Top! Supersnel en erg klantvriendelijk

Blij met het product en de service

• Kennis & Vakmanschap

Elke bestelling die gedaan is heb ik uitstekende eindproducten gekregen.

Helemaal top!

Was wel even spannend hoe het zou uitpakken, mijn eigen ontwerp op een stoffen mondkapje. Ik moet zeggen het resultaat is ver boven mijn verwachting. Helemaal top!

• Kennis & Vakmanschap

Super kwaliteit kaartjes voor een mooie prijs

• Kennis & Vakmanschap

Goed bedrijf, snelle levering en goede kwaliteit.

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Eswin, Bedankt voor je mooie beoordeling! Jullie zijn in ieder geval goed voorbereid wanneer jullie weer open mogen! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Goede en snelle afhandeling

Goede communicatie, duidelijk site, vlotte afhandeling en goede kwaliteit van producten.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Eva, Wat een mooie beoordeling hebben wij mogen ontvangen van jou! Hopelijk kan iedereen de shirts net zo waarderen als dat jij doet. Ze zien er strak uit! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Goede kwaliteit en snelle levering

Zeer tevreden met de aankoop.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Monique, Fijn dat de bestelling zo goed is verlopen! En wat een ontzettend gaaf spandoek is het geworden! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Jammer een witte rand op mijn drukwerk

Jammer dat er niet een signaleringssysteem is waardoor je ziet dat het ontwerp er net niet helemaal goed op zit. Nu heb ik een witte rand.... Toen ik snel na de bestelling mailde om te vragen of het allemaal goed was gegaan, kreeg ik te horen dat het ontwerp er niet helemaal goed op zat maar dat ze er niets meer aan kon doen.... Dus ik ben niet echt blij met het resultaat ook al zal het allemaal ongetwijfeld mijn schuld zijn. Niet iedereen is een drukwerk expert en als eenpitter heb je 10 petten op, jammer als het dan wel al te zien is maar niet meer aangepast kan worden. Ik had deze folders eerder elders besteld, toen ging alles prima, nu was ik bewust overgestapt naar Drukwerkdeal omdat ik dacht dat de kwaliteit beter was maar ik kom van de regen in de drup.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Beste Berrique, Zojuist heb ik je geprobeerd telefonisch te bereiken in verband met jouw geplaatste review. Helaas is het nummer wat bij je order staat niet in gebruik, zou je mij willen terugbellen zodat we dit samen kunnen bespreken? Je mag terugbellen op 088-8855222, en vragen naar Priscilla. Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Mooi product en snelle levering

Over de kwaliteit van het doek ben ik erg tevreden

• Snelheid/Levertijd N.v.t.

Goed, goedkoop en makkelijk

Makkelijk visite kaartjes make, ze vde prijs en kwaliteit. En snel geleverd.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goedemiddag Laura, Bedankt voor het plaatsen van een review! Fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen met jouw order. We zien je graag snel weer terug! Met vriendelijke groet, Haneke Webcare Specialist

Makkelijk bestellen, snelle levering

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Astrid, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat het bestellen je gemakkelijk afging en dat het toen ook nog snel geleverd is. Met vriendelijke groet, Harmen Webcare specialist.

Duidelijke website met veel tips/uitleg, correcte prijzen én snelle levering!

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goedemorgen Astrid, Wat fijn om te lezen dat je het gebruik van de website zo goed ervaart. Het gebruiksgemak van de website is een onderdeel dat bij ons hoog in het vaandel staat. We proberen dit ook nog altijd te verbeteren. Mocht je toch nog tips hebben om van de 8 een 10 te maken, dan horen we dit uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Harmen Webcare Specialist

Voorafgaand aan de bestelling uitstekend geholpen.

Voorafgaand aan de bestelling uitstekend geholpen door de helpdesk. 10 werkdagen wachten op bestelling vind ik wat lang, maar je weet waar je aan begint. Het eindresultaat is op zich heel mooi, alleen de kleur van de achterflap kunnen we over twisten. Moest van donkerblauw naar wit verlopen maar is een soort van paars geworden. De mappen zijn van zeer goede kwaliteit.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Nienke, Bedankt voor je review! We hebben elkaar zojuist gesproken rondom de klacht van jouw order. Helaas is het niet helemaal gedrukt zoals jij verwacht had. Ik heb inmiddels de klacht voor je in het systeem gezet en jou een mail gestuurd met meer informatie. We zien graag de mappen verschijnen, zodat we goed kunnen uitzoeken wat er mis is gegaan. Mijn collega's van Aftersales nemen dan nog contact op om de klacht te bespreken. Fijn weekend alvast! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Snel, goed producten en competitieve prijs!

makkelijk bestellen en ontwerp maken, levertijd en prijs prima!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Freek, Top dat alles zo goed is verlopen met jouw order! Heel veel succes en plezier met het verwerken van de stickers! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Snelle en correcte levering.

Goede kwaliteit voor een concurerende prijs.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Bauke, Ontzettend bedankt voor jouw toffe review! Fijn om te horen dat het zo goed is bevallen, we zien je graag weer eens terug. Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Ongelooflijk voordelig

Visitekaartjes besteld. Binnen 3 dagen gedrukt en geleverd voor een ongelooflijk lage prijs. Kwaliteit ook nog uitstekend.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Dick, Wauw, wat een prachtige complimenten! Door deze kaartjes straks uit te delen, worden die tenten straks natuurlijk helemaal populair wanneer de feestjes langzamerhand weer mogen starten. Alvast veel succes! Veel plezier met de kaartjes, en we zien je graag weer eens terug! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Goed product, snel geleverd en prima prijs

Hetzelfde als openingszin

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Peter, Bedankt voor je enthousiaste review. Fijn dat je zo tevreden bent! Met zo'n mooi doek wil dat natuurlijk ook bijna niet anders. Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Top snel geregeld

zag er allemaal keurig uit.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen! Fijn dat alles zo goed is verlopen met jouw orders! Ze zien er allebei ook super uit! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Erg prettig

Bestelling ging vlot en handig, bij vragen kreeg ik keurig een reactie van de serviceafdeling, de bestelling was er vlot en het product zag er netjes uit. Het reclamebord hangt netjes met mooie bevestigingsmiddelen naast de voordeur. Ik vond het erg spannend, maar dat bleek onnodig te zijn. Super blij ben ik met het resultaat.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Sandy, Dank je voor je positieve review! Ik vind het erg fijn om te lezen dat je zo tevreden bent nadat je bestelling zo vlotjes is verlopen. Dit is iets waar we altijd onze uiterste best voor doen. Onze afstand houders zijn speciaal geschikt voor de zware reclame borden, en zijn ook roestvrij zodat ze ook buiten mooi blijven. Uiteraard kun je er ook voor kiezen om zonder de afstand houders te bestellen en ze elders te bestellen. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag zodat ik je weer kan helpen. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

heel goed

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Bestelling is goed verlopen en levering uitstekend.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goede service, fijn geholpen!

Zeer positief! De medewerkers stonden me eerst per telefoon uitgebreid te woord. Ze gaven advies op maat. Daarna per mail nog een paar keer contact gehad om de details te bespreken.

Snel en goed geholpen

Geen aanvullingen

• Kennis & Vakmanschap

Snelle levering, mooie producten, goede communicatie !

Snelle levering, mooie producten, goede communicatie !

• Kennis & Vakmanschap

Goed, alleen je kunt niet zien of voelen hoe het er werkelijk uit ziet

Ik heb reeds visite kaartjes besteld en een rol met stickers. Alleen de rol stickers zijn niet goed terwijl de foto en de vorige bestelling toch beter zichtbaar waren en de kleur veel helderder viel het me tegen de laatste keer. De rol stickers is wel duurder maar zeker niet mooier. De visite kaartjes daar in tegen waren perfect en super mooi van qua kwaliteit. Krijg daar ook veel complimenten over. Mvg, Nienke Petit&Bon

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Nienke, Bedankt voor het plaatsen van een review. In je review lees ik dat je niet helemaal tevreden bent met de geleverde stickers op rol. Wat ik je wil aanraden is om via de bestelling even een klacht in te dienen en daarbij foto's toe te sturen van hoe het geleverd is. Die kan je daar ook uploaden. Aan de hand van de foto's zal ons klachtenteam dan even bekijken hoe het gedrukt is en zij nemen dan contact met je op voor een passende oplossing. Dan hoop ik dat je net zo tevreden kan zijn over de stickers als de visitekaartjes! Met vriendelijke groet, Harmen Webcare Specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw eigen unieke flyers, briefpapier, visitekaartjes, spandoeken en andere originele reclame uitingen? Bij ons ben je aan het juiste adres voor een groot assortiment aan online drukwerk! Met onze persoonlijke service, via diverse kanalen, unieke aftersales en vaste contactpersonen, helpen wij je graag. Wij zijn immers nog steeds de vertrouwde 'drukker om de hoek'. Direct contact met één van ons? Bekijk dan het smoelenboek: Hier vind je alle namen, functies en belangrijke contactgegevens van ons Drukwerkdeal.nl-team!

Over Drukwerkdeal.nl

<P>Jouw eigen unieke flyers, briefpapier, visitekaartjes, spandoeken en andere originele reclame uitingen? Bij ons ben je aan het juiste adres voor een groot assortiment aan online drukwerk! </P> <P>Met onze persoonlijke service, via diverse kanalen, unieke aftersales en vaste contactpersonen, helpen wij je graag. Wij zijn immers nog steeds de vertrouwde 'drukker om de hoek'. Direct contact met één van ons? Bekijk dan het smoelenboek: Hier vind je alle namen, functies en belangrijke contactgegevens van ons Drukwerkdeal.nl-team!</P>