het werkt zoals je graag wilt

makkelijke webshop. snelle verzending. goede service. prima prijs Wat wil een mens nog meer? Persoonlijke kerstkaart... Die zat er bij!

Vriendelijk en alles correct

Gewoon netjes. Alles op voorraad en indien dat niet zo is krijg je daar op tijd bericht over.

Prima service en lekker snel!

Prima service en lekker snel!

Goed advies. Duidelijke website. Keurige prijzen.

Ik had Fritz via google gevonden. De info op de website is prima georganiseerd. Vervolgens bezoek aan de winkel gebracht. Deze is heel goed ingericht, alles nieuw. Heel prettig was het goede advies dat ik kreeg op een aantal vragen als complete leek. Er werd voldoende tijd genomen, en het advies was prima in orde. Een aanrader!

geweldig

Geweldig dat het de volgende dag bij de gamma licht

Snelle bezorging

Top bedrijf

De bestelling worden zorgvuldig behandeld en Verzonden. Dit alles op een super snelle manier!

Top in 1 woord

10 x beter als Bax Shop...je belt en wordt direct geholpen geen twee uur in de wacht zoals bij Bax...tevens goeie uitleg over wat je wil weten...zelfs vroeg ik of ze nog een American Audio SDJ1 konden krijgen wat niet gelukt is. maar ze hebben wel hun best gedaan en terug gemaild...Prima winkel. Gr Appie

Super bedrijf met snelle levering

De levering kwam erg snel en was persoonlijk verpakt met een bedankkaartje.

in een woord goed

snel en correct geholpen levering was keurig op tijd, ook al was deze maar klein.

Excellente customer journey met een persoonlijke touch!

Snelle levering en excellente customer journey met een persoonlijke touch!

Prima bedrijf

Telefonisch contact is prima, bestelling stond netje klaar bij het ophalen. Tweede keer dat wij bij Fritz wat gekocht hebben.

Duidelijke site, met foto’s van de onderdelen. Snelle levering. Wat ik heel leuk vond was een persoonlijk hand geschreven kaartje met een bedankje voor de aankoop.

Snelle levering en precies wat ik ervan verwacht

Super werd nog gebeld omdat het huisnummer niet goed was doorgekomen. Ondanks toch dag later alles goed aangekomen.

duidelijke site en goed product.

Wachttijd op de bestelling was 2 dagen langer als aangeven, maar was voor mij op dat moment geen probleem. Kan mij voorstellen dat het wel een probleem zou kunnen zijn als je echt iets op tijd nodig hebt.

Goed geregeld.

Precies zoals op de site beloofd. Bestelling wordt binnen 24 uur bezorgd. Dank voor de snelle levering van kofferhandvaten.

duidelijke website, snelle levering

Goede kwaliteit en prettige levering!

Mooie bekerhouder besteld voor aan statief. Netjes binnengekomen binnen de voorgestelde tijd, netjes verpakt, leuk persoonlijk bedankje erbij!

uitstekend

snelle en goeie levering en er zat zelfs een handgeschreven kaartje bij.

Top winkel

Een super winkel. Je hoeft maar te bellen of te mailen en ze kijken gelijk met je mee. Super!

Fijne samenwerking om tot een goed resultaat te komen!

Samen naar een nieuwe speakerset opzoek gegaan met goede uitleg. Na veel luisteren en beoordelen naar tevredenheid nieuwe apparatuur aangeschaft.

Bestellen is makkelijk en leveren doen ze snel 🙂

Echt vlgs afspraak

Dit keer een kleinigheid besteld maar werdt behandeld als een top order het leuke was ook nog een bedank kaartje voor de bestelling Echt top service een aanrader

Correct bedrijf met meedenkende medewerker.

Bedrijf goed bereikbaar. Goede ontvangst na gemaakte afspraak. De lichtset waarvoor wij kwamen stond al gereed. Kregen een duidelijke uitleg, zodat wij deze zelf kunnen gaan bedienen.

Goede bediening

Luisterend oor

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!