snel geleverd

Een van mijn besteld artikelen waren niet voldoende op voorraad waarvoor er direct contact opgenomen werd. De volgende dag waren deze weer op voorraad waarna volgens afspraak de hele bestelling in één keer verzonden kon worden.

Voldoet geheel aan mijn verwachtingen

Supersnelle levering van het apparaat. En direct met de band getest. Mooie ervaring. Andere bandleden enthousiast gemaakt

Top webshop

Eenvoudig bestellen in de webshop en snel geleverd.

Snelle service!

Geen gedoe, waar andere (grotere) web-shops weken levertijden hadden, was mijn product gelukkig op voorraad. Volgende dag in huis, topservice!

Snel en correct

Het product was gemakkelijk te vinden op de website. gemakkelijk besteld en genoeg keuze mogelijkheid van betalingmiddel. Goed verpakt en snel geleverd. Top !

snelle levertijd en meedenken met de snelst verzend methode

snelle levertijd en meedenken met de snelst verzend methode

Zou alleen een andere pakketbezorger nemen, DPD mag dan goedkoper zijn, bezorging laat erg lang op zich wachten en Pakket komt gescheurd en beschadigd bij de klant aan, tijd om hierop een reactie te geven is er niet want de bezorger staat al weer bij het hek.

Tevreden klant

Meestal snelle levering, deze keer wat vertraagd door dat er levertijd zat op een item. Ik had graag daar een melding van gehad, waardoor ik niet zelf had hoeven informeren naar de status van mijn bestelling. Verder gaat het altijd goed.

Uitstekende ervaring

Snel en conform verwachting geleverd. Het handgeschreven bedankkaartje bij de bestelling maakt het net even specialer dan een geautomatiseerde “bedankt voor uw bestelling” mail. Daardoor meer de offline winkelervaring dan bij andere webwinkels.

Snelle levering en wat mij opviel was het kaartje met een bedankje. Ga zo door.

Super levering en goede service met verstand van zaken en apparatuur.

Ik heb nu laatste de HK Linear L5 112 XA gekocht bij Fritz Events als uitbreiding op mijn bestaande HK Audio spullen en al 25 jaar voor mij een super betrouwbaar merk met lekker geluid wat overal inzetbaar is. Levering gewoon goed zoals je verwacht van Fritz Events.

Snelle correcte afhandeling

Duidelijke website Snelle levering

Mijn bestelling was even niet leverbaar, gebeld en direct een alternatief aangeboden gekregen, top!

Wel eerst 5 dagen gewacht op mijn bestelling, die niet leverbaar was. Als ik wist dat het niet voorradig was had ik wellicht verder gekeken, omdat er geen alternatief aangeboden werd in 1e instantie!

Snelle levering en goed verpakt. Precies zoals geadverteerd

Snelle levering en goed verpakt. Precies zoals geadverteerd

perfect!

Perfecte service als ook een leuk bedankje!

Uitstekend.

Misschien een dagje te laat maar voor de rest prima.

Een bureau besteld voor mijn zoon, heel snel geleverd en makkelijk in elkaar te zetten!

Snelle en goede levering

Goede kwaliteit producten en goede communicatie. Snelle levering , helemaal top!

Zeer vriendelijk en zijn bereid om mee te denken!

Fijn bedrijf om zaken mee te doen! Je wordt er professioneel, vriendelijk en snel geholpen.

Snelle levering, top product!

Ik heb Shure in-ear earphones besteld en snel geleverd gekregen. Mèt een leuk kaartje erbij en een persoonlijke boodschap. Super leuk gedaan! :)

Snelle levering en duidelijke bestelprocedure

Ik ben zeer tevreden over de snelle en zorgvuldige manier waarop het bestelde product wordt geleverd. Het contact via de mail zorgt voor duidelijkheid omtrent de status van het bestelde product.

Ik zocht een zo klein mogelijk, licht mogelijk, hoog kwalitatief geluidsysteem. EV ZXA1 zou hier het dichtste bij moeten komen. Hoewel niet op voorraad werd op de kortst mogelijke termijn een demonstratiemodel geregeld en uitgebreid getest en vergeleken met andere speakers. Medewerkers zijn zeer ter zake kundig, denken mee met de klant en nemen alle tijd. Uiteindelijk bijzonder tevreden met een compleet geluidsysteem. Inmiddels al terug geweest voor 3 Sennheisers en op korte termijn gaan we eens praten over een heel compact mengpaneel met ingebouwde effecten.

Deskundigheid en service v

Deskundig advies en aflevering Service , betrokken, de vraag en wensen zijn gehoord. perfecte klantenservice .

Goed contact

Als er wat met de bestelling is nemen ze gelijk contact met je op om dit zo snel mogelijk op te lossen, waardoor ze zo snel mogelijk de bestelling bij jou thuis krijgen.

Snel en correcte levering

Heel goed! Mee denken en snelle levering 10+

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!