Super snel en goede kwaliteit

Ik had last minute drukwerk nodig en bij mijn vaste drukker was de levertijd te lang. Vanaf nu bestel ik via Drukwerkdeal.nl, ze zijn super snel en de kwaliteit is goed!

Snelle levering met goede kwaliteit

Hi Peter, Bedankt voor het plaatsen van deze review, kort maar krachtig! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Lekker snel, prima kwaliteit

Lekker snel geleverd, prima kwaliteit, volgens specificaties, geen verrassingen.

Beste Kees, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat een mooie complimenten, wauw! Graag tot een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Ben zeer tevreden, snelle levering

Beste Sjenny, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Mooi gedrukte sticker, goed en verantwoord verpakt

Tevreden over de kwaliteit van de sticker en de snelle levering, maar vooral over de verpakking: compact doosje met papieren koker. Nul plastic.

Beste Theo, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Leuk om te lezen dat de verpakking bevalt! Wij proberen hier zo duurzaam mogelijk in te zijn. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Snelle levering, mooi product, goed verpakt gelverd

Beste Kees, Bedankt voor deze mooie complimenten, hier zijn wij erg blij mee! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Hoge kwaliteit, fijne service

Een parasol met bedrukking ontworpen en besteld. Kreeg daarbij goede hulp van de servicedesk. Mooie kwaliteit, snel geleverd. Heel blij mee!

Beste Boukje, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Laat de zon nu maar komen! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Product goed, levering niet

Het product is erg goed, erg blij mee. Echter het is een zakelijke bestelling welke 's avonds is geleverd op kantoor. Daarom is het naar een postnl punt gegaan wat voor ons erg onhandig was.

Beste Anna, Bedankt voor het plaatsen van deze review! En fijn dat je feedback achterlaat betreft de levering. De bezorgdagen en -tijden van PostNL zijn maandag t/m zaterdag, van 8.00 tot 21.30 uur. PostNL bezorgen pakketten bij bedrijven zo veel mogelijk overdag, echter kan het voorkomen dat dit niet gehaald word. Excuses voor het ongemak hiervoor. Je pakket volgen en de bezorging wijzigen als je dat je beter uitkomt: dat kan via de PostNL app. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Snel en heel goede kwaliteit.

Heel goede prijs/prestatie verhouding. Mooi afgewerkt en verpakt.

Beste Rene, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Fijn dat je zo tevreden bent. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

topservice!

Nadat PostNL (het voor de zoveelste keer) liet afweten, hebben ze meteen ,gratis, een herdruk gemaakt en afgestuurd. zo hoort het! En ik hoop van harte dat de extra kosten die jullie hebben moeten maken, terug te verhalen zijn bij PostNL.

Beste Marco, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn dat wij het op deze manier hebben kunnen oplossen. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Prima product, snel geleverd, makkelijk gemonteerd

Ik heb de privacy raamfolie besteld voor onze voordeur. Mooi bedrukt met ons logo. Montage koste me 2 minuten, schutvel laat gemakkelijk los, op een vochtige raam was monteren een fluitje van een cent.

Beste Nancy, Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent, bedankt voor het plaatsen van deze review! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

goede levering en overzichtelijke site

Ben blij met de geleverde producten. De prijs kwaliteit verhouding is goed.

Beste Jose, Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteit verhouding. Hoe kunnen wij er een 9 of zelfs een 10 van maken? Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Afspraak is afspraak en vaak nog meer

Afspraak is afspraak en vaak nog meer En altijd bereid mee te denken

Beste Caroline, Enorm bedankt voor deze mooie review en complimenten! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Ik heb een zeer goede ervaring

Met service kwaliteit en levering

Beste Theo, Een 10! Wij zijn erg blij met deze review, bedankt! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Eenvoudig online bestellen. Overleg indien nodig. Proces goed te volgen in klantenportaal. Duidelijke communicatie.

Beste Luuc, Bedankt voor deze mooie review en complimenten! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

prima drukwerk - prima uitgevoerd zoals bedoeld -

een klein minpuntje: drukwerklevering was vertraagd; daarbij kwam nog dat Drukwerkdeal mailde dat het maandag bezorgd zou worden, terwijl PostNL meldde dat het zaterdag zou worden in plaats van de beloofde vrijdag.

Beste Jack, Bedankt voor het plaatsen van een review. Heel jammer dat je order bij de post door drukte is vertraagd. Onze excuses hiervoor. We zien je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Zeer slecht verpakt!

De verpakking van de flyers was waardeloos. Elk pak van 12 kilo was opengescheurd op een hoektand. Soms drukwerk gewoon zIchtbaar. Veel flyers gekreukt met ezels oren.

Beste Ted, Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat de flyers gekreukt zijn geleverd en de dozen waren opengescheurd. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb jouw een mail gestuurd nadat ik je telefonisch niet kon bereiken. Zou je hierop willen reageren? Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Snel, voordelig en goed!

Gewoon goed!

Hi Hans, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden met ons bent! Ook bij een volgende bestelling helpen we je graag weer! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Top prrstatie binnen q week

Doe ff 1000 flyers dubbelzijdig in kleur en bezorg ze op tijd. Tuurlijk de helden doen het !

Hi Stan, Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met de snel geleverde flyers. Dat vinden we fijn om te horen! Ook bij een volgende bestelling helpen we je graag weer! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Hele goede kwaliteit flyers. Snel en keurig geleverd.

Drukwerkdeal is voor ons het adres voor het drukken van posters en flyers. Hele klantvriendelijke website. Bestellen gaat heel gemakkelijk. Producten worden snel geleverd. Keurige prijs. Top!!

Hi Rita, Enorm bedankt voor het achterlaten van je review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de posters en flyers en we aan je verwachtingen hebben voldaan. Graag tot de volgende keer en bedankt voor het vertrouwen in Drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Snelle levering. Prijs/kwaliteit zeer goed.

Alles is duidelijk, overzichtelijk en makkelijk. Wordt snel verwerkt, up-date over bestelling, levering etc en dat is erg prettig.

Hi Linda, Enorm bedankt voor het achterlaten van je review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent en we aan je verwachtingen hebben voldaan. Graag tot de volgende keer en bedankt voor het vertrouwen in Drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Na een flinke tegenvaller toch persoonlijke service

Na flink wat gedoe met de levering van mijn bestelling en een tegenvallende service werd ik toch uiteindelijk doormiddel van een persoonlijke belletje geholpen en gecompenseerd. Heel fijn, zo ken ik jullie weer Drukwerkdeal!

Goedemiddag Jari, Bedankt voor het achterlaten en aanpassen van je review. We hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken en ik heb je een passende oplossing aangeboden. Fijn dat we het zo naar tevredenheid hebben kunnen oplossen en we zien je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Goed opgelost

De bestelling 'next day delevery' was na een week nog steeds niet binnen. Dit is opgelost door het te vergoeden. Wel spijtig, had het product eerder nodig gehad.

Goedemiddag Mariska, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten. We hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken en ik heb je een passende oplossing aangeboden. Fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen en dat de andere producten wel tijdig zijn geleverd! Graag tot de volgende keer en bedankt voor het vertrouwen in Drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

snel, eenvoudig bestelproces en prima eindproduct

Handige website, snelle levering en goede online begeleiding.

Hallo Hanneke, Bedankt voor jouw review. Wat fijn dat je ons bestelproces als eenvoudig hebt ervaren en dat je ook tevreden bent met het eindproduct. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Bianca Webcare Specialist

Altijd fijn op tijd!

Altijd fijn op tijd!

Hallo Ed, Dankjewel voor het plaatsen van een review. Wat kunnen we nog voor je doen om van de 9 een 10 te maken? Met vriendelijke groet, Bianca Webcare Specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl