Snel, makkelijk en mooi resultaat.

Erg prettig om drukwerk bij Drukwerkdeal.nl te bestellen. Het werkt snel, duidelijk en het drukwerk ziet er echt goed uit. De prijs is, zoals de naam van het bedrijf al zegt, een goede deal. Ik ben enthousiast!

Hi Madeleine, Wat een pracht review, bedankt hiervoor! Goed om te lezen dat je zo tevreden met ons bent. Wat fijn dat alles soepel en snel gaat met het bestellen, daar doen we het voor :) En we zien je volgende order graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Megan Webcare Specialist

Vakwerk en zeer snelle levering.

Donderdag besteld (zou maandag bezorgd worden) en werd zaterdag al geleverd.

Hi Hilly, Snel, sneller, snelst! Dat is een van onze kernwaarden. Fijn om te lezen dat we dit voor jou hebben kunnen waarmaken. Bedankt voor deze mooie score! We zien je graag tegemoet bij een volgende order. Met vriendelijke groet, Megan Webcare Specialist

Prima geregeld

Ik ben erg tevreden

Goedemorgen Willem, Bedankt voor de 10! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de order. Wij zien je graag weer terug bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Megan Webcare Specialist

goede jwsliteit, maar gn maatwerk

graag optie maatwerk tegen meerprijs. Mijn eerdere bestelling kon ik achteraf niet wijzigen. Dat vond ik erg jammer.

Hi Jennifer, Bedankt voor je eerlijke review! Zojuist heb ik je hierover geprobeerd te bellen, omdat ik graag een toelichting van jouw tip zou willen horen over het maatwerk en over het wijzigen van jouw bestelling. Wij bieden zeker al een aantal producten op maat aan via de website en er zijn nog heel veel opties mogelijk via een offerte aanvraag. Zou jij contact met mij op willen nemen op 088 88 55 222 of een mail willen sturen naar info@drukwerkdeal.nl ter attentie van Megan? Zo kunnen we samen kijken wat we voor jou kunnen betekenen in de toekomst! Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Megan Webcare Specialist

Zeer vlot geleverd en bevredigend resultaat.

Heb hier 4 grote stickers laten drukken, erg tevreden

top geregeld

goed en op tijd.

Hi Ita, Bedankt voor de 10! Van zo'n score worden wij erg blij :) Veel plezier met de poster! Met vriendelijke groet, Megan Webcare Specialist

Super goede klantenservice!

Voor onze bruiloft 500 bierviltjes besteld. Deze zijn helaas zoek geraakt bij PostNL. Drukwerkdeal heeft echter met spoed nogmaals de viltjes bedrukt en op de post gedaan waardoor ze nu nog net op tijd binnen zijn!

Hi Kim & Ivo, Super bedankt voor jullie review, wat fijn om te lezen dat mijn collega's jullie hebben geholpen door een herdruk in te zetten en dat deze wel op tijd is binnen gekomen voor jullie bruiloft! Wij wensen jullie veel plezier van de viltjes en natuurlijk ook heel veel geluk samen! Met vriendelijke groet, Megan Webcare Specialist

prima kaartjes, prima service!

uitstekend

Goedemiddag Sytske, Fijn dat je zo tevreden bent over de ontvangen order! Wij wensen je heel veel plezier met het uitdelen van de kaartjes. Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

belachelijk late levering!

Ik ben zeer tevreden over de eerste 2 bestellingen, deze waren netjes op tijd. Echter de laatste levering zou voor 12 maart geleverd worden en ze waren er pas 14 mei. En dan gaat het nog over simpel bedrukte pennen? Direct na plaatsen van mijn review is er een passende oplossing geboden door drukwerkdeal. dus gaat de score van 1 ster naar 3 nu

Goedemiddag Martijn, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten! Ik heb je zojuist proberen te bellen, maar ik krijg helaas geen gehoor. Ik heb je om die reden een mail gestuurd. De lange vertraging die je hebt gehad op de pennen heeft in dit geval helaas te maken gehad met de voorraad van dit type pen. Dit is niet iets wat we van tevoren kunnen inzien, helaas. Hoewel we niets meer kunnen doen aan de levering zelf, heb ik je via de mail wel een oplossing geboden. Ik hoor graag per mail nog even van je terug! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Goede service en zeer hulpvaardig.

Goedemiddag Roland, Kort en krachtig, dankjewel voor je positieve review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Ik ben wel erg benieuwd hoe we jouw 8 voor een volgende ervaring omhoog kunnen krijgen naar een 9 of zelfs een 10! Alle feedback is uiteraard meer dan welkom. We zien je graag snel weer terug! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Snelle bezorging

Ik heb zowel mijn visitekaartjes als mijn folders bij Drukwerkdeal laten maken. Heel tevreden

Goedemiddag Relia, Bedankt voor je review, fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons! Dat horen we uiteraard graag. We zien je snel weer terug bij Drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Snel gemaakt en geleverd

Zelf een ontwerp gemaakt en besteld. Ruim van te voren geleverd. Netjes. Een klein puntje het zat in een enorme doos. Ik ga hier binnen kort weer een ontwerp maken voor de organisatie.

Goedemiddag Ikos, Dankjewel voor de review en uiteraard voor jouw feedback! Ik zal dit zeker intern gaan meenemen voor je, mij lijkt dat dit een goed punt is om mee te nemen in het kader van duurzaamheid. Bedankt voor het meedenken en tot snel! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Snel geleverd en prima kwaliteit

Snel geleverd en prima kwaliteit, super

Goedemiddag Nathan, Wat leuk dat je zo positief bent over ons! Wie weet kunnen we je vaker op weg helpen met leuke producten! Tot snel! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Goed geregeld

De producten zien er mooi uit, de verhouding prijs/kwaliteit is goed en de levering is vlot. Als er iets niet voor elkaar is wordt het opgelost. Ik ben dik tevreden over drukwerkdeal.

Hi Peter, Wauw, ik word helemaal blij van het lezen van jouw review! Wat fijn dat je zo tevreden over ons bent! We zien je uiteraard heel graag weer terug bij Drukwerkdeal.nl Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Top! Klantvriendelijke website, heldere uitleg over uploaden etc en snelle levering!

zie hierboven

Goedemiddag Joke, Bedankt voor je fijne review! Goed om te horen dat alles zo goed is verlopen met de hele order. Blij dat we je hiermee hebben kunnen ondersteunen, en heel veel plezier met de flyers! Graag tot snel! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Keurig product tegen nette prijs, maar later bezorgd dan aangegeven.

Het product ziet er netjes uit tegen een nette prijs. Ik heb op een maandag besteld en het zou woensdag worden geleverd. Ik kreeg echter pas op woensdag een link naar de pakketdienst en de bezorging was op vrijdag.

Beste Richard, Bedankt voor je review. Ik zie dat de bestelde visitekaartjes een verwachte leverdatum van 13 mei hadden. Ze zijn op 12 mei bij ons verzonden en door postNL op de 13de geleverd. Helaas herken ik jouw feedback hier dus niet in. Nu kijk ik wel graag met je over indien nodig. Mail jij mij dan op info@drukwerkdeal.nl tav Emma? Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Vlot geregeld en ruimschoots binnen de tijd geleverd

Vlot geregeld en ruimschoots binnen de tijd geleverd

Beste Dia, Kort en krachtig! Bedankt voor je positieve review. Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Snelle levering van kwaliteit

Snelle verzending, goede kwaliteit. Het is alleen niet goedkoop, maar je kunt niet alles hebben.

Beste Job, Ha, wij proberen onze prijzen wel zo laag mogelijk te houden maar zoals jij al aangaf je kunt niet alles hebben :) Bedankt voor je leuke review en tot de volgende order! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

super geholpen bij online spandoek ontwerpen

ik ben een oudere dame en wilde én heb een spandoek voor onze 50jarige schoondochter ontworpen én hij is prachtig geworden, dankzij online hulp van een medewerker van uw bedrijf. daarvoor mijn dank.

Beste Tony, Zo zie je maar: nooit te oud om te leren! Het spandoek ziet er prachtig uit, daar was je schoondochter vast ontzettend blij mee. Hopelijk tot de volgende order. Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Overzichtelijke website met een helpdesk welke gewoon goed te bereiken is bij vragen of problemen. Snelle bezorging.

Beste Hillebrand, Bedankt voor je eerlijke review. Wat ontzettend goed om te horen dat je door mijn collega's prettig wordt geholpen. Graag hoor ik nog van je hoe wij van jouw acht een dikke tien kunnen worden. Mail jij mij op info@drukwerkdeal.nl tav Emma? Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Reclamedoek ziet er perfect uit Hartelijk dank

Beste Roger, Bedankt voor de tien! Veel plezier met het reclamedoek en tot de volgende order. Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Goed en snel

Altijd goede ervaring met de bestellingen.

Hey Michiel, Kort maar krachtig! Goed om te horen dat het allemaal naar wens is. Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Waardeloos

Slechte kwaliteit, slechte service. Beter gezegd geen service.

Beste Rocher, Bedankt voor je review. Naar aanleiding van jouw review stuur ik je deze mail, helaas stond er geen telefoon nummer in jouw account anders had ik je even gebeld. Mijn collega Megan heeft jou hierover ook gemaild. Je geeft aan dat de kwaliteit slecht is en dat er geen service is. Graag zou ik jou willen vragen waardoor het komt dat je dit zo hebt ervaren. Ik zie bij de order namelijk geen klacht en verder ook geen contact in het mail systeem over jouw order. Graag zie ik je reactie hierover tegemoet, dat kan via de mail, maar je mag mij natuurlijk ook even bellen op 088 88 55 222. Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Snelle verwerking-behulpzame medewerkers-makkelijk bereikbaar!

Makkelijk en snel te regelen. Goede kwaliteit en fijne behulpzaamheid na een telfoontje via een makkelijk te vinden telefoonnummer.

Beste, Bedankt voor je enthousiaste review. Veel plezier met de enveloppen en we hopen je snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

zeer tevreden

goede kwaliteit en handzame app voor juiste bestelling

Beste Peter, Bedankt voor je krachtige review. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl