Goeie service!

Diverse producten, overzichtelijke site, snelle levering en goeie service!

Hoi Ellis, Bedankt voor je uitstekende review, hier zijn wij erg blij mee! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Rebecca Webcare Specialist

Top service!

Al heel wat keren bestelde ik drukwerk via Drukwerkdeal. Altijd zeer tevreden en zo nodig prettige hulp via telefonisch contact. Ook toen ik zelf een fout maakte bij de aanlevering was de service top en werd het probleem netjes opgelost. Kortom: een digitaal bedrijf met persoonlijke hulp en service: waar vind je dat nog?

Hoi Tineke, Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn dat de fout netjes voor je opgelost kon worden! Blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groeten, Rebecca Webcare Specialist

Supersnel en de kwaliteit is TOP!

Ik laat al enkele jaren mijn nieuwjaarskaarten bij Drukwerdeal drukken. Altijd zeer tevreden geweest. Een keer vond ik de kwaliteit tegenvallen en toen hebben ze het kostenloos overgedrukt. M.a.w. de service is uitstekend!

Beste Rob, Bedankt voor de mooie beoordeling. We zijn super blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met het geven van deze mooie kaarten! Met vriendelijke groeten, Rebecca Webcare Specialist

Snelle en correcte afhandeling

Ik bestel zo nu en dan producten bij drukwerkdeal. Afhandeling wordt keurig geregeld en bedrukte producten zijn goed.

Hoi Heleen, Bedankt voor de mooie beoordeling! De visitekaartjes zijn mooi geworden. Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groeten, Rebecca Webcare Specialist

Eenvoudig gemaakt met top resultaat

Ik heb mijn visitekaartje zelf gemaakt en bij drukwerkdeal laten drukken. De volgende dag had ik ze al in huis. Professionele uitstraling, helemaal blij.

Beste Jolanda, Bedankt voor de mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij mee. Veel plezier met het uitdelen van deze mooie visitekaartjes! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

geweldig

een hele snelle levering en een mooie afwerking

Beste Ferry, Bedankt voor de mooie beoordeling, hier zijn wij erg blij mee! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

Geweldige service

Een door mij zelf gemaakte fout in een belangrijke bestelling werd door Drukwerkdeal snel en kosteloos opgelost! Nogmaals veel dank kanjers!

Beste Henny, Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn dat de fout snel opgelost kon worden! Wij helpen je graag weer bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groeten, Marian Webcare Specialist

Goede Kwaliteit en Service

Er wordt goed drukwerk afgeleverd, en als het minder is wordt het kosteloos opnieuw gedrukt. Dat vind ik een goede service. De medewerkers zijn vriendelijk en denken mee. Dat is ook fijn.

Hi Dirkje, Bedankt voor de mooie woorden in deze review! Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met onze service. Ook als er iets niet goed is, staan we graag voor je klaar om het op te lossen! Tot snel bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

(Te)late reactie op mijn reclamatie over drukfouten

Heb begin van de week een reclamatie gedaan rondom de order. Twee keer gebeld maar tot op heden geen reactie ontvangen. Dit vind ik jammer en lastig voor degene die ze nodig had voor een bepaalde tijd. Hartelijk groet,

Hi Albert, Bedankt voor het geven van je feedback! Allereerst natuurlijk mijn excuses voor het ongemak. Ik zie dat de klacht inmiddels in behandeling is bij de klachten afdeling. Je ontvangt hier vandaag een oplossing voor. Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Zeer behulpzame collega's in het heen en weer proces, product op tijd geleverd.

Dear Drukwerkdeal, We were very happy that the magazines were delivered on the 18th of October. They look great! Drukwerkdeal colleagues were helpful in the last days, when the person managing the process went on holiday. They did their best to reach the deadline. One remark I have is about the file checking process. In the future, knowing what and how many pages the inside and outside documents need to include will save time. Corresponding with the people who do the file checking can take a long time, because every time I resubmit the file I lose almost half a day waiting for further remarks. I think a direct phone call between the file checker and the client would often solve issues much faster. As I understood, Drukwerkdeal arranged a special delivery service because delivery on the 19th would have been too late for us. We really appreciate it! I addition, I would like to mention how helpful our main correspondance, Tim Jeurnink was in this whole process. I think without him the magazines wouldn't have been printed on time. Thank you for all your help, time, and effort! Our project partners and conference participants were very satisfied with such a nice final publication. With kind regards, Sába Schramkó

Hi Sába, Thank you for the kind words in this review! We are very happy to read that with an extra hand of help, you have received the magazines in time. To make the file checking process run more smoothly, you can always ask us for information about the file specifications. When the file is rejected during the document review, it is also a possibility to reply on the email you receive from the colleague from the file team. Also, always feel free to contact us! The Customer Care team is ready to answer all of your questions and happy to help! A big thank you to the praising words about our colleague Tim. I will definately pass the message through to him. Thank you very much for your order and we would love to help you again! Kind regards, Lisa Webcare Specialist

Snelle en nette posters

Makkelijk zelf ontwerp te maken. mooie kwaliteit prijs verhouding snelle levering

Beste Joke, Wat een top review, dit is waar wij het voor doen. Fijn dat het werken met onze website zo goed bevalt en het drukwerk geheel naar verwachting is. Tot snel bij je volgende order. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

Kerstkaarten

Super snel geleverd en top-kwaliteit; bedankt!

Beste Marlou, Ontzettend bedankt voor deze mooie review, dat doet ons goed. Heel veel plezier met het versturen van de leuke kerstkaarten, die zou iedereen wel willen ontvangen tijdens de feestdagen. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

Goed drukwerk, goede service en op tijd

Al jaren zeer tevreden, goede kwaliteit, betaalbaar, bereikbare klantenservice denken met je mee, altijd op tijd geleverd. Kortom: duim omhoog.

Hi Brigitte, Wauw, wat een super review! Bedankt voor het delen van deze mooie woorden en dat je al jaren als trouwe klant vertrouwen hebt in onze service. Tot snel bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Netjes, snel en goede prijs/ kwaliteit verhouding

Goede service, geen poespas, voeren controle uit over aangeleverde bestanden, goed op de hoogte gehouden over de voorgang.

Hi Floor, Bedankt dat je jouw tevredenheid wil delen via deze mooie review! We staan graag voor je klaar om op de best mogelijke manier te helpen en het bestellen zo gemakkelijk mogelijk te maken, zodat je een product ontvangt waar je super tevreden mee bent. We zien je graag terug bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Altijd supper

En nu ook nog super snel top

Goedendag, Wat ontzettend fijn om te horen dat jullie als trouwe klant nog altijd zo tevreden zijn, dat doet ons goed. Bij de volgende order staan wij graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

Snelle levering, goede kwaliteit

De 2- en 3D voorbeelden leken goed, de geleverde kaart had helaas een smalle rand onder en een brede rand boven. Dit is met de aanlevertool niet goed te regelen i.v.m. de dikke gele en rode lijnen die gebruikt worden.

Hi Sandra, Bedankt voor het plaatsen van de review en het geven van de feedback! Vervelend dat de kaarten niet naar wens geleverd zijn. Ik heb je een e-mail toegestuurd voor verdere toelichting. Graag zie ik je reactie op de e-mail tegemoet zodat we samen tot een oplossing kunnen komen! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Mooie duidelijke website en levering zeer snel

Een mooie duidelijke website, eenvoudig bestellen en levering was nog sneller dan gepland. Top geregeld.

Beste Marcel, Wat ontzettend fijn om te horen dat jouw order voor de verwachte leverdatum binnen is gekomen, dat moet een mooie verrassing zijn geweest. Graag tot snel bij een volgende bestelling. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

Nette service

Nette service, goed meegedacht. En een goed resultaat.

Beste Wilmar, Wauw, wat een ontzettend toffe review. Hier doen wij het voor! Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

Netjes

Ziet er prima uit

Beste Eric, Dank voor je positieve review en heel veel plezier van het drukwerk. Bij je volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

Simpel snel en goed

Je kunt voor alles een ontwerpkader downloaden, je eigen design maken, uploaden, goedkeuren en klaar. Hoe eenvoudig wil je het hebben? Drukwerk is van goede kwaliteit en zit er een fout in dan is Drukwerkdeal erg coulant

Beste Erik, Bedankt voor deze top review. Wat fijn om te horen dat onze manier van bestellen als positief word ervaren, dat doet ons goed! Op naar de volgende mooie bestelling. Met vriendelijke groet, Isabel Webcare Specialist

Gewoon goed bezig

Hi Edy, Bedankt voor het plaatsen van de mooie review! Super fijn dat je dit met ons wil delen en de service waardeert met een 10. Graag zien we je terug bij een volgende order! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

Ik had dev verkeerde papiersoort gekozen bij mijn bestelling. Deze kon alsnog worden geannuleerd en ik kon dezelfde dag de bestelling nog opnieuw plaatsen na contact met drukwerkdeal. Supersnelle service dus.

Hi Tjerk, Bedankt voor het mooie cijfer in deze review, een 9! Wat goed om te horen dat je uiteindelijk het gewenste product op het juiste papiersoort hebt ontvangen. We zien je graag weer terug bij een volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Lisa Webcare Specialist

helemaal kut

drukwerk was zeer onscherp (het was een vectorbestand!!), wij zijn de klant kwijt nu, ik heb klacht ingediend en gewoon GEEN reactie van jullie gehad!!!!

Hi Sophie, Bedankt voor ons gesprek van zojuist! Je frustratie is duidelijk hoorbaar en helemaal te begrijpen. Wij hebben helaas behoorlijke steken laten vallen bij jouw order en de afhandeling hiervan. Nogmaals excuses hiervoor! Ik heb de klacht inmiddels opgepakt en afgehandeld, je krijgt het bedrag zo spoedig mogelijk teruggeboekt naar jouw rekening. Ik heb dit ook bevestigd per mail. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan mag je altijd reageren op mijn mail. Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Goed, duidelijk en snel.

De kwaliteit van het drukwerk vind ik zeer goed. De website is duidelijk waardoor het online bestellen makkelijk ging. En de snelheid van leveren is helemaal top.

Hi Sander, Wauw, wát een mooie review heb je achter gelaten! Wat fijn dat je hier de tijd voor hebt genomen om dit te delen. Hopelijk zien we je nog veel vaker terug! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

goede kwaliteit en snelle levering.

Levering kwam eerder dan in eerste instantie was gemeld/afgesproken.

Goedemorgen Arie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten! Goed om te horen dat de order eerder geleverd is! Wij spreken altijd van een verwachte leverdatum. Dit kan betekenen dat jouw order iets later dan verwacht geleverd kan worden, maar soms ook dat dit al eerder bij jou binnen is. Ik zie dat jouw order supersnel is geproduceerd en mooi op tijd binnen is gekomen. Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Hanneke Webcare Specialist

Over Drukwerkdeal.nl

Jouw business verdient het om gezien te worden. Daarom maakt Drukwerkdeal.nl bedrukte producten toegankelijk voor ieder bedrijf dat klaar is om indruk te maken, op het grootste printplatform van Nederland en België! - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 15 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe www.drukwerkdeal.nl