Goede kwaliteit en snelle levering.

Jammer dat de zending werd gesplitst in 2 delen en het 2e deel werd bezorgd op een zaterdag (kantoor dicht). Mooie kwaliteit, tevreden mee.

Hi Nathalie, Bedankt voor jouw review, fijn dat je tevreden bent met jouw order. Jammer dat je voor het tweede deel nog naar een pick up point moest maar gelukkig is ook dat gedeelte terecht en naar tevredenheid. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

snel, correct en niet duur.

Hallo William, Een top review! Dank je wel hiervoor. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Super netjes geleverd en prima kwaliteit

Poster was heel goed verpakt en kwaliteit van het fotopapier en de afdruk zelf was uitstekend, niets op aan te merken

Beste Paul, Van jouw review worden wij helemaal enthousiast, bedankt! Veel plezier van de fotoposters. Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Altijd goed geholpen en prima producten.

Altijd goed geholpen en prima producten.

Beste Evelien, Bedankt voor de tien! Veel plezier met de prachtige brochure en graag tot de volgende order! Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

makkelijke service

Voorwaarde is wel dat we zelf een bestand kunt aanleveren. Tot nu toe is dit nog wel mogelijk voor ons. Dan heb je snel een prijs en kun je een order inzetten.

Hey Maarten, Bij sommige producten kan je zelf het bestand vormgeven op onze website. Bij andere producten moet je echt zelf een bestand aanleveren, inderdaad. Fijn dat dat voor jullie mogelijk is! Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Mooizaam!

De aftersales gaat na de corona periode moeizaam. Reactietijd is traag en vragen en/of verzoeken zijn vaak onzinnig. Men kent de klant niet meer.

Beste, Wat jammer om te horen dat je dit zo ervaart. Graag pak ik dit samen met je op. Zou jij mij het klachtnummer willen sturen waarbij dit gebeurde? Dan neem ik dat op met het team. Hoor het graag! Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Jammer

Bestelproces voor spoedorder voor 13:00 afgerond. Bij Drukwerkdeal blijkbaar order om 17 seconden na 13:00 uur binnen gekomen dus niet met spoed te leveren. Gebeld om 13:01 uur en order kom ook niet meer geannuleerd worden. Jammer. Lang leven het automatische bestel systeem.

Beste Marlen, Oei, dat is vervelend! Helaas is een deadline echt een deadline. Ik zie dat je al mijn collega hebt gesproken hierover en die heeft het je inmiddels uitgelegd. Excuus. Bij vragen horen wij het natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Fraai drukwerk en op tijd geleverd.

Prettige website waarbij het niet al te moeilijk was om de flyer samen te stellen die mij voor ogen stond. De flyers zijn geworden zoals gewenst en mooi op tijd geleverd!

Goedemorgen Frits, Ik ga jouw geweldige compliment doorgeven aan mijn collega's. Bedankt hiervoor! We zien je graag terug op www.drukwerkdeal.nl. Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Tevreden drukwerk deal gemaakt:)

Hey Marc, Ben blij dat het een goede deal was ;) Graag hoor ik wel van je hoe wij van de zeven een tien kunnen maken? Mail jij mij op info@drukwerkdeal.nl tav Emma? Hoor graag van je! Emma Webcare Specialist

Prima kwaliteit en uitstekende hulp bij problemen

Met al een heleboel jaren goede ervaring met Drukwerkdeal , verlep mijn laatste bestelling van een brochure niet helemaal op rolletjes. Het lukte mij hethaald niet om mijn bestand te uploaden. Na mijn chat met zeer hbehulpzame medewerkster toch gelukt Helaas zag ik tot mijn schrik bij het bekijken van mijn order dat er enkele pagina’s blank waren. Dit bleek een foutje te zijn. Gelukkig is alles goed gekomen en ben ik zeer tevreden. Ook van de duidelijke en uitgebreide aanleverinstructies word ik blij. Ga zo door, chapeau!

Hey Eric, Wat vervelend dat het mis liep maar wat fijn dat het naar wens is opgelost! Gelukkig. Veel plezier met de brochures, wij hopen dat jij daar ook blij van wordt. Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Snelle en goede service

De ontwerpmodule en het bestellen. Zijn super makkelijk en je kunt al goed zien wat je krijgt. Daarna snelle en correcte levering.

Beste Ron, Bedankt voor je review en bovenal bedankt voor de tien die je ons geeft! Hier worden wij oprecht blij van. Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Zeer goed altijd mooie spullen en netjes optijd bestellen doe ik altijd via jullie voelt goed en de prijs is ook goed top www.rmreiniging.nl

Hey Michael, Een beter compliment dat bestellen bij ons goed voelt, is er eigenlijk niet. Wij doen hier hard ons best voor, bedankt! Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Goede service, alleen zijn de kaartjes slecht afgewerkt.

Ik heb 500 kaartjes besteld, maar bij 2 van de 4 stapels kaartjes is de afwerking zeer slecht. Ik heb nu kaartjes weggegooid omdat ik deze niet aan potentiële klanten durf te geven:

Hallo Roman, Nooit kaartjes weggooien maar eerst even contact met ons opnemen! Wanneer je niet tevreden bent met het door jou ontvangen product dan willen we dat graag weten zodat we met een passende oplossing kunnen komen. Het is maar goed dat je in ieder geval een review hebt geplaatst. Ik heb alvast een klacht voor je ingezet bij jouw order en ik heb je gemaild. Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

2 T-shirts besteld als Sample

2x een T-shirt mogen bestellen met het logo op de linkerborst. Shirt zijn van mooie kwaliteit, en het logo is ook zeker netjes geprint. prijs-kwaliteit verhouding goed over te spreken. Hier gaan wij zeker vaker bestellen !

Goedemorgen, Wat een fijne positieve review, bedankt! Graag hoor ik van jou hoe wij van jouw zeven een dikke tien kunnen maken! Zou jij mij willen mailen op info@drukwerkdeal.nl tav Emma met feedback? Hoor het graag! Emma Webcare Specialist

onvoldoende

mijn zending is beschadigd binnen gekomen. geen idee wat aanbevelen betekent. Misschien een zin van maken

Hi Justin, Wat vervelend dat je jouw order beschadigd hebt ontvangen. Ik zie dat je hiervoor nog geen klacht hebt ingediend, dit kan via 'mijn account' - 'mijn klachten'. Ik heb je hier ook een mail over gestuurd, ik hoor graag van je zodat ik je hier verder mee kan helpen. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Prachtig drukwerk en lekker snel geleverd

snel geleverd, netjes verpakt, en professioneel

Hallo Helga, Wat fijn dat je zo tevreden bent met jouw drukwerk, dank je wel voor de review en het mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Super snelle levering en service

Na mijn bestelling even gebeld met drukwerkdeal of de bestanden goed waren. Dit werd direct gecontroleerd en de levering nog een dag sneller dan verwacht (wat ons erg goed uitkwam)

Hi Marcel, Dat mag ook wel eens gezegd dat de order er zelfs eerder is dan verwacht! Bedankt voor die fijne review en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Uitstekende en zeer tijdige service!

Zowel bestelling als levering waren eenvoudig en op tijd! Mooie en betrouwbare service dus van de ene ondernemer naar een andere ondernemer!

Hallo Usha, Dank je wel voor jouw lovende woorden, zo'n review doet ons goed! Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Snel en gemakkelijk

Alles prima gegaan en snel geleverd. Één puntje van aandacht: in eenzelfde bestelling zowel de enveloppen als de kaartjes besteld. Jammer jammer dat die ook niet tegelijkertijd werden afgeleverd, maar op verschillende dagen.

Hallo Carolien, Dank je wel voor jouw review en de feedback. Fijn dat de order naar tevredenheid is. Door verschillende productietijden en levertijden is het voor ons helaas niet mogelijk om meerdere orders tegelijk te verzenden. Wanneer de orderregels na elkaar worden geproduceerd doen we dat wel zoveel mogelijk. Bij jouw order met een onbedrukt product lukt het dan niet. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Qualiteit producten, snel verzonden

Goede qualiteit producten, bestelling gaat heel vlot met de software. Snel verzonden.

Hallo Laura, Fijn dat je zo tevreden bent met jouw order, dank je wel voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Good price for a good product

Easy to order and at a good price.

Hi William, Thank you for your review. We are glad to hear that you are happy with your order! Kind regards, Michelle Webcare specialist

Perfect drukwerk, scherp geprijsd en snel geleverd!

Makkelijk uploaden van bestanden en prima info over de voortgang van de order, chapeau!

Beste Aad, Dat is precies ons doel! Bedankt voor jouw review en het mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Zoals altijd prima kwaliteit en snel geleverd

Het bestelproces is zo simpel, bji elke stap (papier formaat, soort, gewicht, afwerking etc) staat duidelijk vermeld wat de verschillende keuzes inhouden zodat je goed kunt afwegen welke keuzes voor jou het beste zijn. De design module is gewoon prima, die geeft heel duidelijk aan waar eventuele afloop moet zitten, zodat je nooit voor onverwachte verrassingen komt te staan. Daarna is je bestelling, stevig verpakt, binnen no time in huis! En mocht er wel keer iets zijn (gebeurde me vorig jaar voor het eerst met een bestelling, er zat duidelijk een productiefout in) dan doen jullie niet moeilijk, de opdracht werd met voorrang opnieuw gemaakt en met spoed opnieuw verstuurd. Top!

Hallo Martijn, Dank je wel voor jouw uitgebreide en enthousiaste review, hier worden wij heel blij van! Ik geef de complimenten door aan onze medewerkers. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Altijd correct en vlot

Vlotte opvolging, kennisgeving en levering

Beste Gerd, Wat een top review, dank je wel hiervoor. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Gewoon goed!

Het geleverde ziet eruit zoals besteld.

Hallo Sonja, En mocht het een keer niet zo zijn dan horen we dat graag van je! Dank je wel voor jouw review. Met vriendelijke groet, Michelle Webcare specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl