Overzichtelijke website, snelle service en mooi resultaat

Overzichtelijk Snel Kwalitatief

Verdieo je in resolutie!

Kwaliteit van de producten is prima. Let echter wel op bij het aanleveren van eigen beeldmateriaal. Ik heb een afbeelding op airtex fotobehang laten printen. Op het voorbeeld op de site kwam deze perfect over. Foto werd ook niet afgekeurd. In werkelijkheid blijkt de afdruk zeer wazig, Op afstand valt het niet op, duchtbij ziet er niet uit met artifacts. Weet dus wat je doet met resoluties etc want het voorbeeld gaat wel goed, maar het resultaat is beduidend minder. Jammer.

• Kennis & Vakmanschap

Zeer tevreden over kwaliteit en bezorgtijd

Zeer tevreden over kwaliteit en bezorg snelheid Inmiddels eea besteld (sandwichborden, boekjes en posters) erg tevreden over de kwaliteit voornamelijk van het A0 formaat

Goede kwaliteit, snelle levering

Duidelijke website waarop je snel en eenvoudig kunt vinden wat je nodig hebt. Eenvoudig te bestellen. Snelle levering en mooie kwaliteit gekleurde enveloppen.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goede kwaliteit en snelle levering

De A2 posters waren super kwaliteit, en verrast dat ze plat geleverd werden en na 2 dagen al thuis ontvangen. En dat voor een zeer voordelige prijs.

perfect,

zeer makkelijk om je businescard te ontwerpen, vervolgens snelle levering. gewoon perfect.

• Kennis & Vakmanschap

Alles mooi gedrukt en snel geleverd.

top!

Uitstekende service en kwalitatief mooie producten

super goed

• Kennis & Vakmanschap

Dag Jan, Bedankt voor je mooie cijfer. Daar worden we blij van! We zien je graag terug op onze site. Met vriendelijke groet, Lize Webcare Specialist

Goede en snel levering

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goedemiddag Vincent. Bedankt voor je mooie review en de feedback, deze nemen we zeker mee! Een mooie dag gewenst. Met vriendelijke groet, Lize Webcare Specialist

Prime drukwerk en snel geleverd

Zeer goed. We wilden een flyer laten drukken. Via internet bij Drukwerkdeal terecht gekomen. PDF aangeleverd en de volgende dag al in huis. Sneller kan niet en de prijs was prima. Volgende keer komen we terug.

• Kennis & Vakmanschap

Dag Rob, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent onze next-day service. We gaan zo door en zien je graag terug! Met vriendelijke groet, Lize Webcare Specialist

Uitstekende service en topkwaliteit eindprodukt

Ik ben erg goed geholpen door de servicemedewerkers van Drukwerkdeal.nl. Met veel geduld zijn mijn vragen beantwoord en is er meegedacht om tot de juiste beslissingen te komen. Het was erg prettig om tijdens de productie op de hoogte te blijven van de status van mijn opdracht. Het eindprodukt ziet er super uit.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Pieter, Dat noem ik nou nog eens een fantastische review! Super bedankt voor je mooie woorden en fijn om te horen dat alles goed is gegaan. Een mooi eindresultaat is natuurlijk waarvoor wij samen gaan! Wie weet tot gauw op de webshop?! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Redelijk

Ik was niet blij met de drukking .. maar moet zeggen dat ik heel netjes ben geholpen door Marjolein... Nu hoop ik dag juiste binnekomt

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Sabine, Wat fijn om te horen dat je wel blij was met de hulp van Marjolein. Ik zie dat de nieuwe cadeaubonnen vanmiddag worden verwacht tussen 13.00 / 15.00 uur. Mochten deze alsnog niet naar wens zijn dan hoor ik dat uiteraard graag! In je account zie ik inderdaad dat je twee facturen hebt gekregen, één betreft een credit factuur aangezien je een bedrag van ons hebt terug gekregen. Deze kun je gebruiken voor je eigen administratie. Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan aarzel niet om contact op te nemen! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Snel duidelijk en betaalbaar

Zie rest

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Hi Wennie, Wat leuk dat je zo'n duidelijke en positieve review over ons schrijft. Heel fijn om te lezen en we hopen je snel weer te zien! Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Alles is wordt conform afspraak geleverd

Alles is wordt conform afspraak geleverd, en voor een schappelijke prijs.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Giovannie, Dank je voor het plaatsen van je mooie review. Fijn om te horen dat alles zo goed bevallen is! Mochten we je ooit weer van dienst kunnen zijn, dan horen we het graag. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Niet te evenaren prijs, kwaliteit, snelheid en klantvriendelijkheid.

Was positief verrast over de prijs en kwaliteit. Was ontevreden over de bespanning van het canvas. Na mail contact met drukwerkdeal werd mijn klacht serieus en snel behandeld en binnen 4 dagen werd het probleem tot mijn volle tevredenheid opgelost. Zal in de toekomst zeker met drukwerkdeal blijven samenwerken en aanraden bij vrienden en kennissen.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Ron, Bedankt voor het plaatsen van deze toffe review! We doen er altijd onze uiterste best voor om ook wanneer je niet tevreden bent dit zo goed als mogelijk op te lossen. Dat hoort natuurlijk bij onze service. Ontzettend fijn om te horen dat dit zo goed is bevallen en dat je ons zelfs wil aanraden bij vrienden en kennissen. Mochten we ooit weer iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat natuurlijk graag. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Prijs kwaliteit is prima!

Drukwerk is niet mooi afgesneden .. niet door de teksten maar wel in het vlees. Geen schade, maar ik ga er de volgende keer wel meer rekening mee houden.

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Hans, Bedankt voor je review. Ik wil je graag adviseren om bij je volgende bestelling telefonisch contact met ons op te nemen. Dan kijken wij mee bij het aanleveren van je bestand om dit soort dingen te voorkomen. Heb je hier nog vragen over neem dan gerust nog contact met ons op. Met vriendelijke groet, Susan Webcare Specialist Drukwerkdeal

Prima service!

2 stoepposters besteld van hoogwaardige kwaliteit. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken en levering was snel. Alleen jammer dat de pdf in een soort self service portal moet worden gemaakt in plaats van een drukgereed pdf aanleveren.

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Joost, Bedankt voor je review. Je kunt nadat je je bestelling hebt geplaatst ook je kant en klare pdf aanleveren in ons uploadsysteem. Dit is nadat je een ordernummer hebt ontvangen. Heb je hier nog vragen over neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Susan Webcare Specialist Drukwerkdeal

perfect en supersnel

Goede website zeer overzichtelijk en gemakkelijk

Toppers

Hele snelle levering prachtig resultaat van wat bestelt is!

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Mooie kaarten voor een kleine prijs! Top

Gemakkelijk om te ontwerpen Voldoende informatie over verloop Snelle levering

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Wat een goede en snelle service! Helemaal top!

Mijn briefpapier en afsprakenkaartjes waren snel geleverd en voor een mooi prijsje. De enveloppes waren niet mooi scherp gedrukt vanwege aanlevering in een bestand wat niet optimaal was voor het drukken van de enveloppen maar dus wel voor de overige producten. Er was een prettige en snelle mailwisseling hierover en na beoordeling van de enveloppes kreeg ik binnen één dag mijn geld teruggestort. Wat een geweldige service!!

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Monique, Wat super om te horen dat je onze klantenservice zo behulpzaam vond! Het kan natuurlijk gebeuren dat er wel eens iets mis gaat, en dan doen wij ons uiterste best om samen met jou tot de beste oplossing te komen! Zien we jou gauw weer terug op de website? :) Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Drukwerkdeal haar visitekaartjes zijn ronduit fantastisch. Ik heb 500 visitekaartjes besteld met het ontwerp van een ander programma. Het toevoegen van eigen ontwerpen is erg eenvoudig en de prijzen zijn zeer laag. De kaartjes zijn schitterend bedrukt, mooie kleuren, niet allemaal even recht maar dat hoef je ook niet te verwachten voor de prijs. Jammer dat de stickers zo onwijs duur zijn, ik had graag ook stickers bij jullie laten maken.

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Jens, Vanaf hier natuurlijk ook nog even bedankt voor jouw mooie review! Bij jouw andere review ben ik dieper in gegaan op de mogelijkheden voor de stickers. Zoals aangegeven zouden we graag de mogelijkheden met jou bespreken! Horen we gauw van je? Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Goede kwaliteit

Goedkoop en uitstekende kwaliteit. Snelle levering met perfecte verpakking

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Ellen, Bedankt voor jouw super toffe review! Super om te horen dat de poster goed is aangekomen, hopelijk heeft deze een mooi plekje gekregen. Wie weet tot gauw? Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Snelle en top service

Binnen 1 dag de bestelling ontvangen. Beter dan verwacht en voor een goede prijs. Top bedrijf

• Kennis & Vakmanschap

Hi G. Van der Hulst, Dank je voor deze enthousiaste review! We doen er altijd alles aan om je bestelling zo spoedig als mogelijk te versturen. Mocht je ooit onze hulp weer nodig hebben, dan horen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw eigen unieke flyers, briefpapier, visitekaartjes, spandoeken en andere originele reclame uitingen? Bij ons ben je aan het juiste adres voor een groot assortiment aan online drukwerk! Met onze persoonlijke service, via diverse kanalen, unieke aftersales en vaste contactpersonen, helpen wij je graag. Wij zijn immers nog steeds de vertrouwde 'drukker om de hoek'. Direct contact met één van ons? Bekijk dan het smoelenboek: Hier vind je alle namen, functies en belangrijke contactgegevens van ons Drukwerkdeal.nl-team!

Over Drukwerkdeal.nl

<P>Jouw eigen unieke flyers, briefpapier, visitekaartjes, spandoeken en andere originele reclame uitingen? Bij ons ben je aan het juiste adres voor een groot assortiment aan online drukwerk! </P> <P>Met onze persoonlijke service, via diverse kanalen, unieke aftersales en vaste contactpersonen, helpen wij je graag. Wij zijn immers nog steeds de vertrouwde 'drukker om de hoek'. Direct contact met één van ons? Bekijk dan het smoelenboek: Hier vind je alle namen, functies en belangrijke contactgegevens van ons Drukwerkdeal.nl-team!</P>