Mooie producten, super service

Snel en makkelijk bestellen, voor goede prijzen. Bij problemen of vragen een super klantenservice die snel en doelgericht helpt!

Goede drukwerkcontrole!

Super ervaring, de check ontdekte een fout in het document, waardoor ik het op tijd kon aanpassen. Nu een prachtig resultaat. Mooie kleuren, keurig geniet en gesneden.

Mooi geprint spandoek en keurig op tijd geleverd.

Handige website om aan te leveren en vervolgens werden de doeken vlot bezorgd.

Hallo Nanne, Wat fijn om te zien dat je zo enthousiast bent over jouw spandoek! Bedankt voor de review. Tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

zeer slechte ondersteuning

Altijd prettig besteld hier. Nu weer 2 ontwerpen gemaakt en wil deze in het winkelmandje leggen dit werkt helaas niet. Gebeld, mevrouw gaat het uitzoeken, later op de dag een email dat ze het niet kan oplossen en haar collega komt pas over 12 dagen of nog later terug om haar te helpen......... Krijg tip probeer een andere browser of incognito wil ook wel eens helpen. Als dat niet lukt maak dan "even" een nieuw ontwerp en kijk dan of het wel lukt. (2 avonden werk geweest per ontwerp) Stuur een kritisch mail terug die niet erg gewaardeerd wordt. En nu dus nog steeds niet geholpen!

Hi Walter, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Vaak lost het gebruik van een andere browser dit probleem op, het was mooi geweest als dit had gewerkt omdat je probleem dan gisteren al opgelost was geweest. Inmiddels heeft mijn collega je een antwoord gestuurd op jouw vraag en de ontwerpen toegestuurd. Ik verwacht dat dit het probleem heeft opgelost. Wij staan altijd open voor feedback, maar waarderen het wel als je ons tijd geeft om jouw melding op te lossen. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Prima, alleen de site kan overzichtelijker

Prima, alleen de site kan overzichtelijker

Hi Maarten, Bedankt voor de review en de feedback. Ik hoor graag van je waar je tegenaan liep op de site! Je kunt me mailen op info@drukwerkdeal.nl t.a.v. Michelle-webcare. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Degelijk en betrouwbaar

Naar tevredenheid afgehandeld

Hallo Henk, Dank je wel voor de review en het mooie cijfer. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Makkelijk bestellen, snel leveren, prima prijs/kwaliteit verhouding

Het bestelproces via de website is enorm duidelijk en na aanleveren data zie je ook direct het eindresultaat. Kan niet makkelijker. Bij bestellen zie je ook direct de leverdatum (die snel is). De bestelde spullen worden netjes verpakt aangeleverd. En dat alles tegen een hele scherpe prijs.

Beste Fons, Bedankt voor de mooie beoordeling en complimenten! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Eenvoudig een drieluik te maken en goede kwaliteit

PDFs maken, uploaden, digitale proef controleren en Go

Beste Rudo, Bedankt voor de review! Hoe kunnen wij er een 10 van maken? Ik verneem graag jouw feedback op info@drukwerkdeal.nl ovv Webcare Marian. Alvast bedankt! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Netjes, accuraat, snel

Bestellen via de site en een belletje en het is geregeld. Altijd weer keurig voor elkaar.

Beste Jacco, Bedankt voor de mooie beoordeling en complimenten! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Goede producten

Helaas is er een deel niet goed ingepakt waardoor er 2 van de 11 borden beschadigd waren. Wel meteen goede service verleend

Beste Baukje, Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn dat het probleem van de beschadigde borden direct is opgelost. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Eenvoudig te bestellen, snel in huis, goede kwaliteit

Eenvoudig te bestellen, snel in huis, goede kwaliteit

Beste Sandy, Bedankt voor de mooie beoordeling en complimenten! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Go de kwaliteit en bezorging

Beste Wilco, Enorm bedankt voor de mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij mee! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

mooi en goedkoop maar langzame website

al klant voor jaren - altijd goed

Beste Roland, Bedankt voor je beoordeling! Spijtig om te lezen dat je de website langzaam vind, wij doen ons uiterste best om dit tegen te gaan. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

kwaliteit is top en zeker voor de prijs

twee banners besteld, beiden waren van zeer goede kwaliteit. Komt met een hele nette tas waar je ze ook makkelijk mee kan vervoeren. Zeker aan te raden!

Beste Damian, Bedankt voor je mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij! Veel plezier gewenst met de banners, wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Snel, betrouwbaar en kwaliteit.

Makkelijk en digitaal. Vooral snel en kwalitatief hoogstaand.

Beste Bart, Top om te horen dat je zo tevreden bent. Fijn dat alles soepel is verlopen met de levering en dat je tevreden bent met het eindresultaat, daar doen we het natuurlijk voor! We zien je graag terug bij de volgende order! Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Snelle levering, goede kwaliteit

Wij waren erg tevreden met het ontvangen drukwerk.

Beste Margriet, Wat een enthousiaste review, dank daarvoor! Veel plezier met de poster en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

te laat geleverd

Spandoek ruim op tijd besteld voor een feest, te laat geleverd waardoor het spandoek niet is gebruikt en we alsnog met de hand het spandoek hebben moeten maken..

Beste Linda, Wat een vervelende situatie en al helemaal zo voor een feest. Excuus voor het ongemak. Nu zie ik nog geen klacht bij jouw order staan of verder contact met mijn collega's. Ik ga je dus aanraden een klacht in te dienen in jouw account. Zo kunnen wij met je mee kijken naar een passende oplossing. Bij vragen hoor ik natuurlijk ook graag van je! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

op zich wel tevreden

Niet de kleur marineblauw die we voor ogen hadden, maar donkerder Zit een gek luchtje aan de shirts. Er zit een wit randje om het drukwerk wat we niet in het ontwerp hadden

Beste Jaap, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het niet helemaal naar wens is. Ik zie dat je bij ons hier nog geen klacht voor hebt ingediend. Dat is altijd de eerste stap, zo kunnen wij kijken of we er samen uitkomen en een mogelijke oplossing aanbieden. Ik raad je dus aan om in je orderoverzicht dat eerst te doen, je kan dan direct foto's uploaden. Mijn aftersales collega's nemen dan contact met je op. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, hoor ik dat natuurlijk ook graag! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Let heel heel goed op bij bestellen

Ik kreeg mijn producten helaas niet als gewenst. Door mijn slechte kennis van drukwerk en hun niet altijd duidelijke instructies kreeg ik kaartje toegestuurd waarbij de tekst eraf gesneden was (terwijl het binnen de gele lijnen viel) kaartjes waren scheef en de verkeerde kant van de kaarten waren glanzend. Al met al niet echt blij en tevreden met het resultaat.

Hallo Jorien, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat jouw kaartjes niet naar tevredenheid waren. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest over hoe het bestand aan te leveren en met een oplossing. Ik hoop dat de oplossing naar tevredenheid is! Mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik dat graag via een mail naar info@drukwerkdeal.nl tav Michelle-webcare. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Te laat geleverd

ik heb met spoed besteld, maar is te laat geleverd. Ligt bij DHL, dat begrijp ik wel, maar dat is wel balen.

Hallo Esther, Wat jammer dat jouw order te laat geleverd is ondanks de spoedbestelling. We kunnen helaas de leveringsdatum niet garanderen en dat is erg vervelend. Ik hoop dat de vlag wel mooi geworden is? Ik heb je inmiddels gemaild, ik hoor graag of ik nog iets voor je kan doen! Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Snel en betrouwbaar

Mijn ervaring met Drukwerkdeal is echt goed. Snelle service, altijd goed geholpen door de klantenservice. De prijs/kwaliteit is echt prima.

HI Jet, Fijn dat je zo tevreden bent met ons, bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Duurde lang en zeer matige kwaliteit!

Toegezegde leverdatum niet nagekomen dus opening gemist met de banner. Schuld werd gelegd bij de vervoerder, maar als je op tijd werkt en weet van druk op levertijden, neem je toch gewoon 1 a 2 dagen extra met je toezegging!? Wat is daar zo moeilijk aan? Het doek was zeer slecht gezoomd, het trok allemaal naden. DDD onwaardig! Verpakking was in opgevouwen toestand waardoor er overal vouwnaden zichtbaar waren en bleven, teleurstellend. Antwoord op de bovenstaande klacht kwam er niet echt: geen oplossing om de vouwen en kreukels er uit te halen en de trekvouwen te verminderen: stuur maar terug dan krijg je je geld terug.....maar daar hebben we helemaal niets aan... de tentoonstelling stond gepland maar de intro van de kunstenaar op het doek was het lelijkste beeld van allemaal!

Hallo Annelieke en Tom, Bedankt voor de review. Wat moet dat een teleurstelling geweest zijn toen je het doek eindelijk ontving en je het niet kon gebruiken voor de opening van jouw tentoonstelling. Mijn excuus hiervoor. Inmiddels hebben we elkaar gesproken en hebben we afgesproken dat wij het doek opnieuw gaan drukken voor je. Ik ga ervan uit dat het doek dan wel naar tevredenheid is. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Uitstekend product voor een vriendelijke prijs

Ik had een spandoek besteld van een eigen foto dat ik wilde gebruiken als achtergrond voor mijn treinbaan. Ik had wat vragen en werd uitstekend geholpen. Het spandoek werd een dag eerder geleverd en is van een uitstekende kwaliteit. En dat voor een zeer vriendelijke prijs. Vijf sterren is niet genoeg!

Hi Wouter, Meer dan vijf sterren? Daar worden we een beetje verlegen van! Dank je wel. Veel plezier gewenst van het spandoek. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Website werkt goed.. Verwachting en resultaat komen overeen. Toon van de correspondentie is persoonlijk en prettig.

Hallo Josse, Bedankt voor jouw review. Ik hoop dat de kaartjes veel kuieraars gaan opleveren! Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Altijd goede kwaliteit!

Duidelijke website. Prima prijzen. Duidelijke communicatie. Goede kwaliteit en keurige levering. Wat wil je nog meer? Niks toch?

Hi Walter, Inderdaad, wat willen we nog meer dan zo'n fijne review? Helemaal niets! Dank je wel! Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl