Snel en netjes geleverd!

2 weken geleden voor het eerst wat besteld bij Drukwerkdeal. Ik wilde graag spot UV visitekaartjes en dit vond ik best spannend vanwege de spotkleur/glans. Specificaties waren allereerst heel duidelijk (kort maar krachtig) wat super fijn was voor mij (grafisch vormgever). Verzending was snel en de kaartjes zijn netjes ingepakt! Keurig updates ontvangen via de mail dus top! Heb pas 1 keer iets besteld dus 5 sterren daar wacht ik nog even mee maar de eerste indruk is al goed ;)

Snel, kwaliteit, flexibel en een mooi resultaat

Drukwerkdeal is in staat om je te ondersteunen met goede software voor het ontwerp en dan snel een prachtig product te leveren tegen een prima prijs.

Duidelijke uitleg, prachtig resultaat

Glossy gemaakt voor familiebijeenkomst. Heel erg mooi geworden.

Hi Kirsten, Wauw, wat een super mooi cijfer! Bedankt voor het plaatsen van de review. Erg fijn om te horen dat de glossy helemaal naar wens is geleverd. Tot snel bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Klopt altijd

Goede ervaring, goede prijs en kwalitatief goede producten.

Hi Oktay, We worden erg blij van deze mooie woorden! Bedankt dat je dit met ons wil delen. Tot snel bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Adequaat !

Hi Joep, Bedankt voor het achter laten van de review en het mooie cijfer! Erg fijn om te horen dat je tevreden bent. We zien je graag terug bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Op naar de toekomst.

Goedemiddag Salamander, Bedankt voor het prettige telefoongesprek van zojuist! Erg fijn dat we samen tot een oplossing zijn gekomen. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Goed maar op gebied van gebruikersgemak kunnen nog stappen gezet worden.

Voor mij zou de mogelijkheid om eenmaal bij de laatste fase in een bestellen terug te kunnen gaan om eventuele wijzigingen nog door te voeren waaronder aantal e.d. Eenmaal in concept kun je wel de tekst aanpassen maar een gekozen voorkant met foto is niet aan te passen. Althans....ik heb het niet gevonden.

Beste Caroline, Bedankt voor deze eerlijke review. Wij hebben elkaar zojuist even telefonisch gesproken, bedankt voor het prettige gesprek. Jij gaf aan dat het als erg vervelend word ervaren dat je niet terug kan in de specificaties zodra je een ontwerp hebt gemaakt op de site. Wij nemen deze feedback mee, zodat wij hier aan kunnen werken. Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust aan ons weten. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

Heel negatief

Beloftes worden niet nagekomen

Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van de review! Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen maar helaas kreeg ik geen gehoor. Zojuist heb ik een e-mail toegestuurd. Ik zie je reactie graag tegemoet zodat we samen tot een oplossing kunnen komen! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Fijne drukkerij die met je mee denkt!

Ik heb regelmatig drukwerk nodig hier is Drukwerkdeal een hele fijne partner met vriendelijke medewerkers die echt met je meedenken!

Beste Tijs, Bedankt voor jouw ontzettend mooie review en de fijne samenwerking. Van klanten zoals jij worden wij ontzettend blij. Graag tot snel! Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

Ook als het niet goed gaat, maken ze het goed!!

Onze folders waren niet kleurvast. Dat was een teleurstelling. Maar na contact te hebben gehad mochten we de zending terugsturen. Alles werd in no time geregeld en we kregen nieuwe folders. En deze zijn, zoals we altijd gewend zijn, fantastisch mooi gedrukt!! We zijn weer helemaal blij!!

Beste Ed, Wauw, wat een top review. Dank hiervoor. Wat goed om te horen dat het probleem met de kleuren zo snel is opgelost en jij toch het drukwerk hebt kunnen ontvangen wat je van ons verwacht bent. Veel plezier van de order en graag tot snel. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

Zeer goede service

Goede kwaliteit producten, goed verpakt. En een zeer goede klantgerichte klantenservice.

Beste Marlies, Bedankt voor deze mooie review en wat fijn om te horen dat onze service als prettig word ervaren. Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Graag tot gauw bij een volgende order. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

Het was (alweer) prima!

Ieder jaar bestellen wij onze kerst/nieuwjaarskaarten bij Drukwerkdeal, ieder jaar ziet het er weer prima uit. De levering is op tijd, kaarten verzorgd ingepakt. De prijs OK. Eén keer ging het niet goed, gebeld, en spoorslags kregen wij (kosteloos) nieuwe kaarten. Volgend jaar weer Drukwerkdeal!

Beste Maria, Wat een fijne review om te krijgen, hier worden wij heel blij van. Goed om te horen dat wij jullie nog altijd jaarlijks mogen ontvangen voor jullie drukwerk. Veel plezier met de bestelling en heel graag weer tot volgend jaar! Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

software moet geupdate worden

ik loop regelmatig tegen software problemen aan tijdens het bestellen of herbestellen en het uploaden van bestanden. Kan niets aan gedaan worden geeft drukwerkdeal aan. Op dit moment zou ik ze niet aanbevelen.

Beste Marja, Bedankt voor jouw eerlijke review. Zojuist hebben wij elkaar telefonisch even gesproken, dank hiervoor. Zoals besproken zijn de dingen waar jij tegenaan loopt inderdaad een bekend probleem, ons excuus hiervoor. Fijn je even gesproken te hebben en mocht je in de toekomst nog ergens tegen aan lopen laat het gerust weten. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

Prima ervaring

Algemene ervaring was prima. Werd snel geholpen met een vraag. Levertijd is snel. Prijs is prima. Kwaliteit is goed.

Beste Tom, Vriendelijk bedankt voor jouw review. Fijn om te horen dat de bestelervaring bij ons positief is geweest, dat horen wij graag. Veel plezier van de bestelling en graag tot snel. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

Betrouwbaar

Bestel er al jaren. Leveren altijd volgens afspraak en met prima kwaliteit.

Beste Markus, Bedankt voor jouw review. Het doet ons goed om te horen dat na jaren, wij jou nog steeds mogen ontvangen als trouwe klant. Heel graag tot snel bij de volgende mooie bestelling. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

Top geregeld!

Binnen één dag en perfecte kwaliteit voor een vriendelijke prijs

Beste Marinus, Ontzettend bedankt voor deze mooie woorden. Wat fijn dat de kwaliteit naar wens is, dat had natuurlijk niet kunnen missen met zulke mooie foto's! Heel veel plezier met de doeken. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

Snel geleverd en goede kwaliteit

Mooie dikke folders en posters, erg blij mee.

Beste Marlies, Wauw, wat een mooie review. Daar doen wij het voor! Goed om te horen dat de kwaliteit is geworden wat je ervan had verwacht. Graag tot snel voor de volgende mooie order. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

Banners zien er top uit.

Snel geleverd, keurig gedrukt. Heel blij mee en al in gebruik genomen.

Beste Caspar, Bedankt voor deze top review. Wat ontzettend fijn om te horen dat de banners naar verwachting zijn en dat ze ook al hangen. Heel veel plezier van de bestelling. Tot snel bij een volgende order. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

super goed

heel blij met drukwerkdeal. Altijd geleverd wanneer toegezegd en altijd goed. Wanneer het een keertje niet goed gaat zorgen ze meteen voor de beste oplossing denkbaar.

Beste Danielle, Wat een mooie complimenten, hier zijn wij erg blij mee! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

SUPER! Alles gaat beter als de communicatie goed is.

Ik kom hier graag omdat ik weet dat ze mij altijd goed helpen. Heerlijk personeel!

Beste Rene, Wat een mooie complimenten, hier zijn wij erg blij mee. Fijn dat je zo tevreden bent met onze klantenservice medewerkers, het zijn ook toppers! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

Pouches not specified that they are shiny or mat

We had ordered stand up pouches. The first time we chose recycled plastic and the second one just plastic. It's nos specified that the first one is mat and the second one is shiny. We thought they were the same in their look. Maybe it's an idea to specify this. Clients might have a preference of one or another.

Dear Annelise, Thanks for you feedback, we really appreciate this! I will pass this information on to the relevant department within our company. We are happy to help you with your next order. Greeting, Marian Webcare Specialist

Vertrouwd

Zoals al mijn bestellingen is deze ook weer uitstekend en zeer snel geleverd.

Beste Rob, Wat een mooie complimenten, hier zijn wij erg blij mee. Fijn dat je zo tevreden bent met de kwalitiet en de levering, leuk om te horen! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

goede service

Goede service. deze keer een opmerking; de budget banieren hebben sinds deze levering een steuntje minder gekregen bij de uitrolcasette onderin waardoor de stabiliteit minder is. Punt van aandacht! Mogelijk geldt dat niet voor de iets duurdere versies. Printkwaliteit en de snelheid van levering is uitstekend!

Beste Hans, Bedankt voor de review en feedback. Het budget cassettesysteem wordt afgewerkt met kunststof zijkappen. Daarnaast wordt de roll-up banner gestabiliseerd met een kunststof voet en voorzien van een lichtere kwaliteit PVC-doek geschikt voor actiematig gebruik. Het klopt dat deze versie 1 voet heeft. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

Goede prijs kwaliteit verhouding

Bestellen via drukwerkdeal vind ik eenvoudig, snel en ze leveren goede kwaliteit. Via het online programma kun je zelf je drukwerk samenstellen en vormgeven. Je ziet meteen hoe het resultaat eruit komt te zien. De kleuren en kwaliteit is goed. Ik beveel dit zeker aan.

Goedemorgen Daphne, Bedankt voor je mooie review. De flyers die je hebt ontworpen zijn mooi geworden. Ik kan me goed voorstellen dat je hier blij mee bent. Wel ben ik nog benieuwd wat wij kunnen doen om van jouw 9 volgende keer en 10 te maken! Alle feedback is meer dan welkom. Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Kwaliteit en snelheid erg tevreden over

Eenvoudige manier om snel drukwerk te laten maken en leveren! Kerstkaarten waren in no time gedrukt en geleverd en alles zag er netjes verzorgd uit.

Beste Jan, Wat een mooie review. Fijn dat jouw drukwerk zo snel is binnengekomen en helemaal naar wens is. Veel plezier met het geven van deze mooie kerstkaarten! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl