prima werk

en snel

Hi Joep, Kort en krachtig! Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Worden we blij van! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Snel en deskundig

Jarenlange giede ervaring met jullie

Hi Max! Wat een fijne review, kort en krachtig. Wij zijn ook ontzettend blij met jou als klant! Tot snel! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Volledig perfect!

Scherpe prijs, mooi product en snelle en kwalitatieve klantenservice wanneer je vragen hebt. Ik ben vaste klant :-)

Goedemorgen Ilona, Dankjewel voor de mooie review! En wat een ontzettend leuke foto heb je af laten drukken! Ik kan me goed voorstellen dat je daar super tevreden mee bent. We zien je graag snel weer terug! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

zeer goed

Kort maar krachtig, bedankt Kotwal! We zien je graag wel een volgende keer terug. Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Alles op tijd geleverd en alles mooi geprint.

Op elke vraag duidelijk antwoord. Goed nagedacht over waar de afbeelding gedeeld moest worden ivm maximale plaatlengte zodat we zo min mogelijk last hebben van de naad. Geweldige applicatiefolie bij belettering.

Beste Anneke, Bedankt voor je vrolijke en positieve review! Wij doen hard ons best om jouw ervaring zo soepel en goed mogelijk te laten verlopen :) Ik geef je compliment door aan de desbetreffende collega's. Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Snelle, correcte levering

Het bestelde werd snel geleverd. in het kader van duurzaamheid heb ik wel de volgende aanmerking: Het zou beter zijn te wachten tot je de gehele bestelling hebt kunnen verzamelen om hem dan in 1x te verzenden i.p.v. zoals bij mij 3 afzonderlijke zendingen. Verdere echt alles naar wens. Makkelijk bestellen, goede keuzehulpen, makkelijk ontwerp uploaden.

Hi Dorothy, Bedankt voor het achterlaten van een review en voor de feedback! Wat fijn dat je met ons mee wil denken! We zijn intern flink bezig met het verduurzamen van processen waar mogelijk. Het punt van orders verzamelen en tegelijkertijd verzenden is zeker iets wat hoog op het lijstje staat. Hierbij geldt natuurlijk wel dat dit mogelijk moet zijn. In jouw geval heb je 3 verschillende producten. Deze komen allemaal van verschillende productielijnen of locaties vandaan, waardoor combineren helaas niet mogelijk is. We kijken dus ook zoveel mogelijk naar andere opties om dit proces wel duurzamer te maken. Nogmaals bedankt voor je feedback, we hopen je snel weer terug te zien bij Drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Heel andere kleuren

Ik schrok toen ik het vlaggendoek onder ogen kreeg. Ik had nog uitgebreid gevraagd hoe ik het bestand moest omzetten qua kleurruimte en bestandstype. Alle instructies opgevolgd. Het resultaat is vreselijk helaas. Alle diepte en warmte is uit de print verdwenen. Heel vlak en lelijk.

Goedemorgen Jacqueline, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten! Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over het ontvangen vlaggendoek. Ik heb je direct een mail gestuurd, zodat we samen kunnen uitzoeken wat er mis is gegaan en hoe we het kunnen oplossen. Helaas heb je geen klacht ingediend via het systeem, maar in plaats daarvan direct een review achter gelaten. Wij raden altijd aan om eerst een klacht aan te maken, zodat wij het ook direct voor je kunnen oplossen. Voor nu wacht ik jouw reactie op de mail af. Ik hoop snel van je te horen! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Goede bestelsoftware, snelle levering, prima kwaliteit.

Goede bestelsoftware, snelle levering, prima kwaliteit.

Goedemorgen Truus, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten bij ons! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze website. Uiteraard zijn we wel benieuwd wat wij kunnen doen om jouw ervaring nóg beter te maken, zodat die 8 hopelijk voor de volgende keer een 9 kan worden. Alle feedback is welkom! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Makkelijk ontwerpen en bestellen. Snelle levering.

Goedemiddag Friedel, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Wat fijn dat je onze site zo makkelijk in gebruik vind! We werken er hard aan, dus we zijn altijd blij dat te horen. Graag tot snel! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

voortreffelijk product

voortreffelijk product alleen 4 dagen te laat bezorgt ondanks een extra betaling voor snelle levering

Goedemiddag John, Bedankt voor het achterlaten van een review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het geleverde product, al is het door productieproblemen toch iets te laat geleverd. Ik zie dat hier al een klacht voor ingediend is, en dat je zelfs al het extra betaalde bedrag al is teruggeboekt. Excuses voor het ongemak en we hopen je snel weer terug te zien bij Drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Prima als je alles al gereed hebt

Prima drukwerk, jammer dat ze niet flexibel zijn in opmaak, geen DTPers zelf hebben

Goedemiddag, Bedankt voor je bericht en de feedback welke je ons geeft! Het klopt inderdaad dat wij geen DTP-afdeling hebben. Wij zijn als drukkerij echt gericht op het drukken van producten, en gaan er hierbij vanuit dat klanten zelf drukklare bestanden kunnen aanleveren. Uiteraard kunnen wij hierin wel ondersteunen en kunnen wij je eventueel verwijzen naar een externe vormgever waar wij mee samenwerken. Bij kleine aanpassingen kunnen wij ook ondersteunen, maar helaas bieden wij geen volledige vormgeving aan. Uiteraard neem ik jouw feedback wel mee naar de juiste afdeling, hopelijk kunnen wij dit binnenkort toch gaan aanbieden! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Top kwaliteit & snel geleverd.

Wij hadden onze bestelde borden erg snel binnen & ze waren van de gewenste kwaliteit. Volgende keer zeker weer Drukwerkdeal.

Goedemorgen Janique, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de geleverde borden! Wij zijn blij om te horen dat het allemaal zo goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

nog niet ontvangen...

Begin Juni een bestelling geplaatst met een shirt en een snijplank. shirt heb ik snel en goed ontvangen. de plan heb ik tot op heden nog steeds niet ontvangen. ook geen reactie op de mail gehad. terwijl er op de site staat dat het maar een levertijd heeft van een paar dagen. beetje raar

Goedemorgen Ruby, Bedankt voor je review! Wat vreemd! Ik zie dat jouw order nog steeds open staat, geplande levertijd van eind mei. Hier lijkt iets niet helemaal goed te lopen. Ik heb ook jouw mail kunnen lokaliseren, deze is niet in de juiste inbox beland, waardoor dit niet goed gezien is. Excuses hiervoor! Ik heb de mail nu op de juiste manier doorgezet naar mijn collega's, en ik hoop spoedig een reactie voor je te hebben. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Weer prima geregeld

Zoals altijd prima geregeld. Had voor spoed gekozen maar had toch nog een wijziging. Kon nog aangepast worden.

Goedemorgen Piet, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons! Ik zie inderdaad dat het annuleren geen probleem was en dat de nieuwe order inmiddels al geleverd is. I ga er van uit dat dit helemaal naar verwachting is. Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Drukwerk in orde

Gelieve adressen op jullie site aan te passen waar het geleverd kan worden MEDIA Markt Bergen op Zoom was verkeerdxadres waardoor de levering niet kon worden uitgevoerd.

Goedemorgen Luc, Dankjewel voor het achterlaten van een positieve review! Naar aanleiding van jouw review heb ik nog even de track and trace van jouw order gevolgd. Aan de hand hiervan heb ik je een mail gestuurd om het een en ander even verder uit te zoeken. Ik hoor graag nog van jou hierover! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

The quality of the name board was top notch!

The price and the quality is really good. They have also delivered the product much earlier than the mentioned delivery time. Very happy with my purchase ☺️

Good morning, Thank you for taking the time to leave a review for us. We're happy to hear you're satisfied with the delivered products and hope to see you again soon! Kind regards, Hanneke Webcare Specialist

Voor alles kwam ik uiteindelijk bij drukwerkdeal

Alle marketing mogelijkheden heb ik via drukwerkdeal direct, snel en vol van kwaliteit gekregen.

Goedemorgen Niek, Dankjewel voor je positieve review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over jouw ontvangen drukwerk. We hopen je graag snel weer terug te zien bij Drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Top klasse levering, buiten gewoon mooi

Een slecht muurtje uit de tuin gepimpt met een spandoek met daarop een mooie vakantie herinnering. Goede kwaliteit, zelfs met een IPhone. De bestelling was twee dagen eerder dan verwacht. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goedemorgen Joost, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. En wat een ontzettend mooie foto! Dit is natuurlijk veel leuker om naar te kijken dan een saaie muur. Je zou er bijna weer van op vakantie willen... Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Bestelling nooit gekregen

nog steeds niks ontvangen .... het bleef staan als een OEPS bij DHL en daar bleef het bij. Gebeld gemaild elke dag omdat het voor de aankleding van een feest was...helaas is het feest geweest en heb ik nog steeds niks ontvangen. Vandaag te horen gekregen dat ze het pakketje kwijt zijn ...... Dag verrassing dag leuk idee .... en nu wachten tot het geld terug op de rekening staat ... Maar teleurgesteld ben ik zeker .....weet niet of ik nog een keer zal gaan bestellen

Beste Rachelle, Vanochtend heb ik jouw mail van afgelopen weekend beantwoord, de klacht voor je afgerond met een volledige credit op de order en een claim bij DHL ingezet. Nu zie ik de recensie langskomen en wilde ik je daar graag telefonisch over spreken maar ik kreeg jouw voicemail. Graag hoor ik hoe wij dit beter voor jou kunnen afronden. Bel of mail je mij terug? Dan pakken wij het weer op. Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Perfect!

Stickers besteld met logo. Alles online geregeld. Bestelling inmiddels ontvangen en voldoet volkomen aan de vereachtingen

Beste Paula, Wat een super review: bedankt! Geweldug dat de stickers zo mooi zijn geworden, veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Duidelijke site, snelle levering en top kwaliteit tegen hele scherp prijs

Ik bestel regelmatig drukwerk. Altijd correct gedrukt, met zeer hoge kwaliteit

Hey Ed, Wat zijn wij blij met klanten zoals jou! Bedankt voor het nemen van de tijd om een review te plaatsen en wij weten zeker dat wij jou weer terug zien. Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Alles is goed gegaan. Duidelijke website

X

Kort maar krachtig, Hannie! Bedankt daarvoor :) Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Op tijd en snel geleverd en heel netjes ingepakt

Beste Linda, Bedankt voor je enthousiaste review! Veel plezier met de poster en tot de volgende order :) Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

prima maar..

Drukwerk prima en snel geleverd, alleen waarom twee dezelfde doeken een dag na elkaar geleverd in verschillende verpakkingen, groter dan nodig was en twee keer een vervoersbeweging.

Goedemorgen Mirjam, Oei, dat is inderdaad goede feedback. Wij doen hard ons best om dit zo duurzaam mogelijk te doen maar helaas gaat er bij onze productie nog wel eens wat mis. Ik ga het aangeven en hopelijk lossen wij dat snel op. Desalniettemin ontzettend fijn dat het drukwerk bevalt! Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Simpel aanleveren en snelle levering!

De opmaak tool voor het plaatsen van de bestelling is makkelijk in gebruik en maakt het mogelijk om snel je gewenste resultaat aan te leveren. De levering van het product was snel, de verpakking was uitstekend!

Goedemorgen Erwin, Bedankt voor je review! Fijn dat je zo tevreden bent met de muismatten. Graag horen wij van jou hoe wij van een 8 een dikke 10 kunnen maken! Wil jij mij jouw feedback sturen op info@drukwerkdeal.nl TAV EMMA? Hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl