Altijd snel en in goede kwaliteit

Wij zijn vaste klant van Drukwerkdeal. En altijd naar tevredenheid! Altijd advies in de juiste producten. Ook als dingen onmogelijk zijn.

Beste, Bedankt voor deze mooie review en wat fijn om te horen dat onze service als prettig word ervaren. Wij doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Graag tot gauw bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Gemakkelijk te bestellen

Het gemak van de portal is erg prettig om mee te werken. De levertijden worden direct aangegeven maar soms te ver in de toekomst en dan wordt het 4 dagen eerder verzonden. Het zou prettig zijn als dat accurater wordt weergegeven.

Beste Claudia, Bedankt voor je mooie beoordeling! Het klopt inderdaad dat we op de website een leverdatum vermelden. We spreken wel altijd van een verwachte leverdatum en kunnen we dus nooit met 100% zekerheid toezeggen. Het komt wel eens voor dat de productie een order eerder af heeft dan verwacht. In dat geval worden de orders altijd gelijk verzonden om te voorkomen dat er pakketten zoek of beschadigd raken op de productielocatie. Als het goed is ontvang je wel altijd een mail met de T&T zodra je order wordt verzonden zodat je de levering kunt volgen. Mocht je hierover nog vragen hebben verneem ik deze graag. Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

zeer mooi product

hadden besteld storing bij jullie gebeld en werd goed geholpen en goed opgelost

Beste Jet, Bedankt voor je mooie review. Heel fijn om te horen dat je goed geholpen bent door onze klantenservice ondanks de storing. We helpen je graag weer bij je volgende order! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Super snelle levering, pracht resultaat

Zoals de titel al zegt, prachtig, betaalbare, resultaat. Goed bereikbare klantenservice die meedenkt.

Beste Paul, Bedankt voor jouw ontzettend mooie review, een 10! Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met onze klantenservice en drukwerk! Van klanten zoals jij worden wij blij. We helpen je graag weer bij je volgende order! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Makkelijk, duidelijk en snel

Het online regelen van je drukwerk is prettig en makkelijk. Bij drukwerkdeal is dat heel duidelijk. Echt een pré is dat je gemaild wordt als er iets mis is. En dat je kan overleggen. Er wordt snel gereageerd. Ik laat mijn drukwerk al vrij lang maken door drukwerkdeal. Ben dus erg tevreden over deze drukker.

Beste Petra, We worden erg blij van deze mooie review! Bedankt dat je dit met ons wil delen. Tot snel bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Goede en snelle service

Goede en snelle service!

Hi Karin, Wauw, bedankt voor het prachtige cijfer! Erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Tot snel bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

Snel en goed!

Wat belooft wordt, is nagekomen. Mooie spullen een snelle levering!

Goedemiddag, Wat een mooie complimenten, hier zijn wij erg blij mee! Bedankt voor het plaatsen van de review en graag tot snel bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

Prima werk geleverd !!

Prima site.

Goedemiddag, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent, dit doet ons goed! We zien je graag snel terug bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

Krijg niet wat beloofd wordt, klantenservice dramatisch

Wat een ongelofelijk treurig bedrijf. Ik heb nog nooit zulke slechte service meegemaakt. Het product is totaal verkeerd gemaakt en krijg na 5 dagen pas antwoord op de klacht. Dan wordt er nog gevraagd of ik bewijs heb dat het verkeerd gemaakt is en dat ze alleen met een foto de klacht kunnen afhandelen. Wat weer dagen duurt. Dan geven ze geld terug zodat je wéér het proces in moet wat net fout gegaan is. In plaats van het probleem op te lossen ben je dus weer terug bij af.

Hi Ruben, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent en het product niet naar wens is geleverd. Mijn excuses voor het ontstane ongemak. Inmiddels heb je telefonisch contact gehad met een collega van het Aftersales team en zijn jullie samen tot een oplossing gekomen. We helpen je graag weer bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

Goed.

Het enige dat ik jammer vind, is dat ik bij het zelf aanleveren van een bestand waar bijvoorbeeld 4 pagina's in staan ik geen selectie kan maken van de pagina's (bijvoorbeeld 2 en 3) die ik wil laten bedrukken.

Hi Meta, Bedankt voor het plaatsen van de review! Natuurlijk zijn we erg blij met zo'n mooi cijfer, maar ook met de feedback. Ik heb je een e-mail toegestuurd voor wat verdere informatie en toelichting. Graag zien we je snel terug voor een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

Heel goed snelle levering TOP

Fijne website makkelijk te bestellen, en mooi resultaat.

Hi Perry, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor het plaatsen van de review en het geven van dit prachtige cijfer! Tot snel bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

Steeds keurig werk en op tijd geleverd

Hi Elly, Bedankt voor het plaatsen van de review! Fijn om te horen dat je tevreden bent! Graag zien we je terug bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

Pico bello!

Ik heb al vele keren druk- en printwerk laten maken en het werd alle keren in pico bello staat geleverd. Soms zelfs een dag eerder dan beloofd!

Hi Hilde, Wauw wat een mooi cijfer, een 10! Fijn dat sommige orders zelfs eerder zijn geleverd dan verwacht, dat zal een aangename verrassing zijn geweest! Bedankt voor deze mooie review en tot snel bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

Geweldige service!

Ik heb al diverse malen mijn drukwerk bij Drukwerkdeal.nl besteld en keer op keer krijg ik mijn bestelling sneller dan aangegeven. Ook denken ze met je mee, als ze iets zien dat er wat anders uitziet of beter kan, nemen ze contact met je op. Ik zal dan ook nooit meer bij een ander drukwerk bestellen.

Hi Claudia, Wat worden we hier blij van! Bedankt voor het delen van deze mooie woorden en wat fijn om jou als trouwe klant te hebben. Tot snel bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare specialist

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling

Ik heb extra betaald om mijn bestelling te laten afleveren op maandag 28 november. Het is nu woensdag 30 november en ik heb nog helemaal niets binnen. Terwijl ik de flyers gisteravond nodig had. Graag wil ik het geld voor de express levering terug. En voortaan ga ik wel ergens anders bestellen. Waardeloos dit!

Hallo Simone, Dank je wel voor jouw review en dat je de tijd wilde vrijmaken om hierover met mij te spreken. Het is vervelend dat de pogingen tot bezorgen in het weekend hebben plaatsgevonden wanneer je als bedrijf gesloten bent. Vervolgens ligt het pakket niet bij het pick up point en zit jij zonder flyers. Mijn excuus voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Ik heb een klacht ingezet bij jouw order, je ontvangt hier nog bericht over. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Mooi drukwerk en snel geleverd

Mijn ervaringen met Drukwerkdeal zijn altijd positief. Snelle levering, altijd goed drukwerk en ze denken met je mee. Ook superhandig het ontwerp programma waarin je je eigen flyers kan maken. En kind kan de was doen!

Hallo Heleen, Dank je wel voor die mooie review, wat top om te lezen dat je zo tevreden bent! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Gebruiksgemak, kwaliteit, snelheid: een 10 !

Gebruiksgemak, kwaliteit, snelheid: een 10 ! Dus ik weet niet eens hoe de helpdesk werkt maar vertrouw erop dat dat ook TOP zal zijn.

Hi Arthur, Die helpdesk is inderdaad top ;) maar fijn dat alles zo duidelijk was dat je ze helemaal niet nodig hebt gehad. Bedankt voor jouw enthousiaste review! Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Snel en netjes geleverd!

2 weken geleden voor het eerst wat besteld bij Drukwerkdeal. Ik wilde graag spot UV visitekaartjes en dit vond ik best spannend vanwege de spotkleur/glans. Specificaties waren allereerst heel duidelijk (kort maar krachtig) wat super fijn was voor mij (grafisch vormgever). Verzending was snel en de kaartjes zijn netjes ingepakt! Keurig updates ontvangen via de mail dus top! Heb pas 1 keer iets besteld dus 5 sterren daar wacht ik nog even mee maar de eerste indruk is al goed ;)

Hallo J., Wij gaan op naar de 5 sterren! Dank je wel voor de fijne review, ik heb de complimenten doorgegeven aan mijn collega's. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Snel, kwaliteit, flexibel en een mooi resultaat

Drukwerkdeal is in staat om je te ondersteunen met goede software voor het ontwerp en dan snel een prachtig product te leveren tegen een prima prijs.

Hallo Peter, Dank je wel voor die mooie review, fijn om te zien dat je zo tevreden bent met onze ontwerptool! Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Duidelijke uitleg, prachtig resultaat

Glossy gemaakt voor familiebijeenkomst. Heel erg mooi geworden.

Hi Kirsten, Wauw, wat een super mooi cijfer! Bedankt voor het plaatsen van de review. Erg fijn om te horen dat de glossy helemaal naar wens is geleverd. Tot snel bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Klopt altijd

Goede ervaring, goede prijs en kwalitatief goede producten.

Hi Oktay, We worden erg blij van deze mooie woorden! Bedankt dat je dit met ons wil delen. Tot snel bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Adequaat !

Hi Joep, Bedankt voor het achter laten van de review en het mooie cijfer! Erg fijn om te horen dat je tevreden bent. We zien je graag terug bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Op naar de toekomst.

Goedemiddag Salamander, Bedankt voor het prettige telefoongesprek van zojuist! Erg fijn dat we samen tot een oplossing zijn gekomen. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Goed maar op gebied van gebruikersgemak kunnen nog stappen gezet worden.

Voor mij zou de mogelijkheid om eenmaal bij de laatste fase in een bestellen terug te kunnen gaan om eventuele wijzigingen nog door te voeren waaronder aantal e.d. Eenmaal in concept kun je wel de tekst aanpassen maar een gekozen voorkant met foto is niet aan te passen. Althans....ik heb het niet gevonden.

Beste Caroline, Bedankt voor deze eerlijke review. Wij hebben elkaar zojuist even telefonisch gesproken, bedankt voor het prettige gesprek. Jij gaf aan dat het als erg vervelend word ervaren dat je niet terug kan in de specificaties zodra je een ontwerp hebt gemaakt op de site. Wij nemen deze feedback mee, zodat wij hier aan kunnen werken. Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust aan ons weten. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

Heel negatief

Beloftes worden niet nagekomen

Beste Peter, Bedankt voor het plaatsen van de review! Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Ik heb geprobeerd telefonisch contact op te nemen maar helaas kreeg ik geen gehoor. Zojuist heb ik een e-mail toegestuurd. Ik zie je reactie graag tegemoet zodat we samen tot een oplossing kunnen komen! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl