Mooi en snel!

Drukwerk is super snel geleverd en mooie kwaliteit. Ik ben blij!

• Communicatie N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goedemiddag Hinke, Bedankt voor je review, fijn om te horen dat alles zo soepel is gelopen met jouw order! Wat betreft jouw opmerking rondom de afzender vermelden op de verzendlabel. Wij hebben er bewust voor gekozen om al onze pakketten volledig blanco te verzenden. Het komt namelijk regelmatig voor dat wij ook aan eindklanten leveren. Onze klanten zijn dan niet blij als er een verwijzing van Drukwerkdeal op staat. Wel bedankt voor je feedback omtrent dit punt, wellicht kunnen we in de toekomst hier een keuze bij toevoegen! Fijne dag! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Top goed en snel. Ook de verpakking is perfect

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Hi Leo, Ontzettend bedankt voor de mooie review! Ik ben blij te lezen dat je zo tevreden bent met de bestelling, we zien je graag eens terug! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Witte randjes aan sommige kaartjes

Mooie kaartjes ontvangen. Jammer dat sommige nog steeds witte randjes aan de onderkant hebben. Update: naar aanleiding hiervan heeft Drukwerkdeal me benaderd. Ik kreeg een uitleg, hoe dit in de toekomst te voorkomen. Maar ook erkenning, dat hun bestelsysteem niet altijd zo duidelijk is. Daarom een schappelijke korting op de bestelling. Echt netjes en reëel om het op deze manier op te lossen. Ik heb mijn recensie daarom naar boven bijgesteld. Een teleurstelling in de bestelling is hiermee naar volle tevredenheid opgelost.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Diana, Zoals net telefonisch besproken zijn niet alle visitekaartjes naar wens geleverd. We hebben de aanlevering besproken en hierin gezien dat de snijmarge niet volledig was gevuld met de achtergrond kleur. Doordat wij snijden in een marge is er dus bij sommige kaartjes net een wit randje ontstaan. Fijn dat we dit hebben besproken en ik ga de oplossing die ik heb aangeboden doorvoeren! Met vriendelijke groet, Harmen Webcare Specialist

Vertrouwd!

Goede begeleiding gehad en kosteloos hulp gekregen. Op naar de volgende order

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Enno, Bedankt voor het achterlaten van deze positieve review. We vinden het erg fijn dat de begeleiding en de hulp die je hebt gehad naar wens is geweest. Daarin gaan we er zeker voor dat het vertrouwen blijft! Mocht je in de toekomst weer drukwerk nodig hebben, contact ons gerust. Met vriendelijke groet, Harmen Webcare Specialist

snelle en nette levering ,erg makkelijk.

Gebruiksvriendelijk, makkelijk om te maken en uitstekende snelle levering.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Anton, Erg leuk om te lezen dat het makkelijk was om te maken! We proberen onze webshop zo gebruiksvriendelijk te maken maar dit lukt niet altijd voor iedereen. Fijn dus dat dit in jouw geval zo was en dat de levering er ook snel was. Met vriendelijke groet, Harmen Webcare Specialist

IK BEN SUPERSUPERSUPER BLIJ MET MIJN ZEIL

Het was sneller dan verwacht, had zondag besteld en kreeg een mailtje dat ik het vrijdag zou krijgen maar was Dinsdag al in huis!!!!! En ik ben er superblij mee, kwaliteit is perfect!

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Marisha, Super leuk dat je een review hebt achtergelaten! Wanneer een order versneld geleverd kan worden doen we dit altijd. Dan is het uiteraard ook goed om te lezen dat het ook nog eens een perfecte kwaliteit had. Fijn dat je zo tevreden bent met ons werk. Met vriendelijke groet, Harmen Webcare Specialist

Drukwerk deal levert snel en goed

Graag bestel ik bij drukwerkdeal.fijn dat ze snel kunnen leveren en goede kwaliteit.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Michaela, Bedankt voor positieve review, fijn dat alles zo goed loopt met jouw orders! Tot snel weer! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Mijn ervaring is altijd goed met Drukwerkdeal. Ik kan vertrouwen op de expertise en wanneer ik er niet uitkom staan ze je direct te woord en helpen ze je verder. Deze keer een prachtig buiten reclame bord besteld! Blij mee! Thanks

• Kennis & Vakmanschap

Hi Cynthia, Wauw, wat een enthousiaste review. Fijn om te horen dat het allemaal goed is gegaan met jouw order. Met zo'n gaaf bord moest dat natuurlijk ook wel goed komen. We zien je graag snel terug! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Altijd tevreden!

Altijd snel gedrukt en geleverd en een top klantenservice!

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag! Bedankt voor je complimenten, heel fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Top kwaliteit

Top kwaliteit en snelle verzendzending

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Karin, Wat fijn dat je zo tevreden bent over ons! Dat horen we uiteraard graag. We zien je graag snel weer terug voor een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Prima geregeld

De bestelling is goed verzorgd en netjes afgeleverd. Top

• Kennis & Vakmanschap

Hi Bert, Wat geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over de afhandeling en bezorging van je order. Ik wens je er ontzettend veel plezier mee, en wellicht tot snel! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Supersnel, supergoed, supermooi!

Pasgeleden trouwkaarten besteld bij Drukwerkdeal.nl. Product kwam netjes op tijd binnen, heel netjes verpakt en super mooi gedrukt! Hier ben ik echt heel blij mee! De website is heel makkelijk in gebruik en de prijs is top. Ik kom hier terug!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Hanneke! Wat geweldig om te lezen dat jouw trouwkaarten zó mooi geworden zijn, ik had ook niet anders verwacht met dat prachtige design. Ik wens je ontzettend veel plezier met het versturen hiervan. Mocht je onze hulp ooit weer eens nodig hebben, dan horen we het graag! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Mooi werk

Mooi week op maat (jammer dat je alleen in hele centimeters kan opgeven en niet in mm) Netjes drukwerk en in goede verpakking geleverd zodat het kreukelvrij aankomt.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Peter, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je drukwerk naar wens geleverd is. De hele centimeters hanteren we vanwege de snijmarge die we hebben. Wellicht wordt dit in de toekomst nog wel verbeterd. Met vriendelijke groet, Harmen Webcare Specialist

Super snelle lettering en hoge kwaliteit

Ik ben enorm blij met de visite kaartjes, ze waren binnen 2 dagen geleverd en het zijn echt goeie kwaliteit kaartjes. Ik had dat niet verwacht voor de kleine €7 die ik had betaald. Voor 250 kaartjes! Heel erg bedankt :)

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Sterre, Wauw, bedankt voor je enthousiaste review! Zo gaan wij erg vrolijk het weekend in. Bedankt voor je terugkoppeling en we zien je graag snel weer terug bij Drukwerkdeal.nl. Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Snel,eenvoudig, voordelig en precies

Prachtig resultaat

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Patrick, Je review is kort en bondig! Maar wij zijn super blij met de 10 die jij ons hebt gegeven. Zien we je snel weer terug? Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Nog een klacht helpen ze je goed!

Eerst vraag je om hulp die krijg je niet goed genoeg waardoor je een fout maakt! Uiteindelijk dus niet tevreden maar werd terug gebeld door de klantenservice en hebben wij veder goed geholpen! Wel gek dat je eerst boos moet worden voordat ze wat voor je kunnen beteken

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Iris, Bedankt voor je review! Wij hebben elkaar inmiddels gesproken over je klacht en alles goed kunnen uitzoeken. Ik heb je inmiddels ook een mail gestuurd met en samenvatting van het gesprek. We wachten voor nu in ieder geval even de zending af, en mocht het nodig zijn zoeken we dan direct een oplossing. Nogmaals excuses voor hoe de communicatie verder verlopen is, ik hoop dat dit in de toekomst beter gaat! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Snelle (klanten) service

Na het starten van ons bedrijfje Jet&Lien kregen wij een leuk aanbod van drukwerkdeal.nl! Klantenservice reageert snel en toen de bestelling was geplaatst was het proces makkelijk bij te houden. Toen onze visitekaartjes ook nog eens veel eerder dan verwacht werden geleverd waren wij helemaal enthousiast! De kaartjes zijn van goede kwaliteit en kleuren zijn precies zoals we wilden. Kortom: meer dan tevreden!

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Eline, Fijn om te horen dat de visitekaartjes zo goed bevallen zijn! En met zo'n leuk design kan dat natuurlijk ook niet anders. Heel veel plezier met het verder opstarten van jullie nieuwe bedrijf! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Kleur en materiaal mooi van kwaliteit

Het is een heel mooi doek Mooi van kleur en kwaliteit

• Kennis & Vakmanschap

Hi Corné, Fijn om te lezen dat het doek helemaal naar wens is! Mochten we in de toekomst nog meer voor je kunnen betekenen, dan horen we dit uiteraard graag. Ook voor advies of eventuele grafische kennis mag je ons altijd benaderen. Met vriendelijke groet, Harmen Specialist Webcare

Correct vlotte bediening, goede uitvoering

Vlugge levering, goede prijs kwaliteit, goed uitgevoerd drukwerk. Spijtig dat je sommige zaken niet online kan ontwerpen.

• Communicatie N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap

Hi Inge, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het drukwerk, de levering daarvan en uiteraard ook de prijs waarvoor we het aanbieden. Ik ga je verbeterpunt omtrent de online ontwerptool doorsturen, dus ook zeker dank daarvoor! Ik beloof niets, omdat ik niet zeker weet of het technisch realiseerbaar is. Maar we kunnen het altijd proberen. Met vriendelijke groet, Harmen Specialist Webcare

Je krijgt wat je vraagt

Je kiest zelf voor de formaten, papiersoorten en eventuele vouwwijzes en dan is het afwachten of het resultaat ook klopt met wat je gemaakt hebt. En tot nu toe ben ik tevreden met het geleverde werk.

• Kennis & Vakmanschap

Hi André, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Wanneer je gebruik maakt van de werktekeningen, en informatiesheets komt het altijd goed. Mocht je nog twijfelen over je design of deze technisch wel in orde is, dan kun je deze altijd alternatief aanleveren voor een extra check van onze bestandscontrole. Op naar nóg meer prachtig drukwerk! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Eenvoudig drukwerk bestellen

Behulpzaam, goed advies.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Helma, Dit is wel een heel mooi compliment! Na dit prachtige cijfer kan onze dag niet meer stuk, bedankt voor het plaatsen van deze gave review! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Goede en snelle levering

De flyers zijn mooi afgedrukt en mooi op tijd geleverd.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Vanessa, Bedankt voor je mooie review! Ik zie dat wij op de meeste punten een mooie score hebben. Mocht je nog verbeterpunten voor ons weten, schroom dan niet om die door te geven hé! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

de service is echt prima simpel bestellen en alle afspraken worden na gekomen.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Michael, Met deze dikke tienen kan onze dag niet meer kapot natuurlijk. Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Witte rand bovenaan

Er zit een witte streep boven mijn kaartjes. Bij de een meer dan bij de ander. Hoe kan dit?? Ik heb nog erg goed gekeken naar de 3D weergave en daar was dit niet te zien.

• Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Dag Romy, Bedankt voor je review, vervelend dat je niet tevreden bent. Helaas kan ik aan de hand van je mailadres je order niet terug vinden, ik zou graag met je meekijken wat er gebeurd is met deze kaartjes. Zou je ons willen bellen om dit te kunnen bespreken? Een mailtje sturen of klacht aanmaken via je account mag ook! Dan kunnen we samen naar een passende oplossing zoeken. Met vriendelijke groet, Lize Webcare Specialist

Prima en snel

Ptima geregeld

• Prijs N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap

Hallo Hans, Bedankt voor je prachtige review! Blij dat wij die dikke tien van jou verdiend hebben, maar met zo'n mooie foto als die jij hebt geüpload had er ook niet anders dan een mooi resultaat uit kunnen komen hé?! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw eigen unieke flyers, briefpapier, visitekaartjes, spandoeken en andere originele reclame uitingen? Bij ons ben je aan het juiste adres voor een groot assortiment aan online drukwerk! Met onze persoonlijke service, via diverse kanalen, unieke aftersales en vaste contactpersonen, helpen wij je graag. Wij zijn immers nog steeds de vertrouwde 'drukker om de hoek'. Direct contact met één van ons? Bekijk dan het smoelenboek: Hier vind je alle namen, functies en belangrijke contactgegevens van ons Drukwerkdeal.nl-team!

Over Drukwerkdeal.nl

<P>Jouw eigen unieke flyers, briefpapier, visitekaartjes, spandoeken en andere originele reclame uitingen? Bij ons ben je aan het juiste adres voor een groot assortiment aan online drukwerk! </P> <P>Met onze persoonlijke service, via diverse kanalen, unieke aftersales en vaste contactpersonen, helpen wij je graag. Wij zijn immers nog steeds de vertrouwde 'drukker om de hoek'. Direct contact met één van ons? Bekijk dan het smoelenboek: Hier vind je alle namen, functies en belangrijke contactgegevens van ons Drukwerkdeal.nl-team!</P>