Ik heb een foutief huisnummer opgegeven dit gemeld terwijl het pakket al onderweg was GLS door VitAdvice geïnformeerd echter de chauffeur had het toch op het verkeerde nummer afgeleverd, de bewoner van het verkeerde huisnummer heeft het pakket aangenomen en naar een depot gebracht, depot heeft het teruggestuurd ik heb daar melding van gemaakt en VitAdvice heeft dit direct opgepakt en opgelost en mij geïnformeerd

Product is naar wens.

Goed geleverd en een goed product.

Niet ontvangen

Nog steeds mijn pakje niet ontvangen

Beste Dominique, Dank voor je review. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Deze hebben wij reeds de 29e september aan je verstuurd. Ik zie dat je pakket sinds de 30e in het depot in Deize ligt. Ik stuur je separaat van deze mail een mail met je track en trace gegevens alsmede de contactgegevens van GLS zodat je met hen een afleverafspraak kunt maken. Mocht je hierbij nog verdere assistentie nodig hebben dan hoor ik dit uiteraard graag van je. Met gezonde groet, Ellen Bakker

Lange levertijd, helaas.

Producten stonden allemaal "op voorraad" en zouden binnen 2 a 3 werkdagen geleverd worden. Heeft uiteindelijk 7 dagen geduurd voordat ik mijn bestelling binnen had.

producten ok, levering traag

alles gezegd, producten ok, levering traag

Goede service en bij vraag meteen antwoord!

Wil geen e-mails ontvangen, als ik iets nodig heb bestel ik het wel!

Mooi op tijd geleverd prachtig

Product zoals beschreven en op tijd ontvangen.

Duidelijke site

Prima .. snelle levering.

Bestel netjes bezorgd

Goede levering!Alsook goede en correcte na service.Proficiat!groetjes

Makkelijke website, bestelling zó geplaatst.

Géén toeters en bellen, makkelijk bestellen, en een keurige afhandeling, ga zo door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Correct afgeleverd

Zeer behulpzame en vriendelijke mevrouw aan de telefoon gehad. Volgende dag bestelling correct geleverd en verpakt. Bedankt voor de goede service.

perfect

goede en snelle service

Snelle levering - top service!

Prima, snellere levering was fijn geweest

Ik had geen ingewikkelde bestelling toch heeft het ruim een week geduurd voordat ik mijn bestelling ontvangen heb.

herhalingvastbaar

herhalingvastbaar

Ontvangt na bestelling ; 4 dagen is te lang!!

Zie boven!

Late levering en dure verzending. Voor de rest goed

Betrouwbare en correct-leverende online DROGIST

Betrouwbare en correct-leverende online DROGIST

Ging gewoon goed

Bestellen en op tijd bezorgd

goede prijs en afhandeling

Alles zoals afgesproken

Prima service. Echter GLS doet er erg lang over om het te bezorgen !

Beste Marga, Dank voor je review. Ik zou je graag willen zeggen dat het bij een andere transporteur beter is maar helaas is dit niet zo. Wij werken samen met GLS en DHL en hoewel er in de volksmond een enorm kwaliteitsverschil schijnt te zijn kunnen wij als opdrachtgever zeggen dat beide partijen op hetzelfde niveau presteren. Ik zou graag willen dat er een significant verschil in zit maar dit is niet zo. In deze tijden van "internetgekte" gaat er helaas wel eens wat verkeerd en daar zijn wij als opdrachtgever wel verantwoordelijk voor. Dat ziet een eindklant gelukkig niet maar er wordt continue gewerkt aan de KPI's. We nemen dit natuurlijk heel serieus en hoewel ik voor de laatste bestelling niets meer kan doen wil ik je voor je volgende bestelling wel graag een extra korting aanbieden van 5 %. Ik stuur je, apart van deze mail, een kortingscode toe. Ik hoop dat dit je cijfer van VitAdvice naar een nog hoger level stuurt. Met gezonde groet, Ellen Bakker

teleurstellend

grote teleurstelling alleen door de onkosten het is niet te doen

Goede morgen Olga, Dank voor je review. Wanneer ik in het verloop van je bestelling kijk zie ik dat wij het juiste product in de juiste tijd hebben verwerkt. Wij hebben hebben aan jou geen onkosten in rekening gebracht. Dit doen wij overigens nooit. Kun je mij svp mailen op shop@vitadvice.nl? Ik overleg graag met je wat je vindt dat beter kan. Met gezonde groet, Ellen Bakker

Over VitAdvice.nl

VitAdvice, de webshop voor iedereen die bewust leeft en eet. Als oudste online drogist van Europa bieden wij een zeer divers aanbod aan vitamines en voedingssupplementen. Ook hebben we een uitgebreid assortiment aan afslankmiddelen, superfoods en andere biologische voedingsmiddelen. VitAdvice staat voor een gezonde levensstijl in combinatie met gezonde prijzen! Winkel in de goedkoopste online drogisterij in Nederland! Al je vitamines en voedingssupplementen voor het hele gezin in één webshop. Voor jou, je partner, je familie, je vrienden en ook voor je dieren! Bij ons vind je niet alleen bekende merken als Orthica, Weight Care, Modifast, Davitamon en Depyrrol, maar ook Vitals multivitaminen en alles wat je nodig hebt. En ook nog eens heel goedkoop. We willen dat elk product je het beste biedt. Daarom vind je in onze drogisterij alleen producten van bekende fabrikanten en leveranciers. Gebruik onze zoekfunctie om het juiste product voor u te vinden. En heb je hulp nodig bij het vinden van het juiste product? Of ben je op zoek naar een product en het lijkt erop dat we het niet in ons assortiment hebben? Wie weet vinden we het nog steeds voor je. Neem dan contact op met onze klantenservice. U kunt ons bellen, chatten, e-mailen of bereiken op Facebook. Wij staan ​​elke dag voor je klaar en helpen je graag verder. En waarom hebben we zo'n breed assortiment drogisterijartikelen? Voor jou natuurlijk. Zodat je kunt kiezen wat je wilt.