Snelle en correcte levering

Het ontwerpdeel van de site is ok, maar wel even zoeken naar wat je waar en wanneer moet invoeren. Ik vond de kleuren niet helemaal conform ons origineel, maar dat kan ook een andere oorzaak hebben.

Goede service, ook bij fouten van klant

Ondanks fouten aan onze zijde, werden we professioneel en snel geholpen. Zodoende hadden we alsnog optijd het goede product binnengekregen

Goedemorgen Tymen, Wat worden bij blij van jouw review! Wat goed om te horen dat wij jou zo goed hebben kunnen ondersteunen in het proces. Ik heb jouw complimenten ook intern verder gedeeld met mijn collega's. Tot snel! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Wij zullen niet opnieuw bestellen

Onze designer is met vakantie en wij hebben offertemappen besteld. Voorafgaand aangegeven aan de product expert van Drukwerkdeal.nl dat wij geen grafische kennis hebben. De medewerker in kwestie heeft geholpen en onze bestanden in het template gezet. Bij aankomst was de binnenzijde onderste boven. Erg vervelend. Na contact te hebben gehad met het klachten proces van Drukwerkdeal.nl te horen gekregen omdat wij geaccordeerd hebben op het artwork dit gedeeltelijk onze schuld is. Dit terwijl voorafgaand duidelijk is aangegeven geen kaas te hebben gegeten van het template. Een afknapper, en dit doet ons besluiten voortaan elders te bestellen. Wij voelen ons niet geholpen en serieus genomen.

Goedemorgen Nick, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een uitgebreide review te schrijven! Vervelend om te horen dat de originele order niet naar verwachting is geleverd. Ik zie dat je uitgebreid contact hebt gehad met een van mijn collega's. Hierin is ook duidelijk aangegeven wat er is gebeurd en hoe het heeft kunnen ontstaan. Helaas blijkt dat je zelf de binnenzijde op de kop hebt aangeleverd. Je hebt een digitale proefdruk van ons ontvangen als laatste check, waarop je akkoord hebt gegeven. Omdat we het wel vervelend voor je vinden, heb je samen met mijn collega een oplossing besproken, waarmee je akkoord bent gegaan. Als het goed is, heb je de nieuwe mappen mogen ontvangen en ik ga er van uit dat deze wel helemaal naar tevredenheid zijn! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Veel extra stappen gezet zodat het drukwerk alsnog op tijd geleverd is!

Klantenservice die extra stappen voor je zet!

Hi Florentine, Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen met de order! Ik heb jouw bericht ook doorgezet aan de collega wie druk bezig is geweest voor jou, hij is heel blij dit te horen! Graag zien we je snel weer terug bij Drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Mooi drukwerk en goede service

Bij het opmaken van een brochure heb ik een paar keer contact gehad met de klantenservice. Zij hielpen mij heel goed om alles op de juiste manier in orde te maken en deden dat vriendelijk en snel. Toen het drukwerk werd bezorgd was hield ik mijn hart vast over de kwaliteit maar dat was niet nodig. De brochure was prachtig geworden en ik ben erg blij met het resultaat! De volgende keer ga ik hier zeker weer mijn drukwerk laten uitvoeren.

Goedemorgen Mariette, Wauw, wat een review! En de complimenten! Ik heb deze direct doorgegeven aan mijn collega's, ze zullen het leuk vinden om te horen dat alles zo goed is verlopen. Wat fijn dat je zo uitgebreid een reactie hebt geschreven voor ons! We zien je heel graag weer terug bij Drukwerkdeal.nl. Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Gewoon top !

Krijgen wat je verwacht en ook nog eens snel

Goedemorgen Cas, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten! Goed om te horen dat de order zo naar tevredenheid geleverd is. We hopen je snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Super. En snel

Goedemorgen Tiny, Kort en krachtig! Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

alles zoals bedacht perfect en op tijd uitgevoerd

Ik heb weer eens mooie kaarten en enveloppe laten bedrukken volgens eigen ontwerp: zeer toegankelijke website met goede tool. Perfect.

Hi René, Wat een fijne review en wat een leuke designs heb je aangeleverd voor de kaarten! Ik kan me goed voorstellen dat je hier zo blij mee bent. We zien je graag snel weer terug bij Drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Prachtig werk op tijd geleverd.

Ik ben zeer tevreden over het drukwerk. Het werd op tijd geleverd (ik koos voor snelle levering) en was heel zorgvuldig ingepakt. Vooral bij de 100 posters viel dat op. Ze konden niet beschadigen. Klein punt van aandacht: op de website kon ik geen alternatief afleveradres invullen. Toen ik de helpdesk belde, werd ik daar snel en vriendelijk geholpen. Via een omweg kon ik zo toch een alternatief afleveradres invullen. Dus de hulp was prima. De persoon aan de hulplijn zei dat er meer mensen die dag dezelfde klacht over de website hadden. Verder ben ik bijzonder tevreden! Verbazingwekkend hoe jullie dit allemaal zo snel en goed kunnen leveren!

Goedemorgen Veronique, Wauw, wat een mooie review heb je achtergelaten! We zijn blij om te horen dat alles zo goed is gegaan met het bestellen, maar natuurlijk ook met de levering! Uiteraard zien we je graag weer snel terug bij Drukwerkdeal.nl Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Goede kwaliteit en snelle service

De order is keurig en snel afgehandeld. Duidelijke uitleg over het aanleveren van het drukwerk.

Goedemiddag, Wauw wat een review, fijn om te horen dat wij je zo goed hebben kunnen helpen met het plaatsen van de order! Graag zien we je snel weer terug! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Goede kwaliteit en uitstekende service

Uitstekende producent van stickers, en heel betaalbaar! We komen zeker nog eens terug voor ander materiaal.

Goedemiddag, Wat een fijne review! We zijn super blij om te horen dat jij zo tevreden bent over ons. We zien je graag snel weer terug! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Makkelijke website, besteld en twee dagen later in huis. Drukwerk/print zien er goed uit.

Goedemiddag Wim, Wat een fijne review, wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over ons! Hier worden wij heel blij van! We zien je graag snel terug bij Drukwerkdeal.nl. Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Slechte kwaliteit

Het was slechte kwaliteit polo en sweater

Goedemiddag Volkan, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over jouw orders! Helaas zie ik nog geen klacht in het systeem staan. Ik wil altijd aanraden dit te doen wanneer je niet tevreden bent, zodat wij jouw melding ook op de juiste manier kunnen verwerken. Voor nu heb ik een mail gestuurd waarin graag hoor waar je precies ontevreden over bent, maar uiteraard ook hoe we het kunnen oplossen met je. Ik hoor graag nog van je! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Goed werk, goeie deal!

De titel dekt de lading. Snel en goed. Wel een tip wellicht: de opgeslagen bestanden voorzien van datum en tijd scheelt een hoop uitzoekwerk bij wijzigingen. groet, Rob

Goedemiddag Rob, Dankjewel voor jouw review en uiteraard voor jouw feedback! Ik zal dit zeker ook meenemen naar mijn collega's wie hier over gaan, zodat zij kunnen kijken of dit te verwerken is. Wel kan je altijd een referentie toevoegen aan jouw order, op deze manier kan je makkelijk achterhalen om welke order het gaat. Op die manier kan je ook de bestellingen snel terug vinden. Ik hoop dat dit helpt. Bij aanvullende vragen horen we graag van je! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Deze keer niet wat verwacht

Nog geen reactie op mijn klacht

Goedemiddag Paul, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achterlaten. Ik heb meteen het verzoek uitgezet bij Aftersales om jouw klacht op te pakken. Wij pakken klachten zo snel mogelijk op, maar vragen altijd wat geduld om uit te zoeken wat er gebeurd is. In jouw geval heeft mijn collega contact met je gezocht. Je bent op het moment op vakantie, dus we pakken het graag na die tijd met je op. Fijne vakantie! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Snel aflevering, great kwaliteit.

Goedemorgen! Kort en krachtig, dankjewel voor het achterlaten van de review! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Duidelijke omschrijving van producten tegen een concurerende prijs

Duidelijke bestel menu's met plaatjes die je begeleiden naar het te leveren gewenste product. Ook de mogelijkheid om je document op de site te bewerken zodat het goed zal passen op bijv. een A5 afdruk

Goedemorgen, Wauw, wat een mooi review! Goed om te horen dat onze site zo helder is voor je en dat het jou op weg heeft kunnen helpen om een goed product te selecteren. Mocht je er onverhoopt toch een keer niet uitkomen, dan staat ons Customer Care team altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Het geheel was goed verzorgd en binnen de gestelde tijd geleverd.

N.v.t.

Goedemorgen, Kort en krachtig, wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons. Uiteraard zijn wij nog wel benieuwd hoe wij jouw ervaring nóg beter kunnen maken en van die 8 volgende keer hopelijk een 9 kunnen maken. Alle feedback is welkom! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Vreselijk snel, compleet en dame achter de e-mail super behulpzaam!

Ik kreeg na 2 dagen mijn eerste item binnen. Waar ik echt zeer tevreden over ben! Helaas kwam er toen 'slechts' 1 item binnen. Na een e-mail gestuurd te hebben kreeg ik vrijwel direct reactie over het betreffende artikel. En dat deze iets meer voorbereiding nodig had e.d. 2 dagen hierna kwam het volgende product binnen. Kortom : Super!

Hi Jornt, Bedankt voor je fijne review en wat ontzettend goed om te zien dat onze Customer Care superheld je zo snel heeft kunnen helpen. Heel veel plezier gewenst met je order en hopelijk zien we je weer terug als je drukwerk nodig hebt! Met vriendelijke groet, Marjolein Webcare Specialist

Makkelijke en toegankelijke site. Contact verloopt ook goed en personeel denkt met je mee.

Hi Eileen, Bedankt voor je review! Tof om te lezen dat je blij wordt van het contact met mijn collega's en de toegankelijkheid van de website. Graag zouden wij nog jouw feedback willen ontvangen om van de 9 een 10 te kunnen maken! Zou je dit willen sturen naar info@drukwerkdeal.nl t.a.v. Megan-Webcare. Veel plezier van jouw bestelde product! Met vriendelijke groet, Megan Webcare Specialist

Zeer snelle service en prima contacten

DE bestelde artikelen worden erg snel geleverd en in prima verpakking. De telefonische helpdesk werkt snel en duidelijk.

Goedemiddag Luuk, Bedankt voor jouw review en de 10! Wat fijn om te lezen dat je blij bent met de bestelde producten en onze service. Wij wensen je heel veel plezier van de posters! Graag zien wij je terug voor een volgende order. Met vriendelijke groet, Megan Webcare Specialist

Voor even was het leuk.

Ik heb flesopeners laten bedrukken, zag er leuk uit. Echter sommige waren niet heel recht bedrukt, maar het meeste jammere was, dat de bedrukking er binnen no time af was... Concept is dus leuk, maar de uitwerking minder.

Goedemiddag Cindie, Bedankt voor jouw eerlijke review! Wat vervelend om te lezen dat de producten niet naar wens zijn geleverd. Om de oorzaak van de klacht uit te kunnen zoeken en om met jou tot een passende oplossing te kunnen komen heb ik een klacht voor je aangemaakt. Mijn collega's van de klachtenafhandeling zullen jouw klacht in behandeling nemen en er bij jou op terug komen! Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Megan Webcare Specialist

snel, goede kwaliteit en goedkoop

Veel snellere levering dan aangegeven. Prima kwaliteit en hele goede prijs. Complimenten.

Goedemorgen Corrie, Bedankt voor de complimenten en de feedback! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden over ons bent en dit ook wil delen met de buitenwereld! We zien je heel graag weer terug bij Drukwerkdeal.nl. Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Levering op tijd.

Goedemorgen, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Graag tot snel. Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Mooie afdruk, snelle levering!

Voor herhaling vatbaar!

Hi Manon, Kort en krachtig, hier worden we blij van! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl