zeer snel en goed

zat zelfs een persoonlijk handgeschreven bedanking bij, leuk

Snel en persoonlijk briefje is altijd leuk

Snel en persoonlijk briefje is altijd leuk

Snelle service, Persoonlijke aandacht met handgeschreven kaartje werd erg gewaardeerd.

Snel, prima met een persoonlijke toch!

Goede afwerking

Zeer vriendelijk medewerkers, leuk hand geschreven reactie.

Snelle levering en persoonlijke touch

Snelle levering en persoonlijke touch

vriendelijk

snel geleverd en zoals besteld

Snelle service en heel coulante commerciële geste.

Mijn bestelling kwam nog een dag eerder dan beloofd binnen. Een klein issue (waar Fritz-Events geen schuld in had!) werd door hen snel en coulant opgelost Ik raad iedereen aan om met deze firma te werken, rechtstreeks en niet via vage referral sites! Van harte aanbevolen.

Zeer goede, zeer snelle verzending

Zeer goede, zeer snelle verzending

Goed advies, nemen de tijd.

Persoonlijk advies afgestemd op mijn behoefte. Duidelijke communicatie en goede prijzen.

Prachtig bedrijf, goed contact, vertrouwd

Professioneel bedrijf, altijd snel in de communicatie, alsmede in het laten leveren van producten.

Top service!

Snelle heldere communicatie, mooi assortiment, fijn persoonlijk comtact.

Perfecte service

Voor de eerste keer besteld bij Fritz, een mooie persoonlijke geschreven boodschap bij gekregen. Uitstekende snelle service en levering. Kortom, super!

heel goed

heel goed

Top service!

Duidelijk, goed en snel!

Super snelle levering, producten voor een scherpe prijs

Scherpe prijzen en super snel geleverd met een persoonlijke touch

Vriendelijk personeel, goede service en prima producten

Perfect!

Goed product. Goede en snelle levering. Werd zelfs van tevoren nog even gebeld, kortom... goede service! Voor nieuwe spulletjes bestel ik voortaan in Cuijk

Super service en snelle goede communicatie!

Goede webshop, fijne afhandeling en wanneer iets niet voorradig is word je daar netjes van op de hoogte gehouden. Verder vindt ik de handgeschreven kaartjes heel erg goed! je voelt je een gewaardeerde klant en niet zomaar een nummertje zoals bij vele.

Top grandioos

Bestellingen gaan altijd goed en mocht het niet zo zijn dan wordt het ook zeer snel opgelost. Ook zeer vriendelijk en netjes team. Toppers.

Goed op de hoogte gehouden.

Voor 18:00 besteld de volgende dag in huis ( indien op voorraad) Mail dat sommige onderdelen niet op voorraad waren maar toch de bestelling snel binnen.

Echt top!

Zeer gunstig geprijsd snelle levering met origineel leuk handgeschreven bedank briefje in de doos.

topbedrijf

Goede service zoals altijd

Wereld bedrijf!!! Denkt met je mee, persoonlijk en klantgericht!!!!

Wat een toppers zijn het daar! Gewoon even een belletje om te overleggen, afspraak is afspraak, een persoonlijk geschreven kaartje bij de bestelling, wat moet ik nog meer zeggen..... In 1 woord..... GEWELDIG

Top geregeld

komen afspraak goed na

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!