Vlugge verzending

Artikel was goed verpakt en erg vlug verstuurd

Geweldig zowel levering als service

Mijn eerste bestelling van de GSP5522B ging mis door beschadiging tijdens transport. Direct een email gestuurd, welke snel werd opgepakt. Binnen een dag was het probleem opgelost en werd een nieuw GSP5522B gestuurd. Deze is de dag daarop geleverd en deze keer helemaal puntgaaf. Dit noem ik topservice.

Goede ervaring

Mooie website, hadden precies wat ik wou. Had alleen liever mijn bestelling in een doos gehad i.p.v plastic. Afgezien van dat was de levering heel snel en heb ik verder geen klachten, ik kom zeker terug. Bedankt.

Eerste ervaring is goed

We hebben inmiddels een paar keer besteld bij Fritz-Events. Steeds prima verpakt, netjes op de hoogte gehouden en afspraken nagekomen. Eigenlijk niets meer dan normaal. Wat ons betreft helemaal goed!

Goed bedrijf om je uitgebreid te laten voorlichten

Ze hebben een verzorgde zaak met veel keuze aan apparatuur en benodigdheden. Goede kennis en begeleiding. Ook voor het testen van apparatuur nemen ze uitgebreid de tijd. Je kunt je eigen apparatuur zelfs meenemen om te vergelijken met nieuwe. Fijn dat je nog fysiek ergens terecht kunt in de huidige digitale tijd.

vlot, overzichtelijk, correct en snel

vlot, overzichtelijk, correct en snel

Geweldige service

Op laatste moment bestelling moeten wijzigen en zeer correct en begripvol en op humoristische wijze geholpen

Snel en correct.

Gemakkelijk de juiste producten kiezen. Betalen, afleveren prima en snel.

Showtec Volgspot

Gisteren onze nieuwe volgspot opgehaald bij Fritz-Events. Thuis bleek de lichtbundel meer ovaal dan rond. Meteen met hen gebeld en ze hebben super meegedacht om het probleem op te lossen! Uiteindelijk bleek het een schijfje te zijn die heel iets scheef zat in zijn houder. Hierdoor dekte hij een deel van de lichtbundel af. Deze rechtgezet en nu is de cirkel weer rond! De mensen van de klantenservice waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt een super bedrijf! Als ik weer iets nodig heb voor licht of geluid, ga ik hier zeker weten weer naartoe!

Gewoon goed

Het bestelde is snel geleverd en gelukkig als brievenbuspakje.

Snelle en goede levering!

Eenvoudig bestellen in de webshop en snelle levering door Fritz Events!

Nog niets ontvangen

Vorige week besteld maar nog steeds niets ontvangen. Ligt wrsch aan PDP. Beter met andere verzender in zee gaan

Correct volgens afspraak

Goede reactie op vraag offerte, keurig verzorgd en afgehandeld

Tweeter driver werkt uitstekend

Tweeter driver werkt uitstekend. Levering snel en correcte afhandeling.

op zich levering goed

Op site stond product op voorraad volgende dag geleverd,dit was dus niet het geval omdat er bij navraag een pakking niet op voorraad was, heb er meer als een week op moeten wachten is wel zo handig als je een berichtje krijgt dat levering wat vertraagd is.

Super tot de volgende bestelling kom zeker terug bij jullie.

Vriendelijk, behulpzaam en klantgericht

Ik moest even wachten op levering. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. De medewerkers probeerden juiste info over verwachte tijdstip van levering te geven.

Afspraken die gemaakt worden komen ze na

Snelle en korte levering

ziet er goed uit

snel geleverd en goede kwaliteit

We werden heel erg goed geholpen door de jongeman, hij nam de tijd voor je. En gaf erg goed advies. We komen zeer zeker terug

Positive en snel

Een dingetje één profiel is aan één kant flink beschadigd. Moeten inkorten van pakweg 2 cm. Dat was jammer.

Super snelle service

‘S middags spullen besteld, volgende ochtend al geleverd. Helemaal top.

Een geweldige gebeurtenis om te ervaren.

Het bewuste product werd de ene dag besteld en de volgende dag al bezorgd. Een deugdelijke verpakking heeft ertoe geleid dat het product mij onbeschadigd heeft bereikt. Het product zelf is van een zeer hoge kwaliteit voor een redelijke prijs.

Goed gedegen product.

Prima product en geleverd zoals afgesproken

Mijn product was niet op voorraad, dus werd ik netjes gebeld. Prima geregeld allemaal

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!