Ik vind dat alles netjes is verlopen,alleen 3 tot 5 werkdagen vindt ik wat lang.

Mijn ervaring is heel goed. Zeer voor herhaling vatbaar!

Goede prijs en snelle service!!!

prima op de hoogte gehouden van de levering.

Correcte levering en je wordt goed op de hoogte gehouden over de bestelling

Voldoende

Tijdig bezorgd.

Voordelige site

Heel erg slechte service

Heb 3 producten besteld, kwam er zelf achter dat de zending vertraagd was omdat er iets kapot gegaan was in de verpakking (dat is op zich al een slecht teken, omdat blijkbaar de verpakking niet in orde was). Vervolgend verzocht omdat ik 2 dagen later met vakantie zou gaan, de bestelling in z'n geheel te annuleren omdat ik het anders niet mee zou kunnen nemen. Na wat mail verkeer kon, moest wel een dag of 10 op creditering van het bedrag wachten. Na 3.5 week vakantie kwam ik terug en was het bedrag nog steeds niet op mijn rekening gestort. Weer een mailtje gestuurd waar het bedrag van Eur 61.49 bleef en zojuist een creditnota ontvangen van Eur 17.70. Blijkbaar het artikel dat kapot gegaan was. Ik heb nooit en te nimmer de andere 2 artikelen ontvangen, dus verwacht ik het gehele aankoop bedrag terug. Heb immers om annulering en volledige creditering verzocht. Heel erg slechte service en dat voor een bedrijf dat homeopathische artikelen verkoopt.

Geweldig.

Hele snelle bezorging van product.

Goede service Er was iets kapot gegaan met de verzending Gelijk reactie en geld retour

De levering was goed. Het was een supplement waar ik op zat te wachten. 1 minpuntje: op 1 dag na, duurde het een week eer ik het in huis had, dus de volgende keer eerder bestelling plaatsen

Snelle en persoonlijke dienstverlening

Snel geleverd nadat ze mijn adres nog even voor de zekerheid hadden gecheckt Prima

Helemaal prima zoals verwacht.

Geen bijzonderheden.

opdracht naar tevredenheid afgeleverd!

capsules besteld en volgens afspraak geleverd

Super goed !!!!

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf snelle bezorging

Omdat Post nl mailt dat ik een bedrag moet betalen via Visa lukt niet

Mijne Heren Soest 10,9,2022. k heb bericht van post nl gekregen dat het pakketje is aangekomen en moet 2.95 euro betalen met een visa kaart en die heb ik niet conclusie het pakketje krijg ik dus niet ik zou het zeer waarderen als u de betaling terug wil storten op mijn bank rekening; ABN-AMRO .NL23ABNA 0897444825 095. Vriendelijke dank. F Spaargaren.

Toen mijn artikel na lange tijd weer leverbaar was kreeg ik meteen bericht hiervan. Mijn bestelling werd toen vlot en snel geleverd.

Snelle levering!

Goed tevreden, snelle aflevering en super dat de betaling achteraf kan.

Slecht

Niet de kleur ontvangen wat ik heb besteld. Na de klantenservice te hebben gesproken zegt ze eigenlijk dat als ik perse een bepaalde kleur wil, zelf naar de winkel moet. Vind het nogal asociaal. Als het niet mogelijk is de AFGEBEEELDE kleur te leveren, zet dar dan DUIDELIJK in de omschrijving of zet de kleur die jullie wel leveren op de afbeelding.

Beste mevrouw Van der Heijden, Dank voor uw review. Uiteraard doen wij er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Wij willen u graag de grootste mogelijke service verlenen. In dit geval staat er bij de product omschrijving vermeld dat het een assorti artikel is. Dit heeft weinig te maken met asociaal. Ik begrijp dat deze omschrijving voor u niet duidelijk genoeg is. Ik zal overleg hebben met de fabrikant hoe wij dit duidelijker kunnen omschrijven. Met gezonde groet, Ellen Bakker

Prettige winkel

Fijne winkel, snelle en duidelijke service en levering

Perfect en snel!

Ontvangen wat ik besteld had,èn snel!

Helder, snel en goedkoop

Na een paar keer googelen kwam ik VitAdvice tegen. Zij hebben een breed assortiment met - toevallig? - al mijn producten en voor een prijs die niet snel ergens anders vindt.

Teleurstellend en een beetje trage bezorging

Op de website stond dat mijn product verkrijgbaar/op vooraad was, maar dat bleek niet het geval te zijn. Website beter bijhouden om teleurstellingen te verkomen.

Prima ervaring.

Product voldoet aan de verwachting en werd de volgende dag al op correcte wijze geleverd.

Delay in shipping, incomplete shipping and delay in refund

Delay in shipping, incomplete shipping and delay in refund. My order took several days to ship. It came missing items and so far I have not received my refund. Very upset.

Over VitAdvice.nl

VitAdvice, de webshop voor iedereen die bewust leeft en eet. Als oudste online drogist van Europa bieden wij een zeer divers aanbod aan vitamines en voedingssupplementen. Ook hebben we een uitgebreid assortiment aan afslankmiddelen, superfoods en andere biologische voedingsmiddelen. VitAdvice staat voor een gezonde levensstijl in combinatie met gezonde prijzen! Winkel in de goedkoopste online drogisterij in Nederland! Al je vitamines en voedingssupplementen voor het hele gezin in één webshop. Voor jou, je partner, je familie, je vrienden en ook voor je dieren! Bij ons vind je niet alleen bekende merken als Orthica, Weight Care, Modifast, Davitamon en Depyrrol, maar ook Vitals multivitaminen en alles wat je nodig hebt. En ook nog eens heel goedkoop. We willen dat elk product je het beste biedt. Daarom vind je in onze drogisterij alleen producten van bekende fabrikanten en leveranciers. Gebruik onze zoekfunctie om het juiste product voor u te vinden. En heb je hulp nodig bij het vinden van het juiste product? Of ben je op zoek naar een product en het lijkt erop dat we het niet in ons assortiment hebben? Wie weet vinden we het nog steeds voor je. Neem dan contact op met onze klantenservice. U kunt ons bellen, chatten, e-mailen of bereiken op Facebook. Wij staan ​​elke dag voor je klaar en helpen je graag verder. En waarom hebben we zo'n breed assortiment drogisterijartikelen? Voor jou natuurlijk. Zodat je kunt kiezen wat je wilt.