Super en heel klantvriendelijk.

Telefonisch contact gehad, goed advies en heel blij met mijn nieuwe lamp! Snelle service.

Zeer klantvriendelijk, goede service en mooie producten.

Bijna 10 jaar geleden voor het eerst iets gekocht. Ik ben tot nu toe nog steeds een blije klant.

Snelle reactie op mijn vraag. Er werd meteen meegedacht en gekeken wat er nog leverbaar was. Producten zijn ook erg mooi van kwaliteit. Katinka

Snelle zorgvuldige fhandeling bestelling

Ik was verrast dat bestelling zo snel verzonden was. Hardstikke fijn. En ook nog eens super beschermd afgeleverd.

Super fijne webwinkel

Makkelijk te bestellen, snelle levering onwijs mooie lamp voor de kinderkamer van mijn zoon. Heel blij mee

Perfecte comunicatie

Ik wacht op mijn bestelling vanuit Nederland naar Spanje....en hopen op een perfecte aflevering .De verzending is al zeer snel gebeurd na betaling. Bij het navragen via mail van sommige knelpunten .snelle reactie gekregen. Hiervoor dank

service zeer goed

Alleen jammer dat de getoonde afbeelding(kleur)niet overeenkomt met wat je ontvangt nl. op de foto zie je de Arabische hanglamp voor buiten brandend en zie je goed de zwarte golflijnen in de goudkleurige koperen lamp, echter overdag dus als de lamp niet brand zie je alleen de goudkleurige koperen bal en valt het speciale zwarte lijnenspel weg. onderstaande vraag moet ik dus helaas met nee beantwoorden

Bedankt voor je reactie, we vinden het jammer dat de kleur van de lamp niet duidelijk was voor jou. Bij elk product is er zowel een foto van de lamp met het licht aan en het licht uit. Daarnaast staat in de beschrijving de kleur van de lamp vermeld.

Mooie lamp

Prachtige lamp en snel ontvangen.

Snelle service en lamp was netjes ingepakt!

Na twee dgn had ik m’n lamp al binnen en ikben dik tevreden, hopelijk op meer aankopen!

Schitterende producten

Het blijft, iedere keer weer, een prachtig iets als de lampen aan gaan.

mooie producten

Goede communicatie met de verkoop , de levering van de producten was volgens afspraak en de door mij gekochte lampen zijn in het “echt nog mooier dan de fotoos op de website!

Super geweldig

Geweldig product en fantastische service

Wat een fijne winkel!

Mooie producten, snelle levering, direct contact en fantastische (extra) service! Ik ga deze winkel zeker onthouden en aanbevelen bij vrienden en kennissen!

Snelle levering en snelle reactie bij vragen.

Artikel wordt snel geleverd en bij vragen over een artikel wordt er heel snel gereageerd. Dat is altijd fijn.

Uitstekend!

Zeer goede service en mooie lamp !

Zeer tevreden!

Wij zujn zeer tevreden met de kwaliteit van de lamp en de snelle levering. Top!

Snelle levering en fijn contact bij vragen

Snel geleverd en goede kwaliteit

Nette snelle levering. Wel een hele (veel te) grote doos en bizar veel bubbeltjesplastic, terwijl het niet breekbaar was.

heel goed

Prompte levering. Heldere communicatie. Prima zo! We hebben al verschillende keren bij jullie gekocht (hang- wand en plafondlampen) en genieten er elke dag van. tip, wellicht kn bij de lamp vermeld worden wel sterkte lamp er in kan. Het staat nu niet op de site maar ook de bij de lamp zelf als die geleverd wordt.

Zoals het moet

Mooi en degelijk Product perfecte verzending

Schnelle Lieferung, gute Qualität!

Mittlerweile haben wir bereits 3 Lampen bei nour-lifestyle gekauft und sind absolut zufrieden. Das Preis-Leistungsverhältnis ist wirklich gut und die Lampen sehen absolut wertig aus. Bestimmt nicht das letzte Mal.

Snel, persoonlijk en betrokken

Tijdens het bestelproces stelde ik een vraag over de betaling. Ik kreeg vrijwel direct antwoord en het ontstane probleem werd snel opgelost. De verzending ging razendsnel en twee dagen later had ik de producten al in huis. De producten waren heel zorgvuldig verpakt. Ons huis is 5 hele mooie lampen rijker!

Super blij met prachtige messing kleurige filigraan wandlamp

Snelle keurige levering Klantvriendelijke dienstverlening Kwalitatief materiaal

Prachtig produkt en snelle levering

Ik heb 2 wandlampjes besteld. Deze werden zeer snel geleverd. Ze zijn net als op de foto. Ze.geven prachtig licht. Omdat ik een contactformulier had ingevuld op de website omdat de website .niet goed werkte, kreeg ik er een cadeautje bij. Als dank voor mijn opmerking. Heel attent.