Leven zich goed in geven dan goed advies

Professioneel en klantgericht

Aardig, geduldig, goede kennisoverdracht. Makkelijk om te bestellen, goede communicatie én een handgeschreven en persoonlijke thank you note bij de levering!

Kwaliteit en kennis!

Deze mensen gaan niet over één nacht ijs. We mochten verschillende producten in hun demo ruimte beluisteren om de verschillen te weten te komen. Je krijgt er echt goed advies over wat goed bij je situatie past en dat is dan lang niet altijd het duurste. De prijzen zijn zeer vergelijkbaar met veel grotere partijen in de markt. Maar de persoonlijke benadering van Fritz-events vind je daar niet.

Prima meegedacht

Product was niet leverbaar maar er werd gebeld en ik kreeg een upgrade alternatief aangeboden

Scherpe prijzen Ruime keus Snelle verzending En een persoonlijk tintje

Snelle en goede service! Aanrader!

Zeer klantvriendelijke en heldere communicatie. Snelle verzending en een degelijk product. Kortom, een zeer tevreden klant als resultaat.

Super..

Mijn ervaring, mijn eerste keer zaken gedaan met Fritz-Events, zoals het hoort.

Uitstekende kwaliteit en service

Alles volgens bestelling geleverd, inclusief een persoonlijk geschreven bedankt briefje van het team Fritz.

Ook als het even tegen zit met leveren, meteen reactie en binnen een dag alsnog geleverd.

Gewoon goed!

Zeer persoonlijk

zeer klant vriendelijk, snel, behulpzaam, mee denkend,

Zeer prettig te woord gestaan toen ik advies moest hebben. Tijdens het bestellen netjes op de hoogte gehouden telefonisch ivm na levering en ook dat was uiteindelijk snel binnen dus helemaal prima!

Geweldige service!

Nadat ik mijn betelling had geplaatst, werd ik al snel gebeld vanwege een probleempje, er was namelijk nog maar 1 product op voorraad (2 besteld). De oplossing was om 1 van de 2 alvast op te sturen, omdat dit een verjaardagscadeau was. Bij het openen van mijn pakketje, zat een verjaardagskaartje. Ook het tweede product kwam al snel er na. Aldus, super service!

Alles prima uitgevoerd

Alles snel geregeld en goed ontvangen

Alles naar verwachting

Had gevraagd om een goede versterker voor een sub woofer. Advies was goed, versterker snel geleverd en werkt uitstekend. Koop hier met meer plezier dan bij grote anonieme bedrijven.

Super goede service

Ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn pakket.super gedaan.

heel goed

goed verpakt vlot geleverd.

leuke service, altijd weer opnieuw!

zoals reeds gezegd.... prima zaak

Ik had alleen ene aluminium profiel nodig en ik heb deze tegen minimale verzendkosten binnen 2 dagen ontvangen. Dat is netjes

Gewoon goede service!!

Gewoon goede service en meedenkend bedrijf.

Duidelijke website en snelle levering

Precies wat ik van een webshop verwacht!

Mooi product, snel geleverd met een persoonlijk tintje!

Voor het eerst hier wat gekocht. Ik ben blij met het product en positief verrast door de snelle levering, met ook nog een persoonlijke noot en groet. Juist dit stukje persoonlijke touch mis je vaak bij de grotere bedrijven.

snelle juiste levering

Via via, ben ik op de site van Fritz-Events uitgekomen voor een specifiek onderdeel voor mijn 19inch kast. Er is keuze genoeg en ook de prijzen zijn (voor het geen dat ik nodig had) normaal. Vandaag kreeg ik het pakketje en tot mijn verbazing zat er een handgeschreven bedankje bij. Dat maakte het wel erg persoonlijk. Bedankt voor de snelle/ goede en persoonlijke afhandeling.

Prima product, snelle levering

Bestelde producten waren prima verpakt en snel geleverd

Prima service, vriendelijk en correct aan de telefoon.

Ik raad iedereen aan om te kopen bij Fritz Events.

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!