Verzending had in 1 keer gemogen en het ontwerpen had gemakkelijker gekunt

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Hi Maik, Bedankt voor je review. Zojuist heb ik je geprobeerd te bellen om dit met je te bespreken. Omdat we veel verschillende producten, productielocaties en levertermijnen kennen, is de keuze gemaakt elke orderline afzonderlijk van elkaar te zien en te versturen. Mocht je me nog willen spreken mag je altijd bellen of mailen. Met vriendelijke groet, Lize Specialist Webcare

Op tijd geleverd, maar niet-werkend en ik heb het zelf gerepareerd.

De banner kon niet uitgerold worden omdat deze ken zat in de houder. Nou ben ik gelukkig een beetje handig dus ik heb deze zelf uit elkaar gehaald en ben een uur bezig geweest om het weer in orde te krijgen. Dat is erg jammere tijd.Ik hoop dat het goed blijft werken nu.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goedemorgen Mark, Bedankt voor je review. Zojuist heb ik je geprobeerd te bellen naar aanleiding hiervan. Ik begrijp dat je roll-up banner niet goed gemonteerd is waardoor die niet uit de casette kwam. Het moet niet zo zijn dat omdat jij handig bent, het nu opgelost is. Daarom zou ik graag even contact met je hebben over deze order. Zou je mij terug willen mailen of willen bellen? Dan wil ik dit graag met je bespreken en oplossen. Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Harmen Specialist Webcare

maker van mijn prachtige kunstkaarten

mooie kaarten, snelle, levering, prima prijs

Supersnel !

Ben al ruim 11 jaar klant van Drukwerkdeal en verbaas me nog steeds over het gemak waarmee je je opdracht ingeeft en de snelheid waarmee alles geregeld wordt!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Ron, Ontzettend bedankt voor je leuke beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Ik hoop je gauw terug te zien! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

snel en goed!

zeer positief!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Henk, Bedankt voor je prachtige beoordeling! Ik wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Snel, accuraat en prima drukwerk!

Snel, accuraat en prima drukwerk!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Ruud, Kijk aan, wat tof om te lezen dat je ons zo'n mooi cijfer geeft. Ik ben blij dat alles zo goed bevallen is. Ik wens je een zonnige dag toe! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Excellent

• Kennis & Vakmanschap

Hi Andres, Ontzettend bedankt voor je mooie cijfer! Het is goed om te weten dat we momenteel bezig zijn met het verbeteren van onze aanlever- en ontwerptool. Dus ik verwacht dat deze tip helemaal goed gaat komen! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Snel

Ben heel erg tevreden over de uitvoering van Drukwerkdeal.nl, ook de samenwerking met de Printerette in Rijswijk. Al een aantal jaren laat ik mijn theaterbrochure door Drukwerkdeal.nl drukken en de kwaliteit en prijs zijn geweldig. Zal ook zeten zowel de Printerette Rijswijk en Drukwerkdeal.nl bij mijn zakenrelaties aanbevelen. Hartelijke groet, Maria C. van Loon Impresariaat Maria C. van Loon www.impresariaat@mariacvanloon.nl

• Kennis & Vakmanschap

Hi Maria, Wauw, wat ben ik blij te lezen dat je zo tevreden bent over de samenwerking tussen ons. We zien je graag terug! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Helemaal top

Een bedrijf dat met je mee wil denken om tot een prachtig product te komen. Daarbij komen ze hun afspraken na. De prijs kwaiteit verhouding is helemaal in balans en met de schaal 1 op 10 kom ik uit op 9.5.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Jozef, Ontzettend bedankt voor je goede beoordeling. We zijn hard aan het werk om de afhandeling van facturen helemaal perfect werkende te krijgen. Dat gaat al de goede kant op, mocht je nog vragen hebben hierover dan ben je altijd welkom om deze te stellen. Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Geweldig resultaat wat begon als een probeersel

Geweldig resultaat wat begon als een probeersel. Super eenvoudig eigen bestanden uploaden, de maten aangeven en binnen enkele dagen in huis.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Richard, Wat geweldig om te lezen dat het probeersel zo goed is bevallen, we hopen je gauw weer te zien! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Prima !

Prima !

• Kennis & Vakmanschap

Hi Andrea, Bedankt voor je mooie cijfer! Mochten we ooit weer iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Fantastische service en snelheid

elke bestelling is snel en goed!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Arjan, Bedankt voor je prachtige beoordeling! We zijn ontzettend blij te lezen dat ons drukwerk jou zo goed bevalt. Tot snel! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Prijskwaliteit perfect en nette levering.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Aimée, Bedankt voor het mooie compliment, Aimée! Wij zijn ook blij met jou. Fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

altijd correct en snel geleverd en bovena betaalbaar

Met mijn grafische achtergrond heb ik geen behoefte aan opmaak templates iod. Ik maar mijn bestanden drukklaar en dan weet wat ik wil. Drukwerkdeal is overzichtelijk en simpel genoeg om meteen mijn bestanden te uploaden en te bestellen. Heel tevreden met het resultaat.

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Hi Chandon, Wat ontzettend tof om te horen dat je zo tevreden bent met ons, samen met jouw toffe designs komen er de mooiste resultaten! Fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

snelle levering. Prima kwaliteit

Kwaliteit en snelle levering.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Ruud en Ada, Ontzettend bedankt voor jullie mooie compliment! Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Priscilla Webcare Specialist

Snelle en goed verpakte verzending

Mijn posters op forex werden eerder geleverd. De bestelling kwam zelfs in 2 leveringen. Het bestellen op de website is eenvoudig. Je krijgt direct een melding of de kwaliteit van je foto's goed zijn. Het resultaat is geweldig. Zeer tevreden over het geheel.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Marie-Ceciele, Dankjewel voor je positieve review! Wat een ontzettend gave foto's heb je besteld, heel mooi! Dat kan natuurlijk ook niet anders met deze mooie stad! Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier tevreden mee bent! Heel veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Xfactor 2.0

Op tijd - goed ... wat wil je nog meer. Toen OOIT een x iets wat minder was, was er geen discussie maar de volgende dag nieuw drukwerk. Wat een georganiseerd bedrijf! Respect!

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Bob, Bedankt voor je enthousiaste review. Hier worden wij ontzettend gelukkig van! Fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

goede kwaliteit snelle levering

Ik bestel al jaren bij drukwerkdeal kalenders voor verschillende forums. Ieder jaar zijn de mensen weer enthousiast.

• Kennis & Vakmanschap

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding Snelle levering

Gewoon goed

Snel, goed en redelijk geprijsd

Goede snelle service

Snel geleverd van goed en mooi kwaliteit drukwerk

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Carolien, Bedankt voor je positieve review! Ik heb je privé nog even een bericht gestuurd om te kijken hoe we van die 8 volgende keer een 10 kunnen maken. Wij horen heel graag je feedback. Met vriendelijke groet, Hanneke Specialist Webcare

Zeer snelle en goede service

‘Smiddags een flyer ontworpen via de supermakkelijke tool en de volgende dag kon ik hem al gaan bezorgen!

• Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Hi Mariska, Bedankt voor je fijne review. Zo snel kan het inderdaad gaan! Wat een ontzettend vrolijk design heb je gemaakt, zo zal het bezorgen absoluut een feestje zijn geweest. Tot snel! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

correct en snel drukwerk geleverd tegen een zeer acceptabele prijs

correct en snel drukwerk geleverd tegen een zeer acceptabele prijs

• Kennis & Vakmanschap

Prima service en erg mooi product.

Erg fijn geholpen, bij het controleren van het bestand en het maken van de keuzes m.b.t. materiaal en formaat. Hier werd ook echt de tijd voor genomen. Het resultaat ziet er heel erg mooi uit! Wij zijn er erg blij mee.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Franca, Wat een waardevolle review zeg! Goed om te lezen dat je zo fijn geholpen bent tijdens de keuze in je bestelproces en met het controleren van je bestand. Wellicht tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Harmen Specialist Webcare

Goede kwaliteit en prijs

Goed geholpen aan de telefoon en product was er de volgende dag. Ik snapte alleen het ophangsysteem van de canvas niet. Maar de afdruk was mooi

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Jet, Bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat je goed geholpen bent aan de telefoon en dat jij tevreden bent met jouw bestelling. Ik hoop dat het inmiddels ook is gelukt met het ophangsysteem van de canvas en dat deze nu mooi hangt. Zo niet, horen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Lynn Specialist Webcare

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw eigen unieke flyers, briefpapier, visitekaartjes, spandoeken en andere originele reclame uitingen? Bij ons ben je aan het juiste adres voor een groot assortiment aan online drukwerk! Met onze persoonlijke service, via diverse kanalen, unieke aftersales en vaste contactpersonen, helpen wij je graag. Wij zijn immers nog steeds de vertrouwde 'drukker om de hoek'. Direct contact met één van ons? Bekijk dan het smoelenboek: Hier vind je alle namen, functies en belangrijke contactgegevens van ons Drukwerkdeal.nl-team!

Over Drukwerkdeal.nl

<P>Jouw eigen unieke flyers, briefpapier, visitekaartjes, spandoeken en andere originele reclame uitingen? Bij ons ben je aan het juiste adres voor een groot assortiment aan online drukwerk! </P> <P>Met onze persoonlijke service, via diverse kanalen, unieke aftersales en vaste contactpersonen, helpen wij je graag. Wij zijn immers nog steeds de vertrouwde 'drukker om de hoek'. Direct contact met één van ons? Bekijk dan het smoelenboek: Hier vind je alle namen, functies en belangrijke contactgegevens van ons Drukwerkdeal.nl-team!</P>