Een geweldige gebeurtenis om te ervaren.

Het bewuste product werd de ene dag besteld en de volgende dag al bezorgd. Een deugdelijke verpakking heeft ertoe geleid dat het product mij onbeschadigd heeft bereikt. Het product zelf is van een zeer hoge kwaliteit voor een redelijke prijs.

Goed gedegen product.

Prima product en geleverd zoals afgesproken

Mijn product was niet op voorraad, dus werd ik netjes gebeld. Prima geregeld allemaal

Duidelijke site, snelle levering

Op zoek naar een goede niet te dure microfoonkabel kwam ik bij Fritz terecht. Duidelijke site, goed aanbod, volgende dag geleverd. Goedkoper dan de grote bekende muziekwinkels.

Mooi spul

Ik heb een achterkantje voor chassis delen met wat chassis stekkers besteld en de kwaliteit van het geleverde is super, zeer blij mee.

Product voldoet aan de verwachtingen en snel geleverd

Besteld en ondanks de kleine bestelling ben ik goed geïnformeerd over de voortgang van de levering

Ervaring

We zijn professioneel geholpen met handige tips en een fijn ontvangst.

Keurig nette zaak vooral klantvriendelijk.

Vooral klantvriendelijk

Beste prijs , goed product , snel geleverd

Goede prijs , snelle service ,

Top winkel en service!

Snelle levering en scherpe prijzen!

Waar je nog echt geholpen wordt

Ik heb in het verleden bij Bax gekocht, een prima winkel maar hebben nauwelijks tijd voor je. In contrast, bij Fritz Events nemen ze echt de tijd voor je, krijg je goede inhoudelijke feedback op je ideeën. Echt een super tent. Kan ik van harte aanbevelen.

Goed geholpen

Toen ik belde om advies hebben ze naar de juiste persoon gewezen en door hem had ik de juiste materiaal kunnen bestellen. En top product gekregen. Bedankt jongens. Mvg. Ron Harryana

Goed product.

Goed product. Snelle levering. Alleen de vervoerder geen goed ervaring mee.

Snelle levering van top producten

top

top winkel

Goed geholpen

Ik had vragen over een product en daar konden de verkopers zich goed inleven en een duidelijk advies geven.

Zeer tevreden, vlotte levering

Fritz webshop je komt terug kwaliteit is top gaan naar die shop

Snelle levering Produkt van goede kwaliteit Goed verpakt bij verzending Goed bereikbaar Houd zich aan afspreken

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

betere service krijg je niet!

fijne winkel met een top service, prijzen zijn goed, voorraad is goed, en bij vragen doen ze hun best je zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Goed bedrijf

Vriendelijk veel op voorraad meedenkend Kortom goed bedrijf

Bestelling plukschuim was snel geleverd en precies wat ik nodig had.

geweldig

besteld en echt binnen 2 dagen geleverd super

Mooi assortiment, mooie nieuw locatie!

Ruime keuze en goed advies.

Snelle levering en goed product

Flightcase besteld .. paar dagen later binnen! Top!

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!