Super mooie lamp

Super mooie lamp. Goed verpakt en snel geleverd, met track and trace. Zo blij met m'n lamp!

Snel en betrouwbaar.

verlichtend

jammer dat Noor stopt

Goed product

Vormgeving is mooi

Mooi authentiek

Netjes verpakt en geleverd

Fijn contact en uitstekende service

Prachtige lampen en fijne communicatie. Goed advies en snelle reactie op vragen. Een aanrader.

Snelle afhandeling inclusief een goed tip

Ben heel blij met de mooie lampen, ze kwamen zeer netjes aan…

Prima levering, snel en netjes verpakt

Mooie lamp, snel en zorgvuldig verzonden en met tevredenheid als cadeau gegeven voor kinderkamer van mijn toekomstige kleindochter

Helemaal tevreden!

Vandaag mijn bestelling, twee wandlampen Helal zilver, ontvangen. Waren heel zorgvullig verpakt. Ze zijn nog mooier dan op de foto. Ben er erg blij mee.

Wat een goede service, was helemaal verbaasd dat de bestelling nog dezelfde dag geleverd en persoonlijk gebracht werd, waardoor de lampen nog dezelfde dag aan de wand hingen. Dank!

Top op alle gebied

Bestelling en levering zijn super vlot verlopen. Het product voldoet aan al mijn verwachtingen. Het product was mooi en met veel zorg verpakt. De tips om het gekochte product te onderhouden zijn zeer welkom en getuigen van een professionele aanpak en liefde voor het product. Dank en groeten, Carina

Professioneel

Ik was vergeten een belangrijk detail te vermelden bij mijn bestelling wat ik daarna per mail heb doorgegeven. Dit is meteen opgepakt zodat ik een dat later het juiste product in huis had. Vaak wordt mail niet meteen gelezen maar bij Nour wel. Top vind ik dat!

Snelle service.

Lamp is dezelfde dag thuis gebracht met een kleine attentie. Al meerdere lampen gekocht.

Heel mooie palmblad schaal. Prima service, toen bleek dat ik per abuis dubbel besteld en betaald had, ontving ik na telefonisch contact het teveel betaalde direct retour. Enige aanmerking is de grote verpakkingsdoos, kan m.i. veel kleiner waardoor grondstof wordt bespaard en het milieu minder belast.

Mooi product, snel geleverd, goede service

Omdat de mand die ik had besteld, kleiner uitviel dan de verkoop informatie, heeft de verkoper er n klein schaaltje van hetzelfde materiaal bij gedaan. Erg attent.

Super en heel klantvriendelijk.

Telefonisch contact gehad, goed advies en heel blij met mijn nieuwe lamp! Snelle service.

Zeer klantvriendelijk, goede service en mooie producten.

Bijna 10 jaar geleden voor het eerst iets gekocht. Ik ben tot nu toe nog steeds een blije klant.

Snelle reactie op mijn vraag. Er werd meteen meegedacht en gekeken wat er nog leverbaar was. Producten zijn ook erg mooi van kwaliteit. Katinka

Snelle zorgvuldige fhandeling bestelling

Ik was verrast dat bestelling zo snel verzonden was. Hardstikke fijn. En ook nog eens super beschermd afgeleverd.

Super fijne webwinkel

Makkelijk te bestellen, snelle levering onwijs mooie lamp voor de kinderkamer van mijn zoon. Heel blij mee

Perfecte comunicatie

Ik wacht op mijn bestelling vanuit Nederland naar Spanje....en hopen op een perfecte aflevering .De verzending is al zeer snel gebeurd na betaling. Bij het navragen via mail van sommige knelpunten .snelle reactie gekregen. Hiervoor dank

service zeer goed

Alleen jammer dat de getoonde afbeelding(kleur)niet overeenkomt met wat je ontvangt nl. op de foto zie je de Arabische hanglamp voor buiten brandend en zie je goed de zwarte golflijnen in de goudkleurige koperen lamp, echter overdag dus als de lamp niet brand zie je alleen de goudkleurige koperen bal en valt het speciale zwarte lijnenspel weg. onderstaande vraag moet ik dus helaas met nee beantwoorden

Response from the business owner

Bedankt voor je reactie, we vinden het jammer dat de kleur van de lamp niet duidelijk was voor jou. Bij elk product is er zowel een foto van de lamp met het licht aan en het licht uit. Daarnaast staat in de beschrijving de kleur van de lamp vermeld.

Mooie lamp

Prachtige lamp en snel ontvangen.

Snelle service en lamp was netjes ingepakt!

Na twee dgn had ik m’n lamp al binnen en ikben dik tevreden, hopelijk op meer aankopen!

Schitterende producten

Het blijft, iedere keer weer, een prachtig iets als de lampen aan gaan.