Makkelijk om online zelf te ontwerpen en snelle levering - ook de klantenservice is telefonisch bereikbaar en helpt je snel.

Beste Suzanne, Wat een mooie complimenten, bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

als altijd, prima

op tijd en goed verzorgt

Beste Femke, Een 10, wat geweldig! Enorm bedankt voor deze mooie review, kort maar krachtig! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Goed contact met medewerkers, erg behulpzaam

Altijd betrouwbaar en al jaren klant, dat is niet voor niets

Beste Petra, Wat een mooie en lieve review, dank je wel hiervoor! Fijn dat je zo tevreden bent over onze klantenservice. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Het zag er netjes uit. De site is duidelijk. Verzending snel! Geen klachten!

Beste Rina, Wat een mooie complimenten, bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Heel blij mee!

Twee supermooie naamborden voor mijn bedrijven gekregen. Online ontwerpen was een eitje met de tools van Drukwerkdeal. De bezorging was snel. En de kwaliteit is werkelijk prachtig. Ik kan het van harte aanraden

Beste Claar, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Veel plezier gewenst met de naambordjes. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

"Volgende dag bezorging" trap er niet in!

Voor onze event-specifieke banner de keuze voor volgende dag bezorging gekozen. Echter is dit, mede door postnl, niet mogelijk. De klantenservice wist zichzelf mooi in te dekken door te melden dat dit een "verwachtte" datum was. Echter was dit de enige service die men kon bieden. Wel werd de extra betaling teruggeboekt. Eind goed al goed, toch? Nee, want banners zijn niet te retourneren. Zelfs niet als de levering na het event is. Wijze les voor ons, en hopelijk ook voor anderen.

Beste Stan, Bedankt dat je de tijd neemt om een review te schrijven. Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling te laat is afgeleverd. Ik wil mij graag hierin verdiepen echter is er geen ordernummer gekoppeld aan deze review. Zou je mij willen mailen op [email protected] TAV Rebecca met het ordernummer? Ik hoop graag van je te horen! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Net niet...

Shirts zijn zoals besteld. Daar valt niets op aan te merken. Maar ze zijn in een doos gepropt waar ze volledig gekreukt uit tevoorschijn komen en kunnen dus niet meteen gedragen worden...

Goedemiddag Willem, Bedankt voor het achterlaten van jouw duidelijke review. Jammer om te horen dat de shirts op die manier geleverd zijn, terwijl je over de rest juist wel tevreden bent! Ik heb dit direct intern uitgezet, zodat we hier secuurder op kunnen zijn. Bedankt voor het melden! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Verschrikkelijke service

Een bouwhek banner laten maken door drukwerkdeal. Door een fout op de site is mijn ontwerp helemaal anders geworden. Vervolgens een herdruk laten doen en ook deze is helemaal verkeerd. Omdat het de 2de herdruk is konden ze niks meer voor me betekenen en nu zit ik met 2 slechte drukkingen waar ik niks aan heb. Belachelijk! En dan staat er op de site geen gedoe en gehannes. Nou met een slecht werkende site kun je gedoe en gehannes verwachten.

Goedemiddag Janick, Dankjewel voor jouw uitgebreide review! Ik ben er meteen even ingedoken en heb naar aanleiding van dat jou een mail gestuurd. Ik kijk uit naar jouw reactie, hopelijk kunnen we het daarmee samen oplossen! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Het juiste bedrijf voor drukwerk.

Klantvriendelijk en goed georganiseerd bedrijf waar je als ondernemer weinig tijd aan kwijt bent.

Hoi Erika, Van deze beoordeling worden wij erg blij! Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring bij ons! We zien je graag snel weer terug bij drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Superstar

Een herhaalorder was dezelfde dag geproduceerd en verstuurd. Waanzinnig snel en goed!

Hi Brian, Wauw, wat een gave review, bedankt hiervoor! Super fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering. Wij zijn heel blij met jou als klant en we zien je graag snel weer terug bij drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Helder, makkelijk en levering altijd op de afgesproken tijd!

Zie hierboven.

Hoi Erika, Van deze beoordeling worden wij erg blij - Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring bij ons! We zien je graag snel weer terug bij drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

geweldig altijd snel en geen gedoe

geweldig altijd snel en geen gedoe

Hi Petra, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Wij zijn erg blij met deze top complimenten. :-) Bedankt voor je vertrouwen in drukwerkdeal en we zien je graag snel weer terug! Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

goede kwaliteit en prijs verhouding

goede prijs/ kwaliteit verhouding

Beste Ilse, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, kort maar krachtig! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Slecht

De doos om de puzzel die ik bestelde was geen doos met opdruk maar een bruine simpele kartonnen doos met een papieren hoesje er om heen. Al het werk voor de puzzel was teniet gedaan want het leek in niets op een puzzel. Tweede is dat het een dag te laat aankwam. Dus ook te laat voor de gelegenheid. Ben het achteraf nog gaan brengen.

Beste Mark, Bedankt voor het plaatsen van een review. Je hebt inmiddels contact gehad met mijn collega hierover. De puzzel ontvang je in een onbedrukte, witte doos. Hier omheen wikkelen wij een bedrukte sleeve met standaard bedrukking. Echter gaf je in het gesprek aan dat je een andere verwachting hiervan had. Bedankt voor deze feedback, wij gaan dit kenbaar maken bij de desbetreffende afdeling. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

prima!!!!

goede kwaliteit en snelle service!!!

Beste Astrid, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Wij zijn erg blij met deze prachtige complimenten. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Heb exact hetzelfde vaker besteld, maar deze keer iets minder mooi.

De print was deze keer minder mooi uitgelijnd en miste een omlijning aan één kant . Daarom een 7 ipv een 10

Beste Jacco, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wij hebben inmiddels contact met elkaar hierover gehad. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

de plek om drukwerk te bestellen

al jaren klant en het bestellen wordt steeds makkelijker en sneller. En prima prijzen en goede oplossingen bij de klantenservice. Zeer aan te bevelen.

Hi Emile, Enorm bedankt voor deze mooie review, wat een geweldige complimenten! Op naar nog meer jaren samenwerken! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

zeer professioneel

mijn bedrijf werkt al ruim 15 jaar met Drukwerkdeal, misschien wel 20 jaar, en als ondernemer vind ik het fantastisch om te zien dat een bedrijf ook zo efficiënt en professioneel kan werken én altijd bereikbaar is, want er zijn legio bedrijven die dat niet meer belangrijk vinden merk ik ook.

Beste Frans, Wauw, wat een lieve review, bedankt hiervoor! Wij zijn erg blij met deze mooie complimenten. Op naar de volgende 20 jaar!!! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Zeer slecht !

*** weet wat er speelt ( de bot van dwd) telefonische helpdesk open tot 19uur ? Laat me niet lachen, in 2dagen 2x ‘s middags rond half 3 te horen gekregen dat ze dicht zijn!! Wordt van alles door ***, ***, ***en ***beloofd, maar als het er op aan komt weet niemand wat ze moeten doen, bestand wordt over 5dagen geprint, wisselen kan niet meer, ookal heb ik geen akkoord gegeven , ookal is bron bestand niet goed, boeit ze niks, in andere reviews ( als je even goed door zoekt ) vind je de daadwerkelijke ervaringen van mensen, 1 groot geautomatiseerd bedrijf, zit niks persoonlijks aan, dus een foutje ? Menselijk toch ? Niet bij DWD, je heb pech, en de hele order van *** verdampt.. maaar als goedmakertje krijg ik 20% korting op een volgende bestelling…..alsof ze denken dat ik hier oooit nog wat ga bestellen.. Mensen, ga gewoon naar je plaatselijke copyshop, ze zijn wat duurder, maar wordt je tenminste wel als mens geholpen ipv het zootje ongeregeld bij dit bedrijf!

Beste Marthijn, Bedankt voor het plaatsen van een review. Je hebt contact met ons opgenomen omdat je een verkeerd bestand had aangeleverd bij jouw geplaatste order. Wanneer de klant akkoord gaat met het aanleveren van het bestand, hier dient een vinkje voor geplaatst te worden, start de productie. Dit vinkje heb jij geplaats, je bent dus akkoord gegaan met het starten van de productie. Dit is inderdaad een geautomatiseerd proces. De klant is zelf verantwoordelijk voor het aanleveren van een correct bestand. Omdat wij dagelijks hoge volume orders verwerken en produceren, is het niet mogelijk om het bestand te wijzigen of te verwijderen, nadat de klant akkoord heeft gegeven met het plaatsen van het bestand en dus met het starten van de productie. Onze openingstijden zijn maandag t/m donderdag van 8:00 tot 18:30 uur en vrijdag van 8:00 tot 17:30 uur. Het klopt dus dat wij dan na 18.30 uur niet meer bereikbaar zijn. Donderdagmiddag (20/6) waren wij inderdaad niet bereikbaar van 14.00 - 15.30 uur, dit hebben wij duidelijk op de website vermeld. Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

We werken al jaren met Drukwerkdeal en zijn eigenlijk altijd heel tevreden over alles. Deze keer ook.

Beste Klaartje, Wauw, wat een lieve review, bedankt hiervoor! Wij zijn erg blij met deze mooie complimenten. Uiteraard helpen we je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Ziet er perfect uit en veel eerder geleverd als aangegeven Super !

Goedemiddag Anna, Dankjewel voor je review, wat gaaf om te horen dat je zo tevreden bent over het bordje! We hopen je snel weer terug te zien voor jouw volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Snel en goed gedrukt

Eenvoudig kiezen, duidelijke instructie, goede controle, prima prijs/kwaliteit verhouding.

Beste Wilbert, Enorm bedankt voor deze mooie review, wat een geweldige complimenten! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Supersnelle en goede service!

Zo blij met mijn visitekaartjes, mooi papier en ze waren snel binnen. Perfect.

Beste Caro, Heel leuk om te lezen dat je zo tevreden bent de visitekaartjes. Veel plezier met uitdelen! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Perfect werkende site en goede prijs kwaliteit verhouding

Korte levertijd en duidelijke communicatie.

Beste Mark, Bedankt voor deze mooie review en complimenten! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

De beste en de fijnste

Na jarenlange ervaring bij Drukwerkdeal, ben ik uitstekend in staat om ze te beoordelen. Niet alleen leveren ze uitmuntend drukwerk, hun service is ongekend. Mocht er al eens iets misgaan, komt dat doorgaans door een vervoerder. Wat de oorzaak ook is, Drukweekdeal zorgt ervoor dat het wordt opgelost. Geen loze beloften, maar daadwerkelijke oplossingen. Ik heb het een paar keer mogen meemaken, dat een order (deels) opnieuw werd gedrukt en per koerier naar me toe kwam. Daardoor kon een evenement of presentatie gewoon doorgaan. Toen ze vroegen waarom ik een tijdje niets had besteld en hoorden dat ik serieus ziek ben, kreeg ik een werkelijk prachtig boeket toegezonden. Dat raakte me diep, maar ook zonder dit lieve gebaar had ik deze review precies zo geschreven.

Beste Hans, Enorm bedankt voor deze mooie review en lieve complimenten! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Bedrijfsgegevens

Keulenstraat 4

7418 ET Deventer

[email protected]

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.