super geholpen en super snel geleverd, goede kwaliteit flyers klant was zeer tevreden. Heb ook op mijn instageam gezet met #laat zien wie je bent

• Kennis & Vakmanschap

Hi Willem, Wat een super mooie review heb je achter gelaten! Fijn dat de hulp, maar ook het uiteindelijke resultaat helemaal naar wens zijn. Leuk dat je ook onze hashtag hebt gebruikt. Met vriendelijke groet, Harmen Webcare Specialist

Mijn bestelling werd super snel hersteld

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Gerard, Foutje kan altijd gebeuren zullen we maar zeggen he? Fijn om te horen dat jij zo tevreden bent na herstel. Schroom nooit om contact met ons op te nemen! Met vriendelijke groet, Lisa K. Webcare Specialist

Goedd kwaliteit en simpele tool!

We hebben zelf een spandoek ontworpen d.m.v. de tool op de website. Simpel te gebruiken, doeltreffend en een mooi resultaat. Levering op tijd (zoals beloofd) en keurig verpakt.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi William, Goed om te horen dat je zo tevreden bent! Dit is natuurlijk precies waar wij het voor doen. Mocht er iets zijn dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Lisa K. Webcare Specialist

Keurige levering

Het bestelproces was duidelijk, toen ik een vraag had, werd ik keurig en snel geholpen. De levering was ook prima, op tijd en compleet, en met de kwaliteit zijn we ook blij!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Ine, Bedankt voor je enthousiaste review! Hier worden we nou enthousiast van. Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen, Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Supersnel!

geleverd zoals gevraagd

• Kennis & Vakmanschap

Beste Ton, Bedankt voor je positieve review, dat waarderen we. Goed om te horen dat je blij bent met het spandoek. Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Bijna helemaal goed.

De afspraak over ophalen ging fout. Het pakket was in de bestelling in plaats va afhalen. Ik werd wel goed geïnformeerd. Jammer dat het te laat kwam.

• Kennis & Vakmanschap

Beste, Bedankt voor het achterlaten van de review. Wat vervelend dat het afhalen niet goed is gelopen, ik zie dat daar inderdaad wat is misgelopen. Excuus! Fijn dat je wel tevreden bent met de rest van het verloop van je order. Mochten wij in de toekomst nog wat voor je kunnen betekenen, dan horen we dat graag. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Mooi en snel

Het was makkelijk om het ontwerp te maken! Hij was snel binnen en ziet er heel mooi uit.

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Marieke, Bedankt voor het plaatsen van je toffe review! Fijn om te horen dat je in combinatie met onze ontwerptool een mooi ontwerp hebt kunnen maken. Mochten we iets voor je kunnen doen in de toekomst dan horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Lisa K. Webcare Specialist

Snel en vlot geholpen!

Alleen in begin moeite met aanlever formaat, lastig om dat in een bruikbare form op de site te vinden. Na extra contact ging het goed.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Nico! Bedankt voor je review, fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen en dat we je verder hebben kunnen helpen! We zien je graag snel weer terug. Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Hoi Susan, Bedankt voor je mooie review! Heel veel plezier met de visitekaartjes! Zien we je snel weer terug? Fijne dag! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Foute offerte ontvangen, slecht contact

Na het opvragen van een offerte werd er beloofd dat ik die na 24 uur zou ontvangen. Uiteindelijk pas 1 week later!!! de juiste offerte gekregen omdat er een fout zat in de eerste. Niet mijn schuld overigens. Tot 3x moeten bellen met matig resultaat. De kaartjes vielen ook pas weer 1 week na goedkeuring en uploading van bestanden pas in de bus. En de koperdruk is op meerdere kaartjes uitgelekt…voor mij een onvoldoende van begin tot eind. Jammer

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Beste Doret, Bedankt voor je recensie. Wat vervelend dat het zo gelopen is. Door de drukte en onze missende FTE kan het zijn dat het langer duurt dan dat je van ons gewend bent. Ik zie dat mijn sales collega's wel druk voor je bezig zijn geweest. Jouw aanvraag moest langs onze productie locatie, zij geven aan hoe lang ze bezig zijn met het gewenste product en wat de prijs zal zijn. Helaas duurde het vanuit hen erg lang om daarop te reageren, excuus voor het ongemak. Je geeft aan dat de koperdruk is uitgelopen op meerdere kaartjes, echter zie ik hier nog geen klacht van in het systeem staan. Mocht je daar graag reactie op zien, kan je mij mailen op info@drukwerkdeal.nl tav Emma. Ik zie dat je voorheen ook andere orders bij ons besteld hebt en hoop dat die orders destijds allemaal soepel zijn verlopen! Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Super fijn

De site is heel fijn te gebruiken! Ik had zelf een fout gemaakt met het ontwerp en ben toen op een geweldige manier geholpen. Klantenservice is ook heel aardig en snel!

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Anouk, Wat een super toffe review heb je bij ons achter gelaten! We zijn heel blij om te horen hoe jij de service hebt ervaren. Een foutje kan gebeuren natuurlijk! ;) Zien we je snel weer terug? Fijne dag! Met vriendelijke groet, Lisa K. Webcare Specialist

Fijne website en goede producten

De website is leuk en fijn in gebruik tegelijkertijd en de producten zijn goede kwaliteit. Als ik nog een keer drukwerk heb weet ik waar ik moet zijn.

• Kennis & Vakmanschap

Product makkelijk te selecteren, specs voor aanleveren zijn duidelijk en uploaden bestanden is eenvoudig.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Beste René, Bedankt voor je positieve review! Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo enthousiast en tevreden over ons bent. We hopen je graag snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Marian Specialist Webcare

Waardeloos, komen beloftes niet na.

Met spoedbestelling flyers besteld voor een beurs. De bestelling gaat 1 dag telaat eruit en de bezorging duurt zelfs 5 dagen! Beurs is al geweest en flyers zijn er nog steeds niet. Kortom, laatste keer dit. Als je dan belt dan zeggen ze standaard verhalen dat ze hun best doen en het je laten weten, terwijl je uiteraard niks meer hoort.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap

Beste Robert Pieter, Inmiddels hebben we contact gehad omtrent jouw recensie. Nogmaals onze excuses voor de vertraging van de order. We hebben een passende oplossing gevonden. Hopelijk zien we je toch weer terug voor een volgende order en verloopt deze weer vlekkeloos. Met vriendelijke groeten Marian Webcare Specialist

Leveringen zijn niet op tijd.

Onze klant heeft een event op 2/10. Wij bestellen 1.000 brochures op 24/9 met de levertijd van 30/9. Ruimschoots op tijd. Tot mijn verbazing zie ik dat de levering ‘verwacht’ 2/10 zal plaatsvinden. Gebeld (45 min wachttijd!) kreeg uiteindelijk een dame aan de lijn die bijna zeker wist dat dit zou gebeuren. Ik uitte mijn twijfel en zij stelde voor te herdrukken (100 stuks) die dan zeker op 2/10 geleverd zouden worden. Uiteindelijk: de 1.000 stuks worden ‘verwacht’ 5/10 geleverd en de 100 stuks waren er ook niet op 2/10 maar worden ‘verwacht’ op 4/10 geleverd. Gevolg en schade; klant is razend, geen brochures op het event en betaald de rekening niet. Schade voor ons bureau ontwerpen en werktekeningen, stockdia’s en tekstschrijver € 2.448,- Wat leren we hieruit; doe zaken met een partij die staat voor zijn levertijden.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Robert Pieter, Inmiddels hebben je contact gehad met mijn collega omtrent jouw recensie. Nogmaals onze excuses voor de vertraging van de order. We hebben een passende oplossing gevonden. Hopelijk zien we je toch weer terug voor een volgende order en verloopt deze weer vlekkeloos. Met vriendelijke groeten Marian Webcare Specialist

Nog nooit iets te klagen gehad

Al zoveel drukwerk bij Drukwerkdeal besteld, voor zowel mijzelf als klanten en heb werkelijk nooit iets te klagen gehad. Als je vragen hebt zoeken ze het voor je uit, de prijzen zijn zeer goed, kwaliteit geweldig en snelle levering.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Marcella, Bedankt voor je positieve review! Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo enthousiast en tevreden over ons bent. We hopen je graag snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

prachtige visite kaartjes

Ik bestelde 2 verschillende visite kaartjes en beide zien er top uit!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Manon, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met het uitgeven van de visitekaartjes en hopelijk tot de volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

Topperz

Correcte prijs levertijd en uitlevering, blij met de balie

• Kennis & Vakmanschap

Beste Erik, Dit is een goed begin om de woensdag mee te beginnen. Dankjewel voor de tienen. Dit waarderen wij enorm. Veel plezier met de beursbalie. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Snel gehandeld

Ik belde om mijn bestelling (flyer) te annuleren of het aantal te veranderen. Er werd mij verteld dat dat niet kan omdat de bestelling al naar de drukkerij is gestuurd. Binnen 1 uur kreeg ik een email dat het aantal veranderd is. Helaas had is al een nieuwe bestelling geplaatst. Maar toch fijn dat er moeite in wordt gestoken.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Catharina, Bedankt voor je review! Fijn dat mijn collega je zo heeft willen helpen. Bedankt voor je begrip en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Prima kwaliteit, snelle levering.

Plus goede en duidelijke instructievideo's over het aanleveren van eigen ontwerpen.

• Kennis & Vakmanschap

Beste, Wat een super review zeg. Bedankt! Fijn dat alles soepel is verlopen met het aanleveren en de levering, daar doen we het natuurlijk voor! Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Zeer snelle levering. Goede prijs.

Snelle levering. Goede prijs.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Beste Paul, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan en wat een prachtig canvas heb je besteld. We hopen je graag snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Nog steeds niet geleverd..

Geheel in tegenstelling tot eerdere ervaringen is hier iets erg mis gegaan. Track en trace geven aan: nog niet bij vervoerder aangeleverd. Klant ontevreden en vandaag presentatie zonder banier…

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Beste, Bedankt voor je review. Ik zie dat je mijn collega Joeri hebt gesproken over de order. Er staat een herdruk voor je in. Gelukkig! Mochten we nog wat voor je kunnen betekenen, dan hoor ik het graag! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Ziet er mooi uit, maar de levering duurt te lang.

Ik heb al vaker dingen bij drukwerkdeal besteld, omdat de prijs-kwaliteit verhouding erg goed is. Helaas duurde de levering nu wel erg lang. Ik had op vrijdag een magazine besteld met next-day delivery, zodat het maandag bezorgd zou worden (ik had het woensdag nodig, en dan had ik nog een dag speling). Op maandag kreeg ik echter een email dat het drukwerk vertraagd was en waarschijnlijk uiterlijk dinsdag bezorgd zou worden. Nadat ik op dinsdag nog geen track-and-trace had ontvangen, ben ik maar naar de copyshop gegaan om het magazine daar af te laten drukken aangezien ik het woensdag nodig had. Uiteindelijk is het drukwerk donderdag bezorgd, 3 dagen later dan wat de bedoeling was. Ik heb gelukkig wel heel netjes mijn geld terug gekregen voor de kosten van de next-day-delivery. Maar als je snel iets nodig hebt, dan denk ik voortaan wel na of dat ik het weer bij drukwerkdeal zou bestellen. De kwaliteit van het drukwerk is daarentegen wel goed.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Laura, Bedankt voor je recensie. Wat een vervelende situatie is dat geweest zeg, excuus. Ik ben bang dat het een order is geweest die beïnvloed werd door de wet van murphy. Blij om te horen dat mijn collega je heeft geholpen met de klacht en je de next-day kosten terug hebt gekregen. Mocht ik nog wat voor je betekenen, stuur je mij dan een mail? Kijk ik met je mee. Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Top service, vriendelijk en goed geholpen

Top service, vriendelijk en goed geholpen.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Jan, Bedankt voor je positieve review. Wat fijn om te zien dat je zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Goede kwaliteit, deadline niet altijd gehaald

Drukwerkdeal levert een hele goede kwaliteit producten. Drukwerk, tasjes, sleutelhangers. Top allemaal. Alleen, wanneer je net zoals ik pas op het laatste moment besteld moet je uitkijken. Verwachte levertijden zijn niet altijd accuraat, omdat ze natuurlijk werken met koeriersdiensten. Uiteindelijk de helft van mijn goodiebag moeten annuleren omdat dit niet optijd zou binnen zijn. Telefonisch lang wachten. Als je iemand te pakken hebt, helpen ze je goed. Niet altijd gedaan wat er beloofd werd. Kortom, heb je geen deadline, wil je een goede kwaliteit en goede prijs. Dan is Drukwerkdeal jouw partij. Moet je er tot op de dag van op aan kunnen, dan kan je het risico nemen.

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goedemorgen Ward, Bedankt voor je eerlijke review. Op het moment hebben wij te maken met drukte waardoor de leverdata helaas niet altijd gehaald worden. Excuus. Snap dat dat vervelend is en hoop dat je een alternatief hebt gevonden voor de helft van de producten die je hebt moeten annuleren. Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl

Over Drukwerkdeal.nl

<P>Jouw eigen unieke flyers, briefpapier, visitekaartjes, spandoeken en andere originele reclame uitingen? Bij ons ben je aan het juiste adres voor een groot assortiment aan online drukwerk! </P> <P>Met onze persoonlijke service, via diverse kanalen, unieke aftersales en vaste contactpersonen, helpen wij je graag. Wij zijn immers nog steeds de vertrouwde 'drukker om de hoek'. Direct contact met één van ons? Bekijk dan het smoelenboek: Hier vind je alle namen, functies en belangrijke contactgegevens van ons Drukwerkdeal.nl-team!</P>