altijd goed!

snel, goed, en behulpzaam

• Kennis & Vakmanschap

makkelijk programma, prima kwaliteit goede prijs snelle levering

Supersnelle club

Schakelen snel, doen wat ze beloven.

• Kennis & Vakmanschap

snel, maar totaalpakket kaarten niet helemaal correct

bestelling kwam erg snel, maar de helft van de kaarten bleek niet correct afgesneden, ondanks juistheid van het insturen van het ontwerp. Jammer.

• Prijs N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Drukwerk dat afgekeurd is word herdrukt en dan verkeerd afgesneden

De eerste keer was aan beide zijden hetzelfde design gedrukt terwijl er twee andere ontwerpen voor voor en achterkant waren aangeleverd in het bestand. Toen werd het herdrukt, en toen waren de zijkanten verkeerd afgesneden, terwijl er een afloop van 3mm rondom zat. Een derde keer wilden jullie eigenlijk niet herdrukken, maar dat ging gezien de tijd ook niet. Eerlijk gezegd vind ik een korting van 30% nog erg magertjes.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap

Hallo Mirjam, Bedankt voor je review en jammer dat dit is gebeurd bij je bestelling. We hebben inmiddels al telefonisch contact gehad hierover en zijn tot een oplossing gekomen. Ik hoop van harte dat hiermee de situatie netjes voor je is opgelost. Mocht je nog verdere vragen hebben neem dan gerust contact met me op. Met vriendelijke groet, Susan Specialist Webcare Drukwerkdeal

altijd kwaliteit

Altijd kwaliteit en veel bereidheid tot meedenken. Echt geweldige service!

• Kennis & Vakmanschap

Supergoede leverancier voor al je drukwerk

Drukwerkdeal is al jaren mijn go-to leverancier. De prijzen zijn scherp, het aanbod is goed (er is steeds meer mogelijkheden voor duurzaam, maar mag nóg meer natuurlijk). De kwaliteit is echt heel goed. En als er iets is, word ik altijd prima geholpen. Love you guys!

Heel mooi

De stickers die ik had besteld zijn snel geleverd en zien er goed uit.

• Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Prima service, snel gedrukt en afgeleverd!

Prima service, snel gedrukt en afgeleverd!

Zoals altijd heel goed

Ben zeer tevreden over snelheid en kwaliteit van Drukwerkdeal. Als je een vraag hebt doen ze er alles aan om je te helpen. Top. Het enige dat ik jammer vind in het kader van het milieu is dat verschillende producten die ik op 1 dag bestel op verschillende dagen bezorgd worden. Maar, dat zal ongetwijfeld organisatorisch te moeilijk zijn?

• Kennis & Vakmanschap

Snel, goed, betrouwbaar dat is Drukwerkdeal voor mij de laatste vier jaar

Voor onze kleine watersportvereniging bestel ik elk jaar 200 nieuwjaarskaarten op A5-formaat, gevouwen, met kleur buiten op en zwarte tekst binnenin. Jaarlijks een ander ontwerp. Ik ben nooit teleurgesteld, eerder verrast over de snelheid, de kwaliteit en de zeer schappelijke prijs! Een heel klein puntje van kritiek; het positioneren van het materiaal op de standaard - nog lege pagina's - is moeilijker dan het lijkt, omdat het formaat waarop je moet werken eigenlijk te klein is. De contouren rond de pagina's in kleur zijn ook allerminst duidelijk. Zeker wanneer je foto's of kleurfonds aflopend wil plaatsen, dan is de nu gehanteerde methode echt wel voor verbetering vatbaar. Verder hoop ik nog tot in lengte van jaren met Drukwerkdeal te werken! Anton

• Kennis & Vakmanschap

Bestelling incompleet geleverd waardoor niet bruikbaar

2 bedrukte beachflags besteld, welke geleverd werden met enkel 1 vlaggensysteem en houder. De missende onderdelen konden niet meer de volgende dag nageleverd worden (ik belde om 16.30 uur) waardoor deze onbruikbaar waren tijdens mijn event. Er werd niet meegedacht in oplossingen en de onderdelen werden pas 3 dagen later bezorgd.

top geregeld

snelle service

• Kennis & Vakmanschap

Het is heel goed zaken doen met Drukwerkdeal

Snel en perfecte kwaliteit voor een goede prijs. Service ook prima. Had in eerste bestelling foutje gemaakt. Snel geannuleerd en nieuwe bestelling geplaatst. Binnen enkele dagen was geld van eerste bestelling netjes teruggestort op mijn rekening. Top!

• Kennis & Vakmanschap

Kwalitatief een goede ervaring voor een scherpe prijs

Hoewel het bijna voor die prijs niet kan: een prima kwaliteit van het drukwerk

goed product lange wachttijd

Team dwd komt enthousiast en sympathiek over. qua organisatie is er mijns inziens nog wel ruimte voor verbetering. met mijn simpele opdracht hebben zich 6 verschillende personen bezig gehouden wat de efficiency en produktiviteit niet ten goede komt. zeer onvoldoende is het telefonisch contact. ik moest een aantal keren bellen om aan weer een andere persoon uit te leggen wat de bedoeling was en zelfs wanneer je te horen krijgt dat er "geen wachtenden" voor mij zijn duurde het vaak nog een minuut of vijf voor ik iemand te spreken kreeg. maar de absolute limit van anti-klantenservice maakte ik mee toen er twee wachtenden voor mij waren en ik dertig minuten!!! moest wachten voordat ik contact kreeg. Gerard Batenburg

Super resultaat

Ik heb hele goede ervaringen met DWD en dit is er weer een van! Keurig verpakt, snaarstrak drukwerk, vaak een dag eerder dan beloofd! En dat ook in de drukke decembermaand. Dikke pluim!

• Kennis & Vakmanschap

Mooi resultaat, snel geleverd, plezierig geprijsd

N.v.t.

kwaliteit zoals beloofd

1 dag eerder in huis dan beloofd

• Kennis & Vakmanschap

Super service. Erg klantvriendelijk.

Ze waarschuwden me dat de geuploadde documenten niet voldoende kwaliteite hadden en kon eenvoudig per mail de juiste docs sturen. Daarna alles binnen 24 uur geregeld. Super hoor!

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Mooie kwaliteit en supersnelle levering!

De toppers in afdrukken

Binnen twee dagen heb ik onze business cards geupload en tot de deur geweldig afgedrukt gekregen , dat noem ik amzing service

• Kennis & Vakmanschap

goede producten en snelle service

Alles wat ik bestel is van goede kwaliteit en de service is supersnel. Ook de kwaliteit/prijs verhouding is top

Heel prettig!

Kan niet anders zeggen dan dat ik uitermate tevreden ben over Drukwerkdeal. Het hele pakket klopt.

Over Drukwerkdeal.nl

<P>Jouw eigen unieke flyers, briefpapier, visitekaartjes, spandoeken en andere originele reclame uitingen? Bij ons ben je aan het juiste adres voor een groot assortiment aan online drukwerk! </P> <P>Met onze persoonlijke service, via diverse kanalen, unieke aftersales en vaste contactpersonen, helpen wij je graag. Wij zijn immers nog steeds de vertrouwde 'drukker om de hoek'. Direct contact met één van ons? Bekijk dan het smoelenboek: Hier vind je alle namen, functies en belangrijke contactgegevens van ons Drukwerkdeal.nl-team!</P>