Geen mooi resultaat maar fantastisch opgelost en op tijd!

Door nieuwe machine was het resultaat van mijn zakelijke kerstkaart slecht. Door advies voor ander papiersoort en kosteloos opnieuw drukken kwamen mijn, nu mooie, kerstkaarten toch nog op tijd bij de klant. Top service!

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Barbara! Bedankt voor je review en je feedback rondom de nieuwe machine! We hoopten met die machine de druk wat te verlagen, maar het is niet helemaal verlopen zoals gehoopt. Toch fijn om te horen dat alles uiteindelijk goed is verlopen en je op tijd de nieuwe kaarten hebt ontvangen! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Prima service en kwaliteit en supersnelle levering

Prima service en kwaliteit en supersnelle levering: echt aan te bevelen!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Wil! Yes, kort en krachtig, dankjewel voor je review en je aanbeveling! Heel fijn om te lezen! Hopelijk tot snel weer! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Slechte klantenservice, nooit meer bestellen!

1 minuut na bestelling gebeld voor een annulering. Geven ze aan dat de visitekaartjes al in productie is. Hier was ik niet blij mee. Aangepaste review: ik ben hierna gebeld door een vriendelijke dame die de bestelling alsnog heeft geannuleerd waardoor ik de correcte bestelling kon plaatsen . Eind goed al goed, dank!

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Karim, Bedankt voor het prettige gesprek dat we zojuist hebben gehad! Nogmaals mijn excuses dat de communicatie omtrent jouw order niet soepel is verlopen. Hierdoor is de verwachting gecreëerd dat de annulering sowieso al was gerealiseerd. Dit gaan we intern meenemen als leerproces. We hebben een mooie oplossing gevonden samen om je alsnog aan de juiste kaartjes te helpen. Ik hoop dan ook dat je deze helemaal naar wens gaat ontvangen! Alvast hele fijne feestdagen en een mooi 2022 gewenst! 🎄 Met vriendelijke groet, Marjolein Webcare Specialist

Goed werk

Mooie visitekaartjes. 500 stuks binnen waarvan de helft een afdrukfout heeft. Een zwarte vage streep in het midden. Jammer. Voor de rest is alles snel geregeld en geleverd.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemiddag Aycan, Ik heb meteen jouw order er even bij gepakt en ik zou graag met je in gesprek komen hier over om dit natuurlijk op te lossen. Helaas staat er geen telefoonnummer in jouw account, dus heb ik je een mail gestuurd. Zou je contact met mij willen opnemen zodat we dit kunnen oplossen? Ik hoor graag van jou! Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Al jaren snel, goed en betrouwbaar

Ik bestel al jaren bij drukwerkdeal.nl. Zowel privé als zakelijk. De kwaliteit is goed en ook de prijs. Daarnaast is de levering snel en vooral goed verpakt. In al die jaren één keer een probleem ervaren met het drukwerk van een poster, maar dit is snel en goed opgelost. Voor mij blijft dit waarschijnlijk de komende jaren mijn partij voor drukwerk.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Ernst Erik, Wauw, dat zijn nog eens mooie woorden om het jaar mee af te sluiten! Wat fijn om te horen dat jij al jaren klant bij ons bent. We doen ons uiterste best om jou als klant zo tevreden mogelijk te houden. Mocht er toch eens een keertje iets mis gaan dan horen we dat natuurlijk graag! Tot in het volgende jaar! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

uitstekende kwaliteit en service geleverd

We hebben alle ondersteuning gekregen en werden meegenomen in het hele bestel en productieproces. De medewerkers hebben er alles aan gedaan om de truien op tijd te leveren aan ons. De geleverde truien waren van mooie kwaliteit en de printen zagen er goed uit. Wij zijn zeer tevreden.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen, Wat een prachtige review heb je achtergelaten, dankjewel! Wat fijn om te horen dat mijn collega's je goed hebben geholpen en de truien naar wens zijn. Hier doen we het allemaal graag voor. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

De uitleg op de website was voor mij als leek te weinig

Ik wou ons logo op stickers af laten drukken. De kwaliteit is prima en de bestelling was na enkele dagen onderweg en te volgen. Alleen jammer dat het logo niet in zijn geheel gedrukt is

• Kennis & Vakmanschap

Beste Dorien, Bedankt voor je eerlijke review! Fijn om te horen dat de kwaliteit en het leveren naar wens is. Dat maakt het des te vervelender dat je sticker niet naar wens is. Wij vragen altijd een drukklaar bestand, de specificaties hiervan kan je op de productpagina's vinden. In onze aanlevertool staat dan duidelijk welk deel er vanaf wordt gesneden en welk deel de veiligheidsmarge is. Nu snap ik dat dit voor de eerste keer niet altijd duidelijk is. Hierom wil ik je graag een coulance herdruk aanbieden. Stuur jij mij een berichtje op info@drukwerkdeal.nl tav Emma als je hiervan gebruikt wilt maken? Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Snelle levering en goede kwaliteit.

Mijn laatste bestelling (foto op forex), is heel snel geleverd. Goed verpakt en prima kwaliteit!

• Kennis & Vakmanschap

Hi René, Wat een toffe foto heb je laten afdrukken! Fijn om te horen dat de forex plaat snel geleverd is en dat je blij bent met de kwaliteit. We hopen je graag weer te zien bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Megan Webcare Specialist

Mijn afspraakkaartjes zijn erg mooi geworden en helemaal naar mijn eigen ontwerp prima uitgevoerd! Het papier is lekker stevig en de kleuren geweldig mooi! Verder vond ik het hele verloop vlot verlopen en keurig netjes bezorgd! Ik heb een Medisch Pedicure Praktijk en dan moet een kaartje en goed en duidelijk uitzien. Dus is het een echte aanrader! PatsMedischPedicure te Reeuwijk.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Patty! Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Goed om te horen dat de kaartjes helemaal naar wens zijn en bedankt voor de mooie complimenten! Daar doen we het natuurlijk voor. Met vriendelijke groet, Megan Webcare Specialist

Super goede service en prijs

Als student zijnde wil je natuurlijk niet het meeste geld neerleggen voor je stageverslag. En al helemaal niet als je het zelf moet betalen. Drukwerkdeal is een mooie tussenweg. De prijs is iets duurder dan een andere drukkerij, maar goedkoper dan je zou verwachten! Super levering en altijd netjes op tijd. Super netjes afgewerkt en goed verpakt.

• Kennis & Vakmanschap

Hallo Carmen, Ome Duo is helaas wat karig in de toelage dus fijn dat we je hierin enigszins kunnen bijstaan! Mooi dat je stageverslag er goed uitziet, hopelijk helpt het mee aan een geweldig cijfer. Hele fijne feestdagen gewenst. Met vriendelijke groet, Michelle Specialist Webcare

Fantastische drukwerk; fantastische service!

Zelf een ontwerp gemaakt voor een pvc spandoek van 1 x 2m, met ringen om het spandoek op te kunnen hangen. Het spandoek werd vlot geleverd. Het drukwerk ziet er boven verwachting uit. Zó scherp! Echter, er bleken 2 ringen te ontbreken. Was bang dat het spandoek zou gaan scheuren als ik het op zou hangen. Gevraagd naar een oplossing.... De eerstvolgende werkdag(!) direct antwoord: spandoek wordt opnieuw afgedrukt en met spoed verstuurd. De volgende werkdag(!!) werd het nieuwe spandoek geleverd! En dat een week voor kerst.... TOP!!!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Ronald, Wat een prachtig compliment heb je ons gegeven. Deze geef ik zeker terug aan de desbetreffende collega, die gaat hier heel blij mee zijn! Veel plezier met het nieuwe spandoek, en we wensen jou ontzettend fijne feestdagen. Met vriendelijke groet, Priscilla Specialist Webcare

Adequaat en accuraat

Prima verwerking van de opdracht. De hulplijn werkt ook goed, maar je moet wel lang wachten voor je aan de beurt bent.

• Kennis & Vakmanschap

Hi Ed, Dank je voor je mooie compliment! Wat betreft de wachtrijen zijn we hard aan het werk om dit op te lossen door meer collega's aan te nemen. Momenteel zijn de wachttijden ook een stuk korter dan de weken ervoor omdat iedereen uiteraard hun drukwerk nodig is voor december. Indien je nog vragen hebt, horen wij dat graag en anders heel graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Priscilla Webcare Specialist

Perfect!

Super snelle levering. Erg mooie diepe kleuren en scherpe afbeelding. Eigen ontwerp aangeleverd. Bedankt!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Jen, Dank voor je mooie review daar worden we blij van! En fijn dat je ons zou aanbevelen! Mocht je bij het schalen van je afbeelding de volgende keer hetzelfde ervaren schroom niet om contact op te nemen met ons, ons superhelden Care team helpt je graag verder. Met vriendelijke groet, Niels Webcare Specialist

Wat een goed bedrijf. Ik werd heel goed geholpen en mijn flyers zijn top

• Kennis & Vakmanschap

Hi Simone, Wauw, wat fijn dat je zo tevreden bent over ons! Wij doen altijd ons best om iedereen op weg te helpen! Laat je het ons weten als we nog iets voor je kunnen betekenen? Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Mooi product!

Een goede en snelle levering met een mooi eindproduct als resultaat

• Kennis & Vakmanschap

Beste Nel, Bedankt voor de mooie review. Wat goed dat je ons bedrijf zou aanbevelen! Ik ga de feedback wat betreft het tussentijds opslaan doorgeven aan de juiste collega's. Die gaan er dan mee aan de slag en kijken wat er mogelijk is. Bedankt. Veel plezier met de kaarten en hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Eisen aan bestand/format te gecompliceerd

Mijn bestelling is er nog niet, maar ik heb wel jaren vlak naast dit bedrijf gewerkt, waarbij ik altijd 'n positief gevoel had. Nou wilde ik vandaag een bestelling plaatsen en liep ik er daarbij tegenaan dat de instructies/eisen absurd gecompliceerd zijn. Het verschil zal 'm waarschijnlijk zitten in het feit dat ik Photoshop ipv Illustrator gebruik, maar zelfs met de hulp van mijn broer die al 10 jaar met InDesign en Illustrator werkt, vond dit geen makkelijke taken. Er was een vreemd conflict tussen "Specificiteit" en "Duidelijkheid". Maar ik heb er nu, achteraf gezien vertrouwen in en zal de review iets hoger zetten als de levering naar wens is.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Goedemorgen Arnoud, Bedankt voor je eerlijkheid. Ik hoop dat het uiteindelijk goed gekomen is en naar wens wordt afgeleverd. Mocht je voor de volgende keer wat hulp wensen of een extra controle van het bestand, laat het ons gerust weten. Wij zijn op werkdagen van 09:00 tm 17:00 bereikbaar op 088-8855222. Indien wij jou nu nog kunnen helpen, hoor ik dat graag! Je kan dan een mail sturen naar info@drukwerkdeal.nl tav Emma onder vermelding van het ordernummer. Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Gewoon goed

Kleine kleurafwijking ten opzichte van wat ik aanleverde. Blijft altijd lastig om in te schatten of eindresultaat overeenkomt. Levering kwam sneller dan gedacht, keurig verpakt.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Amanda, Bedankt voor je review en de feedback. Mochten wij je voor een volgende order kunnen helpen met de kleuren, kan je hierin altijd contact met ons opnemen. Dan kunnen wij met je mee kijken/denken. Fijn om te horen dat de zending goed verpakt was en snel afgeleverd was. In deze december maand doen wij hier hard ons best voor. Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Snel en mooi

En ook nog een prima prijs

• Kennis & Vakmanschap

Hey Robin, Kijk, hier doen wij het voor! Een prachtige tien, dankjewel. Ontzettend fijn dat de kerstkaarten mooi zijn geworden, ze zien er erg leuk uit :) Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Prima service en advies.

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Gerda, Bedankt voor je eerlijke review. Ik zie dat je op de punten van communicatie, levertijd en kennis 3,5 ster hebt gegeven. Mocht je dit verder willen toelichten, kan je mij hierover een mail sturen. Dat kan dan naar info@drukwerkdeal.nl tav Emma. Dan kijk ik met je mee. Veel plezier met de bestelde wrappers! We hopen je graag snel terug te zien. Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Alles liep vlot. Van begin tot eind.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Peter, Bedankt voor de mooie review! Wat goed om te horen dat alles vlot is verlopen. Wij zijn constant bezig met onze site en het bestelproces zo soepel mogelijk te maken en te houden. Hopelijk tot de volgende order! Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Snelle levering goede kwaliteit vh product

Zoals in hier boven omschreven

• Kennis & Vakmanschap

Goedemorgen Lidia, Bedankt voor je enthousiaste review! Dat waarderen we. De kerstkaarten zijn echt super geworden! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Zeer makkelijk te bestellen, snel in huis, uitstekend kwaliteit!

• Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Hey Tuncay, Hier worden we nou enthousiast van! Wat een ontzettend leuke review heb je geschreven. Bedankt hiervoor. Fijn dat alles soepel is verlopen met het bestellen en de levering, daar doen we het natuurlijk voor! Met vriendelijke groet, Emma Webcare Specialist

Schitterend resultaat!

Een prachtig resultaat van de grote foto op kanaalplaat. Niet duur, maar super goed.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Henk, Bedankt voor je enthousiaste review! Wat is de kanaalplaat prachtig geworden! Heel veel plezier ermee. We hopen je natuurlijk snel weer eens terug te zien! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Prima leverancier

Het meeste gaat lekker online en die ene keer dat je moet bellen omdat je net iets wilt waar even wat creatief naar gekeken moet worden, dan lukt dat ook. ene wachttijden bij de telefoon.... zeer goed te doen.

• Kennis & Vakmanschap

Hey Ad, Bedankt voor je eerlijke review. Fijn om te horen dat je telefonisch goed te woord bent gestaan. Erg fijn! Helaas lopen de wachttijden richting kerst en het nieuwe jaar altijd op maar wij doen ons uiterste best om deze zo laag mogelijk te houden. Zo te lezen gaat dat helemaal goed :) Over je feedback: dit ga ik intern doorgeven aan de collega's die hierover gaan. Hier kunnen we zeker wat mee. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Super snelle levering

Super snelle levering. Enveloppe van goede kwaliteit en zeker een goede prijs

• Kennis & Vakmanschap

Beste Joyce, Wat een prachtige review om onze maandagochtend mee te beginnen, dankjewel! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de levering, kwaliteit en de prijs. Hier doen we het graag voor. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Emma Specialist Webcare

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl