gemakkelijk, snel en eenvoudig bestelbaar

Werkt als altijd goed, alleen zou het handig zijn om de werktekening (pdf of PSD) bij stickers op rol in een eerder stadium te kunnen downloaden, zodat je met het ontwerpen rekening kunt houden met de marges. Nu zie je dit pas na het bestellen bij het uploaden van het bestand. De link eerder geeft alleen maar promotekst.

• Kennis & Vakmanschap

Altijd heel snel en correct

Als er eens een keer een beschadiging is dan lossen jullie het altijd heel snel op.

• Kennis & Vakmanschap

Duidelijk makkelijk en prima prijs. Super tevreden

Via via op de site gekomen. Duidelijk en makkelijk in gebruik en de prijs is top. Dan komt het ook nog snel binnen en is de kwaliteit ook nog super. Dik tevreden

• Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Hi Bianca, Wauw, wat een super enthousiast bericht, daar worden wij heel blij van! Er komt een kleinigheidje als bedankje jouw kant op! Fijn weekend! Hanneke Webcare Specialist

Prima drukwerk

Perfect resultaat

Waardeloos

Slechte kwaliteit drukwerk, super donkere foto’s. Soms strepen erdoor. Zelf vinden ze het goed na twee weken onderzoek te doen. Zeer onvriendelijke klantenservice en slechte followup. Als je er niet iedere dag achter aan zit hoor je niks. Klachten worden niet opgelost. Je moet het er maar mee doen. Na meerdere slechte ervaringen ga ik naar een andere drukker.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Hallo Kim, Ik heb je zojuist ook al bericht via Trustpilot, maar zoals aangegeven zou ik graag nog even met je mee kijken. Echter kan ik op basis van jouw naam geen account vinden en ook geen ordernummer. Mocht je inderdaad willen dat wij samen nog even kijken naar de klacht dan ontvang ik graag het ordernummer! Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Lisa K. ^ Webcare Specialist

Prima stickers geleverd, slechte klantenservice

Had stickers besteld en zag met de order bevestiging dat ik een verkeerde afmeting had aangegeven. Echter binnen 30 seconde kwam de mail binnen dat de order in werking was gezet. Daardoor kon de order niet meer gecanceld of gewijzigd worden. Terwijl er nog 1,5 week zat tussen de bestelling en levering. Dit had natuurlijk gewoon door iemand gecanceld kunnen worden. Maar de dame van de klantenservice kon er helaas niks anders van maken dan een nieuwe order in schieten. Nu ging het niet om een mega hoog bedrag, maar vervelend is het wel dat een klein foutje niet meer is aan te passen in een tijdsbestek van 5 minuten.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Hi Tom, Wat vervelend om te horen dat het proces niet helemaal naar wens is verlopen! Wat mijn collega heeft aangegeven dat klopt inderdaad wel, als de order eenmaal in productie staat dan kunnen wij hier niets meer aan wijzigen. Ik kan echter aan de hand van je naam geen account vinden, en zo dus ook geen ordernummer. Mocht je willen dat ik nog even met je mee kijken dan ontvang ik graag een ordernummer. Excuses voor het ongemak en uiteraard hoop ik dat de sticker verder wel naar wens is ontvangen! Met vriendelijke groet, Lisa K. ^ Webcare Specialist

Geweldig drukwerk, voldoet aan de verwachtingen

Het drukwerk voldoet geheel aan mijn verwachtingen, materiaal en kleur in 1 woord geweldig.

• Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Hoi Lia, Wat fijn om te horen dat jij helemaal tevreden bent met jouw bestelling! Top! Waar ik stiekem nog wel benieuwd naar ben, is hoe kunnen wij onze service nog beter maken zodat wij uitkomen op een tien? ;) Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Lisa K. ^ Webcare Specialist

Super kwaliteit

Snelle levering en super poster drukwerk.

Prima en snel geregeld

Het was makkelijk om te bestellen, behalve is het wat onduidelijk wanneer het bestand aangeleverd kan worden. In feite pas na betaling.... Maar na een snel antwoord op de chat werd dat opgelost. Snelle bezorging en prima kwaliteit!

goede service en kwaliteit

keuze is makkelijk te maken als je de stappen volgt is de bestelling zo gedaan.

aanrader

Duidelijke website, goede prijs/kwaliteit verhouding, contact verloopt prima (ook de chat is top)

matig

Ik heb na de bestelling een chatgesprek gehad met een medewerker. Dit omdat ik twijfelde of de vouw aan de binnenzijde wel gelijk liep met het groene/blauwe vlak. Mij is toen verzekerd dat de postitie zo juist was. Na binnenkomst van het drukwerk zag ik dat de vouwlijn een paar millimeter naast het blauwe/groene vlak. Jammer omdat de chatmedewerker mij verzekerde dat het zo goed was, qua positie. Vriendelijke groet, Monique Dekkers

snel en makkelijk

makkelijk bestellen en snel in huis

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Eindproduct is prima / bestelprocedure vond ik moeilijk

|Zoals gezegd het eindproduct is uitstekend. De bestelprocedure was voor mij ingewikkeld. Diverse malen over moeten gebeld. Met name het invullen van de werktekening. Doch eenmaal bestelling afgerond, dan de levering was snel en correct.

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Wim, Wat vervelend om te horen dat je het bestel proces als ingewikkeld hebt ervaren! Ik zie dat je van mijn collega een werk tekening hebt gekregen na aanleiding van jouw email. Wij vragen inderdaad altijd een op maat aangeleverd / druk gereed bestand, zo kunnen wij direct met de bestelling verder. Ik ben in ieder geval blij om te horen dat het eind resultaat helemaal naar wens is. Veel plezier met het versturen van de enveloppen! Mocht je nog tips hebben om het voor jou als klant duidelijker te maken, dan horen wij dat uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Lisa K. ^ Webcare Specialist

Duidelijke site.

Als beginner toch even zoeken naar bepaalde functies.

• Kennis & Vakmanschap

Drukwerkdeal is naar mijn mening de beste drukkerij die ook nog een de beste service verleent.

Gewoon goed!

Makkelijk bestellen, goede prijs / kwaliteit

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Deze laatste keer wat minder maar over het algemaan prima

Ik had een prijsopgave aangevraagd voor een grote oplage wat ik niet op de site kon vinden. Ik had eerst gebeld maar kreeg van het bandje te horen dat er een wachttijd was van 12 minuten. Veel te lang. Dus daarom maar online gedaan. Ik zit nog steeds op antwoord te wachten... Gemiste kans.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Joke, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Ik heb even gezocht op je mail adres, maar ik kan daar spijtig genoeg geen offerte aanvraag of mail op vinden. Ik heb jou een mail gestuurd, waar je op mag reageren met de precieze aanvraag zodat ik deze intern voor je kan verwerken. Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Kwaliteit lager dan gewenst

Helaas kwam mijn zwarte logo met een witte rand om de sticker en viel de druk kwaliteit erg tegen. De kleuren in het transparante logo zijn niet zoals ze moeten zijn en nu zit ik met 5.000 stickers die ik niet kan gebruiken voor de bedoelde doeleinden. Helaas. DrukwerkDeal biedt fantastische prijzen, maar voor als je kwaliteit wilt en zoekt moet je elders bestellen. Overigens wel goed geholpen door customer service tijdens bestelproces.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Bram, Bedankt voor het plaatsen van je review! Ik heb je zojuist proberen te bellen om de klacht te bespreken, maar helaas heb ik alleen de voicemail te pakken gekregen. Ik heb deze ingesproken en je een mail gestuurd. Zie je kans om ons terug te bellen wanneer het jou het beste uit komt? We willen graag de klacht met je oplossen! Ik hoor graag nog van je! Met vriendelijke groet, Hanneke Specialist Webcare

prima kwaliteit, betaalbaar en snel in huis

goede kwaliteit hekwerkdoen. Snel gemaakt in Publisher en aangeleverd.

• Kennis & Vakmanschap

goed gemaakt en op tijd geleverd

het is allemaal heel makkelijk gegaan het bestellen en het uploaden van de foto die ik gestuurd heb en het resultaat was heel goed en mooi op tijd geleverd.

Super snel geleverd

Goede kwaliteit voor een mooie prijs Beveel het zeker aan

Zeer snel en professioneel

Mijn visitekaartjes waren zeer snel geleverd en zien er goed uit! Van hoge kwaliteit zoals altijd.

• Kennis & Vakmanschap

Wat een geweldige service!

Eerlijk gezegd was ik nogal verrast toen ik gebeld werd door een vriendelijke jongen van de klantenservice: ik had mijn bestand niet goed aangeleverd er zou een stukje van de print afvallen. Ik kreeg de mogelijkheid om mijn bestand opnieuw aan te leveren, zonder bijkomende kosten. Dat noem ik nog eens super service en dat voor deze prijs, geweldig! Een volgende keer ga ik zeker weer naar Drukwerkdeal.nl. Bedankt!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Marije, Bedankt voor het plaatsen van je mooie review. Wat goed om te horen dat we je zo verrast hebben met onze service, we proberen natuurlijk altijd net jouw verwachting te overtreffen, en het is goed om te horen dat dit bij jou zo goed heeft uitgepakt. Ik wens je een hele fijne dag vandaag! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

gewoon top!

Altijd snel. duidelijk en vakmanschap

Over Drukwerkdeal.nl

<P>Jouw eigen unieke flyers, briefpapier, visitekaartjes, spandoeken en andere originele reclame uitingen? Bij ons ben je aan het juiste adres voor een groot assortiment aan online drukwerk! </P> <P>Met onze persoonlijke service, via diverse kanalen, unieke aftersales en vaste contactpersonen, helpen wij je graag. Wij zijn immers nog steeds de vertrouwde 'drukker om de hoek'. Direct contact met één van ons? Bekijk dan het smoelenboek: Hier vind je alle namen, functies en belangrijke contactgegevens van ons Drukwerkdeal.nl-team!</P>