Goede service, zoals je mag verwachten

Onlangs een flightcase gekocht. In de opmerkingen aangegeven dat hij later geleverd moest worden ivm. vakantie. Keurig geleverd naar verwachting.

Voor de eerste keer daar lampen besteld, levering was veel sneller dan verwacht . Ik heb in de toekomst regelmatig van deze lampen nodig ik hoop dat ze deze service en prijzen kunnen aanhouden. Mvg Kris

Zeer goede en snel geleverd.

Snel en goed verpakt geleverd

Goede producten, snelle levering

Niks op aan te merken, top!

goede uitleg en goed geholpen

Ik ben zeer tevreden hoe ik ben geholpen had meerder vragen en Fritz nam de tijd om deze goed te beantwoorden.

Prima service en levering

Buiten hun schuld door PostNL 3 dagen later bezorgd. Maar ja PostNL...

Prima product, snelle levering en goede communicate

Idem boven

Goed en doelgericht

Betaalbaar

Snel en duidelijk

Snelle levering volgens afspraak. Erg blij mee!

Geweldige persoonlijke service!

Fritz events levert een geweldige, en juist persoonlijke service. De winkel neemt de tijd voor je vragen en legt dit ook uitgebreid uit. Tevens zijn bijna alle producten snel leverbaar.

Goede bestelling

Bestelling was vertraagd doordat de hoeveelheid van mijn product niet direct beschikbaar was. Kreeg er gelijk een belletje over en werd netjes zoals gezegd een aantal dagen later geleverd

snel geregeld tussen bestellen en het afhalen

Top service!

We hadden wat materiaal nodig wat niet op voorraad was, hebben ze binnen één dag direct van de leverancier laten komen. Super!

Fijne winkel, klantvriendlijk geholpen.

Alvorens de winkel bezocht te hebben, ook al prima te woord gestaan via de telefoon.

Snelle levering en goede service

een set speakers gekocht. De set heeft een goede kwaliteit en was snel geleverd!

In een woord "geweldig" Bestelling goed afgeleverd en vragen over het product snel beantwoord. Nog nooit zoiets meegemaakt.

Weinig tijd voor de klant en levering veel te laat

…….

Denken mee en zorgen voor oplossingen.

Denken mee en zorgen voor oplossingen.

Mooie webshop

Makkelijk spullen te vinden. Houd rekening met het feit dat spullen verzonden worden al alles binnen is. Op de site is duidelijk te zien of iets in voorraad is. Jammer dat ik niet in de buurt woon om even langs te gaan als ik iets nodig heb.

Product zoals omschreven, snelle levering.

Snelle levering en goede service

Groot gamma en goede produkten

Mooi bedrijf, vriendelijk personeel, gemakkelijk te vinden

Vriendelijk advies aan de telefoon, Snelle service

Alle producten netjes verpakt geleverd. Vooraf goed advies gehad telefonisch. Gekozen voor een mooie EV geluidset incl. toebehoren Ik heb helaas geen mail gehad met T&T v/d geluidset. Gelukkig was er iemand thuis. Backorders werden relatief snel geleverd door de firma. Erg tevreden mee. overall score 4.5 uit 5 sterren.

Bestelling uitstekend uitgevoerd!

Alles van de bestelling is goed verlopen. Weer een nieuwe positieve ervaring met Fritz-Events!

Hulsbos 7

5431 NZ Cuijk

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!