Prijs / kwaliteit is top!

Geheel volgens afspraak en de kwaliteit van de Roll-up is geweldig! De print van het beeld is scherp en de kleuren zijn precies zoals het aangeleverde materiaal en dan ook nog aangeleverd in een mooie draagtas!

Beste, Ontzettend bedankt voor het achterlaten van je mooie review en jullie eerste bestelling bij Drukwerkdeal. Fijn dat jullie zo tevreden zijn met de kwaliteit en levering van de roll-up banner. Heel veel plezier ermee gewenst en we helpen je graag bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Uitstekende levering

Redelijke prijs, correcte levering en prima kwaliteit

Hi Peter, Ontzettend bedankt voor het achterlaten van je review. Mooi om te horen dat je zo tevreden bent met onze levering en kwaliteit. Graag tot de volgende keer en bedankt voor het vertrouwen in Drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Snelle en zeer goede prestatie

Het is gemakkelijk om een bestelling te plaatsen met je eigen foto's. Dan volgt een dag of 2 later de levering al bij een afhaalpunt (heb ik voor gekozen). Helemaal top. Zal ik zeker nog wel een keer doen.

Hi Harry, Ontzettend bedankt voor het achterlaten van je mooie review. Fijn dat je het uploaden van de foto's als gemakkelijk en snel hebt ervaren en je het snel geleverd hebt gekregen! Graag zien we je weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Helemaal goed, snel en exact zoals ontworpen

Visitekaartjes en auto bestickering online ontworpen, besteld en op tijd geleverd. Resultaat exact zoals verwacht voor de juiste prijs, dik tevreden.

Goedendag Klushulp Soest, Ontzettend bedankt voor het achterlaten van je review. Fijn dat je het ontwerpen op onze website als prettig hebt ervaren en het eindresultaat naar wens is geweest! We helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Prima prijs kwaliteit

Hi Maarten, Bedankt dat je de moeite hebt genomen een review achter te laten. Kort maar krachtig! Graag tot de volgende keer en bedankt voor het vertrouwen in drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Prijs kwaliteit goed in verhouding.

Hi Hanneke, Enorm bedankt voor deze mooie review. Mooi om te horen dat je zo tevreden bent met onze prijs en kwaliteit verhouden. Graag tot de volgende keer en bedankt voor het vertrouwen in drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Altijd goed drukwerk!

Iedere keer weer blij met de kwaliteit van het mooie drukwerk!

Hi Dagmar, Bedankt voor het plaatsen van deze top review. Mooi om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van ons drukwerk. Graag tot de volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Snelle levering, prima kwaliteit en deskundige hulp door de helpdesk vooraf.

Hi Saskia, Enorm bedankt voor deze mooie review en complimenten. Fijn om te horen dat je tevreden bent en we aan je verwachtingen hebben voldaan. Graag tot een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Alles altijd naar wens!

Mijn ervaring met DrukwerkDeal is eigenlijk altijd optimaal.

Beste Barbara, Bedankt voor het plaatsen van deze top review. Heel erg fijn om te horen dat de klantervaring altijd optimaal is, dat horen we graag! Graag tot de volgende keer en bedankt voor het vertrouwen in Drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Mooi drukwerk, snel geleverd, niet helemaal goed gesneden

Kleuren zijn heel fraai, papier is mooi en keurig binnen 24 uur geleverd. Alleen was de kaart (A4, 1 slag gevouwen naar A5) niet helemaal goed gesneden waardoor de vouw net niet op de goede plek zit en de kleur vd voorkant op de achterkant te zien is.

Al jarenlang tevreden

Snel schakelen, goede service. Echt onze go-to voor zakelijk drukwerk.

Hallo Robert, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. We kijken nu al uit naar je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

Opdracht prachtig uitgewerkt en snelle levering

Opdracht perfect uitgevoerd, mooi materiaal en afbeelding scherp afgedrukt. Opdracht om 17:00 uur in de middag ingeleverd, volgende dag bezorgd!

Hallo Hilma, Enorm bedankt voor deze review en complimenten! Hier worden we blij van! Uiteraard helpen we je ook bij een volgende bestelling graag verder! Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

Goede service, snelle levering, kwaliteit

Ik werk regelmatig met DrukwerkDeal en bevalt supergoed. De werkwijze is alsof je naar gewone drukker gaat, ze nemen altijd contact op als bestand niet klopt wat heel fijn is, denken goed mee en staan open voor vragen bij contact. Bij een levering was de vervoerder erg ruw geweest en kreeg ik beschadigd product. Dit is door DrukwerkDeal snel en goed opgelost, Een dag later was het vervangen door een nieuw product. Mocht je niet helemaal thuis zijn in grafische wereld, ze hebben goede uitleg en werktekeningen om te downloaden dus helemaal top, lijkt me zo!

Hallo Bertina, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons drukwerk en onze service. We kijken nu al uit naar je volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Saskia Webcare Specialist

Hoe kunnen ze het maken voor die prijs

Geen op- of aanmerkingen

Beste Ron, Bedankt voor het achterlaten van je review. Fijn dat je zo tevreden bent met de prijzen die wij aanbieden. Wij helpen je uiteraard graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Zoals altijd, geweldig.

Fantastisch bedrijf. Levert snel, denkt mee over oplossingen, reageert snel. In het verleden al vaak gebruik van gemaakt binnen verschillende bedrijven en stelt nooit teleur. Dikke aanrader.

Beste Tije, Bedankt voor het plaatsen van deze top review. Heel erg fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze snelle levering en supersnelle service! Wij zijn ook heel erg blij met een klant zoals jij! Graag tot de volgende keer en bedankt voor het vertrouwen in Drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Super kwaliteit & ook service!

Drukwerk is echt mooi, snel geleverd en hele goede service bij een door mij gemaakte fout. Top!

Beste Harry, Bedankt voor je top review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de geleverde service en drukwerk, dat horen we heel graag. Graag tot de volgende keer en bedankt voor het vertrouwen in drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Heel Oké

Als wederverkoper vind ik jullie website, uploadmogelijkheden, automatisering etc. goed. Wel mis ik de mogelijkheid om een pakbon bij te voegen voor de klant.

Beste Daniëlle, Bedankt voor het aanpassen van je review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de website en ons geautomatiseerde systeem. Helaas bieden wij niet de mogelijkheid om een pakbon erbij te leveren, omdat wij onze bestellingen blanco verzenden. Graag tot de volgende keer en bedankt voor het vertrouwen in drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

snel en goed

zeer tevreden dus dan bestel je weer via drukwerkdeal!

Beste Catharina, Bedankt voor het plaatsen van deze top review. Mooi om te horen dat je zeer tevreden bent met ons! Graag weer tot de volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Top Drukwerk en snel geleverd!

Of het visitekaartjes zijn of een catalogus van 156 pagina's, drukwerkdeal.nl levert altijd topkwaliteit!

Beste Madeleine, Bedankt voor het plaatsen van deze top review. Mooi om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van onze producten. Graag tot de volgende keer en bedankt voor het vertrouwen in Drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Altijd netjes verzorgd

Altijd netjes verzorgd, behulpzaam en snel

Beste Rachelle, Bedankt voor het plaatsen van deze top review. Mooi om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en snelheid. Graag tot de volgende keer en bedankt voor het vertrouwen in drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Mijn probleem werd netjes opgelost.

We hadden een tegoedbon, die ik wilde inleveren. Dat was op de website erg moeilijk en ingewikkeld. Na wat ergernis, heb ik gebeld. Ik werd erg vriendelijk geholpen. Het blijkt inderdaad heel omslachtig te zijn, om een tegoedbon in te wisselen. Uiteindelijk hebben ze de waarde netjes teruggestort, omdat ze er zelf ook niet uitkwamen.

Beste Ans, Bedankt voor het plaatsen van je review. Vervelend om te horen dat het niet gelijk is gelukt en je hiervoor met ons contact moest opnemen om de korting op je order terug te krijgen. Ik neem je feedback hierover intern mee om dit makkelijker zichtbaar te maken in de winkelwagen. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Prachtig product

Fijn geholpen en een mooi product geleverd.

Beste Pauline, Bedankt voor het plaatsen van deze top review. Mooi om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en het geleverde product. Graag tot de volgende keer en bedankt voor het vertrouwen in drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Doe al jaren veel drukwerk en het is altijd goed. Zowel de duidelijkheid, de kwaliteit als de klantenservice.

Beste Stacey, Enorm bedankt voor deze mooie review. Heel fijn om te horen dat je al jaren tevreden bent met de kwaliteit van ons drukwerk en klantenservice. Wij zijn ook heel blij met jou als klant! Graag tot de volgende bestelling en bedankt voor het vertrouwen in drukwerkdeal.nl! Met vriendelijke groet, Samantha Webcare Specialist

Prima ervaring, goede kwaliteit en op tijd geleverd!

Bestellingen komen soms nog eerder aan dat de website aangeeft dus prima.

Beste Alfons, Bedankt voor het plaatsen van deze review, hier zijn wij trots op. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Makkelijk en snel

Als je ontwerp goed is makkelijk te uploaden en een supersnelle levering.

Beste Ed, Bedankt voor het plaatsen van deze review, een 10! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Marian Webcare Specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl