snelle levering, goede producten.

Aanrader!

correcte info en prijzen, snelle levering

Super gesorteerd en goede prijsstelling

Zeer goed !

zeer goed

Zeer klantvriendelijk. Levering binnen een dag met een persoonlijk, handgeschreven bedankbriefje :-)

Zeer goede opvolging

Alles verliep uiterst vlot,

Fijne leverancier

Goede klantenservice en goede producten. Enige wat ik mis is zakelijk op rekening bestellen.

Overzichtelijke site en goeie service

Netjes geregeld!

Snelle levering, topkwaliteit

Snelle levering, topkwaliteit. Aan te bevelen!

Uitgebreid assortiment en zeer nette prijzen

Makkelijke website , gunstige prijzen en snelle levering

tevreden

de verantwoordelijke deed alles om ons pakketje snel geleverd te krijgen, dit tijdens corona tijden zijn zeer tevreden van de opvolging dienst is ook steeds bereikbaar correct product heel tevreden

Goede site, top producten, vriendelijke klantenservice

versterker gekocht van LD systems, top product. Klantenservice reageert goed, snel en vriendelijk.

Snelle en vriendelijke service

Ik had de producten snel in huis, producten waren zoals omschreven en er zat ook nog een vriendelijk briefje bij :)

Top bedrijf top service

Super geholpen mensen met kennis toppie Weet nu waar ik me spul voortaan bestel of ga ophalen

Gewelidig

Vriendelijk, meedenkend, goede kennis en redelijke prijs, snelle leverening

Vlotte en vriendelijke afhandeling

Mijn koptelefoon werd mij vlot toegestuurd. En met een welkomskaartje aangezien het mijn eerste aankoop bij fritz is.

Zeggen wat ze doen, en doen wat ze zeggen.

Eerlijk, recht door zee. Men wordt netjes op de hoogte gehouden van levertijden. Ook artikelen, die niet op de site staan, zal men proberen te verkrijgen, tegen dezelfde scherpe prijs als de concurrent.

Het duurde wat lang voordat ik mijn tape kreeg, maar ik kreeg een vriendelijk mailtje met de reden waarom het lang duurde (tape moest besteld worden). Ook een zeer vriendelijk 'bedankt' kaartje bij ontvangst van Annita. Hartelijk dank team Fritz!

goed en klant vriendelijk.

goede feedback bij vragen. Telefoonisch goed bereikbaar en dat is een pre die bij banken overheidsinstellingen mist.

Uitstekende service!

Snelle levering, goede klanten service, top!

Zeer plezierige samenwerking

Al paar dingen besteld. Altijd keurig en snel verzonden.

Meedenkend, goed advies, goede service

Vriendelijk personeel dat persoonlijk en oprecht helpt met vragen en ideeen. Heel tevreden, en wacht liever 1 of 2 dagen (als het niet op voorraad is) dan het te bestellen bij het roze dozen schuif magazijn uit Goes...

Correcte snelle en vriendelijke levering

Alhoewel het een kleine bestelling was werd deze toch snel en correct bezorgd.

Bestelling werd snel geleverd, ook al was het product niet uit voorraad leverbaar. Bestellen ging vlot, communicatie was helder en snel. Het handgeschreven kaartje dat was bijgevoegd bij de order was ook een leuke persoonlijke touch.

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!