Mooi product en zeer voordelig

Print op forel ziet er goed uit, en dat voor weinig als je het met een fotolabo vergelijkt. Zeer goed verpakt, komt spoilers aan!

• Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Geweldig bedrijf! Topsnelle levering, prachtig printwerk, zeer betaalbaar!

Aardige medewerkers aan de telefoon, die je geduldig helpen als er iets nog niet helemaal duidelijk is. Goeie overzichtelijke website. Idioot snelle levering tegen een hele sympathieke prijs! Prachtig printwerk, mooie heldere kleuren!

altijd zo behulpzaam

Ik ben blij met DWD ze zijn altijd behulpzaam en willen mee kijken als je dat vraagt. Ook als je 3 keer opnieuw een bestand uploadt blijven ze geduldig en dat is heel fijn. Het gevolg was dat het resultaat heel goed was: een mooie flyer, en dat is best belangrijk als je 1000 flyers bestelt. Dus top!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Berrique, Bedankt voor je enorm leuke review! Wij vinden het belangrijk om iedereen de ruimte en tijd te geven zodat je echt geen vragen meer hebt wanneer je ophangt, en dus ook het gevoel hebt dat alles is afgerond. En natuurlijk het belangrijkst .. dat je met een gerust hart je mooie flyers kunt ontvangen. Heel fijn om te horen dat je dit zo waardeert, en wellicht tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist webcare

Super snel geleverd

Zeer toegankelijke site , om zelf je reclame werk te maken .

Echt goed!

Mijn ervaring is echt positief qua vermogen van uw site. Er is een klein opmerking voor nieuwe site. Even hard nadenken. Mens kan niet scrollen site om hoog en om laag tijdens bestelling van een product als eco papier. Mens is gewent om dat te doen bovendien is zichtbaar andere product of ander mogelijkheid er onder maar mens kan hem niet krijgen. Met vriendelijke groet, Michal Kilian

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

Levering veel te laat.

Ik bestel met een aardige regelmaat bij Drukwerkdeal, maar deze keer is het goed mis gegaan, op 3 maart petten besteld, waar 9 werkdagen op staat en pas 28 maart in huis, dit zou voor het corona drama bij mij moeten zijn, dus dat is geen excuus. Er is mij korting aangeboden, deze credit heb ik nog niet mogen ontvangen.

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Hi Gijs, Bedankt voor het prettige telefoongesprek van zojuist. Zoals besproken is deze order een aantal keer intern vertraagd wat inderdaad verwarring schept over de leverdatum. Nogmaals excuses. Fijn dat de petten wel naar wens zijn en de korting wordt zeker verwerkt. Graag tot een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Lize Specialist webcare

Alles goed geregeld

Alles goed voor mekaar, duidelijk website, Kan geen narigheid bedenken. Ook lekker snel binnen. Eerder dan verwacht, Helemaal top! Groet, Wim Doets Koggehoorn Culinaire dienstverlening

• Kennis & Vakmanschap

Hele vriendelijke en fijne klantenservice en top levering! Veel sneller binnen dan ik had gedacht!

Super! Een echte aanrader! Hele goede kwaliteit en ik had nooit gedacht dat het al zo snel geleverd zou worden (stond ook aangegeven wanneer het er eigenlijk zou zijn maar was gewoon al 2 dagen later in huis)! Super fijn en dankjewel!

• Kennis & Vakmanschap

Ondersteuning door Peter Tuk was prima, order plaatsen redelijk klant onvriendelijk

Jammer dat Drukwerkdeal niet een tool heeft waarmee je als leek een order kan ontwerpen en samenstellen. De tool die op de website aanwezig is werkt voor mij niet

• Kennis & Vakmanschap

Perfect product met supersnel geleverd

De banner voor mijn sportschool ziet er zeer professioneel uit. Erg snelle levering. Ook vind ik de prijs hiervoor zeer acceptabel. Samengeval zou ik Drukwerkdeal.nl bij iedereen willen aanraden.

Goed, snel en vakkundig

• Kennis & Vakmanschap

Betaalbaar, goed én snel!

Eenvoudig bestellen, snel geleverd en niet duur!

Mooie kwaliteit.

2 tuinposters besteld. En ook al gaf de site bij bestellen aan dat de resolutie te laag was, zijn ze prachtig geworden. Stevige kwaliteit en snelle levering

• Kennis & Vakmanschap

Super kwaliteit en snel geleverd!

Voor een leuke prijs een persoonlijk kaartje laten bedrukken! Snel geleverd en goed kwaliteit.

Goed en snel

Alles prima verlopen

super geholpen ondanks Corona

ondanks de vervelende tijd, super geholpen vriendelijk personeel blijf zo bezig!

Buitengewoon gemakkelijk

Ik heb zeer goede ervaringen met Drukwerkdeal. Je kunt het artwork zelf uploaden en alles is vol geautomatiseerd. Deze keer heb ik gekozen voor de matte uitvoering van de flyers en die waren zelfs nog mooier dan de glanzende! De flyers kwamen ook nog eens een dag eerder aan met PostNL dan verwacht. Top kwaliteit, prima prijs en heel gebruiksvriendelijk

• Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Positief verrast van de hoge kwaliteit van de canvas print!

Het blijft altijd spannend hoe een (bewerkte) foto overkomt qua kleuren en helderheid als het gedrukt wordt. De spanning was echter totaal onnodig, de afbeelding is perfect overgezet naar een fotoprint op canvasdoek. Zeer kleurecht en netjes afgewerkt! Bovenverwachting goed! Heel blij mee! Volgende keer kom ik (net zoals voor al het andere drukwerk) zeker weer terug bij Drukwerkdeal! Ga zo door!

Snelle levering,mooie kwaliteit

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Stickers voor producten besteld. Zeer tevreden en zal zeker opnieuw bestellen!

Geweldige service!!!

Ben al wat jaren klant met onze Slagerij. Kerstfolders.flyers,bbq-lijsten,stickers, Kadobon noem maar op! Altijd alles op tijd in huis, correct verzonden, nette prijs kortom helemaal Top!!

prima!

Het werk is prima geleverd. De levering was niet helemaal conform afspraak op de datum, maar gok dat door deze "gekke" situatie komt. Banner was goed verpakt en heeft goede kwaliteit.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goede hulp, goede spullen en snel geleverd voor een fijne prijs.

Lekker duidelijke uitleg. 'T gaat bijna vanzelf.

Snel geleverd 1 dag eerder dan prognose

Het bestellen was even wennen omdat de site veranderd was ten opzichte van de vorige keer. . Maar ik werd er goed doorheen geloodst Mooie producten ontvangen endegelijk verpakt en niet onbelangrijk tevreden klanten

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Beste Remco, Bedankt voor het plaatsen van jouw mooie review! Fijn om te horen dat het bestellen via de nieuwe site zo goed is verlopen, zo bouwen we iedere keer verder om de site te verbeteren. Mocht je dus toch nog verbeterpunten of vragen hebben dan horen wij dat graag! Een hele fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Fantastisch snel weer

Prima service en vooral snel werk!

Over Drukwerkdeal.nl

<P>Jouw eigen unieke flyers, briefpapier, visitekaartjes, spandoeken en andere originele reclame uitingen? Bij ons ben je aan het juiste adres voor een groot assortiment aan online drukwerk! </P> <P>Met onze persoonlijke service, via diverse kanalen, unieke aftersales en vaste contactpersonen, helpen wij je graag. Wij zijn immers nog steeds de vertrouwde 'drukker om de hoek'. Direct contact met één van ons? Bekijk dan het smoelenboek: Hier vind je alle namen, functies en belangrijke contactgegevens van ons Drukwerkdeal.nl-team!</P>