Snel en goed!!!!

Winmau bord 5th generation en XQmax Darts set Hawk 23 g besteld. Super snel geleverd...goeie kwaliteit!! Helemaal tevreden en blij!!!

Zeer verzorgde en snelle levering

Super site met zeer handige zoek- en filterfunctie. Handig als je specifieke kleuren of soorten flights/shafts e.d. zoekt. Groot aanbod, snelle levering!

Dik tevreden

Is mijn eerste ervaring met ABC Darts. Maar zo het er nu voorstaat alles perfect. Dank jullie wel.

Gewoon super

Vaste leverancier voor ons cafe

product voldoende, bezorging drama

Een andere versie van de dartmat geleverd dan besteld. Jammer, maar geen drama. Kwaliteit van de mat op zich prima. Wel een drama was de bezorging door DPD. Speciaal thuis gebleven en niet weggeweest. Wat er kwam: geen pakket, maar wel een mail "jammer dat je er niet was". Kon het twee dagen later zelf ophalen bij een afhaalpunt. Op zich niet erg als ik dat van tevoren geweten had. Dit is overigens geen incident bij DPD: dit was de tweede keer binnen anderhalve maand. Schande!!

Hele mooie site met zeer veel keus, hier zul je zeker slagen! Ook heel gemakkelijk om een bestelling te plaatsen en het aller belangrijkste van alles is als je op een werkdag je bestelling plaatst je de volgende dag je bestelling al thuis hebt, plaats je hem in het weekend dan heb je het de eerst volgende werkdag thuis! Dit is fantastisch want iedereen wil toch graag zijn bestelling zo snel mogelijk thuis hebben! Dus ABCDARTS is in 1 woord een geweldig bedrijf ๐Ÿ‘๐Ÿป

Snelle levering!

Kwalitatief goede spullen en snelle levering.

Snelle en goede leveringen, nog nooit problemen gehad.

Alles op tijd geleverd en altijd in goede staat. ik ben zeer tevreden en raad het zeker aan.

Zeer snelle levering, goed verpakt

Zeer snelle levering en perfect verpakt

Mooie bedrukte dartpijlen

Snelle levering, mooie bedrukking en fijne flights

Gewoon goed, niks mis mee

Zie hieboven

Top!!

de Actie van de 10 setjes pentathlon flights is top en ook nog een goede deal. Ik was minder geld kwijt dan wanneer ik ergens anders deze flights zou kopen. goede ervaring dus en zal hier vast nog wel meer spullen kopen!!

Alles netjes ontvangen.

Eenvoudig kunnen bestellen, en op een week tijd alles ontvangen. Side is heel overzichtelijk.

Practices what they preach

In alle opzichten een top en betrouwbare verkoper!!! Snelle service en verzending

Goed produkt

De gehele afhandeling van alles vond ik heel goed ...prima op de hoogte gehouden van hoe en.wanneer het dartbord werd geleverd

Super en snel geleverd

Snelle en goede service

Snel verzonden. Materiaal is goede kwaliteit

Ondanks alle feestdagen eind December, supersnel verstuurd en ontvangen! Scorebord, Rekenkaartje voor de laatste worp en kortingsbon erbij! Wij zijn zeer tevreden ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ‘๐Ÿป

Langzaam maar goed geholpen

Mijn bestelling net voor de jaarwisseling geplaatst, rond 9 januari ontvangen. Niet de verwachte snelheid als je 4 euro bezorgkosten betaald. Klacht neergelegd, en deze is goed opgelost. Over de producten tevreden als altijd!

Niet te duur

Geweldige service en snelle levering

Product is goed en snel thuis gekomen. Geen klagen. Alleen jammer dat ik perse aan moet geven hier of ik u zou aanbevelen. Per definitie beveel ik nooit aan :). It's not you - itd me ;). Heh - daar gaan mijn dartflights ;). Laat de dartflights maar komen :P.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs.

Ik had 10 sets dartpunten besteld en zijn prima aangekomen, fantastische kwaliteit. Ik zou zeggen: Ga zo door๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Snelle levering en goede kwaliteit!

Fijne overzichtelijke website. Snel en makkelijk besteld en een snelle levering. Al met al erg goed!

Precies goed

Snel bezorgd en hoefde niet te lang op te wachten.