Uitermate matig.

Binnen 2 à 3 werkdagen in huis is bij VitAdvice in de praktijk 24 dagen. Na 10 dagen telefonisch contact gehad en men was juist bezig mijn order uit te leveren. Na 20 dagen de creditcard maatschappij ingelicht. Geen enkele communicatie of reden van vertraging ontvangen. Binnen 3 uur nadat deze een reactie naar VitAdvice had verzonden was ineens de order verzameld en aangemeld bij de pakketdienst. Na 24 dagen pakket bezorgd. Wel met de juiste inhoud. VitAdvice is koning en de klant bekijkt het maar.

je moet geen haast hebben.

Iedereen is gewend aan snelle tot redelijk snelle levering. Bij VitAdvice duurt het wel wat langer 10- 14 dagen. Weinig informatie. Levering was verder OK.

late levering

Pas na ruim twee en een halve week werden de pillen geleverd. klantenservice reageerde wel aardig op mijn gemopper.

Te lang zonder (automatisch gegenereerd) berichtje op de zending moeten wachten.

Het is jammer dat ik op mails geen bericht heb gekregen. Iedereen kan ziek worden maar deel dit dan even mee. Zending was overigens keurig in orde.

Zeer Slechte Service

Bestelling duurde heel lang Bleek ook niet compleet te zijn Werd ook niet gereageerd op email Dan maar bellen, duurde ook heel lang Medewerker zeer onbeschoft, gesprek werd verbroken Advies: NIET BESTELLEN !!!!!

Communicatief kut

Telefoon niet opnemen, niet reageren op internetformulieten, niet reageren op diverse emails. Order annulering niet verwerken ran plots toch leveren na lange tijd. Slecht, slecht, slecht

????

Ik heb nog niks ontvangen....

Waardeloos!

Zeer lang gewacht op de bestelling. Op maiI werd niet gereageerd en aan de telefoon min of meer afgewimpeld. Hrt was gewoon druk en daar moesten we maar begrip voor hebben. Na bijna drie weken geld teruggevraagd, maar daar werd niet op ingegaan. Toen ons pakket eindelijk binnenkwam, bleek het niet compleet, want 1 product was niet leverbaar. Op website niks te lezen hierover.... Kortom waardeloos!!

Slecht

Niet z,n goede ervaring , moest twee keer een mail sturen om het product te krijgen, kreeg steeds mail van als het geld binnen is gaan wij verzenden. En toen ik het eindelijk kreeg , ik had twee keer 100mg Rode Gist Rijst besteld en betaald zat er een van 100 en een van 50mg in . Weer mail gestuurd niks meer van gehoord.

Nooit meer!

Na het plaatsen van mijn bestelling zag ik op verschillende websites slechte recensies. Helaas is ook mijn ervaring met Vitadvice een negatieve geweest. Een week na mijn bestelling had ik mijn bestelling nog niet binnen. Te horen gekregen dat er Corona onder personeel was uitgebroken. Na 2 weken en ondertussen mail contact nog altijd geen bestelling. Na 2 keer telefonisch contact werd mijn bestelling uiteindelijk bijna 3 weken!!!! nadat ik had besteld bij mij bezorgd. Zeer slechte zaak! Ik zal mij in de toekomst wel bedenken voordat ik hier weer iets bestel

3 weken moeten wachten op mijn bestelling vind ik toch net te lang

Te lang moeten wachten, vooral dat ik deze voedingssupplementen dringend nodig had. Na een telefonisch contact, het antwoord krijgen, och jah ik hoop dat ze morgen de post op kunnen gaan, en dan nog een week moeten wachten. Neen sorry, dit kan niet voor mij

Levering duurde veel te lang.Drie keer contact gezocht.

Te lang moeten wachten op levering. Drie keer contact gezocht. Bij derde keer kreeg vrijwel meteen bericht dat bestelling verzonden was. Vreemd...

Horrible, stressful experience

Waited nearly 3 weeks for my order. No information in the meantime, no estimates, nothing, despite it being a 100 EUR+ order. No one picks up the phone either. When 2.5 weeks in I finally lost patience and demanded my money back (and was ignored), as if by magic my package showed up a few days later. Worst e-commerce experience in the NL so far, and I've had some bad ones. Buy from these chancers at your own risk. It's "never again" for me.

Slechte (klanten-)service!

Waar zal ik beginnen? Ik had al eens besteld bij VitAdvice en dat is toen goed bevallen, maar dit keer ging het absoluut NIET goed. Bijna een maand op mijn bestelling moeten wachten. Ondanks diverse pogingen vanuit mijzelf om meer informatie te krijgen, kreeg ik maar geen (juiste) info. Omdat ik maar niets ontving qua verzendinformatie heb ik 1,5 week na plaatsing van mijn bestelling contact gezocht per e-mail, geen reactie. Toen maar het contactformulier op hun website ingevuld, daar werd op gereageerd. Er was een achterstand ontstaan door de Covid-19 situatie en ik zou zo snel mogelijk mijn spullen ontvangen. Na een week maar weer eens gemaild, want er was nog niets verstuurd/door mijontvangen. Toen werd er toegezegd dat de zending verzonden zou worden (vlak voor het weekend). Na het weekend maar weer een e-mail gestuurd dat ik geen Track & Trace info had ontvangen, en ook geen spullen. Toen bleef het helemaal stil. Uiteindelijk maar gaan bellen en nadat eerst de verbinding werd verbroken na in de wacht gestaan te hebben, kreeg ik iemand aan de lijn. Die vond het vervolgens niet nodig om verder op de zaak in te gaan, maar er werd wel even naar de status van mijn bestelling gekeken. Ja, die stond al wel heel lang uit en ze waren al bezig met 'jongere' bestellingen. Er zou intern navraag gedaan worden en ik zou worden teruggebeld. Ik ontving later die dag e-mails over het versturen van mijn bestelling en een credit voor de spullen die blijkbaar niet leverbaar waren. Maar teruggebeld ben ik niet. Spullen inmiddels ontvangen, na ruim 3,5 week wachten. Geld van de credit is ook netjes teruggestort. Natuurlijk begrijp ik dat er problemen ontstaan door de huidige Covid-19 situatie, maar informeer je klanten proactief en kom gemaakte afspraken na. En indien dit niet lukt, informeer je klant! In mijn geval ging het om een bestelling van bijna €110,-. Een bedrag dat ik niet graag zo lang heb open staan zonder spullen, of informatie, te hebben ontvangen.

Super slecht, 72 euro betaald , na 2 weken nog niets ontvangen

verdrietig slecht

Ik heb 20-10-2020 een bestelling geplaatst van een product dat ik gebruik om medische klachten te verminderen. Echter is mijn voorraad nu op en ik heb nog geen product ontvangen of iets van Vitadvice gehoord. Ook niet na een email over de vraag wanneer en of het nog wel gaat komen. Ik wacht al bijna 2 weken, maar weet niet of ik ooit iets ga ontvangen. Ik ben de hoop daarop verloren en zal hier niet weer bestellen. Als er problemen zijn vanwege COVID, prima, dat accepteer ik, maar dan zou een communicatie hierover Niet erg betrouwbaar en ik ben mijn vertrouwen in Vitadvice kwijt.

Mijn ervaring is niet goed

De bestelling liet lang op zich wachten. Ik had gelijk met de bestelling al betaald. Heb hier bevestiging van gekregen. Toen eindelijk de bestelling kwam kreeg ik het verzoek of ik wilde betalen. Heb hier een mail over gestuurd naar vitadvice maar geen antwoord terug! Dus slechte ervaring

Goedkoop is duurkoop

Onder normale omstandigheden werkt de strategie van dit bedrijf waarschijnlijk prima, aangezien leveranciersproblemen dan minimaal zijn en de orderdruk te doen is. In een meer crisisachtige situatie valt dit echter uit elkaar. Er is geen pro-actieve communicatie, en ik heb 3 keer moeten bellen voor m'n order, en na 3 weken kreeg ik een deel geleverd, en een deel niet. Van het geleverde deel was er ook nog een fout gemaakt en heb ik deels het verkeerde geleverd gekregen. De facturering via Billink begon ook direct de volgende dag de 14 dagen te lopen, waardoor ik meermaals per email heb moeten vragen de termijn te starten als levering heeft geschied. Als Covid uit zicht is geef ik het bedrijf een nieuwe kans, maar voorlopig: bestel alleen bij dit bedrijf als het je niet uit maakt wanneer je het geleverd krijgt.

Zeer klantonvriendelijk

Geen reacties op mijn e-mails, zending veel te laat zonder mij te informeren.

Slecht!

Geen levering na belofte. Daarna order na 2 weken maar geannuleerd Paar dagen later toch een gedeelte ontvangen. Gemaild, maar geen reactie per email meer gekregen. E.e.a. nog niet afgerond, dus ben benieuwd waar het naar toe gaat leiden.

Het duurde erg lang

Ik hoorde niets meer dus na 6 dagen bellen . Helaas werd er niet opgenomen . Toen maar een mail gestuurd waarop ik de volgende dag antwoord kreeg . Dat alles wat vertraging had opgelopen ivm Corona besmettingen en ik info zou krijgen zodra het verzonden ging worden . Vervolgens hoorde ik weer niets meer na weer 5 dagen (dus 11) bellen (maandag)er werd opgenomen ik heb gevraagd of het nog verzonden ging worden en ik het anders wilde annuleren . Hij zei dat het woensdag zou aankomen . En warempel nog geen uur later kwam er een verzendbericht . Al met al een slechte ervaring en ik zal niet gauw meer bij Vitadvice wat bestellen .

de snelheid van Stoffel de Schildpad

Tijdens de verbouwing gaat de verkoop gewoon door, met andere woorden het gaat de consument niets aan dat er problemen rondom C19 zijn bij de firma VitaAdvice. Sterker nog, het lijkt me geen enkel probleem om aan extra medewerkers te komen zodat de beloofde levertijd net met factor 6 wordt verlengd of haal de site online als de problemen van dien aard zijn. Verder was de doos van het artikel al eens open geweest (misschien een tweedekansje) en was ook nog eens stoffig.

Erg slecht

Meer als 2 week geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niks ontvangen. Als je belt gaat de telefoon een paar keer over en word je gewoon weg geklikt. En e-mail komt helemaal geen reactie op.

Slecht

Prijs ok,afhandeling en levering laat veel te wensen over , beneden alle peil e,-mails werden niet beantwoord Levering pas na 23dagen, Niet aanbevelen

Goede prijzen, bar slechte levering en service

Bij de bevestigingsmail van mijn bestelling ontving bericht dat het 3 tot 5 werkdagen zou duren voordat mijn bestelling geleverd zou worden. Toen ik na 10 werkdagen en geen enkel bericht vanuit Vitadvice over een eventuele vertraging contact opnam, kreeg ik als antwoord dat er collega's ziek waren en dat het langer kon duren, zonder concrete levertijd. "U ontvangt van ons een verzendbevestiging via de e-mail alsmede een separate e-mail met uw track en trace code wanneer uw bestelling verzonden wordt. Wij doen er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden" stond er in het bericht. Toen ik ruim een week later weer contact opnam, omdat ik steeds maar niets hoorde, kreeg ik na 4 dagen een mail terug dat mijn bestelling de volgende dag, "al dan niet compleet", verstuurd zou worden. Al met al heb ik drieënhalve week op mijn bestelling moeten wachten, nadat ik zelf meerdere keren om duidelijkheid over de levering van mijn bestelling heb moeten vragen. Ondanks de goede prijzen was dit eens, maar nooit meer.

Over VitAdvice.nl

VitAdvice, de webshop voor iedereen die bewust leeft en eet. Als oudste online drogist van Europa bieden wij een zeer divers aanbod aan vitamines en voedingssupplementen. Ook hebben we een uitgebreid assortiment aan afslankmiddelen, superfoods en andere biologische voedingsmiddelen. VitAdvice staat voor een gezonde levensstijl in combinatie met gezonde prijzen! Winkel in de goedkoopste online drogisterij in Nederland! Al je vitamines en voedingssupplementen voor het hele gezin in één webshop. Voor jou, je partner, je familie, je vrienden en ook voor je dieren! Bij ons vind je niet alleen bekende merken als Orthica, Weight Care, Modifast, Davitamon en Depyrrol, maar ook Vitals multivitaminen en alles wat je nodig hebt. En ook nog eens heel goedkoop. We willen dat elk product je het beste biedt. Daarom vind je in onze drogisterij alleen producten van bekende fabrikanten en leveranciers. Gebruik onze zoekfunctie om het juiste product voor u te vinden. En heb je hulp nodig bij het vinden van het juiste product? Of ben je op zoek naar een product en het lijkt erop dat we het niet in ons assortiment hebben? Wie weet vinden we het nog steeds voor je. Neem dan contact op met onze klantenservice. U kunt ons bellen, chatten, e-mailen of bereiken op Facebook. Wij staan ​​elke dag voor je klaar en helpen je graag verder. En waarom hebben we zo'n breed assortiment drogisterijartikelen? Voor jou natuurlijk. Zodat je kunt kiezen wat je wilt.