Super mooi resultaat!

Zeer tevreden. Ook met de snelle levering.

Ik ben fan

De service is gewoon heel erg goed. Begint al met fijne upload software van je bestanden, ruim assortiment, snelle spoed service. Ik bestel steeds meer producten om vooral te verkennen om wat je er mee kan.

betrouwbaar, op tijd, mooie producten

Geregeld flyers, posters en ander PR-materiaal besteld voor een vereniging. Alles was altijd op tijd, mooie producten.

Prachtig drukwerk, goede kwaliteit

Visitekaartjes werden de dag erna al geleverd, twee roll-up banners duurden wat langer dan van tevoren was aangegeven maar gelukkig toch net op tijd voor het evenement (was even spannend). Kan ook aan DHL gelegen hebben. Zeer tevreden over de kwaliteit van het drukwerk!

ongelooflijk snelle en perfecte service

Op minder dan 24 uur was mijn drukwerk niet enkel klaar en aan huis geleverd, maar het was ook tot in de puntjes verzorgd. Perfecte prijs-kwaliteit!

Fantastisch!

Makkelijk, mooi, snel!

Snel, betaalbaar en kwaliteit echt okay

We zijn erg tevreden met de levertijd en de kwaliteit van de folders, en dat voor een gunstige prijs. Het was wel voor ons niet zo makkelijk om ons ontwerp goed in het sjabloon te krijgen. Toch we hadden snel een 2e stapel folders nodig en dat ging dan al veel sneller.

Beste Jutta, Bedankt voor de mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij mee! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Stickers niet leesbaar

Service is goed alleen de stickers zijn niet leesbaar op de producten

Beste Kajol, Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat de stickers niet leesbaar zijn, dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik heb je een mail gestuurd zodat wij een passende oplossing kunnen aanbieden. Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

drukwerk

Prima geregeld Makkelijke website. Goede prijzen

Beste Rene, Bedankt voor de mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij mee! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

snelle levering, uitstekende kwaliteit ansichtkaarten, niet duur.

Het bestelproces is eenvoudig en overzichtelijk.

Beste Anneke, Bedankt voor de mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij mee! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering en mooie kwaliteit

Het is gemakkelijk een bestelling te plaatsen met handige meldingen als het ontwerp niet voldoet. Ik had gekozen voor de expres levering en deze kwam perfect op tijd aan. De flyers waren mooi gedrukt, helemaal naar wens!

Beste Myrthe, Bedankt voor de mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij mee! Veel plezier met het uitdelen van de flyers. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Snel en goede kwaliteit

Drukwerkdeal is snel en levert goede kwaliteit. De site werkt ook heel intuïtief. Ze zijn alleen niet altijd de goedkoopste.

Beste Alon, Bedankt voor de mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij mee! Kun je aangeven waar jij tegen een prijsverschil aanloopt? Deze informatie ontvangen wij graag op info@drukwerkdeal.nl zodat wij dit kunnen onderzoeken. Bedankt! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Gemakkelijk en snel mijn drukwerk besteld en bezorgd.

De website is gebruiksvriendelijk, duidelijk. De bezorging is snel.

Beste Frank Bedankt voor de mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij mee! Ik hoop dat er veel aanmeldingen binnen komen voor 20 oktober, belangrijk onderwerp! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Snel en simpel

Beste Max, Kort maar krachtig! Bedankt, hier zijn wij erg blij mee! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Efficient en betrouwbaar, goede kwaliteit

Het bestelproces liep erg goed en het eindresultaat is dat ook. Het enige waar ik moeite mee had was om verschillende orders in 1 bestelling te verwerken, waardoor ik eindige met 10 facturen. Misschien is er wel een manier om dit te doen, maar ik vond die niet.

Beste Lennard, Bedankt voor de mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij mee! Je kunt de gewenste producten 1 voor 1 in jouw winkelwagentje plaatsen en dan de order plaatsen. Dan zal je ook 1 factuur ontvangen. Mocht je hulp nodig hebben, kun je contact opnemen met onze klantenservice op 088-8855222. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Precies zoals beloofd!

Precies zoals beloofd!

Beste Jelle, Bedankt voor de mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij mee! Veel plezier met het uitreiken van de prijs! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Geweldige samenwerking

Al ons drukwerk laten wij maken door drukwerkdeal. Digitaal drukwerk heel snel geleverd. Nieuwe dingen, krijgen we een offerte, wat ook goed werkt. Soms wel iets langer wachten op de offerte, maar werkt goed. Als er per ongeluk iets fout gaat, wat 1 keer gebeurd is, keurig opgelost.

Beste Anke, Bedankt voor de mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij mee! Wij streven ernaar om binnen 24 uur een prijsopgave te sturen, echter is dit afhankelijk van de drukte. Fijn om te lezen dat er een goede oplossing gekomen is voor de gemaakte fout. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

prima levering en kwaliteit

Prima systeem om zelf je enveloppen/drukwerk samen te stellen. En vlotte goede levering

Beste Arno, Bedankt voor de mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij mee! Fijn dat het systeem bevalt en de levering goed verlopen is. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

snel, goede kwaliteit, professioneel

zie boven

Beste Sabine, Kort maar krachtig! Bedankt, hier zijn wij erg blij mee! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Door meer afdrukken de beschadigde eruit kunnen halen

Ik zag dat bij de visitekaartjes er een aantal een vouw hadden/beschadiging had. Dat was mijn eerste indruk; zitten we nog meer foute exemplaren in. Voldoet het wel. Doordat jullie er mee afgedrukt hebben, kwam ik toch op 25 goede visitekaartjes uit. Ik weet niet of dit standaard gebeurt bij het afdrukken van visitekaartjes. Aanbevelen. toelichting. Niet zo maar. Zal zeggen, wat er gebeurt is en ook dat er 25 goede visitekaarten uiteindelijk in zaten.

Beste Rita, Bedankt voor je beoordeling en toelichting! Het kan voorkomen dat er meerdere worden geleverd dan besteld, echter kun je hier niet van uitgaan ;). Fijn om te lezen dat er 25 stuks op de juiste manier zijn afgeleverd! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

behulpzaam

super geholpen met een probleem. Top!

Beste Vonny, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te lezen dat wij je hebben kunnen helpen. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Prima, snelle levering

Visitekaartje laten maken, mooi geworden

Beste Christel, Bedankt voor je beoordeling! Veel plezier met het uitdelen van de visitekaartjes. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Gewoon super goed en snel

Voor iedereen bereikbaar handige online tools.

Beste Bram, Bedankt voor je beoordeling en complimenten! Fijn om te lezen dat de website bevalt! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Altijd vertrouwen in het resultaat en afhandeling

Professionele afhandeling en contact.

Beste Finn, Bedankt voor de beoordeling. Fijn om te lezen dat de service bevalt! Geef het spandoek een mooie plek! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl