Perfect product

Dat wat je besteld krijg je ook.

Zeer klantvriendelijk

De medewerkers zijn allemaal zeer klantvriendelijk. Geen vraag is te veel. Snelle reactie. En weet de contactpersoon het antwoord niet dan wordt er netjes en snel navraag gedaan. In mijn product had de printer een stukje gemist bij het printen. Na contact werd direct een klacht aangemaakt en een nieuwe druk in gang gezet. De volgende dag had ik het product al in huis. Ik ben heel erg tevreden en zal zeker toekomstige bestellingen bij Drukwerkdeal plaatsen.

Beste Martine, Wat een fantastische review! Ontzettend fijn om te horen dat je goed bent geholpen met jouw klacht. We kunnen niet wachten om meer orders van jou te zien! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

snel/accuraat/kwaliteit

levering van de flyer, was snel en een mooie druk. Kreeg zelfs iets meer A5 flyers dan besteld. drukwerkdeal een aanrader Hans

Hi Hans, Bedankt voor je lovende woorden en mooie beoordeling. Daar gaat ons drukwerk hart sneller van kloppen ❤. Veel plezier met de flyers en wie weet tot een volgend drukwerk avontuur. Wendy Webcare specialist

Diep gelukkig, positief verrast over goede kwaliteit van matige foto

Heb een afdruk van zelfgemaakt design op canvas laten drukken. Ondanks matige kwaliteit van door mij aangeleverd materiaal is de scherpte van de afbeelding op 1,5 bij 1 meter uitmuntend. Vooral de kleuren zijn schitterend. De levering was snel en het product betaalbaar. Kan niet wachten het aan de muur te hangen.

Hi Vera, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Dat vinden wij altijd mooi om te lezen en worden we blij van! Stuur ons gerust een foto zodra het canvas hangt! Veel plezier met ophangen en er naar staren 😉 Niels Webcare specialist

snel geholpen met drukwerk

netjes geholpen, en keurig dingen verwerkt als gevraagd

Beste Frank, Fijn dat alles soepel is verlopen met het verwerken van je bestanden, daar doen we het natuurlijk voor! Bedankt voor het achterlaten van je review. Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Alles perfect

Prijs, kwaliteit, bezorging, aanlevermethode... Alles top!!

Beste Mireille, Bedankt voor je leuke review! Hier doen we het graag voor. Veel plezier met het textieldoek. We hopen je graag snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Bestellen, betalen en bezorgt binnen 4dagen

Duidelijke site

Beste Arnold, Bedankt voor je eerlijke review, wat fijn om te lezen dat je de site duidelijk vindt. Mocht je nog feedback voor ons hebben, aarzel niet en stuur mij gerust een mail op info@drukwerkdeal.nl TAV EMMA. Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Super snelle levering, goede service met uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Wij als bedrijf BRIMI Gereedschappen bestellen erg veel flyers, stickers en visitekaartjes via de website van drukwerkdeal.nl is alles gemakkelijk en overzichtelijk. Wij vinden kwaliteit maar ook een scherpe prijs belangrijk, maar natuurlijk ook de snelle levering. De medewerkers van de klantenservice zijn zeer vriendelijk en alles word keurig opgelost als er iets fout gaat. Wij zijn al 4jaar zeer tevreden over Drukwerkdeal.

Beste Pedro, Wat een fantastische review! Bedankt hiervoor. Wij zijn blij met jullie als vaste klant en zien jullie graag snel weer terug. Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Mijn verjaardagskalender voldeed niet aan mijn eisen, had dat bijtijds aangegeven, daardoor nu een herdruk gratis gekregen.

Beste Dori, Wat goed om te lezen dat je hierin goed bent geholpen en een kosteloze herdruk bent aangeboden. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je positieve ervaring hier te delen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

goed en makkelijk geregeld!

goed en makkelijk geregeld!

Beste Rob, Bedankt voor je positieve review! Zo beginnen wij onze maandag goed. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Gewoon een goede drukkerij

Ze komen altijd de afspraken na, ook nadat er iets is misgegaan doen ze hun uiterste beste het probleem op te lossen. Super

• Kennis & Vakmanschap

Hi Vincent, Bedankt voor je mooie review! Dat zijn nog eens lovende woorden. Blijf vooral contact opnemen bij vragen, dan helpen we je graag verder! Hopelijk tot snel bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Megan Webcare Specialist

Duidelijk, goed product en snelle levering

Product is zoals besteld, goede kwaliteit en snel geleverd! Top!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Edith, Bedankt voor de mooie beoordeling, daar worden we erg blij van! Tot ziens en een mooie dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Niels Webcare Specialist

Geweldige service en prachtig resultaat

Mijn bestelling bestond uit een zelf ontworpen geboortekaartje met goudfolie. Ik vond het wat spannend om keuzes te maken zonder proefafdruk en heb daarover contact opgenomen met de klantenservice. Zij hebben mij de zekerheid kunnen geven die ik zocht. Ik kreeg proefstaaltjes opgestuurd en mijn bestand werd gecontroleerd. Ik ben super blij met het resultaat en ben daar dan ook erg dankbaar voor.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Vera, Dank voor je ontzettend mooie review, daar worden we superblij van! Fijn dat je goed bent geholpen door ons Superhelden Care team en dat ze je de zekerheid hebben kunnen bieden bij zo'n belangrijke gebeurtenis! Daar doen we het tenslotte ook voor. Je hebt ook een verbeterpuntje benoemd, ik neem daarover contact met je op via de mail! Met vriendelijke groet, Niels Webcare Specialist

Vriendelijk, behulpzaam en snelle levering

Ik ben heel vriendelijk geholpen en na goedkeuring is mijn drukwerk snel geleverd. Netjes verstuurd.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Yvette, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. En wat fijn dat alles zo goed is verlopen! Hier worden we altijd erg blij van. Ik ben nog wel benieuwd, je geeft ons nu een 8. Wat kunnen wij doen om dit in de toekomst nog te verbeteren? Alle feedback is welkom! We zien je graag snel weer terug bij Drukwerkdeal.nl Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Prima Product, snelle service, goede prijs

De banner besteld. Prima geleverd, goede website. 1 tip: De plaatjes voldeden aan de eisen maar toch kwam er nog een waarschuwing te staan.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap

Hi Elsbeth, Fijn dat je blij bent met de banner, wij zijn blij met de mooie cijfers die je ons geeft! Bedankt voor de feedback, ik weet niet waarom ons systeem reageert wanneer de afbeeldingen aan de eisen voldoen, misschien heeft het net iets te gevoelig gereageerd. Wist je dat we bij twijfel altijd graag het bestand voor je controleren? Mocht je nog een keer zoiets tegenkomen dan horen we dat graag en kijken we met je mee. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Snel en perfect

Goede ervaring

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Sabine, Fijn om te horen dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad! En dan ook nog eens zo'n mooie beoordeling erbij. Dankjewel daarvoor! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Gewoon goed drukwerk in alle soorten en gunstige prijzen!

Producten zijn snel en goed voor gunstige prijzen.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Leon, Bedankt voor het achterlaten van jouw review! Het is helaas vanwege meerdere redenen niet mogelijk om jouw bestelling in één keer te versturen, wanneer het gaat om meerdere producten. De meest voor de hand liggende reden is dat het gaat om verschillende productie locaties. Daarnaast komt het soms voor dat de orderregels niet dezelfde levertijd hebben, hierdoor zouden wij pakketen moeten achterhouden. Dit is iets wat wij niet willen, om problemen te voorkomen. Hopelijk is het zo voor jou iets duidelijker! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

grandioos

prima service en kwaliteit

• Kennis & Vakmanschap

Beste Gerben, Bedankt voor de mooie beoordeling, zijn wij erg trots op! Tot ziens en een mooie dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

perfect

Snelle levering altijd meedenkend bij problemen. Kwaliteit goed

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Leo, Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service en de bestelde stickers. Veel plezier ervan en tot ziens! Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

Stipt en correct

Ontwerp die ze ontvangen wordt ook kritisch bekeken en ge-feedback-ed op fouten. Perfecte service.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Wim, Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn dat je tevreden bent met onze service! Veel plezier met de bierviltjes en een mooie dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

Beste drukkerij voor het afdrukken van posters - ze zijn snel en de afdrukken zijn prachtig

• Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Beste Eve, Wat een geweldig compliment; Beste drukkerij voor het afdrukken van posters. Dank je wel daarvoor, zijn wij erg blij mee! Veel plezier met de mooie posters en tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

Voor het eerst besteld maar zeker niet de laatste keer. Je word overal van op de hoogte gehouden met betrekking tot je bestelling vind ik persoonlijk erg fijn,

• Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goedemorgen Nadira, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service en de bestelde visitekaartjes. Bedankt voor de mooie beoordeling! Veel plezier met de spaarkaarten! Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

Nieuwjaarskaarten snel en netjes

Kaart bedacht, met Photoshop gemaakt en geüpload. Volgende dag waren ze al in huis! Super. Alleen nog even een adreswijziging aan Drukwerkdeal sturen want ze lagen bij de nieuwe eigenaar van ons oude huis.. stupid me!

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Bram, Bedankt voor de mooie beoordeling, een 10 kan niet beter! Wat een leuke kaart heb je gemaakt, een feestje om te mogen ontvangen. Heb je de adreswijziging inmiddels doorgevoerd ;)? Mooie dag gewenst en tot ziens! Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

• Kennis & Vakmanschap

Beste Aad, Bedankt voor je beoordeling, een 10 is de kroon op ons werk! Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

Supersnel, goedkoop en goed!

Makkelijke site, simpel om je eigen ontwerp te maken. Snelle levering van goede kwaliteit visitekaartjes voor een aantrekkelijke prijs.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen, Wat fijn om te horen dat onze online ontwerptool bevalt. Heel veel succes met het uitdelen van de visitekaartjes. Wij nemen jouw tip mee! Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl