Snelle levering, goede kwaliteit

Ben zeer tevreden, 2500 visitekaartjes voor geen 3tientjes

• Kennis & Vakmanschap

Hoi, Bedankt voor het achterlaten van je review! Hier worden wij blij van. Veel plezier van de visitekaartjes. We zien je graag snel weer eens terug! Met vriendelijke groet, Francis Specialist Webcare

Top! Waar voor je geld!

Goeie prijs kwaliteit verhouding. Stickers kwamen snel aan en waren online zeer makkelijk te ontwerpen wat ik bij ander sites helemaal niet voor elkaar kreeg. Mocht ik weet wat nodig hebben zal ik dat zeker hier ontwerpen /bestellen!

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Aurely, Bedankt voor het plaatsen van je toffe review! Super om te lezen dat je zo tevreden bent over de ontvangen sticker en onze service. Hier worden wij heel enthousiast van! Ik wens je veel plezier met de bestelling en we zien je zeker graag snel weer terug! Met vriendelijke groet, Francis Specialist Webcare

Goed drukwerk

Goed gedrukt en gesneden, dig.flyers in print iets minder van kwaliteit maar wel binnen de norm. Goede levering en klantenservice

• Kennis & Vakmanschap

Hi Robert Jan, Dank je voor je mooie review! Fijn om te lezen dat dit zo goed is bevallen! Wat betreft de flyers zie ik dat je hetzelfde formaat bestand hebt aangeleverd als het bestand voor de visitekaartjes. Ik raad dan voor de volgende keer aan om de bestanden aan te leveren op het formaat van de flyers zelf om de kwaliteit goed te houden. Ik wens je veel plezier met de bestelling en graag tot snel! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Duidelijk, makkelijk en snel!

Zojuist mijn eerste bestelling ontvangen en erg tevreden. Het product (vlag) is van een mooie stevige kwaliteit. Het was snel verzonden en netjes verpakt. Zeker een aanrader!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Raquel, Dank je voor je toffe review! Ik vindt het fijn om te lezen dat je vlaggen zo mooi zijn geworden, en dat je hier ook zo blij mee bent. We zien je graag snel weer eens terug! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Drukwerkdeal is altijd snel en bovendien erg vriendelijk. Wanneer er een keer toch iets mis gaat, door welke omstandigheden dan ook zijn ze snel in het oplossen van het probleem. Ze communiceren alles duidelijk en blijven altijd vriendelijk en behulpzaam.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Alexa, Bedankt voor je review! Wat ontzettend fijn om te lezen dat mijn collega's je goed te woord hebben gestaan als er eens iets mis ging. Dit lezen wij maar al te graag. Tot snel! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Volgens verwachting

Prima kwaliteit tegen een nette prijs.

• Communicatie N.v.t.

SUPER KWALITEIT!

snelle levering, super kwaliteit, value for money!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Arie, Bedankt voor je super review! Top om te horen dat je zo tevreden bent. Fijn dat alles soepel is verlopen met het bestellen, daar doen we het natuurlijk voor. Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Kwaliteit zoals ik verwacht had. Top

Posters en flyers besteld. Opgemaakt in InDesign. Kwaliteit van de door mij gebruikte digitale bestanden waren goed (300 dpi). Dus de drukkwaliteit was ook uitstekend. Goede prijs. Dat kan ik weten omdat ik meer als 40 jaar in de grafische industrie heb gewerkt.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Lambert, Dit zien wij ontzettend graag. Wat een goede manier om onze week te beginnen, met zo'n positieve review! Bedankt daarvoor. Fijn dat alles goed gegaan is met het aanleveren van de bestanden en het drukken hiervan. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Geweldige service

Op zondag 50 strandstoelen besteld als atentie voor personeel op de zomer bbq. Deze bbq vond plaats op donderdag. Levering zou woensdag zijn. Helaas een mail op woensdag dat de levering vertraagd zou zijn en donderdag niet gehaald zou worden. Na telefonisch overleg heeft Marit alles in het werk gezet en zelf een spoed koerier de stoelen laten bezorgen. Donderdag om 17.50 uur stoelen geleverd en om 18 uur begon de bbq! Echt TOP!!!!

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Rob, Wauw, wat een enthousiaste review! Fijn om te horen dat alles toch nog gelukt is, al was het net op het nippertje. Ik hoop dat de barbecue een succes was! Ik zal je complimenten ook doorgeven aan Marit, ze zal het erg leuk vinden om dit te lezen. Bedankt ook voor je feedback! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Goede service, snel en goede kwaliteit drukwerk

Prettige telefoongesprekken met kundig, geduldig en vriendelijk personeel. Via mail nog wat tips gekregen ter verbetering van mijn afbeeldingen en hoe aan te leveren. De poster werd snel geleverd in zeer stevige verpakking.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag, Bedankt voor je enthousiaste review! Dat waarderen we. Wat fijn om te horen dat mijn collega je per mail goed heeft geholpen. Veel plezier met de poster. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

inDRUKwekkend!

Dit is nu een ervaring waar je (ik!) blij van wordt! Visitekaartjes besteld, echt snel, met twee dagen, geleverd, tegen een heel scherpe prijs, in perfecte kwaliteit. Ik ben eigenlijk een soort verbaasd dat het zo ook kan! Een hele beste 'drukwerkdeal!'

• Kennis & Vakmanschap

Beste Leo, Wat een geweldige review! Ontzettend bedankt voor alle tienen. Hier worden wij heel blij van. Veel plezier van de visitekaartjes. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Mooi stikker

Mooi stikker, snel geleverd en goed geprijsd

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Arjan, Bedankt voor je mooie beoordeling, daar zijn wij erg blij mee! We zien je graag snel weer terug! Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

Alles goed voor elkaar

Goede instructie werktekeningen, goede handleiding. Goede afdrukken ontvangen.

• Kennis & Vakmanschap

Dag Gert, Wauw een 10! Bedankt voor het achterlaten van je review. We zien je graag snel weer terug! Met vriendelijke groet, Francis Webcare Specialist.

Uitermate tevreden, snelle levering, perfecte uitvoering

niet verwacht zo snel als geleverd, binnen 48 uur na opmaak en uploaden op de website stond de banner al in de woonkamer. Super netjes afgewerkt en prachtig uitgevoerd. Was mijn 2e keer qua bestelling...maar zeker niet de laaste...

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Marco, Bedankt voor het schrijven van je review. Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Hier worden wij heel blij van! We zien je zeker graag snel weer terug! Met vriendelijke groet, Francis Webcare Specialist.

Super snel en mooi resultaat

Ziet er goed uit. Werd snel geleverd en prijs kwaliteit verhouding goed

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Jeanette, Fijn dat je zo tevreden bent! Mochten we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen, contact ons gerust. Met vriendelijke groet, Harmen Webcare Specialist.

Mooie stickers laten maken.

Makkelijk bestellen en geleverd als afgesproken.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Martin, Wat fijn dat alles zo goed is verlopen met je order! Fijn dat je de tijd hebt genomen om hier een review over te schrijven. We zien je uiteraard heel graag terug bij Drukwerkdeal.nl Met vriendelijke groet, Hanneke Drukwerkdeal.nl

Superservice

Kwam er niet helemaal uit, toen werd ik door een heel vriendelijke, geduldige medewerker verder geholpen, top!

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen, Bedankt voor je enthousiaste review, fijn om te horen dat je zo tevreden bent. In ons aanleverprogramma is het mogelijk om je ontwerp iets te schuiven, of iets te vergroten. Uiteraard raden wij wel aan om het ontwerp direct compleet aan te leveren, zo weet je zeker dat het goed gaat! We zien je graag snel weer terug bij Drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Ik besteld 2 voorwerpen 1 keer, maar ik heb hem ontvangen met 2transport,daroom heb ik 2 punt af van jullie. maar de rest is perfect. Kan nog beter.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Jonas, Bedankt voor de positieve review en je feedback! We nemen je opmerking absoluut mee naar de juiste collega's. Het is bij ons inderdaad zo dat, wanneer een product klaar is, we dit direct verzenden. Dit voorkomt dat jouw pakket kwijt raakt, bij een verkeerde klant terecht komt of wellicht beschadigd raakt. Door het direct verzenden, loopt het pakket veel minder risico. Uiteraard zijn we continu aan het verbeteren, dus wellicht kan dit in de toekomst nog worden aangepakt. Bedankt voor het meedenken! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Prachtige kwaliteit !

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen, Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met je bestelling en de kwaliteit hiervan! Daar doen we onze uiterste best voor. Graag tot de volgende keer! Ik wens je een zonnige dag toe ! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Prachtige kwaliteit

250 visitekaartjes besteld, dubbelzijdig bedrukt. Prachtige kwaliteit, met ronde hoeken.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Rob, Dank je voor het plaatsen van je mooie review! Ik vindt het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je kaartjes, dat komt natuurlijk mede door jouw prachtige design. We zijn hard bezig met het verbeteren van onze website, en daar zullen we jouw opmerking zeker in mee nemen. Ik wens je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Snelle goede service

Onlangs een reclamebord besteld waar bij levering een drukfout op bleek te staan. Door u zeer snel (!) en kosteloos binnen een paar dagen hersteld! Top service!

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Rudolf, Wat ben ik blij om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service! Veel plezier er mee, en wellicht tot de volgende keer. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Francis Specialist Webcare

Ik ben tevreden over de kwaliteit en levertijd.

Ik doe al meer dan 10 jaar zaken met jullie in volle tevredenheid.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Dorine, Bedankt voor jouw mooie beoordeling, op alle punten 5 sterren, wauw! Op naar de volgende 10 jaar :) Mooie dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Marian Webcare specialist

Snel! Goede kwaliteit; jammer dat er geen controle is over eindproduct

Recent via drukwerkdeal uitnodigingen besteld. Bestellen gaat heel eenvoudig via de website. Helaas door ons een foutje gemaakt waardoor de tekst op de gevouwen kaart op zijn kop kwam te staan. Ik vind het heel jammer dat er geen controle is voordat het aangeleverde gedrukt wordt. Hierdoor inderdaad de beste en snelste deal maar niet het gewenste resultaat. Geef klanten desnoods, tegen kleine meerprijs, de keuze in het hele bestelproces om te laten controleren.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Els, Vanochtend probeerde ik je te bellen, helaas zonder resultaat. Graag wil ik je uitleggen waar de optie van het aanleveren met een controle zicht bevind. Daarnaast wil ik ook voor deze een passende oplossing bieden. Wil je mij misschien terugbellen op 088-8855222? Met vriendelijke groet, Harmen Webcare Specialist

Topservice!

Jaarboek voor een basisschool gemaakt met een enorm strakke deadline. Customerservice is perfect geregeld, zowel telefonisch als via de mail. En de jaarboeken zijn precies op tijd binnen gekomen en zien er fantastisch uit. Dankjewel daarvoor!

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Cindy, Wauw, wat een ontzettend gave review heb je geschreven. Wat worden wij gelukkig van dit soort berichten! Ik heb je complimenten ook direct doorgegeven aan de collega's wie jou hebben geholpen met jouw order. We zien je graag snel weer terug! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Goede ervaring

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Saskia, Dank je voor het plaatsen van dit mooie compliment! Mocht je toch nog verbeterpunten hebben zodat we een 10 bij je kunnen scoren dan horen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Priscilla Webcare Specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl

Over Drukwerkdeal.nl

<P>Jouw eigen unieke flyers, briefpapier, visitekaartjes, spandoeken en andere originele reclame uitingen? Bij ons ben je aan het juiste adres voor een groot assortiment aan online drukwerk! </P> <P>Met onze persoonlijke service, via diverse kanalen, unieke aftersales en vaste contactpersonen, helpen wij je graag. Wij zijn immers nog steeds de vertrouwde 'drukker om de hoek'. Direct contact met één van ons? Bekijk dan het smoelenboek: Hier vind je alle namen, functies en belangrijke contactgegevens van ons Drukwerkdeal.nl-team!</P>