super

Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam en meedenkend. Snelle levering van de bestelling.

Super goed klantenservice

Werkt professioneel

Mooie showroom

Een hele mooie showroom met deskundig personeel.

Supersnelle service

Snelle levering echt een aanrader

Bijzondere goede ervaringen met snelle levertijden

Prima Service!

Er waren wat producten niet compleet op voorraad. Zeer goede communicatie hierover! Prettige mensen om mee te werken en te overleggen. Nemen zelf initiatief.

Doen wat ze zeggen. Prima en vriendelijke service.

Ik had iets nodig wat niet in de shop stond. Ze hebben het voor me uitgezocht bij de fabrikant, en besteld.

Prima product

Mooie en degelijke pedalen plank. Tas Is netjes en stevig. Ik ben er blij mee

Toppp

Snel het juiste product gevonden. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Overzichtelijke opties van betalen en leveren.

Topzaak

Super snelle levering.

Super service!

Na een microfoon besteld te hebben die eerder aan moest komen dan de besteltijd hebben medewerkers van Fritz zelfs de fabrikant direct een onderdeel naar ons toe laten sturen om de deadline te halen. Super behulpzaam en meedenkend. Waardeer de effort!

Snel en in Goede conditie geleverd

Transport van en naar kan iets sneller naar mijn weten vele leveren sneller hun spullen maar de kwaliteit en prijs verhouding is prima

Ze doen wat ze beloven

Dit zijn mensen die hun vak verstaan.

Het telefonisch contact was al prettig, afspraak kunnen maken voor het ophalen van apparatuur. Bij aankomst in Cuijk stond de bestelling al klaar. Prima service.

Dat een fijne winkel

Wat een fijne winkel en je word goed geholpen door het personeel en veel kennis van de producten die hun verkopen

Goed service en snelle levering

Makkelijk en snel te bestellen via de site, snelle afwikkeling en levering van de bestelde producten.

Goed verpakt, binnen volgens track en tracé

Snelle levering, ontzettend vriendelijk telefonisch contact

Ik zocht een specifieke adapter voor een mixer, telefonisch ben ik heel goed en vriendelijk geholpen en de levering was snel binnen!

Prima service, levering op tijd, goede spullen.

Overzichtelijke website

een snelle en goede services en levering

Het is bij Fritz-Events alles aan gelegen om bestelde spullen snel en accuraat te leveren ook wanneer het toevallig niet op voorraad is.

Supersnel, goede service!

Einde middag gebeld voor overleg en bestelling geplaatst. Volgende morgen werd de bestelling al geleverd. Top!

Overtoom is snel maar zij zijn selellet

Snel geleverd goed verpakt

Klantvriendelijk en vlot

Geadviseerd product voldeed niet helemaal, in samenspraak snel en zonder gedoe vervanging geregeld

Vlugge verzending

Artikel was goed verpakt en erg vlug verstuurd

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!