mooi

de posters zien er netjes uit goede manier verzonden zeker voor herhaling vatbaar

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goedemorgen Wil, Bedankt voor het achterlaten van je review! Fijn dat de posters goed geleverd zijn en dat je graag nog een keer bij ons terugkomt. Wel zie ik dat je ons een 7 geeft, heb je nog tips en/of verbeterpunten zodat we naar de 10 kunnen in jouw beleving? We horen het graag! Met vriendelijke groet, Harmen Specialist Webcare

Duidelijk en snel

Duidelijke website, en het maken en opsturen snel gedaan. Mooi resultaat

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Manuela, Bedankt voor je positieve review. Fijn dat het bestelproces duidelijk was en dat je het product op tijd hebt binnen gekregen! Wel zie ik dat we lager scoren bij personeel en communicatie. Mocht je hiervoor nog tips en/of verbeterpunten hebben, dan staan we hier zeker voor open! Met vriendelijke groet, Harmen Specialist Webcare

Product geleverd met drukfout, oplossing gevonden

Ik had visitekaartjes besteld, maar toen ik de kaartjes ontving bleek dat er een drukfout op ieder kaartje zat. Ik heb het ontwerp dat ik heb opgestuurd gecontroleerd, maar hier was de fout niet zichtbaar. Na een klacht ingediend te hebben, heb ik wel een tijdje moeten wachten. Vervolgens contact gehad met een medewerker, die heeft me goed verder geholpen. Er werken fijne mensen die je graag verder helpen!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Daphne, Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken over deze review en daarbij je order. Helaas zaten er inderdaad vlekken op je ontvangen drukwerk en hebben we door de drukte aan onze kant je klacht nog niet beoordeeld. Dit heb ik zojuist wel gedaan en daarom hebben we samen besproken dat we een kosteloze herdruk gaan inzetten. Hopelijk is hiermee je ontevreden gevoel verdwenen en krijg je uiteindelijk toch de kaartjes binnen die je wenst. Met vriendelijke groet, Harmen Specialist Webcare

Snelle levering, volgens afspraak

Snelle levering, makkelijk zelf ontwerpen te maken. Super kwaliteit. Zeer tevreden

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Hi Franny, Wat ontzettend goed om te horen dat het online ontwerpen je zo goed bevalt, en dat je zo tevreden bent over de kwaliteit! Ik ga er van uit dat je nog veel kunstwerken gaat maken. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Hulpvaardig

Fijn geholpen bij intwerpen van mijn visitekaartje.

• Kennis & Vakmanschap

Dag Robert, Wat een prachtig compliment zeg! We zijn blij te horen dat het je zo goed is bevallen en zien je heel graag gauw weer bij ons terug. Tot de volgende! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Gewoon top!

Veel aanbod, goede prijs/kwaliteit. Goede service, etc...

• Kennis & Vakmanschap

Beste Gertijn, Bedankt voor je review en de feedback! Ik ga dit voor je noteren en hoop dat wij hier in de toekomst meer mee kunnen. Voor nu versturen wij de producten zodra ze klaar zijn, dit zal dus niet altijd op dezelfde dag zijn indien je meerdere berichten besteld. Erg fijn om te horen dat je met de rest tevreden bent. Hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Helemaal Top tevreden. Volgende week ga ik weer een drukwerk opdrachten bij jullie plaatsen. Volgende jaar heb ik zeker meer dan 3 nieuwe opdrachten voor jullie. Bedankt voor alles Groetjes

• Kennis & Vakmanschap

Hey Sharine, Bedankt voor je super review! Wat fijn om voor ons zo de dag te beginnen. Veel plezier met de flyers en dan zien we je graag volgend jaar terug! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Supermakkelijk en snel

Voorbeeld voor andere bedrijven Heldere en duidelijke site

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Marty, Wat leuk om deze review van jou te ontvangen! Ik zie dat je een heel mooi spandoek hebt ontworpen met onze editor, fijn om te zien dat dit goed is gelukt! Met vriendelijke groet, Lisa K. Webcare Specialist

TOPSERVICE!

Duidelijke en heldere site. Ben helemaal tevreden met het eindproduct.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Nienke, Een mooiere review dan deze hadden we niet kunnen hopen! Goed om te horen dat jij zo blij bent met het spandoek. We zien je graag weer eens terug! :) Met vriendelijke groet, Lisa K. Webcare Specialist

Goede prijs-kwaliteit verhoudign

Flyers en boekenleggers besteld. Blij met het resultaat. - Stevig papier, met prachtig drukwerk. - Het programma om zelf te ontwerpen is soms wat frustrerend (beperkt). - Bestelling werd over meerdere dagen geleverd, waardoor het leek dat niet alles geleverd was. - Te slappe dozen: 3 van de 4 waren langs de zijkant opengescheurd.

• Kennis & Vakmanschap

Hey Berend, Bedankt voor je review. Ik zal de feedback betreffende de gescheurde dozen doorgeven. Indien je order hierdoor beschadigd is, hoor ik dat graag via de mail van je. Verder ben ik blij om te horen dat je tevreden bent met het drukwerk. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Snelle levering, prima prints!

Het bestelproces is eenvoudig, snel en werkt prima! Je ziet direct het resultaat van je drukwerk online. Je kunt zelfs het ontwerp online maken voor je visitekaartjes als je dat wilt. Bijbestellen is simpel, zo gedaan en de prijzen zijn laag, een prima leverancier voor iedere ondernemer!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Jaap, Wat een enthousiaste review, dankjewel! Wat een ontzettend leuke review heb je geschreven. We hopen je natuurlijk snel weer eens terug te zien! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Professioneel, duidelijke bestelprocedure, snelle levering

Nooit gedacht dat het zo makkelijk is om de juiste banners te kunnen selecteren, ontwerp indienen, laten maken en binnen enkele dagen een perfect product thuis te ontvangen.en dat voor een hele scherpe prijs.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Roel, Dank je voor het plaatsen van jouw toffe review! Hier worden we nou zo ontzettend blij van, en hier doen we het natuurlijk voor. We zien je graag de volgende keer terug! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Goede klantenservice, probleem snel opgelost!

Met Canva gemaakt ontwerp had helaas tocht een witrand aan de onder en bovenzijde. Dat kwam wel vaker voor werd me kenbaar gemaakt nadat ik ze belde.... Als je dat weet, geef dat dan even aan in je module... Het opnieuw vormgeven van de visitekaartjes zou eenvoudig in de eigen module kunnen. Dus geprobeerd. Helaas, daar zitten maar een beperkt aantal lettertypes in die niet matchen. De windows lettertypes, die zelfs gratis zijn, zaten er niet in. Dus toen maar geswitcht naar andere drukkerij. Jammer, alles leek zo goed te zijn toen ik de eerste upload deed. Vrij snel werd ik gecontact en hebben we het probleem kunnen oplossen. Ga zo door! Thx.

Drama

Op 1/11 2021 bedrukte paraplus besteld bij drukwerkdeal, iets duurder dan bij de concurrent maar dan zouden ze 11/11/2021 worden geleverd. Nog geholpen bij het aanleveren van de bestanden, dit moest voor 12 uur want dan konden ze nog in productie. 10/11/2021 mailtje dat er vertraging is en dat ze waarschijnlijk 17/11/2021 worden geleverd. Helaas hebben we ze 16/11/2021 nodig. Nog gebeld hoe dit nu kan. En dan is de mededeling dat de paraplus op 10-11-2021 zijn kwijt geraakt door DHL. Nog voordat ze in productie gaan. Schiet mij maar lek. Hoe de werkwijze van Drukwerkdeal is. Ze gaan nog proberen om ze op 16/11/2021 te kunnen leveren. Na 3 uur nog niks gehoord of het gaat lukken.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap

Hi Jacco, Dank je voor het plaatsen van je review. Uiteraard vinden wij de situatie nét zo vervelend als dat jij dit vindt. Het is inderdaad zo dat de paraplu's die bij onze leverancier voor deze order besteld zijn, helaas vertraagd/manco geraakt zijn bij DHL. Hierdoor hebben wij helaas ook vertraging opgelopen met het produceren van deze order. Mijn excuses hiervoor! Ik begrijp van mijn collega, dat er inmiddels al een goede oplossing is geboden om de paraplu's als nog op tijd te kunnen leveren. Fijn! Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen en helpen we je graag verder. Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Top klantenservice

Bij iedere vraag over de telefoon netjes en goed geholpen. Bedankt daarvoor @team klantenservice!

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap

Hoi Floris, Bedankt voor de mooie review die je hebt achter gelaten! Top om te horen dat je zo goed geholpen bent. Zien we je snel weer terug op de website? ;) Met vriendelijke groet, Lisa K. Webcare Specialist

Bizar slechte service!

Als je hulp nodig hebt hoef je hun niet te bellen, maak je zelf een klein foutje en gewoon niet meedenken om het op te lossen! Het gaat over een order van 25 euro en nog te triest om het opnieuw te sturen. Al meerdere bestellingen hier gedaan en dan moeilijk doen over een order van 25 euro! Krijg je korting aangeboden van een paar euro, dan bestel ik wel bij vistaprint voortaan

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Casper, Bedankt voor het telefoon gesprek van zojuist! We hebben de situatie besproken en zijn samen tot de oplossing gekomen. Je gaat deze order afwachten om te kijken hoe het resultaat zal zijn, indien dit niet het gewenste resultaat is dan staat er een herdruk met korting in jouw account klaar. Ik zou je willen adviseren om eerst het bestand aan te laten passen, zodat deze het juiste formaat heeft. Voor deze order is het in dit geval: 154 x 216 mm, dat is inclusief 3mm snijmarge rondom. Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan hoor ik dat uiteraard graag! Met vriendelijke groet, Lisa K. Webcare Specialist

vriendelijk

Het duurt soms even voordat ik iemand aan de lijn heb maar...als ik iemand kan spreken dan zijn ze ook altijd vriendelijk en behulpzaam. Dus.. top!

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Jan, Bedankt voor je mooie beoordeling, worden wij er vrolijk van! Door de enorm drukte is de wachttijd aan de telefoon soms wat langer, excuses daarvoor. Mooie dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

super snel en prima kwaliteit

Voor de prijs die ik heb betaald was de kwaliteit erg goed, ook de levering was supersnel.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Matthieu, Bedankt voor de tien! Hier doen we het natuurlijk graag voor. We hopen je graag snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Mooie producten en geweldige service

Mooie producten en geweldige service

• Kennis & Vakmanschap

Beste Arnold, Top om te horen dat je zo tevreden bent. Veel plezier met de banner! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Makkelijk snel en betaalbaar

Prima deal. Betaalbare kaartjes en via een goede app te maken. Helemaal prima!

• Kennis & Vakmanschap

Hey Michael, Wat een super review, dankjewel! Fijn om te zien dat je zo tevreden bent. Betreft jouw tips: je kan bij de keuze altijd op 'meer info' klikken voor detail foto's en wat meer informatie. Mochten er dan nog vragen zijn, kan je natuurlijk contact opnemen met ons. We hopen je graag snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Makkelijk en snel

Zie titel!

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Hoi Ron, Bedankt voor het plaatsen van je review! Fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen. Met vriendelijke groet, Lisa K. Webcare Specialist

Je krijgt wat je wil

Wij hebben onze geboortekaartjes bij jullie laten drukken. We hebben ze zelf ontworpen en zochten naar een partij om te drukken. Bij jullie weet ik wat ik krijg. Ze zien er super uit!

• Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goedemorgen Boukje, Bedankt voor je ontzettend fijne review en feedback! Allereerst nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine! Het hoort niet dat de kaarten afgeven op de andere zijde. De kaarten hebben niet voldoende tijd gehad om goed te kunnen drogen, althans, zo klinkt het. Volgende keer mag je dit altijd melden via een klacht, met een aantal foto's, dan kunnen wij hier een oplossing voor zoeken met je. We zien je graag snel weer terug bij Drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Slecht

Ik heb een flyer gemaakt, maar op de bestelpagina blijken de instellingen op Next Day te staan. Dit vind ik niet nodig maar kan het nu nergens meer wijzigen. Een mailtje naar de klantenservice heeft ook geen zin, want in het weekend zijn ze niet beschikbaar. Jammer maar nu kost het extra geld of ik moet weer helemaal opnieuw beginnen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goedemorgen Anja, Ik heb je net proberen te bellen, maar het kwam je niet zo goed uit. Wij zijn inderdaad in het weekend niet bereikbaar. Ik heb inmiddels op je mail geantwoord Het blijkt namelijk niet dat dat instellingen niet goed staan, maar jij hebt een herhaalorder geplaatst. Omdat de originele order als Next Day is geplaatst, is de herhaalorder dat automatisch ook. Ik heb per mail inmiddels een oplossing aangeboden. Ik hoop dat we dit samen kunnen oplossen! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Geweldig fijn en snel geleverd ook

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Erna, Bedankt voor je positieve review, top dat alles zo goed is gegaan! Tot snel! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

snel geleverd, goede kwaliteit

zoals altijd zag het er weer top uit!

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Berrique, Bedankt voor je review en je feedback! Fijn om te horen dat alles zo goed is verlopen. Wat betreft je feedback, ik kan alvast verklappen dat er iets in de pijplijn zit wat dit proces hopelijk wat soepeler gaat maken. Zowel voor het bestellen/offertes als aanleveren. Ik weet nog niet hoe lang het duurt voor het online staat, maar houd de website in de gaten! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl

Over Drukwerkdeal.nl

<P>Jouw eigen unieke flyers, briefpapier, visitekaartjes, spandoeken en andere originele reclame uitingen? Bij ons ben je aan het juiste adres voor een groot assortiment aan online drukwerk! </P> <P>Met onze persoonlijke service, via diverse kanalen, unieke aftersales en vaste contactpersonen, helpen wij je graag. Wij zijn immers nog steeds de vertrouwde 'drukker om de hoek'. Direct contact met één van ons? Bekijk dan het smoelenboek: Hier vind je alle namen, functies en belangrijke contactgegevens van ons Drukwerkdeal.nl-team!</P>