Helemaal tevreden

2 grote dibond platen van 240x130cm besteld, samen besteld, helaas niet samen geleverd, 2x thuis blijven. Gelukkig met eigen vervoersdienst bezorgd, dus zonder schade. Gaarne meerdere bestellingen in één keer mogelijk kunnen aanmaken. Verder heel erg blij met jullie, vriendelijk personeel en chaufeurs. Groet, Jaap Pameyer

Beste Jaap, Bedankt voor je positieve review en je feedback! Ik zal de feedback doorgeven aan de desbetreffende collega's. Desalniettemin wens ik je veel plezier met je order. Graag tot de volgende keer bij www.drukwerkdeal.nl Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

snel, makkelijk en geode kwaliteit

Het opgeven van het gewenste drukwerk is makkelijk. Logische volgorde en goed opgezet systeem. Levering was sneller dan verwacht Het geleverde drukwerk was van goede kwaliteit. Dus kort om, iets wat veel aanbieders beloven, maar slechts weinigen kunnen waarmaken.

Ruud, wat een mooie review! Bedankt daarvoor. Wat ontzettend goed om te horen dat alles naar wens was. Hier doen wij het allemaal graag voor. Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Goed geprijsd en snel geleverd

Prima prijs, service en levertijd

Hey Steef, Bedankt voor je krachtige positieve review! We zien je graag terug voor de volgende order. Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Makkelijk en snel, mooie flyers gemaakt en besteld.

Hi Jacqueline, Super fijn om te lezen dat de flyers helemaal naar wens zijn en aan je verwachtingen voldoen! Bedankt voor de mooie complimenten in deze beoordeling! Tot snel bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

Snel, duidelijk en prima kwaliteit

Een hele duidelijke website, waarin je zelf heel makkelijk je drukwerk kunt aanbieden. Daarna heb je snel een terugkoppeling of door je keuze het beste resultaat zal worden behaald en suggesties voor verbetering. Heel tevreden.

Hi Majella, Wauw, wat worden we blij van deze review! Bedankt voor de mooie complimenten! Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en helemaal thuis bent in het bestelproces! Tot snel bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

Goede service en goed product

Vaker zaken gedaan en steeds dezelfde goede ervaring

Hi Anton, Bedankt voor de mooie complimenten in deze review, hier worden we erg blij van! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en bedankt voor het vertrouwen! Tot snel bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

Te laat geleverd

Het drukwerk zag er perfect uit en we zijn daarover tevreden. Maar maandag was er een presentatie waarbij we de boekjes nodig hadden. Volgens jullie en onze bestelling zouden de boekjes afgelopen vrijdag geleverd worden. Dus dat zou op tijd zijn. Post NL kwam ze echter zaterdag leveren. (dan zijn wij gesloten). Uiteindelijk ontvingen we de boekjes op maandagmiddag, na onze presentatie helaas,

Hi Els, Bedankt voor het plaatsen van de review! Vervelend dat de boekjes na de presentatie geleverd zijn! Wij spreken altijd van een verwachte leverdatum, met welke levermethode er ook wordt besteld. Dat komt omdat wij afhankelijk zijn van verschillende factoren, zoals de productie en de vervoerders. De order is één werkdag in de levering vertraagd, vanwege het weekend en de gesloten verklaring is deze uiteindelijk op maandag geleverd. Fijn dat het drukwerk helemaal perfect is en aan je verwachtingen voldoet! Hopelijk kun je de boekjes nog voor een ander doeleinde gebruiken! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

Flexibiliteit mag beter

Wij hadden een korte termijn opdracht waarvan ik zeker moest weten dat ik het voor het weekend binnen had, hiervoor wou ik het drukwerk ophalen op locatie maar dat was niet mogelijk, dus was ik overgeleverd aan postnl wat voor onzekerheid zorgde. alles was wel goed en op tijd afgeleverd maar dat ging wel gepaard met een hoop onzekerheid en stress

Hi Hans, Bedankt voor het plaatsen van de review! Omdat wij een online bedrijf zijn is afhalen bij ons helaas geen optie. Maar erg fijn om te lezen dat je het drukwerk op tijd hebt ontvangen! Tot snel bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

Ziet er heel mooi uit

Wij hebben een mooie folder laten maken en de kwaliteit is goed, snelle levering dus heel tevreden

Beste, Wat worden we blij bij het lezen van deze review, bedankt voor de mooie complimenten! Hier komt onze slogan "Snel, sneller, snelst!" mooi tot zijn recht! Fijn om te lezen dat je het drukwerk helemaal naar wens is! Tot snel bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

Mooi stukje werk

Drukwerk ziet er goed uit. Ben er blij mee.

Beste, Wauw, een 10! Bedankt voor de mooie complimenten in deze review! Super fijn om te lezen dat je helemaal tevreden bent met het ontvangen drukwerk! Tot snel bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

De kwaliteit van de drukwerken is niet altijd hetzelfde

De kwaliteit van de drukwerken varieert. Ene keer goed en de ander keer van matig kwaliteit. Kleurverschil en onscherpe afbeeldingen. Gaat met name om menufolders en menukaarten.

Hi Joanne, Bedankt voor het plaatsen van de review! Vervelend om te lezen dat het drukwerk niet altijd naar wens geleverd wordt. Wanneer het drukwerk niet naar wens is, heb je altijd de mogelijkheid om via je account een klacht bij de order in te dienen. De klacht kan natuurlijk door verschillende facetten ontstaan. Daarom neemt ons Aftersales team de klacht in behandeling en bied waar mogelijk een passende oplossing. Schroom niet om contact met ons op te nemen wanneer het drukwerk niet naar wens is, ons Customer Care en Aftersales team staan graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

Kwaliteit en niet duur

Kwaliteit voor een prima prijs en snel geregeld

Hi Zwanet, Bedankt voor de mooie complimenten in deze beoordeling! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en het product naar wens hebt ontvangen! Tot snel bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

Niet meer wat het was

Twee keer een klacht over een geleverde bestelling ingediend via de website maar na twee dagen nog geen reactie gehad. Wel de bevestiging dat de klachten ontvangen zijn. Over de prints lag een grijssluier, dat was jammer. Daardoor zijn ze te donker en te grauw. Het is niet wat ik van Drukwerkdeal gewend ben. In het verleden heb ik ook wel eens een misprint gehad, maar dan werd het snel opgelost. Nu blijft het opvallend lang stil.

Goedendag, Bedankt voor het schrijven van jouw review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat de order niet geheel naar tevredenheid is. Ik zie inderdaad dat je hiervoor een klacht ingediend hebt. Wij streven ernaar om alle klachten zo snel mogelijk op te pakken, dit kan echter soms iets langer duren zeker vlak na het weekend. Ons excuus voor het wachten! Met vriendelijke groet, Isabel Webcare specialist.

Altijd goed!

Altijd een uitstekende ervaring, en hoge kwaliteit, snel bezorgd! Bij vragen of problemen altijd iemand aan de lijn die je het helpt oplossen. Zeer prettig bedrijf!! Niets dan lof! Een tevreden klant.

Hallo Florine, Bedankt voor deze lovende review. Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent, wij zijn ook erg blij met jou als klant. Veel plezier van de order en graag tot snel bij een volgende order. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Altijd snel geleverd, beantwoorden vragen wanneer nodig. En de kwaliteit is goed.

Beste Annelies, Vriendelijk bedankt voor deze top beoordeling. Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent met het bestelde drukwerk en onze service. Onze klantenservice is er om zo goed mogelijk te helpen waar mogelijk, fijn dat je dit ook zo ervaart. Veel plezier van de order en graag tot snel. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist.

Snel en mooi uitgevoerd drukwerk

Xx

Beste Fred, Enorm bedankt voor deze mooie review, hier zijn wij erg blij mee! Kort maar krachtig! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Altijd goed

Prima service en dat voor een leuke prijs!

Beste Frans, Enorm bedankt voor deze mooie review, hier zijn wij erg blij mee! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Prettig programma om te uploaden, snelle service, goed product.

Veel opties om mijn labels te drukken, mogelijkheid tot duurzame opties waar ik gebruik van kon maken, snelle verwerking van de bestelling en zeer tevreden met de geprinte labels die ik kreeg. Wel bestelling in 2 delen op 2 dagen gekregen wat een beetje onhandig was.

Beste Lana, Wauw, wat een mooie complimenten, dank daarvoor! Ik zie dat je een order hebt geplaatst met meerdere orderregels. Deze zijn daardoor ook apart verpakt en helaas op verschillende data geleverd door de vervoerder. Daar is geen andere oplossing voor. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

teleurstellend!

500 catalogi laten drukken maar er zitten fouten in. Afbeeldingen zijn over elkaar heen geprint en teksten van andere pagina's zijn zichtbaar. Klacht ingediend maar na 2 dagen nog geen reactie van Drukwerkdeal.

Beste Mathieu, Bedankt voor je review en vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de brochures. De klacht is in behandeling en je ontvangt spoedig een reactie van ons. Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist.

snelle levering, goede kwaliteit

positieve ervaring, snel geleverd en mooie kwaliteit. Heldere communicatie over de geleverde producten

Beste Gerdie, Enorm bedankt voor deze mooie review, hier zijn wij erg blij mee! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Mooier dan gehoopt

Heel mooi gemaakt. En levering op tijd

Beste Cor, Bedankt voor de mooie review en complimenten! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Per expresse besteld, toch te laat

Ruimschoots op tijd besteld, toch per expresse gedaan. Avond voordat bezorgd zou worden, krijgen we een mail dat het in productie is gegaan.. Flink achteraan moeten bellen; geen enkele garantie kunnen krijgen. "PostNL kan lekke band hebben; Drukwerkdeal heeft leververplichting binnen 30 dagen (hoezo per expresse?!); je kunt klacht indienen .. etc." Uiteindelijk dag later bezorgd. De goede kwaliteit was enigszins een verzachtende omstandigheid, maar de conform betaalde en bestelde expresse service absoluut niet.

Beste, Bedankt voor je reactie! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit. Mijn excuses dat de order een dag later is bezorgd. De leverdatum is inderdaad een verwachte leverdatum, omdat er altijd situaties kunnen ontstaan waardoor er een vertraging kan optreden. Dit kan bij de productie of bij de vervoerder ontstaan. Uiteraard ontvang je de kosten betreft de express levering terug. Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

Doet wat het belooft

Drukwerk besteld en alles netjes op tijd binnengekregen. Makkelijke bestelprocedure en veel keus. Een aanrader dus!

Beste Yvo, Wauw, wat een mooie complimenten, dank daarvoor! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Goed: mooi resultaat en erg snel geleverd.

Eenvoudig goed en snel!!

Beste Erjan, Korte maar krachtige complimenten, dank je wel daarvoor! Wij helpen je graag weer bij een volgende order. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Het bestellen ging vlot en de daarop volgende communicatie over de aangeleverde bestanden was keurig en helder. De bestelling was snel binnen.

Beste Valerie, Bedankt voor je mooie review, hier zijn wij erg blij mee! Veel plezier met het uitdelen van de visitekaartjes. Wij helpen je graag weer bij een volgende order op www.drukwerkdeal.nl. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl