snel en top in service en levering

Van moment van bestellen tot levering gaat alles vlug en goed. Keurig verpakt voor vervoer. In perfecte staat mogen ontvangen.

Hey Wendy, Bedankt voor het plaatsen van deze top review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze drukwerk, de snelle levering en onze service. We kijken nu al uit naar je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Alles altijd van goede kwaliteit

Kwaliteit uitermate goed Alles volgens afspraak Snelle verzending

Hallo Ricardo, Enorm bedankt voor deze 5 sterren review. Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en kwaliteit. We zien je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Mooie kwaliteit en super snel geregeld

Prima geholpen, snelle reactie op mail en de banner is heel snel geleverd. De kwaliteit is echt heel netjes. Ik ben blij met de banner

Hallo Marianne, Enorm bedankt voor deze review en complimenten! Heel fijn om te horen dat jullie mooie banner naar wens is ontvangen. Uiteraard helpen we je ook bij een volgende bestelling graag verder! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

prachtig zoals ik gewend ben van jullie alleen 1 hel klein puntje van kritiek

de paspartout zat niet exact in het midden. links was deze iets ruimer dan recvhts.

Hi Steven, Bedankt voor het achterlaten van je review. Heel jammer om te lezen dat je paspartout niet naar verwachting is gedrukt. Zou je mij je ordernummer en foto's van het ontvangen product willen sturen? Mailen mag naar [email protected] tav Samantha/Webcare. Alvast heel erg bedankt! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Altijd erg tevreden met het resultaat.

Ik bestel regelmatig. En altijd tevreden. Snel geleverd, goed verpakt. Klantenservice is super. Ze denken goed mee en word altijd fijn geholpen.

Hallo Suzanne,   Enorm bedankt voor deze review en complimenten!   Hier worden we blij van!   Uiteraard helpen we je ook bij een volgende bestelling graag verder!   Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

Goed product snelle levering

Naambord besteld, heel mooi geworden.

Beste Dafne, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent over de naambordjes. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Mooie producten, snelle levering!

Beste Tom, Bedankt voor het plaatsen van deze TOP review, kort maar krachtig! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Gewoon goed en behulpzaam

Prima deal

Beste Tom, Bedankt voor het plaatsen van een review, kort maar krachtig! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Waardeloos.

Doorgaans tevreden met Drukwerkdeal, maar verwacht niet dat ze bestellingen kunnen annuleren of corrigeren als je een foutje ontdekt. 2 minuten nadat mijn bestelling was geplaatst ontdekte ik een foutje in de bestelling. Ik heb direct telefonisch contact gezocht en nog voordat de orderbevestiging überhaupt binnen was heb ik contact gehad. In die paar minuten was de bestelling echter al dusdanig verwerkt dat er geen enkele mogelijkheid was om deze te annuleren. Ironisch genoeg moet ik nu wel 4 dagen wachten op mijn bestelling, die blijkbaar binnen 2 minuten als in het productieproces zat. Waardeloos als je het mij vraagt en weggegooid geld.

Goede producten vlotte en correcte levering

Al jaren bestel ik al mijn drukwerk, zoals de posters voor mijn films, bij drukwerkdeal. De kwaliteit is altijd goed.

Beste Bart, Leuk dat je een review hebt geplaatst. Super dat je al jaren besteld bij ons, bedankt daarvoor! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Gemakkelijke keuze en opgave! Snelle levering en kwalitatief drukwerk!

Beste Jan, Enorm bedankt voor deze mooie review en complimenten! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Snel en correct veleverd

Bestelling via de website was eenvoudig. De bestelling werd daarna volgens afspraak snel en correct geleverd.

Beste Adri, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de website en de levering van de producten. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Prima prijs/kwaliteit verhouding!

Zie voorgaande.

Beste Hetty, Bedankt voor het plaatsen van een review. Kort maar krachtig! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Prima service en goede kwaliteit

Alleen jammer dat jullie niet in millimeters afdrukken alleen in centimeters komt niet altijd goed uit

Beste John, Bedankt voor het plaatsen van een review. Plaatmateriaal kun je inderdaad alleen bestellen in hele centimeters en niet in millimeters. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Goede kwaliteit

Makkelijke en duidelijke site. Uploaden van het bestand gaat snel. Resultaat van goede kwaliteit.

Hallo Cindy, Wat een mooie complimenten, bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze kwaliteit. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Top bedrijf!

Al het zakelijke drukwerk. Supersnel geleverd. Gebruiksvriendelijke software

Hi Pien, Dankjewel voor jouw mooie en heldere review! En wat een leuke kaarten heb je gemaakt! Veel plezier met uitdelen en we zien je graag snel weer terug voor jouw volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Gewoon top

Makkelijk aan te leveren, zeer goede kwaliteit, snel geleverd en een mooie prijs

Goedemorgen Marcel, Dankjewel voor jouw gave review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons! We zien je graag snel weer terug voor jouw volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Top! Altijd op tijd, goede prijs/kwaliteit

Ik bestel jaren bij Drukwerkdeal en heb nooit problemen gehad met de producten die ik bestel!

Beste Natasja, Bedankt voor deze super mooie review en complimenten! Op naar de volgende jaren! We helpen je uiteraard een volgende keer graag weer! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Zeer professioneel

Goed geholpen door de medewerker. resultaat bijzonder goed

Hi Ger, Enorm bedankt voor het plaatsen van deze top review. Wat een mooie complimenten. Heel fijn om te horen dat je fijn bent geholpen door onze klantenservice! We helpen je uiteraard een volgende keer graag weer! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Gewoon zoals het moet!

Snel, professioneel en goed. Er is zoveel aanbod op internet maar de prijs kwaliteit verhouding is hier toch echt de beste!

Hi Henk, Bedankt voor deze mooie 5-sterren review! Heel fijn om te horen dat je zo blij bent met ons. Daar worden wij ook blij van! :-) Bedankt voor het vertrouwen in drukwerkdeal.nl en we zien je uiteraard graag weer terug een volgende keer! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Super snelle levering van flyers en mooi drukwerk

Hoi Leonie, Bedankt voor deze mooie review, kort maar krachtig! Fijn om te horen dat je tevreden bent :-) Graag tot de volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Schuld van DHL

Mijn pakket is binnen de bezorgtijd geleverd en die tijd leek me eerst optimistich. Maar helaas is het beschadigd afgeleverd door DHL. Ik neem het drukwerkdeal niet kwalijk, maar wellicht dat de review ze de partnerschap laat heroverwegen.

Ook dit jaar weer top!

Vorig jaar bestelde we t-shirts voor ons welpenkamp en die waren uitstekend ontvangen. Dus ook dit jaar, tijd voor drukwerkdeal! 10 shirts dit keer met een mooie groene kleur. Niet alleen kreeg ik hulp bij het ontwerpprogramma, maar zijn de t-shirts ook nog eens snel in huis. Ik zou willen dat ik een foto kon toevoegen, dan zie je hoe goed de print erop zit en hoe strak de lijnen zijn. Ook de t-shirts van vorig jaar zien er nog top uit en worden nog elke week gedragen. Dat uitgerekend voor nog geen 15 euro per t-shirt ben ik uiterst tevreden over drukwerkdeal en kunnen wij weer vol style op kamp!

Hi Samantha, Enorm bedankt voor deze top review. Heel fijn dat het zelfs een dag eerder is geleverd dan verwacht en helemaal naar wens! Helaas bieden we nog niet voor alle producten een preview van je ontwerp aan. Mocht je hierover nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op. Ook bij een volgende bestelling helpen we je graag weer! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

TOP

Snel geleverd! Zelfs 1 dag eerder dan verwacht!!

Hi Raymond, Enorm bedankt voor deze top review. Heel fijn dat het zelfs een dag eerder is geleverd dan verwacht. Ook bij een volgende bestelling helpen we je graag weer! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Wat een toppers!

Los van de (super) kwaliteit v h drukwerk blijkt ook dat ze een partij zijn die nog het “menselijke” behoudt terwijl ze al groot zijn. Ze denken mee en in mijn geval maakten ze extra meters zodat ik op tijd belangrijk materiaal binnen had. Super!

Hi Ruben, Bedankt voor het achterlaten van je review. Enorm bedankt voor deze mooie review en complimenten. Ik geef het door aan de desbetreffende collega's, dit vinden we heel erg fijn om te horen. Superfijn om te horen dat het allemaal nog op tijd is opgelost met jullie mooie spandoek! Ook bij een volgende bestelling helpen we je graag weer! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Bedrijfsgegevens

Keulenstraat 4

7418 ET Deventer

[email protected]

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.