Meerdere keren wat besteld en elke keer snel en goed geleverd. Goede kwaliteit

netjes gelevert

aanbod is groot en levering gaat netjes

Voor 6 uur besteld en de volgende dag in huis. Product is betaalbaar en kwalitatief zeer goed. Een leverancier waar ik er meer van wens. Top!

Goede ervaring

Snel bestellen en snel geleverd niks op aan te merken.

Snelle en correcte feedback. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader voor materiaal voor flight cases!

Snel optijd binnen!

De bestelling is helemaal goed gegaan, en was snel binnen, het enige wat minder was, is dat de doos van mijn shure toch wel prijzige draadloze microfoon, niet in een extra doos is gepakt met extra bescherming. Want er zat namelijk alleen dun zwart plastic omheen gewikkeld. Daardoor is de doos beschadigd. Gelukkig was de microfoon en alles wat er verder in zat niet beschadigd

snelle en correcte levering

Mooie produkten

Zeer aan te bevelen

Goede snelle sevice.Heel vriendeljik en behulpzaam.

Zeer overzichtelijke website!

Voorafgaand aan de koop van een set boxen goed contact gehad met de werknemers. Een afspraak gemaakt en vervolgens de boxen getest en uiteindelijk meegenomen. Top service en goed geholpen.

wacht nog op retour formulier.

Perfecte communicatie, snelle afhandeling en correct geleverd

.compleet programma, Perfecte communicatie, snelle afhandeling

Betrouwbaar en overzichtelijke website.

Uitstekend product, zeker gezien de prijs. Snelle bezorging en prettige telefonische nazorg.

Eerlijke prijzen snelle levering

Zoeken, bestellen en snel thuis.

Servicevus goed en bezorging is snel

Super bestelling snel geleverd

Snelle levering en track en tracé van dpd is top

Top product en snelle levering

Een bnc antenne mount gekocht. Product is perfect en levering is de dag erna. Prima in orde.

Goed en fijn bedrijf voor je geluidsapparatuur. Ook een goede service voor als er eens wat mis is.

Snel en netjes

Keurig verpakt

Goede uitleg prima service.

super behulpzaam, snel en goed advies

Goede hulp bij aanschaf van microfoons en opname apparatuur. Medewerkers zijn zeer professioneel

Zeer snelle levering - TOP!

Overzichtelijke website waar men probleemloos zijn weg in vindt. Vlotte afhandeling via PostNL (ook in pick-up-point). Gewoon SUPER zou ik zeggen!

Onvoldoende omschrijving van het product

Het betreffende onderdeel heeft een inwendige veer, waardoor het niet bruikbaar is voor de toepassing. Als dit in de productomschrijving had gestaan, had ik deze niet gekocht. Jammer.

super

Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam en meedenkend. Snelle levering van de bestelling.

Super goed klantenservice

Werkt professioneel

Mooie showroom

Een hele mooie showroom met deskundig personeel.

7 Hulsbos

Cuijk 5431 NZ

About Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!