geweldig

besteld en echt binnen 2 dagen geleverd super

Mooi assortiment, mooie nieuw locatie!

Ruime keuze en goed advies.

Snelle levering en goed product

Flightcase besteld .. paar dagen later binnen! Top!

Was binnen 1 dag hier

Levertijd binnen 1 dag ..hoe t artikel werkt zullen we met carnaval zien

Gewoon goed

Prima Koalition, snelle levering

Super snel geleverd

Verbangings speakers spl 400 watt zeet yevreden mee........een aanrader

Snelle en vlotte levering!

Snelle en vlotte levering!

Goed en snel

Artikelen die bijna nergens te vinden zijn hier gevonden. Duidelijke afbeelding en snel geleverd

Bestelling gedaan Binnen 2 dagen geleverd Top service

Goede voorlichting

Balie medewerker goede kennis van zaken

Uitstekend, dus 5 sterren

Goed telefonisch advies, duidelijk website en een correcte levering.

Verrast door de hulp

Ik had iets besteld niet wetende dat de wireless mic niet op het zendsysteem zou passen (lees ik had te weinig ervaring) werd door Bram gebeld met de vraag welk zendsysteem (zo noem ik dat even) ik had. Want de mic die ik nu had besteld werkte niet, Bram heeft uitgezocht wat ik wel moet hebben en alles netjes geregeld en verstuurd. En idd deze werkt perfect op de systeem. Kijk dat noem ik nu meedenken en service!

Zeer positieve ervaring. Prima service. Goed advies. Levert kwaliteit.

Voor de 1e keer dit bedrijf bezocht. Personeel geeft een goed advies. beantwoord alle vragen. Daarom de geluidsinstallatie daar gekocht.

Naast de gewone muziek goederen zijn er ook kleine onderdeeltjes van muziek attributen te krijgen!

Was Op zoek naar nieuwe foam voor in de grill van mijn shure microfoons. Hier gevonden, snel+ gemakkelijk besteld en 2 dagen later in huis!

Goede service, snel geleverd!

Nette correcte afhandeling van mijn orders

In het weekend 2 afzonderlijke orders geplaatst. Omdat er een onderdeel nog niet binnen was werd ik op maandag gebeld. Na overleg zou order woensdag worden geleverd. Op mijn verzoek om beide orders te combineren werd netjes geanticipeerd.

Snel, betrouwbaar en zeer goede prijs!

Super snel, gratis geleverd, tegen een zeer competitieve prijs. Mijn eerste bestelling bij Fritz-Events maar zeker niet de laatste.

Tel contact,goed advies en snelle levering!

Reuime keuze. Redelijk Prijs. Snel levering

Ruime keuze aan producten tegen een redelijke prijs met snelle levering

Snel bestellen, snel leveren.

En kleine artikelen worden verzonden als brievenbuspakketje, waardoor je niet thuis hoeft te zijn voor ontvangst.

Zeer goede ervaring

Gepersonaliseerde aanpak! Een artikel besteld dat niet op stock was en heb een regelmatige opvolging gekregen. Snelle levering.

Super zaak

Nette zaak met nette , vriendelijk en behulpzame Personeel. Top

Snelle levering en een top product ontvangen!

Bij een telefoontje helpen ze je op naam en niet op nummer. Bij mijn bestelling miste een artikel. Dit was direct opgelost en het missende item is direct opgestuurd. Vriendelijk, denken met je mee. Geweldig!

Goed geholpen in de mooie winkel . laagste prijs garantie gekregen op het product !

Hulsbos 7 5431 NZ Cuijk

Over Fritz-Events

Fritz-Events BV is een bedrijf in Cuijk (Noord-Brabant) dat gespecialiseerd is in de verkoop van licht, geluid, DJ gear & special effects. Wij hebben een webshop, maar ook een fysieke winkel inclusief showroom. In onze webshop tref je o.a. bekabeling, flightcases, statieven, microfoons, lichteffecten en geluidssets. Van veel bekende merken zijn wij dealer. En uiteraard zijn onze prijzen aantrekkelijk. Voor vragen, opmerkingen of eventuele storingen kun je terecht bij onze klantenservice. Ook ben je van harte welkom in onze showroom!