Ik kon in eerste instantie de betaling niet geregeld krijgen

bij de bestelling zat een handgeschreven kaartje,wat ik zeer attent vind. Ik overweeg sterk om meer van dit bedrijf te weten te komen en probeer op de open dag aanwezig te zijn.

Top Service !

Snel en goed verpakt mijn artikelen gekregen, top service !

Goed en snel geleverd!!

Goede service, snelle levering.

Direct eerlijk en goed telefonisch contact indien nodig!

Er waren een aantal stuks te kort van onze bestelling. We werden hierover meteen telefonisch op de hoogte gebracht. Uiteindelijk bleek de gehele bestelling alsnog zeer op tijd geleverd te zijn. Zeer goede service dus...

Fritz-Events was in staat om een behoorlijk specifiek component voor een actieve speaker snel te bestellen en naar tevredenheid te leveren.

Vriendelijk en ze nemen de tijd

Vriendelijk goede uitleg

Goeie communicatie snelle levering

Mijn product was niet genoeg voorradig, werd hierover keurig ingelicht en een dag later had ik alsnog alles thuis. Hartelijk dank en ga zeker nog wel een bestelling doen!

Goede zoekfuncties op website en snelle levering.

Bestel af en toe wat connectoren maar dat maakt bij Fritzeventz niets uit. Snelle levering en heel attent, een handgeschreven bedank kaartje bij je levering. Waar zie je dat nog in deze digi tijd. Er zijn andere webshops maar indien Fritz het heeft bestel ik daar.

TOP!!

Snelle levering, en een heel leuk handgeschreven kaartje! Super manier om je klanten te bedanken!

Even contact gehad met de binnendienst omdat ik niet zeker wist of ik de juiste speaker had gekozen. Fantastische begeleiding en uitleg. Nam de tijd voor me en nam alle opties met me door. Hier kan Bax nog een puntje aan zuigen!

We werden netjes gebeld dat de bestelling iets later kwam, top!!

Perfecte regeling

- snelle levering - goede service - alleen maar positief

Goed zoals het hoort

Op bezoek in de showroom is altijd leuk en bovendien krijg je daar ook nog eens goede adviezen van mensen met ervaring. Bestellen via de website gaat makkelijk en doet men er alles aan om snel te leveren, vaak zelfs al de volgende dag. Een paar jaar geleden met toeval bij de showroom terecht gekomen maar als ik in de buurt ben ga ik graag weer langs. Voor mij zijn het toppers.

Goede service en uitleg

Service is goed. Uitleg uitstekend.

Verstand van zaken

Werd vriendelijk en vakkundig geholpen

Probleempje met levering zeer snel en goed opgelost

...

Geweldige service en goed meedenken

Specifieke oplossingen nodig voor vervoer en bescherming van mijn geluid-meetapparatuur. Fijn meedenken door medewerker zodat we op veilige, betaalbare en niet te zware flightcases uitkwamen. Top service!

Fantastische zaak zoals het moet zijn.

Goede en duidelijke website, waarvan alle informatie die je nodig hebt kunt vinden. Avonds om 2300 uur besteld, en smorgens kreeg ik al een berichtje dat ik de bestelling al op kon komen halen. Daarna nog even een item telefonisch toegevoegd zonder probleem. Ook staan ze derekt klaar om technische vragen te beantwoorden. En niet te vergeten de bereikbaarheid....zelfs met een Truck kon ik bij de winkel mijn bestellingen ophalen.

Snel maar niet het juiste product

Het product is gigantisch snel geleverd en zeer netjes ingepakt. Prima bericht geving over de voortgang van levering. Helaas had ik een slierten kanon besteld om de hoeveelheid troep te beperken. Helaas bleek het een confetti kanon te zijn. Wat een uur extra opruimwerk betekende omdat het op het gras lag. Gelukkig wel in de juiste kleur want dit was erg belangrijk.

Nette, snelle levering!

Nette snelle verzending van mijn bestelling met een leuk, handgeschreven briefje. Het vilt is inmiddels geplakt en ik ben er blij mee!

Toppers

Snelle service en mensen die echte vakkennis hebben!

Zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Na mijn bestelling geplaatst te hebben had ik even moeite met het overmaken van de factuur, maar mede door de hulp van een uwer medewerkster(s) was het toch snel geregeld. Volgende dag de microfoons in huis naar volle tevredenheid. Dank voor de goede service. Mvrgr. Jan van Eijk Asten.

Vlotte bestelling, lage prijs, snelle levering en het handgeschreven kaartje maakte het helemaal af, top!!

Goed advies en nemen alle tijd voor je

Al meerdere spullen gekocht en alle keren top advies gehad

Dit is wat een klant wil!!

Personeel vriendelijk en weten waar ze het over hebben. Voor mij een prettige ervaring. In de showroom wat speakers en subs getest om met elkaar te vergelijken en de juiste informatie hierover. Een hele fijne winkel voor de muzikant,mij zullen ze daar wel vaker zien!!

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!