Heldere site en vlotte levering

Makkelijk bestellen en alles snel geleverd. Houdbaarheidsdatum prima

Ecologisch verpakt, spoedig verzonden.

Alles correct

Geen actuele voorraad vermijden AUB

Daar heb er er weer eentje ! Op 29 december bestelling geplaatst, blijkt op 2 januari dat ze niets kunnen leveren! Weer zo'n perfecte webshop met 0 voorraad! Lekker zeg mensen laten wachten en niets leveren. Mensen ga snel verder zoeken, dan maar geen korting.

Gaat het helemaal goed Joyce? Nog een gelukkig nieuwjaar in goede gezondheid :)

Lang moeten wachten op mijn bestelling

Duurde zeer lang voordat ik mijn bestelling in huis had.Stond op de website dat het in voorraad was,ik heb gebeld en er werd gezegd het had al geleverd moeten worden. Werd hierbij tevens onvriendelijk en ongeïnteresseerd te woord gestaan. Of te wel niet in voorraad.Stuur gewoon even een mailtje waarin je zegt dat het langer duurt en pas je website aan.Na 7 werkdagen pas geleverd.Erg jammer.Heb geen vertrouwen meer in, dus bestel hier ook niet meer.

Xxxxx

Snel en correct!

Beste prijs, correct en snel geleverd.

Prima geregeld

Gojisap besteld binnen 2 dagen in huis netjes en goed verpakt en een extraatje bij de bestelling een lekkere kerst thee....

Wachten……

Uw zending schijnt nog steeds niet bij GLS te zijn aangekomen. M vr gr

Snelle levering p/kw ok!

Goed product, voor een reeele prijs

Goed verpakt, vlotte levering

Prima ervaring Helaas was gls wel te beroerd Om het boven te brengen en zetten Het in de lift waar ik niet super blij mee was Want wij waren nog niet aangekleed dus moesten ons heel erg haasten zo dat pakketje niet door ander zou worden gepakt.

Ben ontzettend tevreden.

De bestelling duurde ietsje langer dan ik had gedacht, maar dat hadden ze voorspeld 2 à 3 werkdagen. Een product was niet op voorraad en het geld is vrij snel op mijn rekening teruggestort. Goede service. Zal vaker wat daar bestellen.

goed en snel

levering goed en snel gedaan.

keurig verpakt

heeeeeeeel goed

vlotte levering

Prima snel en betrouwbaar

Goede prijzen snelle levering

Keurig geleverd

Prima service en netjes geleverd

Snelle verzending, netjes verpakt

Erg tevreden over de communicatie over de voortgang van het order en de snelheid waarmee verzonden werd.

Gewoon goed

Over VitAdvice.nl

VitAdvice, de webshop voor iedereen die bewust leeft en eet. Als oudste online drogist van Europa bieden wij een zeer divers aanbod aan vitamines en voedingssupplementen. Ook hebben we een uitgebreid assortiment aan afslankmiddelen, superfoods en andere biologische voedingsmiddelen. VitAdvice staat voor een gezonde levensstijl in combinatie met gezonde prijzen! Winkel in de goedkoopste online drogisterij in Nederland! Al je vitamines en voedingssupplementen voor het hele gezin in één webshop. Voor jou, je partner, je familie, je vrienden en ook voor je dieren! Bij ons vind je niet alleen bekende merken als Orthica, Weight Care, Modifast, Davitamon en Depyrrol, maar ook Vitals multivitaminen en alles wat je nodig hebt. En ook nog eens heel goedkoop. We willen dat elk product je het beste biedt. Daarom vind je in onze drogisterij alleen producten van bekende fabrikanten en leveranciers. Gebruik onze zoekfunctie om het juiste product voor u te vinden. En heb je hulp nodig bij het vinden van het juiste product? Of ben je op zoek naar een product en het lijkt erop dat we het niet in ons assortiment hebben? Wie weet vinden we het nog steeds voor je. Neem dan contact op met onze klantenservice. U kunt ons bellen, chatten, e-mailen of bereiken op Facebook. Wij staan ​​elke dag voor je klaar en helpen je graag verder. En waarom hebben we zo'n breed assortiment drogisterijartikelen? Voor jou natuurlijk. Zodat je kunt kiezen wat je wilt.