Snel levering

Snel geleverd dan verwacht ook was de kwaliteit goed

Beste Britt, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review en complimenten! Fijn dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van de kaarten. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

Altijd top

Makkelijk besteld, mooie kwaliteit en snel geleverd. Alles altijd top!

Beste Willemijn, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review en complimenten! TOP! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

zeer tevreden

Snel geleverd en mooie print ,goed en keurig verpakt Zeer tevreden

Beste Ans, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review en complimenten! Fijn dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

Sneller dan aangegeven

Snel en goed.

Beste R, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, kort maar krachtig! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

precies zoals ik hoopte

En ook fijne hulp bij het aanleveren van de bestanden, wat in eerste instantie even verkeerd ging.

Hallo Stef, Top dat jouw bestelling naar verwachting is geleverd en dat we je goed hebben kunnen helpen. Dank je wel voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

snelle en zeer goede levering en zeer netjes te woord gestaan

Beste Theo, Bedankt voor deze mooie review, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

De beste partij voor je drukwerk!

Ik bestel eigenlijk al mijn drukwerk bij Drukwerkdeal. De beste tarieven en bij vragen zijn ze goed te bereiken en geven ze altijd goed advies. De bestellingen worden altijd snel en netjes geleverd. Kortom, de beste partij voor je drukwerk.

Hi Merlin, Wat een top review, bedankt hiervoor! Ik heb de complimenten doorgegeven aan mijn collega's, je brengt een zonnetje op deze herfstige dag! Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Het was even zoeken om de bestelling met juiste formaat goed te zetten zodat het ook juist gedrukt kon worden. maar het resultaat is perfect

Hallo Edwin, Enorm bedankt voor deze review en wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Hier worden we blij van! Uiteraard helpen we je ook bij een volgende bestelling graag verder! Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

Supersnelle levering

De bestelde flyers werden binnen twee dagen geleverd en de drukkwaliteit was perfect!

Hallo Rene, Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons drukwerk en snelle levering. Bedankt voor deze mooie beoordeling en het vertrouwen! We helpen je graag weer bij een volgende order. Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

Super kwaliteit, betrouwbaar en snelle levering! erg tevreden

Super kwaliteit, betrouwbaar en snelle levering! erg tevreden

Hallo, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons drukwerk en de snelle levering hiervan. We kijken nu al uit naar je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

Slechte kwaliteit sport polo shirts

Kreukelig , mouwen te kort , kortom slechte kwaliteit shirts

Hallo Michiel, Bedankt voor het achterlaten van een review. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over het ontvangen product. Ik zie hierover nog geen klacht staan in ons systeem. Ik heb je hierover een email gestuurd met instructies om de klacht bij ons te registreren. Wanneer de klacht is aangemaakt zal deze beoordeeld worden door onze afdeling Aftersales. Ik zie jouw reactie hierop graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

Mooie prints en snelle service

Ik heb flyers en posters en vlaggen laten drukken en ik moet zeggen ben onder de indruk over de kwaliteit van het drukwerk maar ook over de levering, alles netjes verpakt. Prijs is ook heel netjes voor de producten.

Hallo Menno, Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons drukwerk en de levering hiervan. Bedankt voor deze mooie beoordeling en het vertrouwen! We helpen je graag weer bij een volgende order. Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

Snel, netjes en makkelijke site. Top!

Snel, netjes en makkelijke site. Top!

Hallo Carol, Bedankt voor het plaatsen van een review. Kort maar krachtig! Fijn dat je helemaal tevreden bent. We zien je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

Snelle levering, goede kwaliteit. Gebruiksvriendelijke bestel mogelijkheid.

Snelle levering, goede kwaliteit. Gebruiksvriendelijke bestel mogelijkheid.

Hallo Barbara, Enorm bedankt voor deze review en complimenten! Hier worden we blij van! Uiteraard helpen we je ook bij een volgende bestelling graag verder! Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

Prima kwaliteit

Altijd prima kwaliteit en zeer snelle levering, alleen dit keer iets te donker afgedrukt maar niet zo ernstig.

Hallo Rob, Bedankt voor het plaatsen van je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons drukwerk en de levering hiervan. We kijken nu al uit naar je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

Super snel en goede kwaliteit

Ik had last minute drukwerk nodig en bij mijn vaste drukker was de levertijd te lang. Vanaf nu bestel ik via Drukwerkdeal.nl, ze zijn super snel en de kwaliteit is goed!

Hi Rozemarijn, Bedankt voor deze top beoordeling! Onze dag kan niet meer stuk :-) Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent met ons. Wij zijn ook heel blij met jou als klant erbij! Graag tot de volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Snelle levering met goede kwaliteit

Hi Peter, Bedankt voor het plaatsen van deze review, kort maar krachtig! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Lekker snel, prima kwaliteit

Lekker snel geleverd, prima kwaliteit, volgens specificaties, geen verrassingen.

Beste Kees, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat een mooie complimenten, wauw! Graag tot een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Ben zeer tevreden, snelle levering

Beste Sjenny, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Mooi gedrukte sticker, goed en verantwoord verpakt

Tevreden over de kwaliteit van de sticker en de snelle levering, maar vooral over de verpakking: compact doosje met papieren koker. Nul plastic.

Beste Theo, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Leuk om te lezen dat de verpakking bevalt! Wij proberen hier zo duurzaam mogelijk in te zijn. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Snelle levering, mooi product, goed verpakt gelverd

Beste Kees, Bedankt voor deze mooie complimenten, hier zijn wij erg blij mee! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Hoge kwaliteit, fijne service

Een parasol met bedrukking ontworpen en besteld. Kreeg daarbij goede hulp van de servicedesk. Mooie kwaliteit, snel geleverd. Heel blij mee!

Beste Boukje, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Laat de zon nu maar komen! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Product goed, levering niet

Het product is erg goed, erg blij mee. Echter het is een zakelijke bestelling welke 's avonds is geleverd op kantoor. Daarom is het naar een postnl punt gegaan wat voor ons erg onhandig was.

Beste Anna, Bedankt voor het plaatsen van deze review! En fijn dat je feedback achterlaat betreft de levering. De bezorgdagen en -tijden van PostNL zijn maandag t/m zaterdag, van 8.00 tot 21.30 uur. PostNL bezorgen pakketten bij bedrijven zo veel mogelijk overdag, echter kan het voorkomen dat dit niet gehaald word. Excuses voor het ongemak hiervoor. Je pakket volgen en de bezorging wijzigen als je dat je beter uitkomt: dat kan via de PostNL app. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Snel en heel goede kwaliteit.

Heel goede prijs/prestatie verhouding. Mooi afgewerkt en verpakt.

Beste Rene, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Fijn dat je zo tevreden bent. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

topservice!

Nadat PostNL (het voor de zoveelste keer) liet afweten, hebben ze meteen ,gratis, een herdruk gemaakt en afgestuurd. zo hoort het! En ik hoop van harte dat de extra kosten die jullie hebben moeten maken, terug te verhalen zijn bij PostNL.

Beste Marco, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn dat wij het op deze manier hebben kunnen oplossen. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl