geen

Goede service en goede communicatie

Deskundige hulp

Het mooie van Fritz Events is dat ze niet alleen eventuele vragen beantwoorden, maar met je meedenken en met alternatieve voorstellen komen. Ze zijn absoluut geen 'dozenschuiver' maar juist een verantwoordelijkheidsbewuste en full service gerichte leverancier. Helemaal top!

perfecte service snelle levering vriendelijk personeel

perfecte service snelle levering vriendelijk personeel

zeer positief, kundig en vriendelijk

1e indruk was goed, kleine maar nette showroom, veel op voorraad. Ik moest met spoed extra kabels en DMX aansturing hebben, en de keuze was go3d voor elk budget. Betalen en meenemen, ze namen zelfs de moeite om een account voor mij aan te maken. top service en de show was gered.

top service

diverse vragen over par36 zijn netjes uitgezocht en beantwoord. 2 besteld en volgende dag keurig verpakt in huis! ben er zeer blij mee en kom zeker terug! thanks :) mvg. Rob

Dank voor snelle en vriendelijke afhandeling

Groetjes aan Annita

Top en snel geleverd!

Snel bezorgd, beschrijving op website voldoet.

Top winkel!

Fijne (betaalbare) shop die graag met je mee denkt en goede service verleent!

Exact zoals het hoort

Gebeld voor een bepaald type handvat. Zeer vriendelijk te woord gestaan. Handvat uit voorraad gehaald en opgemeten. Netjes verzonden en dag later in huis. Perfecte service

Erg vlot afgehandeld

Fijne snelle levering, met een leuk persoonlijk geschreven kaartje erbij. Wat je niet meer zo vaak meemaakt in deze digiwereld

Ze hadden precies het artikel wat ik nodig had.

Geweldige service

Toppers!

Zeer goed geholpen.

Voor het eerst een flght case gebouwd. Men nam de tijd om mij op weg te helpen, na vragen bij ervaren bouwers en mijn fouten in de order zonder morren corrigeren en verschil in order bedrag direct terug te storten! Bedankt voor deze service.

PRIMA product

Mijn keuze was vooral door de lage prijs in gegeven de branduren ( 500) moete zich nog bewijzen

Super.

Uitstekende ervaring.

Prima service , snelle levering

Als ik meer sterren kon geven deed ik dat direct

Het heel snel , correct en vriendelijk is afgehandeld

Super snel en mooi product

Super snel en mooi product

Snelle levering, Goed product

goed geregeld

Makkelijk te bestellen en snel geleverd top

goed geholpen

hebben echt naar wat ik zocht mee op gelost

snelle levering en goed verpakt

Handvaten voor een kist besteld en zeer snel ontvangen samen met een persoonlijke touch. Ik bestel zeker opnieuw!

precies wat ik zocht en snel geleverd

Na eindeloos zoeken op het internet vond ik bij Fritz-Events precies wat ik nodig had aan aluminium profielen. Als bonus was het zeer snel geleverd aan huis,. Top bedrijf.

Zeer goede ervaring met Fritz en Bart. persoonlijk contact en korte en snelle lijnen. ook de levering is goed verlopen, nu nog wachten op de laatste levering maar die laten ze vanaf de fabriek leveren. ook dan krijg je de beste service en sturen track en trace codes continue door zodat jij weet waar je bestelling zich bevind als het vanaf fabriek geleverd word. kortom een goed bedrijf om zaken mee te doen

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!