Fijne en persoonlijke service

Ik heb mijn bestelling afgeblazen omdat de Kerstman al iets anders had gekocht. Razendsnel heeft de eigenaar toen mijn pakketje , dat al in de verzendlijn zat, onderschept. En ook snel het geld teruggestort. Zo zie ik het graag !

Leuk assortiment

In Nederland kon ik de in Duitsland populaire spellen van Kraul nooit vinden, maar Betatoy kon me verder helpen. Leuk!

Vriendelijk en snel contact naar aanleiding van mijn vraag over een product.

Heb zowel telefonisch als via online wat vragen gesteld over hun molecuulbouwdozen, en daar kreeg ik deskundig en snel antwoord op. Levering was ook netjes en op tijd, zoals beloofd.

????

Verbijstering…..geen fatsoenlijke nederlandse kindvriendelijke handleiding met een uitleg van wat je met dit setje zou kunnen gaan doen…..en dit zou de «interesse van kinderen in de betawetenschappen « moeten gaan stimuleren ???? Miskoop, jammer………

Mooie webwinkel betrokken eigenaar

Mooie winkel, recent ontdekt. Altijd zoeken naar interessante spellen voor hb 13 jarige zoon. Goede communicatie en snelle levering. Dikke 10

Snelle service!

Thums up

Besteld en kort erna thuis ontvangen. Prima!

Snelle levering van een mooi product. Kleinzoon is er superblij mee.

Na een misverstand handelde de leverancier snel en adekwaat, zodat ik binnen een week op mijn wenken werd bediend! Erg leuk dat we een winkel is voor technisch en natuurwetenschappelijke onderwerpen. Veel succes , Riet Prins

Beste Riet, wat jammer dat je niet tevreden bent, en dat je geen contact met ons hebt opgenomen om het op te lossen. Zoals je hebt gezien zit het glazen prisma in een gesealde verpakking, dus het prisma kunnen wij als webwinkelier zelf niet controleren op krassen. Natuurlijk heb je recht op een vervangend exemplaar als hij beschadigd uit de doos komt. Als je ons een mailtje stuurt op [email protected] dan regelen we dat alsnog. Met vriendelijke groeten, Eric

Topservice!

Turing tumble besteld en zelf niet goed opgelet. Ik was in de veronderstelling het Nederlandse puzzelboek erbij te hebben besteld. Bij bellen bleek deze bij Betatoy nog niet in bezit te zijn. Als service werd het NLse boek besteld en nagestuurd. Super geregeld!

Aanrader

Leuk contact gehad voor- en na het bestellen en vlotte levering.

snel en soepel

snelle levering, juiste product en goed verpakt.

Turning Tumble was niet meer leverbaar. Zijn gemaild toen het product weer leverbaar was. Binnen 2 dagen product binnen. Mijn zoon is er niet bij weg te slaan!

Snelle en persoonlijke reacties

Bij Betatoy had ik een bestelling geplaatst met een lange levertijd (>1 maand). Tegen de tijd dat moment in zicht kwam, stuurde ik een berichtje met de vraag of er al bekend was of dit inderdaad volgens plan zou gaan. Ik heb snel een reactie gekregen waarin duidelijk antwoord werd gegeven en wat ik kon verwachten. Ook bij de daadwerkelijke levering kwam nog een persoonlijk berichtje dat hij er nu echt aan kwam. Erg tevreden over het klantcontact dus!

Onlangs Turing Tumble aangeschaft voor onze zoon. Bij openmaken bleek er een onderdeel te missen. We hebben hierop contact gelegd met betatoy. Ze reageerden dezelfde dag nog en stuurden zonder gedoe het ontbrekende onderdeel na. Top! Vijf sterren van ons. Onze zoon is overigens blij met zijn Turing Tumble. Uren speelplezier.

Snelle, correcte levering

Betatoy, een internet winkel met de service en hulpvaardigheid van een gewone speelgoedwinkel. Één onderdeel ontbrak in de verpakking, binnen 2 dagen hadden we hem in huis. Het spel Turing Tumble is een geweldig leerzaam spel, we zijn er erg blij mee!

Goede service en snelle levering!

Ik wilde graag Turing Tumble bestellen, maar het was uitverkocht. Meteen toen het spel weer in voorraad was, kreeg ik een mail en heb ik het besteld. De dag erna had ik het in huis. Top! Het spel kan ik ook iedereen aanraden; we lossen samen met het hele gezin de challenges op. Beide dochters ‘staan aan’.

Perfekt

Snelle levering, vriendelijk klant contact en geweldig spel!

Goede communicatie en snelle levering

Goede communicatie en snelle levering

Mooie producten, zorgvuldig geleverd

top

Snelle levering en prachtig product

We bestelden de Turing Tumble voor de verjaardag van onze oudste zoon. De volgende dag hadden we het cadeau al in huis en na uitpakken speelt de kleine man nergens anders meer mee. Top dus!

Vlotte communicatie, super snelle levering, product exact als verwacht

Had even gebeld alvorens te bestellen. Vriendelijk en zeer to-the-point antwoord. Turing Tumble lag de dag nadien al bij ons. In perfecte staat. 5 sterren zonder aarzelen.

Producten zijn goed, maar te duur

Ik ben aan het kijken geweest naar meerdere producten op de website en die ook aan het vergelijken geweest met andere aanbieders. De zelfde moleculendozen zijn duurder als op andere sites, bijvoorbeeld aanbieders van scheikundematerialen. Ga je kijken naar andere moleculendozen, dan kun je echt veel goedkoper uit zijn. Er zijn producten, daarvan zijn ze het enige verkooppunt en die exclusiviteit vertaald zich in de prijs. Als je Turing Tumble verkoopt voor 84,95, maar er vervolgens vijf aanbiedt voor 350,-, dan is een losse doos 15 euro te hoog geprijsd. Dergelijke prijsopdrijving van een enige aanbieder zou niet mogen kunnen.

Beste Jan, dank voor je beoordeling, ook al is die negatief. Daar kunnen we van leren. Ik wil wel graag reageren op je twee punten: De prijs van de Turing Tumble is inderdaad lager als je ze per 5 stuks besteld. Dat heeft twee redenen: ten eerste geven we volumekorting en willen we daarmee scholen in de kosten tegemoet komen. Dat is volgens mij niet ongebruikelijk. Daarnaast is het zo dat we per zending 6.95 euro aan verzendkosten kwijt zijn. Die betaalt u als klant niet (want bij een verzending boven 75 euro is verzending bij ons gratis), maar wij betalen dat wel aan PostNL. Als we ze los verzenden is het prijsverschil dus voor de helft al verklaard door het verschil in verzendkosten. En uiteraard hebben we er zelf ook iets minder werk aan. Verder geeft u aan dat u elders goedkopere molecuulbouwdozen heeft gezien. Dat is niet onmogelijk, maar vaak betreft het leveranciers van scheikunde materialen, die niet aan particulieren leveren, maar enkel aan bedrijven en scholen. Daarnaast adverteren zij met prijzen exclusief BTW en verzendkosten. Die vergelijking moet dus per product goed gemaakt worden. En dat er vanuit China goedkopere imitatie producten worden aangeboden is zeker waar. Wij leveren al 10 jaar alleen maar molecuulbouwdozen van de originele product MolyMod en die is daar blij mee. Tot slot misschien nog de opmerking dat we echt niet een monopolist willen zijn. Wij proberen wel steeds nieuwe producten te spotten (origineel, leerzaam, kwalitatief goed) en hebben daar gelukkig ook wel tevreden klanten voor. Enkel concurreren op prijs is voor kleine specialistische webwinkels een doodlopende weg. Ik hoop dat je toch tevreden bent met je Turing Tumble en misschien iets milder naar onze positie kijkt. Met vriendelijke groeten, Eric & Vida

Levering snel en correct! Uitermate vriendelijke communicatie !

professioneel en klantvriendelijk.

Mijn kleinzoon krijgt pas op 13 maart zijn cadeautje. Dus qua product kan ik nog geen feedback versturen.

Over Betatoy

Betatoy is een online speelgoedwinkel met een verrassend en leerzaam assortiment speelgoed dat de interesse van kinderen in de beta-wetenschappen stimuleert (vandaar de naam Betatoy). Wij geven graag - ook persoonlijk - advies en vinden goede service vanzelfsprekend.