Goede levering

Ik heb voor het eerst bij Vitadvice gekocht, prima website, snelle levering. Wat ik vervelend vind is dat ze enorm veel mail versturen. Bij aankoop 3 mailtjes, bij klaarmaken pakket, bij versturen pakket naar verzendbedrijf, bij ontvangen bij verzendbedrijf en ga zo maar door. Het werd mij te veel. Pakket is netjes bezorgd door GLS, netjes verpakt en genoteerd dat 2 producten niet geleverd kunnen worden. Het is nog wachten op het overmaken van het bedrag, jammer dat dat meer tijd in beslag neemt dan de snelheid van de mailtjes. De prijzen van de producten bij Vitadvice zijn voor mij betaalbaar en gratis verzending. Daar word ik blij van!

Prima levering, maar slechte bezorger

Producten volgens order goed geleverd. Bezorger GLS zou voor 12.30 uur komen maar kwam pas om 16.21 uur. Zonder excuses of commentaar. Was al de 2e keer.

Super winkel

Hartstikke bedankt

Idem

Snel en efficiënt.

Zie hoger.

goede resultaten met deze metingen

goede resultaten met deze metingen

geweldig

Voor een leuke prijs een geweldige service. Je krijgt een mail als het wordt verzonden en dan is het binnen 1 dag thuis. ook kun je de tijd bij gls veranderen.

Zeer tevreden met de verpakking en de snelle bezorging

snelle en goede levering

snelle en goede levering van mooie producten.

Prima zaak

1 kg thee besteld. Moeilijk in een winkel te krijgen. Op deze webshop een keur van theesoorten. En de smaak van de bestelde thee is heerlijk.

Zeer goed product Ik gebruik het nu al een hele tijd voor mijn knieën

Bestel hier nooit weer.

Zaterdag vesteld, het werd woensdag pas verstuurd.. en bezorgkosten van 5,95 koekoekkk

Response from the business owner

Goede morgen heer Najjareyan, Dank voor uw review. Ik kan mij voorstellen dat u in de huidige tijd graag same day delivery wilt hebben, wij zouden u dit ook heel graag aan willen bieden maar dit is helaas niet mogelijk. Rest de vraag of het zinvol is... Wat wel mogelijk is, is dat wij uw bestelling binnen 2 - 4 WERKdagen bij u thuis afleveren. Dit staat vermeld zowel op de website als in de bestelbevestiging die u van ons hebt ontvangen. We hebben dit gedaan en dit is wat u met ons hebt afgesproken. Wij creëren geen verwachtingen die wij niet kunnen nakomen danwel overtreffen. Ook de transportkosten zijn duidelijk vermeld, u kiest ervoor om met ons als leverancier te werken waarbij wij open en transparant communiceren. Dit is het minste wat wij u kunnen bieden toch? Met gezonde groet, Ellen Bakker

Goeie prijs, goed product

1ste verzending van 14 potten broodbeleg innzo wein8g mogelijk plastic, maar met meer karton. Na complimenten hiervoor, komt de volgende zending met alleen maar plastic. Das teleurstellend, dat er niks gedaan wordt met feedback.

snel geleverd

ruime keuze in het assortiment en snel geleverd. overzichtelijke website met goede prijzen aanrader

snel duidelijk en goed.

Niets aan toe te voegen

snellen levering

late en verkeerde levering

Jullie hebben mijn adres niet goed overgenomen, de a van 4a is door jullie niet vermeld, daardoor heeft het pakket in de regen gestaan heeft en een dag na de aflevering is gevonden. Het product beveel ik wel aan.

Geen duidelijke communicatie en slechte service achteraf

Na een bestelling te hebben geplaatst kwam deze vervolgens niet bij ons binnen. Telefonisch contact opgenomen en de bestelling was er tussendoor geglipt. Hij zou alsnog die dag verzonden worden. Ook dit gebeurde niet, dus 4 dagen later wederom gebeld. Bleek dat een besteld artikel op nalevering stond. Het pakket zou die dag verzonden worden. Dat is gebeurd, eenmaal hier aangekomen waren 4 doosjes crackers verpulverd/niet bruikbaar meer als crackers omdat het niet goed ingepakt was. Doosjes crackers zaten aan de zijkant van de doos, zonder beschermingsmateriaal ertussen. Wederom contact opgenomen: ik krijg een korting van 5% op een volgende bestelling. Hier ging ik niet akkoord mee, omdat dit in mijn ogen niet tegemoet komt in het ongemak van die gebroken crackers. Ik wil niet opnieuw een bestelling moeten doen om het bedrag alsnog teruggekeerd te krijgen. De reactie van de dame die met me mailde was dat het een risico was om crackers te verzenden. Dit risico wordt blijkbaar gedragen door de koper, niet door de verkoper. Wat mij betreft de achterdeur uit.

zeer goede service

had een make_up spiegel gekocht en kwam stuk toe ik mailde hen en het was jammer maar ze stuurden direkt een kosteloze nieuwe op nu dit noem ik service daar koop ik nog zo vriendelijke mensen groeten tania

super

Er was een extra tube belooft was er niet bij. Heb het gemeld en er werd direct toegezonden.

Dit was de eerste keer dat ik bij jullie heb besteld en dat is goed bevallen.

Neen

Goede service.

Goede service.

About VitAdvice.nl

VitAdvice, de webshop voor iedereen die bewust leeft en eet. Als oudste online drogist van Europa bieden wij een zeer divers aanbod aan vitamines en voedingssupplementen. Ook hebben we een uitgebreid assortiment aan afslankmiddelen, superfoods en andere biologische voedingsmiddelen. VitAdvice staat voor een gezonde levensstijl in combinatie met gezonde prijzen! Winkel in de goedkoopste online drogisterij in Nederland! Al je vitamines en voedingssupplementen voor het hele gezin in één webshop. Voor jou, je partner, je familie, je vrienden en ook voor je dieren! Bij ons vind je niet alleen bekende merken als Orthica, Weight Care, Modifast, Davitamon en Depyrrol, maar ook Vitals multivitaminen en alles wat je nodig hebt. En ook nog eens heel goedkoop. We willen dat elk product je het beste biedt. Daarom vind je in onze drogisterij alleen producten van bekende fabrikanten en leveranciers. Gebruik onze zoekfunctie om het juiste product voor u te vinden. En heb je hulp nodig bij het vinden van het juiste product? Of ben je op zoek naar een product en het lijkt erop dat we het niet in ons assortiment hebben? Wie weet vinden we het nog steeds voor je. Neem dan contact op met onze klantenservice. U kunt ons bellen, chatten, e-mailen of bereiken op Facebook. Wij staan ​​elke dag voor je klaar en helpen je graag verder. En waarom hebben we zo'n breed assortiment drogisterijartikelen? Voor jou natuurlijk. Zodat je kunt kiezen wat je wilt.