Mooie producten, zorgvuldig geleverd

Snelle levering en prachtig product

We bestelden de Turing Tumble voor de verjaardag van onze oudste zoon. De volgende dag hadden we het cadeau al in huis en na uitpakken speelt de kleine man nergens anders meer mee. Top dus!

Vlotte communicatie, super snelle levering, product exact als verwacht

Had even gebeld alvorens te bestellen. Vriendelijk en zeer to-the-point antwoord. Turing Tumble lag de dag nadien al bij ons. In perfecte staat. 5 sterren zonder aarzelen.

Producten zijn goed, maar te duur

Ik ben aan het kijken geweest naar meerdere producten op de website en die ook aan het vergelijken geweest met andere aanbieders. De zelfde moleculendozen zijn duurder als op andere sites, bijvoorbeeld aanbieders van scheikundematerialen. Ga je kijken naar andere moleculendozen, dan kun je echt veel goedkoper uit zijn. Er zijn producten, daarvan zijn ze het enige verkooppunt en die exclusiviteit vertaald zich in de prijs. Als je Turing Tumble verkoopt voor 84,95, maar er vervolgens vijf aanbiedt voor 350,-, dan is een losse doos 15 euro te hoog geprijsd. Dergelijke prijsopdrijving van een enige aanbieder zou niet mogen kunnen.

Response from the business owner

Beste Jan, dank voor je beoordeling, ook al is die negatief. Daar kunnen we van leren. Ik wil wel graag reageren op je twee punten: De prijs van de Turing Tumble is inderdaad lager als je ze per 5 stuks besteld. Dat heeft twee redenen: ten eerste geven we volumekorting en willen we daarmee scholen in de kosten tegemoet komen. Dat is volgens mij niet ongebruikelijk. Daarnaast is het zo dat we per zending 6.95 euro aan verzendkosten kwijt zijn. Die betaalt u als klant niet (want bij een verzending boven 75 euro is verzending bij ons gratis), maar wij betalen dat wel aan PostNL. Als we ze los verzenden is het prijsverschil dus voor de helft al verklaard door het verschil in verzendkosten. En uiteraard hebben we er zelf ook iets minder werk aan. Verder geeft u aan dat u elders goedkopere molecuulbouwdozen heeft gezien. Dat is niet onmogelijk, maar vaak betreft het leveranciers van scheikunde materialen, die niet aan particulieren leveren, maar enkel aan bedrijven en scholen. Daarnaast adverteren zij met prijzen exclusief BTW en verzendkosten. Die vergelijking moet dus per product goed gemaakt worden. En dat er vanuit China goedkopere imitatie producten worden aangeboden is zeker waar. Wij leveren al 10 jaar alleen maar molecuulbouwdozen van de originele product MolyMod en die is daar blij mee. Tot slot misschien nog de opmerking dat we echt niet een monopolist willen zijn. Wij proberen wel steeds nieuwe producten te spotten (origineel, leerzaam, kwalitatief goed) en hebben daar gelukkig ook wel tevreden klanten voor. Enkel concurreren op prijs is voor kleine specialistische webwinkels een doodlopende weg. Ik hoop dat je toch tevreden bent met je Turing Tumble en misschien iets milder naar onze positie kijkt. Met vriendelijke groeten, Eric & Vida

Levering snel en correct! Uitermate vriendelijke communicatie !

professioneel en klantvriendelijk.

Mijn kleinzoon krijgt pas op 13 maart zijn cadeautje. Dus qua product kan ik nog geen feedback versturen.

Mooi produkt kwam verrassend snel

Turing Tumble: Heb ik gekocht voor mijn broer en zijn zoontje, kan niet wachten tot ze het uit mogen pakken. Denk dat het hun een nieuwe verslaving op gaat leveren.

Snel geleverd, keurig verpakt.

Enige leverancier van het spel dat ik wilde kopen. Snelle levering en keurig verpakt.

Superleuke 'andere' spelmaterialen dan doorsnee winkels verkopen. En een supersnelle levering.

Prima !

Heerlijke website met net iets andere spellen, voortreffelijke service!

Website met mooi, leerzaam speelgoed. Bestelling binnen 30 minuten verstuurd. Een echte aanrader!

Goed produkt snel geleverd.

Turing Tumble: wat een ontzettend leuk idee om op deze manier de werking van computers te demonstreren. En wat een leuke puzzels. Was meteen enthousiast toen ik een filmpje op facebook te zien kreeg. En via Google kwam ik bij jullie terecht om een doos te bestellen. Prachtig uitgevoerd.

Goede prijzen en prima service

Verreweg de goedkoopste leverancier van een spel waar Ik al heel lang naar op zoek was. Na aankoop ook een vlotte levering. Ik ben tevreden!

• Communicatie

Pluspunten

Snelle levering met Track&Trace.

• Kwaliteit

Pluspunten

Een breed assortiment aan leuk educatief speelgoed.

geen

• Communicatie

Pluspunten

Goede kwaliteit van de producten. Netjes ingepakt.

Laat weten dat de levertijd voor bestellingen naar België langer is.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie site! Het werd ook duidelijk aangegeven wanneer je het pakketje kon verwachten. Top!!

About Betatoy

Betatoy is een online speelgoedwinkel met een verrassend en leerzaam assortiment speelgoed dat de interesse van kinderen in de beta-wetenschappen stimuleert (vandaar de naam Betatoy). Wij geven graag - ook persoonlijk - advies en vinden goede service vanzelfsprekend.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement