevoel, mijn bestelling nauwelijks geplaatst, toen ik het bestelde al in huis had.

Snelle levering en goede service Reageren direct op een chat

Netjes afgeleverd.

Het product is verzorgt aangekomen.

Prettige zaak, zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Leuke zaak op het gebied van licht en geluid. Je wordt zeer vriendelijk en bijna amicaal geholpen en indien nodig wordt alles goed uitgelegd.

Snelle service en goede kwaliteit!

Ik ontving mijn pakketje Fritz-Events super snel! De kwaliteit van de onderdelen die ik had ontvangen was erg goed. Zeker een aanrader!

Fijne winkel met goede service

Fijne winkel met goede prijzen en een top service. Er ging iets mis met een cadeau bonnen, Na het sturen van een mail is het snel opgepakt en afgehandeld. Bestelling was er de dag erna meteen.

Naar tevredenheid

Omdat ik in Nederland duurt het natuurlijk wel wat langer voordat ik de bestelling binnen had, maar voor de rest ben ik tevreden

Service gericht bedrijf levert voor goede prijs en product is zeker naar wens

Super snelle service.

1e keer besteld in de middag, volgende ochtend ontvangen. Echt top. Het handgeschreven briefje erbij maakte het ook nog eens persoonlijk. Zeker een aanrader.

Al jaren superservice!

Al jaren zeer goede service en kwaliteit van de gaffa-tape!

goeie service, snelle levering

x

Snel geleverd 'klein maar fijn!'

De kabel die ik besteld heb werd super snel geleverd en voldeed aan mijn verwachting plus de handgeschreven kaart. :)

Super persoonlijk met een handgeschreven bedankt kaartje !!!

Snelle levering & goede service

Het team van Fritz- Events staat altijd voor je klaar, de bestelling wordt altijd snel verzonden en de producten zijn van uitstekende kwaliteit!

Goede service zoek steeds naar oplossing als nie klopt ma zijn zeker in de weer voor hun klant doe zo verder hop na volgende bestelling

Product zoals omschreven en een zeer snelle afhandeling en levering!

Ouderwetse customer satisfaction !

Snel, netjes en zakelijk…. En dan dat handgeschreven kaartje … alsof je een kadootje krijgt

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!