Uitstekende service, kwaliteit en snel! Als het sterrenaantal hoger kon zijn dan 5 had ik die 100% gegeven!

Goede service, snelle levering

Hulpvaardig en betrouwbaar

Goedemorgen Joost, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten! Fijn om te lezen dat je ons zou aanbevelen. Hopelijk tot snel weer bij een volgende order. Met vriendelijke groet, Megan Specialist Webcare

Ik ben ontevreden

Helaas ben ik niet blij met de Lalamour Brochure. Ik vind de druk veel te grof waardoor er iets heel vreemds zie gebeuren bij de gezichten wat op de foto's zelf niet zichtbaar is.

Goedemorgen Margit, Bedankt voor de review. Onze excuses dat de order niet naar verwachting is geleverd! Vervelend om te lezen dat de druk grof is en dat hierdoor de gezichten van de modellen uit het boek niet mooi gedrukt zijn. Gisteren heb ik jou even gebeld naar aanleiding van deze review. Wij hebben toen besproken dat er modellen opgestuurd gaan worden, zodat het team van Aftersales kan uitzoeken waardoor het probleem is ontstaan. Zodra de modellen binnen en beoordeeld zijn nemen we contact met je op over een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Megan Specialist Webcare

Gaan al je verwachtingen te boven

Binnen 1 dag 2 banners geproduceerd én geleverd met normale levering. Kwaliteit is ook nog eens uitstekend. Wij zijn fan!!!

Hi Maud, Bedankt voor je review. Dat noemen wij nog eens Snel, sneller, snelst! Super dat jullie fan zijn geworden, daar doen we het voor. Met vriendelijke groet, Megan Specialist Webcare

Mooi drukwerk

Goede kleuren, handig uploaden en snelle service

Goedemorgen Joëlle, Bedankt voor het achterlaten van de review. Kort maar zeker krachtig, heel fijn om te lezen! Hopelijk tot snel weer bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Megan Specialist Webcare

Jammer dat de kleuren op mijn visitekaartje niet helder fris zijn. Het zijn verfkleuren, geel, blauw

Heel erg jammer dat de basiskleuren, geel, rood en blauw, dicht gelopen zijn. Een 6. Het is een visitekaartje een reklame voor mijn schilderijen. Ben wel heel tevreden over de snelle levering. Een 8.

Goedemorgen MarYane, Bedankt voor de review! Zojuist probeerde ik contact met je op te nemen echter kreeg ik je helaas niet te pakken. Zou je contact met mij op willen nemen via info@drukwerkdeal.nl t.a.v. Megan. Graag wil ik met je mee kijken hoe het is gekomen dat de kleuren dicht zijn gelopen en of wij met een passende oplossing kunnen komen! Alvast bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, Megan Specialist Webcare

Zeker aan te bevelen!

Goed gedrukt en gesneden, snel geleverd.

Goedemorgen Judith, Bedankt voor de review! Tof om te lezen dat alles snel geleverd en juist geproduceerd is. We zien je graag terug bij een volgende order. Met vriendelijke groet, Megan Specialist Webcare

Eenvoudig om visitekaartjes te ontwerpen, en snelle levering

Hi Petra, Bedankt voor de review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze ontwerptool en de visitekaartjes! Tof ontwerp heb je gemaakt. Veel plezier met het uitdelen ervan. Met vriendelijke groet, Megan Specialist Webcare

Perfect product

Dat wat je besteld krijg je ook.

Goedemorgen, Bedankt voor de review! Goed om te lezen dat je tevreden met de producten bent en dat alles goed is verlopen. Wij kijken uit naar jouw volgende order! Met vriendelijke groet, Megan Specialist Webcare

Zeer klantvriendelijk

De medewerkers zijn allemaal zeer klantvriendelijk. Geen vraag is te veel. Snelle reactie. En weet de contactpersoon het antwoord niet dan wordt er netjes en snel navraag gedaan. In mijn product had de printer een stukje gemist bij het printen. Na contact werd direct een klacht aangemaakt en een nieuwe druk in gang gezet. De volgende dag had ik het product al in huis. Ik ben heel erg tevreden en zal zeker toekomstige bestellingen bij Drukwerkdeal plaatsen.

Beste Martine, Wat een fantastische review! Ontzettend fijn om te horen dat je goed bent geholpen met jouw klacht. We kunnen niet wachten om meer orders van jou te zien! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

snel/accuraat/kwaliteit

levering van de flyer, was snel en een mooie druk. Kreeg zelfs iets meer A5 flyers dan besteld. drukwerkdeal een aanrader Hans

Hi Hans, Bedankt voor je lovende woorden en mooie beoordeling. Daar gaat ons drukwerk hart sneller van kloppen ❤. Veel plezier met de flyers en wie weet tot een volgend drukwerk avontuur. Wendy Webcare specialist

Diep gelukkig, positief verrast over goede kwaliteit van matige foto

Heb een afdruk van zelfgemaakt design op canvas laten drukken. Ondanks matige kwaliteit van door mij aangeleverd materiaal is de scherpte van de afbeelding op 1,5 bij 1 meter uitmuntend. Vooral de kleuren zijn schitterend. De levering was snel en het product betaalbaar. Kan niet wachten het aan de muur te hangen.

Hi Vera, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Dat vinden wij altijd mooi om te lezen en worden we blij van! Stuur ons gerust een foto zodra het canvas hangt! Veel plezier met ophangen en er naar staren 😉 Niels Webcare specialist

snel geholpen met drukwerk

netjes geholpen, en keurig dingen verwerkt als gevraagd

Beste Frank, Fijn dat alles soepel is verlopen met het verwerken van je bestanden, daar doen we het natuurlijk voor! Bedankt voor het achterlaten van je review. Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Alles perfect

Prijs, kwaliteit, bezorging, aanlevermethode... Alles top!!

Beste Mireille, Bedankt voor je leuke review! Hier doen we het graag voor. Veel plezier met het textieldoek. We hopen je graag snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Bestellen, betalen en bezorgt binnen 4dagen

Duidelijke site

Beste Arnold, Bedankt voor je eerlijke review, wat fijn om te lezen dat je de site duidelijk vindt. Mocht je nog feedback voor ons hebben, aarzel niet en stuur mij gerust een mail op info@drukwerkdeal.nl TAV EMMA. Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Super snelle levering, goede service met uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Wij als bedrijf BRIMI Gereedschappen bestellen erg veel flyers, stickers en visitekaartjes via de website van drukwerkdeal.nl is alles gemakkelijk en overzichtelijk. Wij vinden kwaliteit maar ook een scherpe prijs belangrijk, maar natuurlijk ook de snelle levering. De medewerkers van de klantenservice zijn zeer vriendelijk en alles word keurig opgelost als er iets fout gaat. Wij zijn al 4jaar zeer tevreden over Drukwerkdeal.

Beste Pedro, Wat een fantastische review! Bedankt hiervoor. Wij zijn blij met jullie als vaste klant en zien jullie graag snel weer terug. Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Mijn verjaardagskalender voldeed niet aan mijn eisen, had dat bijtijds aangegeven, daardoor nu een herdruk gratis gekregen.

Beste Dori, Wat goed om te lezen dat je hierin goed bent geholpen en een kosteloze herdruk bent aangeboden. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je positieve ervaring hier te delen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

goed en makkelijk geregeld!

goed en makkelijk geregeld!

Beste Rob, Bedankt voor je positieve review! Zo beginnen wij onze maandag goed. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Gewoon een goede drukkerij

Ze komen altijd de afspraken na, ook nadat er iets is misgegaan doen ze hun uiterste beste het probleem op te lossen. Super

• Kennis & Vakmanschap

Hi Vincent, Bedankt voor je mooie review! Dat zijn nog eens lovende woorden. Blijf vooral contact opnemen bij vragen, dan helpen we je graag verder! Hopelijk tot snel bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Megan Webcare Specialist

Duidelijk, goed product en snelle levering

Product is zoals besteld, goede kwaliteit en snel geleverd! Top!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Edith, Bedankt voor de mooie beoordeling, daar worden we erg blij van! Tot ziens en een mooie dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Niels Webcare Specialist

Geweldige service en prachtig resultaat

Mijn bestelling bestond uit een zelf ontworpen geboortekaartje met goudfolie. Ik vond het wat spannend om keuzes te maken zonder proefafdruk en heb daarover contact opgenomen met de klantenservice. Zij hebben mij de zekerheid kunnen geven die ik zocht. Ik kreeg proefstaaltjes opgestuurd en mijn bestand werd gecontroleerd. Ik ben super blij met het resultaat en ben daar dan ook erg dankbaar voor.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Vera, Dank voor je ontzettend mooie review, daar worden we superblij van! Fijn dat je goed bent geholpen door ons Superhelden Care team en dat ze je de zekerheid hebben kunnen bieden bij zo'n belangrijke gebeurtenis! Daar doen we het tenslotte ook voor. Je hebt ook een verbeterpuntje benoemd, ik neem daarover contact met je op via de mail! Met vriendelijke groet, Niels Webcare Specialist

Vriendelijk, behulpzaam en snelle levering

Ik ben heel vriendelijk geholpen en na goedkeuring is mijn drukwerk snel geleverd. Netjes verstuurd.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Yvette, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. En wat fijn dat alles zo goed is verlopen! Hier worden we altijd erg blij van. Ik ben nog wel benieuwd, je geeft ons nu een 8. Wat kunnen wij doen om dit in de toekomst nog te verbeteren? Alle feedback is welkom! We zien je graag snel weer terug bij Drukwerkdeal.nl Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Prima Product, snelle service, goede prijs

De banner besteld. Prima geleverd, goede website. 1 tip: De plaatjes voldeden aan de eisen maar toch kwam er nog een waarschuwing te staan.

• Personeel N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap

Hi Elsbeth, Fijn dat je blij bent met de banner, wij zijn blij met de mooie cijfers die je ons geeft! Bedankt voor de feedback, ik weet niet waarom ons systeem reageert wanneer de afbeeldingen aan de eisen voldoen, misschien heeft het net iets te gevoelig gereageerd. Wist je dat we bij twijfel altijd graag het bestand voor je controleren? Mocht je nog een keer zoiets tegenkomen dan horen we dat graag en kijken we met je mee. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Snel en perfect

Goede ervaring

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Sabine, Fijn om te horen dat je een goede ervaring bij ons hebt gehad! En dan ook nog eens zo'n mooie beoordeling erbij. Dankjewel daarvoor! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Gewoon goed drukwerk in alle soorten en gunstige prijzen!

Producten zijn snel en goed voor gunstige prijzen.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Leon, Bedankt voor het achterlaten van jouw review! Het is helaas vanwege meerdere redenen niet mogelijk om jouw bestelling in één keer te versturen, wanneer het gaat om meerdere producten. De meest voor de hand liggende reden is dat het gaat om verschillende productie locaties. Daarnaast komt het soms voor dat de orderregels niet dezelfde levertijd hebben, hierdoor zouden wij pakketen moeten achterhouden. Dit is iets wat wij niet willen, om problemen te voorkomen. Hopelijk is het zo voor jou iets duidelijker! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl