Snelle en goede service!

Snelle en goede service

Hi Danny, Bedankt voor het plaatsen van een review. Kort maar krachtig! Fijn dat je helemaal tevreden bent. We zien je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Goed en snel voor een zeer fatsoenlijke prijs! :)

Ik ben absoluut geen ervaren beeldbewerker en al die opmerkingen over aanleveren in pdf-formaat en CMYK met overdruk etc. zijn voor mij abracadabra. Op hoop van zegen een goed JPG-bestand ingeleverd voor een enorme afdruk van 140x200cm op canvasdoek. Het is perfect geprint en super snel afgeleverd. Dat voor een zeer fatsoenlijk bedrag. Helemaal blij mee! Zeer aan te bevelen. Merci!

Hi Huib, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te horen dat je ondanks alle ingewikkelde informatie toch nog een mooi vakantie doek hebt getoverd! We zien je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

snel en netjes

Drukwerk ziet er goed uit en werd erg snel geleverd. Gaan we vaker gebruiken.

Goedemiddag Anita, Dankjewel voor jouw mooie review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent, en dat je van plan bent om vaker te bestellen! Veel plezier met het uitdelen van de flyers en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Netjes en snel

Altijd netjes en mooi snel geleverd!

Hi Tom! Wat een mooie review, bedankt voor het delen van jouw ervaringen! We zien je graag snel weer terug voor jouw volgende bestellingen. Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Werk al een gehele pose met drukwerkdeal. Het is altijd perfect geregeld.

Goedemorgen Rob, Dankjewel voor jouw gave review, wij zijn superblij met jou! Heel veel plezier en succes met het uitdelen van de folders, en we zien je heel graag snel weer terug voor een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Goede service en snel geleverd

Goede service en snel geleverd

Hallo Ruud,   Bedankt voor het plaatsen van een review.   Kort maar krachtig! Fijn dat je helemaal tevreden bent.   We zien je graag weer bij een volgende bestelling!   Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

Goede folders

Altijd goede druk. Mooie folders.

Hallo Tiny,   Bedankt voor het plaatsen van een review.   Kort maar krachtig! Fijn dat je helemaal tevreden bent.   We zien je graag weer bij een volgende bestelling!   Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

zeer klantvriendelijk, goede kwaliteit en betrouwbaar

Werk al jaren met Drukwerkdeal. Ze doen wat ze beloven en leveren kwaliteit. Het is ook fijn dat je ze kunt bellen als je een probleem hebt. Dan wordt er ook echt met je meegedacht.

Hallo Nicole, Enorm bedankt voor je top review. Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze klantenservice. We vinden het heel belangrijk dat je dit als positief hebt ervaren en we zijn nagekomen wat wij beloven. We helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

TOP

Goede en snelle service! Makkelijk om zelf online een print te creeren

Hallo Jessica, Enorm bedankt voor je top review. Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Fijn dat het online ontwerpen ook als makkelijk wordt ervaren. We helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Zeer tevreden over het eindresultaat

Kwaliteit en leversnelheid zijn beide top!

Hallo Francis, Enorm bedankt voor deze 5 sterren review. Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en kwaliteit. We zien je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

snel en top in service en levering

Van moment van bestellen tot levering gaat alles vlug en goed. Keurig verpakt voor vervoer. In perfecte staat mogen ontvangen.

Hey Wendy, Bedankt voor het plaatsen van deze top review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze drukwerk, de snelle levering en onze service. We kijken nu al uit naar je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Alles altijd van goede kwaliteit

Kwaliteit uitermate goed Alles volgens afspraak Snelle verzending

Hallo Ricardo, Enorm bedankt voor deze 5 sterren review. Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en kwaliteit. We zien je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Mooie kwaliteit en super snel geregeld

Prima geholpen, snelle reactie op mail en de banner is heel snel geleverd. De kwaliteit is echt heel netjes. Ik ben blij met de banner

Hallo Marianne, Enorm bedankt voor deze review en complimenten! Heel fijn om te horen dat jullie mooie banner naar wens is ontvangen. Uiteraard helpen we je ook bij een volgende bestelling graag verder! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

prachtig zoals ik gewend ben van jullie alleen 1 hel klein puntje van kritiek

de paspartout zat niet exact in het midden. links was deze iets ruimer dan recvhts.

Hi Steven, Bedankt voor het achterlaten van je review. Heel jammer om te lezen dat je paspartout niet naar verwachting is gedrukt. Zou je mij je ordernummer en foto's van het ontvangen product willen sturen? Mailen mag naar [email protected] tav Samantha/Webcare. Alvast heel erg bedankt! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Altijd erg tevreden met het resultaat.

Ik bestel regelmatig. En altijd tevreden. Snel geleverd, goed verpakt. Klantenservice is super. Ze denken goed mee en word altijd fijn geholpen.

Hallo Suzanne,   Enorm bedankt voor deze review en complimenten!   Hier worden we blij van!   Uiteraard helpen we je ook bij een volgende bestelling graag verder!   Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

Goed product snelle levering

Naambord besteld, heel mooi geworden.

Beste Dafne, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent over de naambordjes. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Mooie producten, snelle levering!

Beste Tom, Bedankt voor het plaatsen van deze TOP review, kort maar krachtig! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Gewoon goed en behulpzaam

Prima deal

Beste Tom, Bedankt voor het plaatsen van een review, kort maar krachtig! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Waardeloos.

Doorgaans tevreden met Drukwerkdeal, maar verwacht niet dat ze bestellingen kunnen annuleren of corrigeren als je een foutje ontdekt. 2 minuten nadat mijn bestelling was geplaatst ontdekte ik een foutje in de bestelling. Ik heb direct telefonisch contact gezocht en nog voordat de orderbevestiging überhaupt binnen was heb ik contact gehad. In die paar minuten was de bestelling echter al dusdanig verwerkt dat er geen enkele mogelijkheid was om deze te annuleren. Ironisch genoeg moet ik nu wel 4 dagen wachten op mijn bestelling, die blijkbaar binnen 2 minuten als in het productieproces zat. Waardeloos als je het mij vraagt en weggegooid geld.

Goede producten vlotte en correcte levering

Al jaren bestel ik al mijn drukwerk, zoals de posters voor mijn films, bij drukwerkdeal. De kwaliteit is altijd goed.

Beste Bart, Leuk dat je een review hebt geplaatst. Super dat je al jaren besteld bij ons, bedankt daarvoor! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Gemakkelijke keuze en opgave! Snelle levering en kwalitatief drukwerk!

Beste Jan, Enorm bedankt voor deze mooie review en complimenten! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Snel en correct veleverd

Bestelling via de website was eenvoudig. De bestelling werd daarna volgens afspraak snel en correct geleverd.

Beste Adri, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de website en de levering van de producten. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Prima prijs/kwaliteit verhouding!

Zie voorgaande.

Beste Hetty, Bedankt voor het plaatsen van een review. Kort maar krachtig! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Prima service en goede kwaliteit

Alleen jammer dat jullie niet in millimeters afdrukken alleen in centimeters komt niet altijd goed uit

Beste John, Bedankt voor het plaatsen van een review. Plaatmateriaal kun je inderdaad alleen bestellen in hele centimeters en niet in millimeters. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Goede kwaliteit

Makkelijke en duidelijke site. Uploaden van het bestand gaat snel. Resultaat van goede kwaliteit.

Hallo Cindy, Wat een mooie complimenten, bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze kwaliteit. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Keulenstraat 4

7418 ET Deventer

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl