mooie producten

Goede communicatie met de verkoop , de levering van de producten was volgens afspraak en de door mij gekochte lampen zijn in het “echt nog mooier dan de fotoos op de website!

Super geweldig

Geweldig product en fantastische service

Wat een fijne winkel!

Mooie producten, snelle levering, direct contact en fantastische (extra) service! Ik ga deze winkel zeker onthouden en aanbevelen bij vrienden en kennissen!

Snelle levering en snelle reactie bij vragen.

Artikel wordt snel geleverd en bij vragen over een artikel wordt er heel snel gereageerd. Dat is altijd fijn.

Uitstekend!

Zeer goede service en mooie lamp !

Zeer tevreden!

Wij zujn zeer tevreden met de kwaliteit van de lamp en de snelle levering. Top!

Snelle levering en fijn contact bij vragen

Snel geleverd en goede kwaliteit

Nette snelle levering. Wel een hele (veel te) grote doos en bizar veel bubbeltjesplastic, terwijl het niet breekbaar was.

heel goed

Prompte levering. Heldere communicatie. Prima zo! We hebben al verschillende keren bij jullie gekocht (hang- wand en plafondlampen) en genieten er elke dag van. tip, wellicht kn bij de lamp vermeld worden wel sterkte lamp er in kan. Het staat nu niet op de site maar ook de bij de lamp zelf als die geleverd wordt.

Zoals het moet

Mooi en degelijk Product perfecte verzending

Schnelle Lieferung, gute Qualität!

Mittlerweile haben wir bereits 3 Lampen bei nour-lifestyle gekauft und sind absolut zufrieden. Das Preis-Leistungsverhältnis ist wirklich gut und die Lampen sehen absolut wertig aus. Bestimmt nicht das letzte Mal.

Snel, persoonlijk en betrokken

Tijdens het bestelproces stelde ik een vraag over de betaling. Ik kreeg vrijwel direct antwoord en het ontstane probleem werd snel opgelost. De verzending ging razendsnel en twee dagen later had ik de producten al in huis. De producten waren heel zorgvuldig verpakt. Ons huis is 5 hele mooie lampen rijker!

Super blij met prachtige messing kleurige filigraan wandlamp

Snelle keurige levering Klantvriendelijke dienstverlening Kwalitatief materiaal

Prachtig produkt en snelle levering

Ik heb 2 wandlampjes besteld. Deze werden zeer snel geleverd. Ze zijn net als op de foto. Ze.geven prachtig licht. Omdat ik een contactformulier had ingevuld op de website omdat de website .niet goed werkte, kreeg ik er een cadeautje bij. Als dank voor mijn opmerking. Heel attent.

Ba bestelling tot levering, top. We hebben 2 wandlampen besteld en deze zijn netjes verpakt toegekomen en bovendien zeer snel geleverd. Dankjewel!!

Keurige en snelle levering Erg blij met de 2 wandlampen

Prachtige slaapkamer gemaakt met deze lampen

Heb hier in eerste instantie alleen een plafonnière besteld voor onze nieuwe slaapkamer. Die was dusdanig naar wens, dat ik ook bijpassende wandlampen besteld heb voor boven onze nachtskastjes. Resultaat was echt een super sfeervol. Levering zeer snel, en goed verpakt. Absolute aanrader.

Prachtige lamp

De lamp zag er precies uit zoals het op de website getoond is. Er zijn zelfs nog meer mogelijkheden in het soort licht dat de lamp afgeeft (egaal, licht gestippeld, gestreept). Dit is netjes omschreven in de bijgeleverde folder.

Prima via What's app geholpen, persoonlijk en snel

Levering van de zeer mooie grote hanglamp in onze hoge en grote entree met vide. Staat mooi, zeer stijlvol en geeft een mooi lichtpatroon. Extra lange ketting ivm hoog plafond war er al op gemonteerd, dus compleet! Deksel aan de onderkant is helaas niet helemaal sluitend. Maar valt verder gelukkig niet echt op. Alles bij elkaar prima en blij met de aankoop

Heb een prachtige lamp gekocht. Deze was snel geleverd en zorgvuldig verpakt. Handige info zat erbij met instructies om de lamp op te hangen.

Mooie producten en top service

Wij hebben een hanglamp besteld met daarbij een extra stuk ketting omdat ons plafond hoog is. Helaas bleek bij levering dat de extra ketting niet mee was geleverd. Direct gebeld en daar werd duidelijk dat normaal gesproken extra ketting als service al aan de lamp bevestigd wordt. Helaas is dit in ons geval niet gebeurd. We hebben afgesproken dat Nour alsnog de extra ketting na zou leveren. Een dag later lag de ketting, inclusief stroomdraad, een nieuwe fitting en als tegemoetkoming een leuke kaarsenhouder al op de mat. Wat mij betreft een meer dan prima service van Nour. Oh ja... ik zou bijna vergeten te zeggen dat de lamp - want daar gaat het uiteindelijk om - prachtig is.

Erg goede ervaring.

Mooie lamp besteld welke snel geleverd. Wij zijn tevreden.

Uitstekend geregeld

Een heel mooie lamp, ik had mijn adres niet goed geregistreerd en een extra ketting nabesteld. Allemaal verwerkt in 1 order: super. Enige puntje ter verbetering was misschien dat even kort aangeven per mail. Bij wijze van bevestiging, zeg maar.

Correct en vriendelijke levering.

Goed op de hoogte gebracht van vertrek en aankomst. Vriendelijke bediening.