Prachtig produkt en snelle levering

Ik heb 2 wandlampjes besteld. Deze werden zeer snel geleverd. Ze zijn net als op de foto. Ze.geven prachtig licht. Omdat ik een contactformulier had ingevuld op de website omdat de website .niet goed werkte, kreeg ik er een cadeautje bij. Als dank voor mijn opmerking. Heel attent.

Ba bestelling tot levering, top. We hebben 2 wandlampen besteld en deze zijn netjes verpakt toegekomen en bovendien zeer snel geleverd. Dankjewel!!

Keurige en snelle levering Erg blij met de 2 wandlampen

Prachtige slaapkamer gemaakt met deze lampen

Heb hier in eerste instantie alleen een plafonnière besteld voor onze nieuwe slaapkamer. Die was dusdanig naar wens, dat ik ook bijpassende wandlampen besteld heb voor boven onze nachtskastjes. Resultaat was echt een super sfeervol. Levering zeer snel, en goed verpakt. Absolute aanrader.

Prachtige lamp

De lamp zag er precies uit zoals het op de website getoond is. Er zijn zelfs nog meer mogelijkheden in het soort licht dat de lamp afgeeft (egaal, licht gestippeld, gestreept). Dit is netjes omschreven in de bijgeleverde folder.

Prima via What's app geholpen, persoonlijk en snel

Levering van de zeer mooie grote hanglamp in onze hoge en grote entree met vide. Staat mooi, zeer stijlvol en geeft een mooi lichtpatroon. Extra lange ketting ivm hoog plafond war er al op gemonteerd, dus compleet! Deksel aan de onderkant is helaas niet helemaal sluitend. Maar valt verder gelukkig niet echt op. Alles bij elkaar prima en blij met de aankoop

Heb een prachtige lamp gekocht. Deze was snel geleverd en zorgvuldig verpakt. Handige info zat erbij met instructies om de lamp op te hangen.

Mooie producten en top service

Wij hebben een hanglamp besteld met daarbij een extra stuk ketting omdat ons plafond hoog is. Helaas bleek bij levering dat de extra ketting niet mee was geleverd. Direct gebeld en daar werd duidelijk dat normaal gesproken extra ketting als service al aan de lamp bevestigd wordt. Helaas is dit in ons geval niet gebeurd. We hebben afgesproken dat Nour alsnog de extra ketting na zou leveren. Een dag later lag de ketting, inclusief stroomdraad, een nieuwe fitting en als tegemoetkoming een leuke kaarsenhouder al op de mat. Wat mij betreft een meer dan prima service van Nour. Oh ja... ik zou bijna vergeten te zeggen dat de lamp - want daar gaat het uiteindelijk om - prachtig is.

Erg goede ervaring.

Mooie lamp besteld welke snel geleverd. Wij zijn tevreden.

Uitstekend geregeld

Een heel mooie lamp, ik had mijn adres niet goed geregistreerd en een extra ketting nabesteld. Allemaal verwerkt in 1 order: super. Enige puntje ter verbetering was misschien dat even kort aangeven per mail. Bij wijze van bevestiging, zeg maar.

Correct en vriendelijke levering.

Goed op de hoogte gebracht van vertrek en aankomst. Vriendelijke bediening.

Snelle levering en erg mooie lamp

Mooie producten

Mooie lamp, snelle bezorging

De lamp ziet er hartstikke mooi uit (zilverkleurig), er zat een briefje met poetstips bij, hij was heel voorzichtig verpakt zodat hij niet kon beschadigen onderweg, en werd sneller geleverd dan verwacht, dat was een geweldige verrassing! En hij werkt nog ook, aansluiten was makkelijk.

Fijne winkel, komen afspraken na!

Prachtige handgemaakte lamp gekocht. Verzilverd koper.

Prachtige lampen

We hebben inmiddels meerdere plafonnières. Erg blij mee.

Prima communicatie, snelle afhandeling

Prima communicatie, snelle afhandeling

Dik tevreden!

Zelfs zo vlak voor de kerstdagen heb ik mijn bestelling, perfect verpakt, super snel gekregen. Wat een service!

perfect cadeau

Besteld en gelijk reactie dat het is aangekomen de bestelling en kon keurig volgen hoe en wanneer het pakje geleverd zou worden,prima binnen de tijd en op tijd,perfect

Persoonlijk en professioneel

Ik werd persoonlijk gebeld om te checken of ik de wandlampjes met of zonder stekkertje wilde. Ook werd mij verteld wanneer ik de lampjes kon verwachten. De lampjes zijn prachtig!

Verbaast

Grappig al 2x een reminder of de aankoop bevalt maar wij hebben nog niks geleverd gekregen.

Mooi product uit Egypte

Goede kwaliteit filigrain, makkelijk te monteren. Snelle levering, goede service!

jammer dat er geen schroeven bij zitten om de wandlamp op te hangen, en ook minpuntje dat er geen lampen kunnen worden besteld

Prima!!!

Lampen zijn snel geleverd met de daarbij behorende aansluiting! De lampen zien er prachtig uit! Helemaal blij mee!

Persoonlijk klantencontact

Nour Lifestyle krijgt van ons een 10 omdat ze zeer goede service verlenen (meedenken) , snel leveren en vooral leveren wat ze beloven: een heel mooi product.

Mooie filigrain lampen; goede service

2 filigrain lampen besteld Mooie lampen De kettingen die bij t ophangsysteem horen zijn van mindere kwaliteit (onafgewerkt en er zitten scherpe randen aan)