Fantastische service met kwaliteit producten!

Eventuele vragen beantwoorden ze snel en professioneel. Ik vind hun producten keer op keer echt mooi, zeker voor de prijs die ze ervoor vragen.

Altijd top!

Nieuwe flyers ontworpen en laten printen, prachtig resultaat als altijd! Snelle service, top bedrijf! :-))

Perfecte eerste ervaring!

Zowel technisch inhoudelijk goed voor elkaar, goede veiligheid ingebouwd of je aangeleverde foto's en plaatjes wel voldoen om het mooi te maken, ook zonder spoed erg snel geleverd, normale marktconforme prijzen, kortom ik zou niet weten wat er verbeterd zou moeten worden.

Mijn net niet goed genoege foto toch afgedrukt

Te weinig pixels volgens jullie. En terecht. Maar als ik dan toch wil, vergroten jullie deze toch. Ik ben er blij mee.

DE SERVICE VAN DRUKWERKDEAL IS ONOVERTROFFEN!

Omdat de drukker waar ik altijd A6 kaarten liet drukken zijn zaak had beëindigd, moest ik op zoek naar een ander bedrijf. Zo kwam ik uit bij Drukwerkdeal. Ik was gewend een pdf in A4-formaat aan te leveren waar mijn voormalige vakman prints van maakte die hij vervolgens vierendeelde. Dus leverde ik mijn concept aan zoals ik gewoon was te doen. Pas de volgende dag sloeg de schrik me om het hart. Hoogstvermoedelijk zou ik nu A6 kaarten krijgen met 4 mini werkkaarten erop. Veel te klein om te gebruiken. Dus nam ik snel contact op met de serviceafdeling van Drukwerkdeal. Raquel bevestigde mijn vermoeden en begreep hoe ik tot deze blunder was gekomen. Ze beloofde me een couponorder te sturen wat inhield dat ik daarmee een nieuwe order kon ingeven. Ik ging aan de slag en begreep eindelijk dat wat in het A6 vak zag 'what you see is what you get' betekende. 's Anderen daags al werd het nieuwe drukwerk aangeleverd. En dit keer was het 100% exact als bedoeld. Dankzij de voortreffelijke service verliep de administratie van de fietsverlichtingsactie van de Fietsersbond dan ook vlekkeloos!

Snel geleverd, goed advice top

Snel geleverd, goed advice top

Ruim voldoende

Ik had nog wel een vraag over mijn bestelling maar via chat ging dat erg moeizaam. Als de medewerker even mijn bestelnummer er bij gehaald had, zou mijn vraag sneller beantwoord kunnen zijn. Omdat mijn vraag niet beantwoord werd, zelf telefonisch contact opgenomen. Toen werd mijn vraag snel beantwoord.

Altijd goed!

Ik maak al 7 jaar lang de verjaardagsuitnodigingen voor mijn kleine nichtjes en laat ze door Drukwerkdeal drukken. Het eindresultaat is altijd exact zoals ik het ontworpen heb en de afwerking is onberispelijk! Er is wat mij betreft geen beter alternatief!

makkelijk en snel

Ik bestel inmiddels al jaren zakelijk en soms prive bij Drukwerkdeal. Ik maak zelf alles op in Indesign of Canvas, daarna op de site uploaden. Gaat snel en makkelijk.

Goed, prijskaartjes zien er netjes uit

Echter, jammer dat er alleen rillijn staat als keuze en geen scheurrandje. Want dat is volgens mij een logischere optie. Je wilt nl dat de klant thuis nog kan zien wat een artikel gekost heeft, en voor ons als detailhandel wil je de overige info zien. Een volgende keer, ga ik jullie hierover telefonisch contacten. Zodat het meteen goed is. Voor nu doe ik het er mee.

Snelle afhandeling

Het reclamebord wat ik had besteld was binnen no-time geleverd!

Top service!

Fantastisch fijn bedrijf. Nette levertijden, zeker voor een product dat voor iedere klant persoonlijk moet worden gedrukt! Ook wanneer Postnl de boel kwijtraakt denken ze fijn mee en na een zoektocht van een kleine week wordt er dan gewoon een herdruk gemaakt en opgestuurd. Meer dan tevreden over de beleefde mensen op de klantenservice en het meedenken! Dank jullie wel!

goede prijs kwaliteit

goede prijs kwaliteit en snelle levering

Post.nl had mijn pakket beschadigd en dat heeft drukwerkdeal keurig opgelost.

Tevreden & snel

bestelling goed en snel ontvangen, prijs ook vele malen lager dan elders

Prachtige beachflags geleverd

Ik had 3 beachflags ontworpen met de online ontwerptool van drukwerkdeal. Deze zijn keurig op tijd geleverd. Goede kwaliteit van het drukwerk en van het frame. Met de grondpennen staan ze heel stevig.

Jammer dat beloftes omtrent levering niet waar gemaakt worden.

Voor ik mijn bestelling plaatste, heb ik via de chat contact gehad omtrent levering. Ik wilde ECHT zeker zijn dat de levering die online vermeld stond, ook waar gemaakt kon worden. ( 1 week) Kon ook geen spoed aangeven. En ook kon volgens de medewerker het ook voor slechts 1 stuk niet versneld worden. Mijn bestelling is dus niet op tijd binnen en daardoor nutteloos voor het geplande event. ECHT JAMMER van alle geld, moeite enz…

Goed geholpen aan telefoon

Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en geven antwoord op vragen en denken mee aan oplossingen. En goedkoop en snel

prachtige producten, snel geleverd

Ik heb 2 beach flags besteld, prachtig bedrukt en het materiaal is van hele goede kwaliteit. Snel geleverd.

Eenvoudig, snel en betrouwbaar.

De website an drukwerkdeal is makkelijk te gebruiken om je producten te vinden, en de ontwerpen zijn eenvoudig te uploaden. De gecommuniceerde levertijden zijn betrouwbaar.

Ruim voldoende

Eerst deed de software om een memorie spel te maken het niet, daarna kwam het eerste deel van de bestelling wel op het afleveradres en het tweede deel op het factuuradres.

Super service en goede kwaliteit

Ivm een korte deadline heb ik mijn drukwerk bij drukwerdeal.nl besteld, dit was zeer naar wens.

Uitstekende kwaliteit

Unfortunate issue in delivery but eventually issue was resolved

We run into problems with the delivery and had to print again with another company to make it in time but the customer service helped us to provide a solution for our case.

Warme aanbeveling

Goede kwaliteit, betrouwbare, snelle levering voor een redelijke prijs

Keulenstraat 4

7418 ET Deventer

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl