Fantastisch snel geholpen via de website. Logo gestuurd en binnen een dag had ik een perfecte banner

Fantastisch!

Teleurgesteld in service

Zelf al jaren tevreden klant. Echter heb ik jullie een klant aangeleverd uit Denemarken die graag bij jullie wil bestellen. Alleen jullie website kan niet in het Engels en jullie willen mij/hem NIET helpen.

Aanrader voor iedereen die kwaliteit en service wil voor een concurrerende prijs.

Ik gebruik al jaren de service van Drukwerkdeal voor een groot deel van de realisatie van mijn projecten. Niet alleen is de kwaliteit, prijs verhouding erg goed maar ook de service is uitstekend. Vanzelfsprekend vallen er spaanders als er gehakt wordt. Voor mij is het belangrijk hoe daar op gereageerd wordt en dat doet Drukwerkdeal snel en altijd naar volle tevredenheid. Tenslotte is hun service en kwaliteit voor mijn klanten uiteindelijk mijn service en kwaliteit.

Professioneel en goede kwaliteit

Heel compleet bestelproces en duidelijke instructies.

Duidelijk , snel en betaalbaar

Snel en goed!

Heel snel en goed en correcte prijs

Bestelling niet op beloofde tijd geleverd

teleurgesteld

Dat was weer super!

Had mijn visitekaartjes in een luxe variant besteld en het verschil is goed te zien. Erg netjes. Kleuren ook perfect. Formaat ook helemaal super. Het resultaat is zoals ik had gehoopt en nog snel geleverd ook. Tot de volgende keer!

Prima, snel en goed product.

Prima service, mooi product ontvangen. Als je geen verstand hebt van bestanden aanleveren etc, zou de telefonische begeleiding wel iets beter en vriendelijker kunnen. Ik bel niet omdat ik iets zelf wel weet. Verder top!

Fantastisch wat een mooie Zingende Sinterklaas ansichtkaarten!

Ook de Zingende Sinterklaas heeft ansichtkaarten nodig in Nederland. Nou leent hij elk jaar mijn gitaar en toen zag hij mijn mooie Oranje Man ansichtkaarten. Die wil ik ook zei hij. Zou dat kunnen en komt het dan ook nog op tijd? Nou ik heb het voor hem geregeld en Drukwerkdeal weer supersnel en mooi gemaakt en als hij straks in Nederland aankomt liggen ze hier klaar.

Aardige mensen, en ze leveren op tijd

ze denken ook goed mee

Nooit meer !

Heb meerdere malen spullen besteld en naar tevredenheid. Nu wilde ik hetzelfde bestellen maar kan men niet opnieuw in productie nemen en moet ik alle bestanden gaan zoeken om deze door te geven. Men geeft aan dat ze je persoonlijk helpen. Totaal niet men werkt tegen. Nog geen minuut na mijn bestelling zag ik dat ik het verkeerde bestand had toegevoegd. Maar dat kon men niet meer tegenhouden. Alles vooraf betaald. Nou voortaan gewoon bij de lokale drukker, al kost dit het dubbelen. Nooit meer Drukwerkdeal.

alles zoals belooft

prima bedrijf

snel en correct

Het resultaat was naar verwachting. Prima dus.

Qua service en afhandeling goed .. maar

De service en afhandeling van mijn bestelling waren prima. De kwaliteit van het shirt was ver beneden pijl. Dunne stof, slechte opdruk waar de stofkleur doorheen te zien is. Dus al met al, van mij uit geen bestellingen meer.

Razendsnelle levering

Waarom een 7 ? Ik had een toeslag betaald om het ontwerp vooraf te laten beoordelen. Ik had twee logo's meegestuurd waarin de een erg 'blurry' is geprint. Dat had met zo'n beoordeling toch geconstateerd moeten worden ?

Levering zoals van te voren was aangegeven. Mooi product

stickers niet super sticky, en transport was 2 dagen te laat

Ik betaalde voor spoedverzending en voor zover ik kan zien heeft Drukwerkdeal op tijd verzonden, maar zorgde PostNL voor twee dagen vertraging! Tijd voor een deal met een meer betrouwbare pakketbezorger! De stickers zijn mooi, maar niet super sticky op alle ondergronden helaas.

Prijs en afdruk prima, software onvoldoende, kras en deuk bij levering

Alhoewel mijn klacht over een kras en deuk in de geleverde afdruk snel is afgehandeld en geresulteerd in een nieuwe afdruk, heb ik wat opmerkingen. 1. Afdruk op aluminium kan alleen op gebortsteld aluminium. Waarom niet de mogelijkheid ook op wit aluminium. Daarvoor moet ik naar 'de concurrent'; 2. Ophangsysteem kan ik alleen kiezen uit RVS afstandhouders. Dat wil ik niet maar heb geen andere keus. Waarom niet de mogelijkheid toevoegen voor andere ophangsystemen. Die moet ik nu apart bestellen en zelf bevestigen. 3. Het passend maken van de foto is onhandig. Als ik een foto aanlever in de goede maat, dan moet dat voldoende zijn. Nu ben ik onzeker over mogelijke randjes. Dit resulteert in foto's die kleiner worden afgedrukt dan het aangeleverde formaat, hierdoor wordt de foto niet zoals gewenst.

Snelle levering en mooie kwaliteit van de foto op canvas!

goede ervaring

Super snel geleverd dus goede service

Heel mooi boek, dank voor de ondersteuning van Drukwerkdeal

We moesten een handboek maken dat we mooi wilde drukken en inbinden in een kleine oplage. Drukwerkdeal heeft dat perfect geregeld. We hadden zelf de opmaak en alles gemaakt. Wij zijn geen drukkers maar de specialisten van Drukwerkdeal hebben ons met tips goed geadviseerd hoe we dat moesten regelen. Het is een prachtig boek geworden, ons team is er heel blij mee.

Fantastische service met kwaliteit producten!

Eventuele vragen beantwoorden ze snel en professioneel. Ik vind hun producten keer op keer echt mooi, zeker voor de prijs die ze ervoor vragen.

Altijd top!

Nieuwe flyers ontworpen en laten printen, prachtig resultaat als altijd! Snelle service, top bedrijf! :-))

Perfecte eerste ervaring!

Zowel technisch inhoudelijk goed voor elkaar, goede veiligheid ingebouwd of je aangeleverde foto's en plaatjes wel voldoen om het mooi te maken, ook zonder spoed erg snel geleverd, normale marktconforme prijzen, kortom ik zou niet weten wat er verbeterd zou moeten worden.

Keulenstraat 4

7418 ET Deventer

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl