Prachtige kwaliteit

250 visitekaartjes besteld, dubbelzijdig bedrukt. Prachtige kwaliteit, met ronde hoeken.

Snelle goede service

Onlangs een reclamebord besteld waar bij levering een drukfout op bleek te staan. Door u zeer snel (!) en kosteloos binnen een paar dagen hersteld! Top service!

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Rudolf, Wat ben ik blij om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service! Veel plezier er mee, en wellicht tot de volgende keer. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Francis Specialist Webcare

Ik ben tevreden over de kwaliteit en levertijd.

Ik doe al meer dan 10 jaar zaken met jullie in volle tevredenheid.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Dorine, Bedankt voor jouw mooie beoordeling, op alle punten 5 sterren, wauw! Op naar de volgende 10 jaar :) Mooie dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Marian Webcare specialist

Snel! Goede kwaliteit; jammer dat er geen controle is over eindproduct

Recent via drukwerkdeal uitnodigingen besteld. Bestellen gaat heel eenvoudig via de website. Helaas door ons een foutje gemaakt waardoor de tekst op de gevouwen kaart op zijn kop kwam te staan. Ik vind het heel jammer dat er geen controle is voordat het aangeleverde gedrukt wordt. Hierdoor inderdaad de beste en snelste deal maar niet het gewenste resultaat. Geef klanten desnoods, tegen kleine meerprijs, de keuze in het hele bestelproces om te laten controleren.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Els, Vanochtend probeerde ik je te bellen, helaas zonder resultaat. Graag wil ik je uitleggen waar de optie van het aanleveren met een controle zicht bevind. Daarnaast wil ik ook voor deze een passende oplossing bieden. Wil je mij misschien terugbellen op 088-8855222? Met vriendelijke groet, Harmen Webcare Specialist

Topservice!

Jaarboek voor een basisschool gemaakt met een enorm strakke deadline. Customerservice is perfect geregeld, zowel telefonisch als via de mail. En de jaarboeken zijn precies op tijd binnen gekomen en zien er fantastisch uit. Dankjewel daarvoor!

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Cindy, Wauw, wat een ontzettend gave review heb je geschreven. Wat worden wij gelukkig van dit soort berichten! Ik heb je complimenten ook direct doorgegeven aan de collega's wie jou hebben geholpen met jouw order. We zien je graag snel weer terug! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Goede ervaring

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Saskia, Dank je voor het plaatsen van dit mooie compliment! Mocht je toch nog verbeterpunten hebben zodat we een 10 bij je kunnen scoren dan horen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Priscilla Webcare Specialist

correct snel

correct snel kwaliteit

• Kennis & Vakmanschap

Beste Joep, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over de posters die je hebt ontvangen. Mooie dag en tot ziens! Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

uitstekend goede kwaliteit

Goed prijs kwaliteit verhouding en snel geleverd.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Katinka, Wat ben ik blij om te lezen dat je zo blij bent met jouw producten! Veel plezier er mee, en wellicht tot de volgende keer. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

goud bedrijf

Ik heb zeer positieve ervaringen met Drukwerkdeal. Goede communicatie en zeer scherpe prijs

• Kennis & Vakmanschap

Hi Cees, Wauw, goud is wel het allermooiste compliment dat we konden krijgen, ontzettend bedankt Cees. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Snel en simpel bestellen tegen een concurrerende prijs

Via de website binnen 5 minuten een order geplaatst voor visitekaartjes, met eigen ontwerp. 5 dagen later hadden we ze al binnen, hoge kwaliteit en zeer concurrerende prijzen. Ik ben heel erg tevreden!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Wiebe, Wat super tof dat je jouw mening met ons deelt, en dat het je allemaal zo gemakkelijk af is gegaan. Hier doen we het graag voor. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Alles snel binnen

• Kennis & Vakmanschap

Hi Karin, We zijn bijna sneller dan het licht, zou je zeggen! Dank je voor het prachtige compliment, Karin! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Hi Fanny, Wat super om te lezen dat je zo tevreden met ons bent, we zien je graag gauw weer eens terug! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

heel erg snel

helemaal goed! en erg snel geleverd.

• Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap

Beste Tom, Wat fijn om te zien dat we zo goed bevallen! Hier doen we het graag voor. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Great to work with!

Not the first time I've ordered stickers for my company and it will definitely not be the last. Besides great prices, they are extremely helpful and they always do their best to offer the best result. Definitely recommended!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Caterina, Thank you for leaving your review. We really appreciate this. It's great to read that you order more often and that you are so satisfied with our products and service. We hope you enjoy the products and hope to see you soon again! Yours sincerely, Francis Webcare Specialist

Wederom niet volgens afspraak!

Al ruim 4 jaar klant. Op zich prima om bij DWD te bestellen. Prima prijzen en levertijden m.u.v. de bestekzakjes. Deze zijn nu voor het 3e jaar!!!! op rij niet volgens afspraak geleverd! Korte opsomming: -17 mei: bestelling geplaatst (leverdatum zou 21 juni zijn) -21 juni: melding dat de zending vertraagd is (zelf moeten vragen om een update) -22 juni: melding dat ze 29 juni geleverd gaan worden -30 juni: niets ontvangen! (DWD geeft aan dat de productie nog niet gereed is, en dat de zending waarschijnlijk op 5 juli verstuurd wordt) -De bestelling wordt nu op 9 juli geleverd Een paar reacties van de klantenservice waren: "er zijn wat problemen met de bestekzakjes" "afwachten en duimen" "hopelijk zijn ze volgende week wel gereed om te versturen" Dat een bestelling iets later geleverd wordt is geen enkel probleem. Maar voor het 3e jaar op rij hetzelfde item niet op tijd leveren is toch wel heel erg slecht! En de hulp van de Customer Care "Specialisten" was in dit geval zwaar onder de maat! Ellen heeft overigens wél haar uiterste best gedaan (op het laatst)

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Beste Pim, We hebben elkaar vanmorgen telefonisch gesproken en daarnaast heb je ook nog met onze manager gesproken. Ik begrijp in deze je irritatie volledig! Het is ontzettend frustrerend als er structureel een probleem voorkomt in jouw orders. Ik heb contact opgenomen met de vervoerder en zij geven aan dat de order naar verwachting morgen wordt geleverd. We hebben een oplossing besproken, helaas wens je daar op het moment geen gebruik van te maken. Mocht je hier nog op terug willen komen kan dat uiteraard. Het aanbod staat nog open. Ondanks alles wens ik je een prettige dag! Met vriendelijke groet, Francis Specialist Webcare

Perfecte fijne service

snel en vriendelijke geholpen

• Kennis & Vakmanschap

Hi Nanda, Dank je wel voor het achter laten van je review. Hier worden wij héél blij van! Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Veel plezier met het uitdelen van je visitekaartjes! We zien je graag snel weer eens terug. Met vriendelijke groet, Francis Webcare Specialist

Super mooie kwaliteit!

Bedrukking erg goed gedaan. Mooie full color kleuren.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Linsey, Bedankt voor het achterlaten van je review en de mooie cijfers die je hebt gegeven! Ik zie dat je ons 5 sterren hebt gegeven voor kwaliteit, maar ook de feedback om het drukwerk na te kijken. Mocht je hier nog meer over kwijt willen dan hoor ik dat uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Lisa K. Webcare Specialist

Overzichtelijke site, snelle levering.

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goedemorgen! Wat een fijne en positieve review heb je voor ons achter gelaten! Ik hoop dat de Dibond platen goed zijn aangekomen en ondertussen een mooi plekje hebben gekregen. Met vriendelijke groet, Lisa K. Webcare Specialist

waardeloos

Echt waardeloos!!!! Ik heb 2 dagen van te voren gebeld om te vragen of mijn bestelling voor 2 juli af is, omdat ik op deze datum op een beurs moest staan. Ik kreeg Ja als antwoord en tot de dag van vandaag heb ik niks gekregen!!! Jullie worden bedankt, ikzal NOOIT meer iets bij jullie bestellen!!!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goedemorgen Mercedes, Dank je voor het plaatsen van jouw review. Ik heb je zojuist geprobeerd telefonisch te bereiken, helaas zonder resultaat. Ik zie namelijk dat de kaartjes die je bij ons hebt besteld gewoon op 1 juli zijn afgeleverd volgens afspraak. Graag kom ik met je in contact om dit te bespreken. Zou je mij willen terug bellen op 088-8855222? Je mag dan vragen naar Priscilla. Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Het proces is naar wens verlopen

Goed resultaat

• Kennis & Vakmanschap

Supergoede en snelle service, complimenten

erg goede service en alles supersnel en professioneel geregeld

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Martin, Bedankt voor het plaatsen van je review. Hier worden wij héél enthousiast van. We hopen je snel weer eens te kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Francis Specialist Webcare

Fantastische probleemoplossing

Bij het afdrukken viel de tekst er bijna af. Ik kon de cards nu niet gebruiken. Na dit digitaal aangegeven te hebben werd ik de dag erna direct gebeld om het op te lossen. Oplossing was zoals je hoopt dat het overal is. Snel, klantgericht en oplossingsgericht zonder gedoe.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Boudewijn, Bedankt voor het fijne telefoongesprek dat we zojuist hadden in verband met jouw review. Naar aanleiding van ons telefonische contact, zijn wij samen tot een geschikte oplossing gekomen. Mochten we je in de toekomst weer eens kunnen voorzien van drukwerk, dan horen we dat natuurlijk heel graag. Tot snel, en een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Francis Specialist Webcare

Snelle levering en uitstekende kwaliteit

Alles top.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Marco, Dank je voor je toffe review! Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo tevreden bent met het eindresultaat. We zien je graag snel weer eens terug! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Prima levering en goed klantcontact

Goede communicatie over kwaliteit aangeleverde bestanden

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Dick, Wat een super positieve review, bedankt! Erg leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service en de communicatie er om heen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Geweldig contactmoment

Ik heb een geweldige ervaring gehad met jullie collega Joeri (Yoeri?). Hij was enthousiast en betrokken. Naast dat mijn probleem is opgelost, hebben we ook zelfs over andere zaken gepraat. Gefeliciteerd Joeri!

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Julien, Joeri kan zich geen beter verjaardagscadeau bedenken dan dit leuke compliment. Fijn dat hij jou zo goed heeft kunnen helpen. Daar worden wij ook enthousiast van! We hopen je snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl

Over Drukwerkdeal.nl

<P>Jouw eigen unieke flyers, briefpapier, visitekaartjes, spandoeken en andere originele reclame uitingen? Bij ons ben je aan het juiste adres voor een groot assortiment aan online drukwerk! </P> <P>Met onze persoonlijke service, via diverse kanalen, unieke aftersales en vaste contactpersonen, helpen wij je graag. Wij zijn immers nog steeds de vertrouwde 'drukker om de hoek'. Direct contact met één van ons? Bekijk dan het smoelenboek: Hier vind je alle namen, functies en belangrijke contactgegevens van ons Drukwerkdeal.nl-team!</P>