Filters

6

Kwaliteit is mooi en goed, helaas 2 dagen laten dan verwacht binnen.

Het bestellen en de kwaliteit van de gevouwen folders is prima. Helaas is de bestelling 2 dagen later dan aangegeven pas binnen gekomen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag Linet, Bedankt voor je bericht en dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten! Goed om te horen dat je tevreden bent over de ontvangen folders, ondanks dat deze iets te laat geleverd zijn. Ik zie dat in jouw geval de order inderdaad 2 dagen te laat verzonden is, excuses hiervoor! Wij spreken altijd van een verwachte levertijd, er kan tijdens transport of productie helaas altijd iets gebeuren waardoor een order wat later dan gehoopt binnen komt. Uiteraard doen we wel altijd ons best om het op, of zelfs voor de verwachte datum te leveren. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. Fijn weekend alvast! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

9

Goede klantenservice

Ik had flyers besteld met de online ontwerptool van de website en de 3 mm marge rondom niet volledig opgevuld met achtergrondkleuren. De preview van de ontwerptool liet dit ook niet zien bij het eindresultaat, dus dat was verwarrend. Bij het afdrukken hebben ze de ontbrekende ruimte opgevuld door het ontwerp een stukje te spiegelen maar dat is niet handig met cirkels in het ontwerp. Na melding hiervan mocht ik kosteloos nieuwe flyers bestellen. Een erg nette oplossing en dit geeft mij volop vertrouwen om weer opnieuw bij Drukwerkdeal.nl te bestellen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Elske, Bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat alles goed is opgelost, ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad met ons klachten team en dat jullie samen tot een gepaste oplossing zijn gekomen. Graag tot snel bij je volgende order. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

4

Na 5 minuten kon de order al niet meer geannuleerd worden

Ik had helaas een fout gemaakt bij het maken van mijn visitekaartje. Na 5 minuten later contact opgenomen te hebben met de klantenservice, was het al niet meer mogelijk om de order te annuleren of aan te passen. Nu zit ik dus met een enorme hoeveelheid visitekaartjes waar ik niks mee kan. Vind het raar dat een order 5 minuten na de bestelling niet meer geannuleerd kan worden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ruben, Bedankt voor jouw review. Helaas kan ik je telefonisch niet bereiken wegens een ontbrekend telefoonnummer in jouw account, ik heb dan ook even een mail gestuurd! Wat ontzettend vervelend om te horen dat de order niet meer teruggehaald kon worden, deze was helaas al te ver in het productie proces. Graag zie ik jouw reactie tegemoet via de mail, zodat ik de oorzaak van jouw klacht kan toelichten. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

2

Niet best

Jullie geven in je bezorgopties aan dat er in belgië bezorgd kan worden. Dat was fijn, want mijn bestelling moest daar naar toe. Dus ik laat het bezorgen in Schelle, waar mijn bestelling op zondag 27 november nodig was. Het zou op vrijdag in België bezorgd worden. Krijg ik op donderdag 24 een mail, dat er een probleem met mijn bestelling is... "Omdat het factuuradres in NL is en het bezorgadres in België kan ons systeem dit niet verwerken. Uw bestelling is hier nog. Het kan morgen verstuurd worden naar een adres in NL". GOTFERDEGOTFER! Waarom is die mogelijkheid er dan? Nu moet ik op zaterdag thuis blijven om te wachten op dat drukwerk... om het zondag persoonlijk naar Antwerpen te brengen. Of ik niets anders te doen heb!!! En wie betaalt mijn uren en brandstof? Twee jaar geleden heeft u een bestelling van mij die in NL nodig was "per abuis" in Antwerpen afgeleverd. Midden in de oude stad. Kon ik ook heen-en-weer naar Antwerpen om het op te halen. Dus het kan wel. Niet erg klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Dick, Bedankt voor het plaatsen van de review! Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen maar helaas kreeg ik geen gehoor. Zojuist heb ik een e-mail toegestuurd. Ik zie je reactie graag tegemoet zodat we samen tot een oplossing kunnen komen! Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

9

Prima producten en kevering

Fijn dat je veel mogelijkheden hebt en nog nooit is iets tegengevallen. Bij aanleveren is er altijd controle en daardoor kom je niet voor verrassingen te staan.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ingrid, Bedankt voor de mooie review, hier zijn wij erg blij mee. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

9

Perfect drukwerk (printwerk) snelle levering

Snelle levering en perfect drukwerk. Nooit klachten gehad van mijn opdrachtgevers.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ap, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor het plaatsen van de review en het geven van dit prachtige cijfer! Tot snel bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare specialist

8

Soepele verwerking van de order

En als ik een vraag heb, dan bel ik en dan wordt er adequaat gehandeld.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Pascale, Bedankt voor jouw mooie review. Fijn om te horen dat jouw ervaring bij ons positief is geweest, dat horen wij graag. We helpen je graag weer bij de volgende order! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

10

Altijd snel en in goede kwaliteit

Wij zijn vaste klant van Drukwerkdeal. En altijd naar tevredenheid! Altijd advies in de juiste producten. Ook als dingen onmogelijk zijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste, Bedankt voor deze mooie review en wat fijn om te horen dat onze service als prettig word ervaren. Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Graag tot gauw bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

8

Gemakkelijk te bestellen

Het gemak van de portal is erg prettig om mee te werken. De levertijden worden direct aangegeven maar soms te ver in de toekomst en dan wordt het 4 dagen eerder verzonden. Het zou prettig zijn als dat accurater wordt weergegeven.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Claudia, Bedankt voor je mooie beoordeling! Het klopt inderdaad dat we op de website een leverdatum vermelden. We spreken wel altijd van een verwachte leverdatum en kunnen we dus nooit met 100% zekerheid toezeggen. Het komt wel eens voor dat de productie een order eerder af heeft dan verwacht. In dat geval worden de orders altijd gelijk verzonden om te voorkomen dat er pakketten zoek of beschadigd raken op de productielocatie. Als het goed is ontvang je wel altijd een mail met de T&T zodra je order wordt verzonden zodat je de levering kunt volgen. Mocht je hierover nog vragen hebben verneem ik deze graag. Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

9

zeer mooi product

hadden besteld storing bij jullie gebeld en werd goed geholpen en goed opgelost

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jet, Bedankt voor je mooie review. Heel fijn om te horen dat je goed geholpen bent door onze klantenservice ondanks de storing. We helpen je graag weer bij je volgende order! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

10

Super snelle levering, pracht resultaat

Zoals de titel al zegt, prachtig, betaalbare, resultaat. Goed bereikbare klantenservice die meedenkt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Paul, Bedankt voor jouw ontzettend mooie review, een 10! Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met onze klantenservice en drukwerk! Van klanten zoals jij worden wij blij. We helpen je graag weer bij je volgende order! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

9

Makkelijk, duidelijk en snel

Het online regelen van je drukwerk is prettig en makkelijk. Bij drukwerkdeal is dat heel duidelijk. Echt een pré is dat je gemaild wordt als er iets mis is. En dat je kan overleggen. Er wordt snel gereageerd. Ik laat mijn drukwerk al vrij lang maken door drukwerkdeal. Ben dus erg tevreden over deze drukker.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Petra, We worden erg blij van deze mooie review! Bedankt dat je dit met ons wil delen. Tot snel bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

9

Goede en snelle service

Goede en snelle service!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Karin, Wauw, bedankt voor het prachtige cijfer! Erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Tot snel bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

7

Snel en goed!

Wat belooft wordt, is nagekomen. Mooie spullen een snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Wat een mooie complimenten, hier zijn wij erg blij mee! Bedankt voor het plaatsen van de review en graag tot snel bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

7

Prima werk geleverd !!

Prima site.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent, dit doet ons goed! We zien je graag snel terug bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

1

Krijg niet wat beloofd wordt, klantenservice dramatisch

Wat een ongelofelijk treurig bedrijf. Ik heb nog nooit zulke slechte service meegemaakt. Het product is totaal verkeerd gemaakt en krijg na 5 dagen pas antwoord op de klacht. Dan wordt er nog gevraagd of ik bewijs heb dat het verkeerd gemaakt is en dat ze alleen met een foto de klacht kunnen afhandelen. Wat weer dagen duurt. Dan geven ze geld terug zodat je wéér het proces in moet wat net fout gegaan is. In plaats van het probleem op te lossen ben je dus weer terug bij af.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Ruben, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent en het product niet naar wens is geleverd. Mijn excuses voor het ontstane ongemak. Inmiddels heb je telefonisch contact gehad met een collega van het Aftersales team en zijn jullie samen tot een oplossing gekomen. We helpen je graag weer bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

8

Goed.

Het enige dat ik jammer vind, is dat ik bij het zelf aanleveren van een bestand waar bijvoorbeeld 4 pagina's in staan ik geen selectie kan maken van de pagina's (bijvoorbeeld 2 en 3) die ik wil laten bedrukken.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Meta, Bedankt voor het plaatsen van de review! Natuurlijk zijn we erg blij met zo'n mooi cijfer, maar ook met de feedback. Ik heb je een e-mail toegestuurd voor wat verdere informatie en toelichting. Graag zien we je snel terug voor een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

10

Heel goed snelle levering TOP

Fijne website makkelijk te bestellen, en mooi resultaat.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Perry, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor het plaatsen van de review en het geven van dit prachtige cijfer! Tot snel bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

9

Steeds keurig werk en op tijd geleverd

Prima

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Elly, Bedankt voor het plaatsen van de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent! Graag zien we je terug bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

10

Pico bello!

Ik heb al vele keren druk- en printwerk laten maken en het werd alle keren in pico bello staat geleverd. Soms zelfs een dag eerder dan beloofd!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Hilde, Wauw wat een mooi cijfer, een 10! Fijn dat sommige orders zelfs eerder zijn geleverd dan verwacht, dat zal een aangename verrassing zijn geweest! Bedankt voor deze mooie review en tot snel bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

10

Geweldige service!

Ik heb al diverse malen mijn drukwerk bij Drukwerkdeal.nl besteld en keer op keer krijg ik mijn bestelling sneller dan aangegeven. Ook denken ze met je mee, als ze iets zien dat er wat anders uitziet of beter kan, nemen ze contact met je op. Ik zal dan ook nooit meer bij een ander drukwerk bestellen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Claudia, Wat worden we hier blij van! Bedankt voor het delen van deze mooie woorden en wat fijn om jou als trouwe klant te hebben. Tot snel bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

3

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling

Ik heb extra betaald om mijn bestelling te laten afleveren op maandag 28 november. Het is nu woensdag 30 november en ik heb nog helemaal niets binnen. Terwijl ik de flyers gisteravond nodig had. Graag wil ik het geld voor de express levering terug. En voortaan ga ik wel ergens anders bestellen. Waardeloos dit!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Simone, Dank je wel voor jouw review en dat je de tijd wilde vrijmaken om hierover met mij te spreken. Het is vervelend dat de pogingen tot bezorgen in het weekend hebben plaatsgevonden wanneer je als bedrijf gesloten bent. Vervolgens ligt het pakket niet bij het pick up point en zit jij zonder flyers. Mijn excuus voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Ik heb een klacht ingezet bij jouw order, je ontvangt hier nog bericht over. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

9

Mooi drukwerk en snel geleverd

Mijn ervaringen met Drukwerkdeal zijn altijd positief. Snelle levering, altijd goed drukwerk en ze denken met je mee. Ook superhandig het ontwerp programma waarin je je eigen flyers kan maken. En kind kan de was doen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Heleen, Dank je wel voor die mooie review, wat top om te lezen dat je zo tevreden bent! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

10

Gebruiksgemak, kwaliteit, snelheid: een 10 !

Gebruiksgemak, kwaliteit, snelheid: een 10 ! Dus ik weet niet eens hoe de helpdesk werkt maar vertrouw erop dat dat ook TOP zal zijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hi Arthur, Die helpdesk is inderdaad top ;) maar fijn dat alles zo duidelijk was dat je ze helemaal niet nodig hebt gehad. Bedankt voor jouw enthousiaste review! Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

8

Snel en netjes geleverd!

2 weken geleden voor het eerst wat besteld bij Drukwerkdeal. Ik wilde graag spot UV visitekaartjes en dit vond ik best spannend vanwege de spotkleur/glans. Specificaties waren allereerst heel duidelijk (kort maar krachtig) wat super fijn was voor mij (grafisch vormgever). Verzending was snel en de kaartjes zijn netjes ingepakt! Keurig updates ontvangen via de mail dus top! Heb pas 1 keer iets besteld dus 5 sterren daar wacht ik nog even mee maar de eerste indruk is al goed ;)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo J., Wij gaan op naar de 5 sterren! Dank je wel voor de fijne review, ik heb de complimenten doorgegeven aan mijn collega's. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd