Visitekaartjes

Bij de eerste levering van 500 stuks visitekaartjes (dubbelzijdig bedrukt) waren deze wat te donker. Na dat deze klacht werd ingediend heb ik telefonisch contact opgenomen en kreeg een heel vriendelijke dame aan de telefoon. Omdat ik zelf ook een foutje op de afbeelding had gemaakt mocht ik de bestanden opnieuw aanleveren. Deze werden opnieuw gedrukt en kosteloos verzonden. Binnen drie dagen had ik de visitekaartjes in huis. 100% tevreden. Wat een goede service, de volgende bestelling mag van mij door Drukwerkdeal geleverd worden.

Hallo Math, Bedankt voor jouw mooie review! Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze klachten afhandeling en dat je nu visitekaartjes hebt waar je 100% tevreden mee bent. We kijken al uit naar je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Bianca Webcare Specialist

Ontwerptool prima. Resultaat valt erg tegen

Het bestellen en het ontwerpen ging prima. Mijn ontwerp leek heel duidelijk, scherp en goed leesbaar. In werkelijkheid is het niet goed leesbaar in te klein. Jammer van het geld.

Hallo Renee, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat jammer dat de stickers niet zijn geworden zoals verwacht. Ik zie nog geen klacht bij jouw order staan. Ik heb jou een email gestuurd, als je daarop reageert komen we vast samen tot een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Bianca Webcare Specialist

de volgende dag was alles al geleverd en mijn collega's waren zeer tevreden over de kwaliteit.

Hallo, Wat een mooie review score! Deze levering was echt: Snel, sneller, snelst! Veel succes met de roll-up banner. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare Specialist

Belofte waarmaken.

Prima kwaliteit voor een prima prijs. Altijd op afgesproken tijd geleverd.

Hallo Joh, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Bianca Webcare Specialist

Snel, goede kwaliteit

Alleen het downloaden van afbeeldingen op de website is niet altijd even duidelijk wat betreft de opmaak.

Hallo Suzanne, Bedankt voor jouw review en feedback! Ik neem jouw feedback intern mee. Met vriendelijke groet, Bianca Webcare Specialist

Perfect!

Wat ben ik blij en tevreden. Super!

Hi Oscar, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn dat je helemaal blij en tevreden bent. We zien je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Snel en goede kwaliteit.

Snel en goede kwaliteit.

Hi Harmen, Bedankt voor het plaatsen van een review. Kort maar krachtig! Fijn dat je helemaal tevreden bent. We zien je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

snel en netjes

snellen levering van goede kwaliteit producten

Hi Erik, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn dat je helemaal tevreden bent. We zien je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Super service!

Stelt nooit teleur!! Altiet goadd!

Hi Pascal, Bedankt voor het plaatsen van een review. Kort maar krachtig! Fijn dat je helemaal tevreden bent. We zien je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Snel, voordelig en kwalitatief uitstekend!

Super deal!

Beste, Bedankt voor het plaatsen van je super review. Kort maar krachtig! We zien je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Uitstekend en betrouwbaar bedrijf

Goede kwaliteit en snelle service. Komen belofte na.

Hi Karin, Enorm bedankt voor deze mooie review en complimenten. Fijn om te horen dat je tevreden bent en we aan je verwachtingen hebben voldaan. Graag tot een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

over het algemeen goed.

Over het algemeen is het werk en kwaliteit prima... maar 2 dingen: Consistentie in kleur bij herdruk laat regelmatig nog wat te wensen over en wat lastiger is (en daar kunnen jullie denk ik minder aan doen) dat de bezorging van de spullen vaak te laat en soms veel te laat is. Dat heeft zich nog wel eens vertaald in boze klanten ten aanzien van ons.

Beste Peter, Bedankt voor het achterlaten van je review. Heel jammer dat de herdruk wat te wensen overlaat met de kleuren en de levering soms te laat word geleverd. Ik stuur je een email naar aanleiding hiervan, wil je op die email reageren? Heel erg bedankt alvast. Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Hi Robert, Bedankt voor het plaatsen van een review. Kort maar krachtig! We zien je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Kwaliteit goed

Mooie kwaliteit poster op textieldoek besteld. Prijs is goed en snel gedrukt. Levering met DHL niet volgens afspraak maar gelukkig nog wel op tijd.

Hi Leen, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Mooi om te horen dat de levering uiteindelijk nog wel optijd is geleverd en de posters naar wens zijn gedrukt. Graag tot de volgende keer en bedankt voor het vertrouwen in Drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Kwaliteit, gemak en service zijn goed

De kwaliteit is goed, het bestelgemak is fijn en de service is ook goed. Daarom kom je graag terug voor een nieuwe bestelling.

Hi Agnes, Bedankt voor het plaatsen van deze top review. Mooi om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en kwaliteit. Graag tot de volgende keer en bedankt voor het vertrouwen in Drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Het aanleveren van het ontwerp voor onze beachflag was door de aangeleverde sjablonen eenvoudig. De levering verliep goed en snel.

Hi Rudolf, Enorm bedankt voor deze mooie review. Heel erg fijn om te horen dat het aanleveren van je bestand zo eenvoudig is verlopen en het naar wens werd geleverd. Graag tot een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Top kwaliteit en service

Perfecte service en kwaliteit. Mooi op tijd geleverd.

Hi Gerda, Bedankt voor het plaatsen van een review. Fijn dat je helemaal tevreden bent met onze snelle service en kwaliteit. We zien je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Altijd snel en naar verwachting!

Hi Noor, Bedankt voor het plaatsen van een review. Kort maar krachtig! Fijn dat je helemaal tevreden bent! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Goede kwaliteit, snelle levering

Goedemiddag, Bedankt voor het plaatsen van een review. Kort maar krachtig! Fijn dat je helemaal tevreden bent over de snelle levering en goede kwaliteit. We zien je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Dat valt vies tegen

5 shirtjes, kleur navy, met opdruk voor een speciale gelegenheid besteld. De geleverde shirtjes zijn vaal zwart. kan gebeuren. Klacht ingediend en na 6 dagen nog niets vernomen. Speciale gelegenheid is inmiddels achter de rug. Drukwerkdeal is voor mij ook achter de rug..

Goedemiddag Paul, Bedankt voor het achterlaten van je review. Heel vervelend om te horen dat de geleverde shirts niet naar wens zijn geleverd. Mijn collega van Aftersales heeft jouw een mail gestuurd over je klacht en lost dit met jouw via de email verder op, zou je hierop willen reageren? Onze oprechte excuses dat de klachtafhandeling wat langer heeft geduurd dan je gewend bent. Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Altijd fijn, snel en goed werk!

Altijd fijn, snel en goed werk!

Hallo, Enorm bedankt voor deze review en complimenten! Hier worden we blij van! Uiteraard helpen we je ook bij een volgende bestelling graag verder! Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

Precies wat ik ervan verwacht had,helemaal top

Hallo Marcel, Bedankt voor het plaatsen van een review. Kort maar krachtig! Fijn dat je helemaal tevreden bent. We zien je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

Goede kwaliteit en snelle levertijd voor een zeer nette prijs.

Hallo Minus, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit en de snelle levering hiervan. We kijken nu al uit naar je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

prima service!

Gebruik van online tool om flyer te ontwerpen en te laten drukken werkt uitstekend, met uitstekend resultaat tegen acceptabele kosten.

Hallo Bert, Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons drukwerk en onze service. Bedankt voor deze mooie beoordeling en het vertrouwen! We helpen je graag weer bij een volgende order. Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

goede communicatie en adviezen

Fijn geholpen. Tevreden en blij met de brochures.

Hallo André, Enorm bedankt voor deze review! Een 10, hier worden we blij van! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Uiteraard helpen we je ook bij een volgende bestelling graag verder! Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl